Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Advertisements

TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: SÜREÇLER
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
PAZARLAMANIN TANIMI VE PAZARLAMA ANLAYIŞI
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
ENDÜSTRİYEL PAZARLAR ve ENDÜSTRİYEL SATIN ALMA DAVRANIŞI
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Dağıtım Kanalları PAZARLAMA İLKELERİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yeni Pazarlama Teknikleri
Bölüm 5 Satış Süreci.
Yeni Pazarlama Teknikleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Yeni Pazarlama Teknikleri
Satış Saha Planlaması B.ÖZTÜRK 12.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Pazarlama Giriş 1 1.
BİRAZ DÜŞÜNELİM! PAZARLAMA NE DEĞİLDİR? PAZARLAMA NEREDE BAŞLAR?
Pazarlama ve Temel Kavramlar
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
Modern bir konaklama işletmesinde genel yönetim fonksiyonunun yanı sıra üç temel fonksiyon daha vardır. Bunlar satın alma, mal ve hizmet üretme ve son.
Pazarlama İlkeleri.
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Pazarlama İletişimi.
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
MAN 533T ULUSLARARASI PAZARLAMA TUTUNDURMA STRATEJİLERİ I
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
Pazarlama Giriş 1 1.
SPOR PAZARLAMASI Nuran KANDAZ GELEN.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Sağlık Hizmetlerinde Tutundurma Politikaları
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
PAZARLAMA KANALLARI VE FİZİKSEL DAĞITIM
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hizmet Pazarlamasında Ürün Kavramı
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Pazarlama İletişimi Karamasını Etkileyen Faktörler
Pazarlama İletişimi
ENDÜSTRİYEL PAZARLAR ve ENDÜSTRİYEL SATIN ALMA DAVRANIŞI
PAZARLAMA İLETİŞİMİ – AĞIZDAN AĞIZA ( WOM ) PAZARLAMA.
Hizmet Pazarlamasında İnsan Kavramı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hizmetlerin Sınıflandırılması
Sunum transkripti:

Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Tutundurma Bir işletmenin hizmetin satışını kolaylaştırmak amacıyla işletmenin denetimi altında müşteriye ürün hakkında bilgi vermek ikna etmek ve gerektiğinde ürünü hatırlatmak amacıyla yürütülen programlanmış bir haberleşme sürecidir. 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Tutundurma Karmasını Etkileyen Hizmet Özellikleri Dokunulmaz yapısı tüketicilerin satın alma sürecinde daha yüksek düzeyde risk algılamasına neden olur Hizmetin tutundurulması genel olarak hizmeti sağlayanın tutundurulmasından ayrılamaz Görülebilen üretim süreci (özellikle hizmet personeli) tutundurma karmasının önemli bir elemanı haline gelir 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Reklam Hizmetlerin tutundurulmasında reklamlar Personele yönelik reklamlar yapmak Ağızdan ağıza iletişimden yararlanmak Somut ipuçları sağlamak Hizmetlerin anlaşılmasını sağlamak Reklamın sürekliliği Yapabileceğini vaad etmek 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Satış Tutundurma Fiyat Teşvikleri Armağanlar Ödül Kazanma Fırsatı Sağlayan Kampanyalar Sık Kullanıcı Programları 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler, örgüt ile ilgili çevreleri arasında karşılıklı iletişimi, anlamayı, kabulü, ve işbirliğini sağlayıp sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonudur. İç Çevre Dış Çevre 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Kişisel Satış Satıcının müşteri yada potansiyel müşteriyi satın almaya ikna etmek için onunla bireysel bir ilişki içinde yer almasıdır. Satış Yönetimi 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Doğrudan Pazarlama Tele Pazarlama Otomatik Satış Makineleri İnternette Pazarlama 10.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU