Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Advertisements

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
Duran Uygur
Bu slayt ‘ten indirilmiştir.
Test Geliştirme ve Madde Analizi
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Çoktan Seçmeli Sınavlar
Elif AKYOL & Halil BİLİR
1/8 Bologna Sürecinde Yönetişim Kırklareli Üniversitesi 3 Ekim 2012 Yrd.Doç.Dr. Mustafa Turan
Erasmus Koordinatörler Toplantısına Hoşgeldiniz
1/20 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİFÜZYON İLE İLGİLİ YANLIŞ KAVRAMALARI ARAŞ. GÖR. OLCAY SİNAN YRD. DOÇ. DR. CANAN NAKİBOĞLU YRD. DOÇ. DR. OSMAN YILDIRIM.
Ölçme Araçlarının Nitelikleri
SİZİN ÇOCUKLARINIZ! BİZİM ÖĞRENCİLERİMİZ! ÖĞRETMEN PDR PGB ÖDB.
Ö ğ retim Görevlisi: Prof.Dr.Mustafa Ergün Hazırlayan:Ozan Alkoç-Anatomi A.B.D Doktora Ö ğ rencisi-Tıp Fakültesi ÖLÇMEDE GÜVENİRLİK:
ÇOKTAN SEÇMELİ TESTLER
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Eyvah Öğrenciler Küçüldü: Üniversite Öğrencilerinin Çok-Kullanıcılı Sanal Bir Bilgisayar Ortamında Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimi Alması Araş. Gör. Gonca.
Sözlü sınavlar Pınar Tunçer Afyon Kocatepe Üniversitesi Doktora Programı Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersi Mayıs 2007.
TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ ÖRGÜN ÖĞRETİM 2.SINIF
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
(EDS462) OKUL DENEYİMİ – II
Öğretmenlik Uygulaması
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
EĞİTİM FAKÜLTESİ. ULUSLAR ARASI AKREDİTASYON HAZIRLIKLARI Prof. Dr. Firdevs KARAHAN Dekan V.
Probleme Dayalı Öğrenme Çalışma Grubu. Katılımcılar Doç. Dr. Betül Kalender Doç. Dr. Betül Kalender Yrd. Doç.Dr. Gülden Sönmez Tamer Yrd. Doç.Dr. Gülden.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ÇOKTAN SEÇMELİ TESTLER
UZAKTAN EĞİTİM Uzaktan Eğitim, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi Müdürlüğü (YUZEM) tarafından koordine edilmektedir. Üniversitemiz birinci.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
8 inci sınıfta öğretmen tarafından dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi ortak olarak gerçekleştirilecektir eğitim-öğretim yılından.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Örnek Olay Yöntemi (Örnek Olay İncelemesi)
Genel Öğretim Yöntemleri [Öğretim Stratejileri]
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Ölçme ve değerlendirme, sınıf içi öğrenme sürecinde öğrencide istenilen davranış değişikliğinin ne derece gerçekleştiğini belirlemede, eğitim sürecinin.
ASİTLERİN ÖZELLİKLERİ
EDS462 Okul Deneyimi Dersi
TEST VE MADDE ANALİZİ.
SINAVA YAKLAŞIRKEN.
“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.
SINAVMATİK Soru Bankası Raporlarının Yorumlanması Zekeriya AKTÜRK Prof. Dr. / 171.
2008 KRİZİ SÜRECİNDE AB’DE MALİYE POLİTİKASI Avrupa Birliği Maliyesi Sakarya Üniversitesi/SBF-Maliye Yrd. Doç. Dr. Harun KILIÇASLAN.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
TEST PLANI MADDE ANALİZİ.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Adı ve Soyadı : Şubesi : No :
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 10
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (MSc., MEd.).
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 9
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
EDS462/OMB504 Okul Deneyimi Dersi
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
SINAVA YAKLAŞIRKEN.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
EĞİTİMDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME
Dereceli Puanlama Anahtarı Hazırlama
DEĞİRMENDERE HACI HALİT ERKUT ANADOLU LİSESİ
Dereceli Puanlama Anahtarı
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Güvenirlik Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
TEST.
Sunum transkripti:

Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.)

Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr. İsmail Hakkı Demircioğlu ANI Yayıncılık

Okul Deneyimi -I-

Etkinlik 12 TEST HAZIRLAMA, PUANLAMA VE ANALİZ

Etkinlik 12 Uygulama öğretmeninizle görüşerek, staj okulunuzda alanınızda en son işlenmiş öğrenme alanlarından biriyle ilgili bazı öğrenci kazanımları konusundaki öğrenci öğrenmelerini sınamak için örnek test soruları üretiniz. Test soru tipi, sayısı, puanlaması, cevap anahtarının hazırlanması gibi konuları uygulama öğretmeninize danışarak şekillendiriniz.

Etkinlik 12 Test sorularınızın fakülte öğretim elemanınıza gönderiniz, öneriler ışığında test sorularına son şeklini veriniz. Test sorularınızın öğrencilerce cevaplanması için, uygulama okulu yetkilisi ve uygulama öğretmeninin onayı ile bunları kullanacak öğrenci sayısına göre çoğaltarak –en azından- sınıf içinden bir grup öğrenciye bunu uygulayınız. Test sonucu öğrencinin elde ettiği puansal başarıyı analiz ediniz.

Etkinlik 12 Testinize ve test maddelerine ilişkin şu analizleri içeren bir rapor hazırlayınız: Yığılma (merkezi eğilim) Değişkenlik (varyans) Test puanlarının geçerliği Test puanlarının güvenirliği Seçmeli tip soruların cevapları için madde analizi Maddelerin güçlüğü Maddelerin ayırıcılığı Çeldiricilerin (kullanılmışsa) işlerliği http://www.egitim.aku.edu.tr/maddeanalizi.htm (Prof.Dr.Mustafa Ergün)

Etkinlik 12 Test sonuçlarınıza bakarak, raporunuzda, test uygulanan öğrencilerle ilgili şu soruları yanıtlamaya çalışınız Test sonuçları, test yaptığınız konudaki öğrenci kazanımları konusunda nasıl bir bilgi veriyor? Öğrenme eksikleri veya yanılgıları varsa, bu sonuçları (daha da) olumluya çevirmek için ne yapılabilir?