QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

Özgür GÜVEN GÜNAY, Prof. Dr. Pars TUNÇYÜREK
Göz Hareketlerini İzleme Yöntemiyle Üniversite Web Sayfalarının İncelenmesi Yaşadığımız çağda insanların elektronik ortamda sunulan bilgileri bulma ihtiyaçlarını.
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
DERSLERDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMI İLE İLGİLİ ÖĞRENCİ BEKLENTİLERİ: ODTÜ ÖRNEKLEMİ Nergis A. Gürel Köybaşı, Öğretim Teknolojileri Destek Ofisi,
WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ
Bu menü, ILL, Katalog, Konu başlıkları, Kütüphane Yönergesi dışında kalan tüm sayfalarda aktiftir Araştırma sürecinizi kolaylaştırmak, kütüphane kaynaklarına.
BTO310:Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kitap Toplama Projesi
Kütüphane Web Sayfası Kullanıcı Eğitimi
Erasmus Koordinatörler Toplantısına Hoşgeldiniz
EVRE 1 BLOK 1 Uygulamalı Bilgisayar Eğitimi Öğr. Gör. A. Murat ERGİN E.Ü.T.F. Biyoistatistik ve Tıbbi Bilişim A.D.
ÖMER PINAR MEHMET EREN ÖZTÜRK OĞUZHAN ÇAMLICA
Records Manager’a çift tıkladığınızda bu ekran gelir.
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı
SUNAR….
……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi:
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
ESPAÑA SİSTEMA DE EDUCACİÓN LA EDUCACİÓN SUPERİOR LA FORMACİÓN DE LOS DOCENTES AB Ülkelerinde Eğitim Prof. Dr. Mustafa ERGÜN Nurcan BUNAR.
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
FIZ171 BİLGİSAYARA GİRİŞ I DERS NOTU
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
Göz Hareketlerini İzleme Yöntemiyle Üniversite Web Sayfalarının İncelenmesi Erol ÖZÇELİK, Engin KURŞUN, Y.Doç.Dr. Kürşat ÇAĞILTAY Orta Doğu Teknik Üniversitesi.
MEDİKO ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR Seçil YAŞAR Rahim TEKİN Mehmet UÇAR
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
BAĞIL DEĞERLENDİRME Arş. Grv. Recep KARA Veteriner Fakültesi Gıda Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü. Devlet Konservatuvarı Diş Hekimliği Fakültesi Eğitim Fakültesi Fen Edebiyat Fakültesi Güzel Sanatlar Tasarım ve.
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
Mini-Sempozyum: Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Bilgisayar Oyunları İle Öğrenme 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Gazi Üniversitesi.
PPT1 DÜNYASI Hazırlayanlar : Hazırlayanlar : Müzeyyen KUTLU Müzeyyen KUTLU Ferdi ERDEM Ferdi ERDEM F. Önder TOPAL F. Önder TOPAL Suat ÖZTÜRK Suat ÖZTÜRK.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
EXCEL 1 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ Dr. Hakan TÜZÜN (Ankara,2005)
Mesleki Bilgi Sistemi, yaşam boyu sürecek öğrenme ve gelişim yolculuğunda size rehberlik etmeyi amaçlamaktadır.

adresinden öğrenci numaranızın başında sıfır olmadan küçük harfle o ekleyiniz ve şifrenizi giriniz.
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
Ö ğ retim Üyesi Dı ş ındaki Ö ğ retim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalar GÜMÜ Ş HANE ÜN İ VERS İ TES İ REKTÖRLÜ Ğ Ü PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
BAHAR DÖNEMİ ERASMUS+ ÖĞRENCİ ÖĞRENİM HAREKETLİLİĞİ
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ.
ACCESS GRUBU 5.SINIF MATEMATİK ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK CİSİMLER
Sunum başlığı Sunum Tarihi.
ÇALIŞAN ve ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİ ARAŞTIRMASI SONUÇLARI Ocak, 2009
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
Gaziantep Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi
BTO310:Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kitap Toplama Projesi
Ocak, 2013 Akdeniz Üniversitesi
Uzm. Rıdvan YAYLA – Bilecik Üniversitesi Müh. Fak. Bilg. Müh. Bölümü
Sunum başlığı Sunum Tarihi.
Öğretim Yılı Oryantasyon Programı
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Sunum transkripti:

QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi Grup: Excel 2 Üyeler: Sedef Sert Pınar Sağdıç Göktuğ Gökçe Serhat Kağan Şahin Mehmet Eren Koçak

