Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Tutundurma Bir işletmenin hizmetin satışını kolaylaştırmak amacıyla işletmenin denetimi altında müşteriye ürün hakkında bilgi vermek ikna etmek ve gerektiğinde ürünü hatırlatmak amacıyla yürütülen programlanmış bir haberleşme sürecidir. 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Tutundurma Karmasını Etkileyen Hizmet Özellikleri Dokunulmaz yapısı tüketicilerin satın alma sürecinde daha yüksek düzeyde risk algılamasına neden olur Hizmetin tutundurulması genel olarak hizmeti sağlayanın tutundurulmasından ayrılamaz Görülebilen üretim süreci (özellikle hizmet personeli) tutundurma karmasının önemli bir elemanı haline gelir 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Reklam Hizmetlerin tutundurulmasında reklamlar Personele yönelik reklamlar yapmak Ağızdan ağıza iletişimden yararlanmak Somut ipuçları sağlamak Hizmetlerin anlaşılmasını sağlamak Reklamın sürekliliği Yapabileceğini vaad etmek 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Satış Tutundurma Fiyat Teşvikleri Armağanlar Ödül Kazanma Fırsatı Sağlayan Kampanyalar Sık Kullanıcı Programları 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler, örgüt ile ilgili çevreleri arasında karşılıklı iletişimi, anlamayı, kabulü, ve işbirliğini sağlayıp sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonudur. İç Çevre Dış Çevre 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Kişisel Satış Satıcının müşteri yada potansiyel müşteriyi satın almaya ikna etmek için onunla bireysel bir ilişki içinde yer almasıdır. Satış Yönetimi 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Doğrudan Pazarlama Tele Pazarlama Otomatik Satış Makineleri İnternette Pazarlama 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU