NASIL BİR ODTÜ ? 7 Mayıs 2008 1. NASIL BİR ODTÜ ?  Öncü ve farklılık yaratan bir ODTÜ  Demokratik ve laik cumhuriyetin değerlerini koruyan ve savunan.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

Geçmişten günümüze “BİRLİK GRUBU”. Cemiyetten Birlik Grubu’na Ülkemizde bilimsel diş hekimliğinin, ilk fakültemizin kuruluşuyla (1908) başlamasından kısa.
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI «TEKNOGİRİŞİM SERMAYESİ DESTEĞİ»
“IP Universities” Istanbul, May 16 to 18, 2012 Albert Long Hall, BOGAZICI UNIVERSITY Institutional logo FM Ofisi – Üniversite İlişkisi Salih.
Eğitim Bilimleri Bölümü

TÜRKİYE ARAŞTIRMA ALANI Fatoş T. Yarman Vural ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 6 Eylül 2002 Boğaziçi Üniversitesi.
BÜVAK MÜTEVELLİ HEYETİ TOPLANTISI KASIM Boğaziçi Üniversitesi 2012.
Çağın Gidişine Göre Öğretmen Nasıl Olmalı?
Proje yönetiminde başarının yeni formülü. Daha başarılı projeler Daha ekonomik çözümler Daha özelleşmiş hizmetler için… Neden ?
VATANDAŞ MEMNUNİYETİ ODAKLI YENİLİKÇİ UYGULAMALAR YEREL YÖNETİMLERDE YENİLİKÇİ UYGULAMALAR.
Mersin Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü Stratejik Planı.
‘E-Üniversite’ye Yolculuk
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
Düzenleyici Etki Analizi (DEA) ve Sivil Toplum Regulatory Impact Assessment and Civil Society Dr. Esra LaGro, DEA Danışmanı ve Türkiye Kurumsal Yönetim.
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE YEREL KALKINMA
1 ÜNİVERSİTE – SANAYİ İŞBİRLİĞİNDE KOSGEB DESTEKLERİ (Serhan EKER – 2008 Aralık)
Öğrenme Kazanımları ve İlişki Haritaları Öğrenme Kazanımları ve İlişki Haritaları Mustafa Turan 13 Mayıs 2014 Abant İzzet Baysal Üniversitesi.
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
İstanbul-25 Nisan 2008 “Hayata Artı” GENÇLİK PROGRAMI.
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
TEST – 1.
KURULUŞU Çocuk felsefesi anlayışı: Bir çocukta bütün çocukları düşünmek. Çocuk ödevi yaklaşımı: Türkiye'de ve dünyada tek bir sorunlu çocuk kalmayıncaya.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ PATENT DESTEK BİRİMİ İstanbul, 07 Haziran 2010.
Ankara Sağlıkta Yenilikçilik Hareketi İlke Eren SEİS Araştırma Uzmanı
HAVZA ÖLÇEĞİNDE STRATEJİK PLANLAMA VE KALKINMA ‘Kelkit Havzası Örneği’
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
GELECEK ODTÜ’DEN BAŞLAR Haziran
ve AĞBAĞLAR ÖRGÜSEL YÖNETİM Doç. Dr. Muhittin ACAR
İstanbul Ticaret Üniversitesi 15 Nisan 2011 Ankara
GELECEĞİN ODTÜ’SÜ ÇÖZÜM ÖNERİLERİ 21 Mayıs
Hazırlayanlar: Mustafa Safa Horpan Özlem Çetin Sibel Temizel
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ DİLBİLİM TOPLULUĞU MAYIS
1 Bilgiye Erişimde Fırsat Eşitliği Projesi Olarak EKUAL'in Doğuşu ve Gelişimi Prof.Dr. Cem SARAÇ Hacettepe Üniversitesi.
UZMANLIK EĞİTİMİ “TTB-UDEK DEĞERLENDİRMELERİ” Dr
Üniversite – Sanayi İşbirliği Çankırı Karatekin Üniversitesi 13 Haziran 2013 KAZIM YALÇINOĞLU Orta Doğu Teknik Üniversitesi Seri Girişimci- Sanayici.
Koordinatörler Toplantısı - 14 Mayıs 2009 Hayatboyu Öğrenme Programı-Erasmus Desteklenen Faaliyetler: Yoğun Programlar (IP) ve Diğer Proje Faaliyetleri.
BİLGİ BAZLI YENİLİKÇİ GELİŞME STRATEJİSİ BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN KURUMSAL DÖNÜŞÜM İHTİYACI Prof. Dr. Hüsnü ERKAN DEÜ İİBF İktisat Bölümü Yrd. Doç. Dr. Canan.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Anabilim Dalları Stratejik Plan Formatı
ÇEKOİST IŞIL ÖZBAYIR NİLAY SEVİL ATICI
Yöntem, Proje Ekibi, Araştırma Olanakları, Yaygın Etki/Katma Değer
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
SEZGİN ÖZTEK ŞEREF AYAN
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
İKS İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTI
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
Kamu Kuruluşlarında Stratejik Yönetim
KASTAMONU HALK EĞİTİMİ MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU.
Süleyman Üniversitesi Demirel.
Eğitim hakkı, ayrım gözetilmeksizin herkesin sahip olması gereken, vazgeçilemez ve devredilemez bir haktır. Eğitim hakkı, başta çocuklar olmak üzere herkesin,
Prof. Dr. İhsan Sabuncuoğlu Abdullah Gül Üniversitesi Gelen Öğrenciler ve Uluslararasılaşma 23 Ekim 2015.
KENTSEL SİYASET-2 Kentsel Siyaset-4 Doç.Dr. Ahmet MUTLU.
KENTSEL SİYASET. KENTSEL SİYASET Kentsel Siyaset Doç.Dr. Ahmet MUTLU.
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
UĞUR MUSLU B  Friederich List’ in 1841 de yayınlanan ulusal politik ekonomi sistemi çalışmasına dayandırılmaktadır.  Bu çalışmada List ulusal.
Mühendislik Fakültesi Proje Önerileri F.T. Yarman Vural.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
Misyon Coca-Cola Hayata Artı Vakfı'nın misyonu çevresel ve toplumsal sorunlara sivil toplum kuruluşları, üniversiteler ve kamu kuruluşları ile birlikte.
FAKÜLTEMİZ HAKKINDA Fakültemiz tarihinde kabul edilen ve tarihinde Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Bakanlar Kurulu Kararı.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI (3. PLAN DÖNEMİ)
Sefa Şahin Konu: Yönetişim
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Sekizinci Beş Yıllık Kalkınma Planı ( ):
MİSYON Histoloji ve Embriyoloji alanında mezuniyet öncesi ve mezuniyet sonrası düzeyinde eğitim ve öğretim kapsamında bilimsel düzeyde eğitim vermek, Araştırma.
PROF.DR.B.ESRA ASLANERTİK DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ REKTÖR YARDIMCISI
Sunum transkripti:

NASIL BİR ODTÜ ? 7 Mayıs

NASIL BİR ODTÜ ?  Öncü ve farklılık yaratan bir ODTÜ  Demokratik ve laik cumhuriyetin değerlerini koruyan ve savunan bir ODTÜ  İnsan odaklı bir ODTÜ  Küreselleşme sonrası düzenin etkili aktörü olan bir ODTÜ  Akademik özgürlüklerin yaşandığı özerk bir ODTÜ  Kamu yararı ve toplumsal katkıya inanan bir ODTÜ  Bilim ve teknoloji üretiminde önder bir ODTÜ 2

NASIL BİR ODTÜ ?  Öncü bir ODTÜ Eğitim ve öğretimde yenilikçi ve öncü Uluslararası araştırma üniversitesi Devamlılığı gözeten ve yenilikçi Çağın ve toplumun gereksinimlerine yanıt veren projeler üreten 3

NASIL BİR ODTÜ?  Cumhuriyetin değerlerine sahip çıkan bir ODTÜ Cumhuriyetimizin demokratik ve laik kazanımlarından ödün vermeyen bir ODTÜ Demokratik, çağdaş ve barışcı yaklaşımları öne çıkaran bir ODTÜ 4

NASIL BİR ODTÜ?  İnsan odaklı bir ODTÜ ODTÜ ruhuna ve geleneğine sahip çıkan Yönetim erkini çalışanlarımızın ve öğrencilerimizin hizmetinde kullanan Şeffaf ve katılımcı yaklaşımları benimseyen Mensuplarımızın ve öğrencilerimizin yaşamlarının iyileşmesini ön plana çıkaran 5

NASIL BİR ODTÜ?  Etkili bir ODTÜ Küreselleşme sonrası düzenin etkili bir aktörü olan Ulusal ve uluslararası yeni ağlar kuran Türkiye’ye özgü çözümler üreten Eğitim ve araştırma gücünü odak sektörlerin gelişimi için harekete geçiren Araştırma çıktılarıyla Türkiye’nin dünyadaki yerini pekiştiren 6

NASIL BİR ODTÜ?  Özgür ve özerk bir ODTÜ Akademik özgürlüklerin yaşandığı özerk bir üniversite Eleştirinin özgürce ifade edilip dikkate alındığı bir ortam Esnek, dinamik, hukuka bağlı ve yapıcı bir anlayışın benimsendiği bir kurum 7

NASIL BİR ODTÜ?  Kamu yararı ve toplumsal katkıya inanan bir ODTÜ Toplumsal sorunları araştıran Araştırma sonuçlarını toplumla paylaşarak bilgiyi yayan Üniversite ile toplumu buluşturan arayüzler oluşturan 8

NASIL BİR ODTÜ?  Bilim ve teknoloji üretiminde önder bir ODTÜ Türkiye’yi teknoloji bağımlılığından kurtararak teknoloji sahipliğine geçiren Araştırmada yerel kültür ve değerleri, evrensel kültür ve değerlerle bağdaştıran Yenilikçi ve disiplinlerüstü bir yaklaşım ile bilim ve teknoloji üreten 9

NASIL BİR YÖNETİM ? 10

Yönetim Değerlerim  Akademik özgürlük  Meslektaşlık  İnsan odaklılık  Şeffaflık  Katılımcı yönetim  Disipliner çeşitlilik ve farklılığa duyarlılık  Her disiplinin özgül katkısı ile yaratılmış “ODTÜ etkisinin” sürdürülebilirliği 11

ÖNCELİKLERİM 12

ÖNCELİKLERİM Yönetimde  İnsan odaklılık Memnuniyet Aidiyet  Katılımcılık  Şeffaflık  Adil temsiliyet 13

ÖNCELİKLERİM Eğitimde  Eş yetkinlik  Öğrencileri araştırmanın parçası yapmak  Uluslararası ortak programlar  Uluslararası öğrenci ve öğretim üyesi  Lisans üstü eğitim 14

ÖNCELİKLERİM Araştırmada  Disiplinlerüstü “Yenilikçilik Merkezleri” (Innovation Centers) kurmak  Araştırma yönetimini yeniden yapılandırmak  Araştırma çıktılarında çeşitlilik  Uluslararası ortaklıklar ve ağlar  Teknoloji sahipliği  Teknokent arayüzü: Teknoloji Transfer Ofisi Yeni modeller: ATOM 15

GELECEĞİ BİRLİKTE KURALIM ÇÜNKÜ GELECEK ODTÜ’DEN BAŞLAR 16