Projenin Tanıtımı

Görevlerin Açıklamaları

Görevler

Kampüs Girişi

Yönlendirmeler

Tasarımda İzlediğimiz Süreç Focus: Bu oyun eğlendirerek öğretmek için tasarlanmıştır..”Ex Cell University” adlı oyunda bilgi işleme yani alınmış bir elemanı yönetmektedir. Bu eleman, bilgi işleme fakültelerden topladığı öğrenci bilgilerini Excel programı kullanarak düzenler. Oyunda gerçekçilik yakalamak için kampus üç boyutlu olarak tasarlanmıştır ve kullanıcı avatar yardımıyla üç boyutlu ortamda dolaşır. Kendisine verilen görevleri gerçekleştirir. Oyunun en büyük özelliği kullanıcı bu görevleri gerçekleştirirken kütüphane adlı ortamda Excel hakkında bilgi alabilmektedir.

Tasarımda İzlediğimiz Süreç Hikâye: Ex Cell üniversitesinde öğrencilere ait tüm bilgiler bilgi işlemde düzenlenip işlenmektedir. Bilgi işlemdeki server’a virüs girmiştir ve öğrencilere ait bütün bilgiler kaybolmuştur. Bu nedenle Ex Cell üniversitesinin server ı yeniden düzenlenmiştir. Artık öğrencilere ait bilgilerin yeniden toplanıp işlenmesi gerekmektedir. Bunun için bilgi işleme yeni bir eleman alınır. Bu elemanın üniversite içerisindeki Eğitim, Fen Edebiyat ve Güzel Sanatlar Fakültesini dolaşarak öğrencilerin bilgilerini toplaması gerekmektedir. Fakültelerdeki sekreterlikten aldığı öğrenci isimlerini alfabetik olarak sıralayacak ve öğrenci notlarını girerek akademik ortalamalarını hesaplayacaktır. Hesaplamalarını harf sistemine dönüştürecektir. Daha sonra işlediği verilerle iki adet grafik oluşturacaktır. 1.grafik fakültelerin kendi içerisindeki öğrenci fakülte başarı grafiği olacaktır. 2.grafik ise fakülteler arası başarı grafiğidir.

Tasarımda İzlediğimiz Süreç Değerlendirme: Öğrenci ve öğretmen laboratuar ortamında aynı anda çalışacaklardır. Öğrencilerin yaptıkları her görevden sonra çalışmalarını öğretmenlerine mail atacaklardır. Öğretmen bu mailleri değerlendirip dönüt verecektir.

Tasarımda İzlediğimiz Süreç Hikaye ile bütünlük Gerçek bir üniversite ortamı 3d ortamda rahatça dolaşabilme Alan darlığından dolayı teleport kullanımı 2D: Excel programının bir çok özelliğinin kullanılabilmesi Excel hakkında rahatça bilgi edinebilme Yapılan etkinliklerin öğretmen tarafından anında değerlendirilebilmesi ve dönüt verilebilmesi

Tasarımda İzlediğimiz Süreç Kullanışlılık Testi Kullanışlılık testini uygularken kullanıcının hem 3D ortamda bolca dolaşmasını hem de excel programı ile ilgili uygulamalar yapacakları şekilde hazırladık. Bu testi 6 kişiye uyguladık.

Tasarımda İzlediğimiz Süreç Kullanışlılık Testi sonuçları Daha fazla nesne eklenmeli (araba, insan eklendi.) Excel programı hakkında bilgi almak için nereye başvurulacağı konusunda bilgi verilmeli.(Ofiste 2 boyutlu ortamda, görevlerin açıklamasının olduğu yere excel hakkında bilgiyi kütüphaneden edinileceği belirtildi.) E-postanın nasıl atılacağı konusunda bilgi eklenmeli (kütüphaneye e-posta gönderimi ile ilgili bilgi eklendi) Fakültelerde “bilgi almak için ikona tıklayınız” ifadesi yerine “bilgi almak için bilgisayara tıklayınız” yazılmalı.

Süreçte İyi giden Olaylar Dünyaya koyulabilecek nesnelerin çok çeşitli olması Zamanın gerektirdiği şekilde çalışabilme Görev dağılımının iyi olması

Süreçte İyi Gitmeyen Olaylar Çatı yapımındaki zorluk Üst katlardaki yapıların aşağı kata taşınmasındaki zorluk

Çıkarılan Dersler Daha üst düzeyde bir oyun tasarlanabilirdi. Dışarıdan nesneler eklenebilirdi.

TEŞEKKÜRLER