SHKS HASTA BAKIM HİZMETLERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İNSAN KAYNAKLARI’NDA SOSYAL MEDYA
Advertisements

Serbest İrade ile karar verme
AKILCI İLAÇ KULLANIMI sssssssss.
Hasta Başı Test Cihazı(POCT) Kullanım,Temizlik,Kalibrasyon Talimatı
HASTANE HİZMET KALİTE STANDARTLARI; AKILCI İLAÇ KULLANIMI
KİMLİK DOĞRULAMA İŞLEMİNDE FOTOĞRAF UYGULAMASI
HASTA HAKLARI BİRİM FAALİYETLERİ
HEMŞİRELİK BAKIMINDA KALİTE
HASTA TRANSFERİ: AMERİKAN HASTANESİ ÖRNEĞİ
HASTA KABUL VE TABURCULUK SÜRECİ
90 Gün Kampanyası «HEDEFLERLE YÖNETİM İLKESİNE» dayanan bir yönetim kampanyasıdır. Kampanya kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel Sekreterliklerinin.
DOĞUMHANE HİZMETLERİ HOŞGELDİNİZ.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMİNE KATILIM BELGESİ
ONKOLOJİ ECZACILIĞINA DOKTOR BAKIŞI
663 Sayılı KHK 663 sayılı “Sağlık Bakanlığı ve Bağlı kuruluşların Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname”11/10/2011.
HEMŞİRELİK VE EBELİK LİSANS TAMAMLAMA PROGRAMI UYGULAMA ESASLARI
Güvenlik Raporlama Sistemi (GRS)
RENKLİ KODLAR.
MEMNUNİYET ANKETLERİ Yük.Hemş. Betül BOZACI Kalite Birimi
Eğitim ve Araştırma Hastanesi
BİR DEVLET HASTANESİNDE HASTA BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNE GÖRE YAPILAN HEMŞİRE İNSAN GÜCÜ PLANLAMASI UYGULAMASI   Özcan Selma, Tanrıöver Funda , Akın Bihter.
GÜVENLİK RAPORLAMA SİSTEMİ
İl Performans ve Kalİte Koordİnatörlüğü
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
20. Sağlık insangücü planlaması
HASTANIN TRANSFERİ Giriş : Acil Serviste ilk müdahalesi yapılan ve acil servisten, hastane içindeki bir başka birime veya hastane dışında bir sağlık kurumuna.
GÜVENLİK RAPORLAMA SİSTEMİ
DR.NAFİZ KÖREZ SİNCAN DEVLET HASTANESİ
AMAÇ Çalışanların birimine özel sağlık taramasının periyodik olarak yapılması, Sonuçların hekim tarafından değerlendirilmesi ve çalışana sonuçlar hakkında.
HIMSS NEDİR HIMSS 1961 yılında kurulmuş olan; Amerika, Avrupa ve Asya’da yapılanmaları bulunan ve kâr amacı gütmeyen bir organizasyon olarak bilinmektedir.
TANI / TEDAVİ / BAKIM TIBBİ - HEMŞİRELİK - LABORATUVAR HİZMETLERİ 17.Şubat.2013 ENEZ.
HAZIRLAYAN:SİBEL ÇELENK GÖLKÖY DEVLET HASTANESİ KALİTE YÖN.DİR.
DÖNEM DEĞERLENDİRME TOPLANTISI ORDU İLİ
ŞANLIURFA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
HASTA KİMLİĞİNİN DOĞRULANMASI
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
EVDE HASTA BAKIMI.
KOMİTELER VE TOPLANTI KAYITLARI
Mahmut AĞIRAĞAÇ Kalite Yönetim Birimi
İLAÇ GÜVENLİĞİ Elvan KILIÇ FATSA DEVLET HASTANESİ.
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ BEYİN VE SİNİR CERRAHİSİ ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON AD HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ DERİ VE ZÜHREVİ HASTALIKLARI ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
OKUL HEMŞİRESİNİN GÖREV YETKİ SORUMLULUKLARI
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ GENEL CERRAHİ ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
OKULUMUZA HOŞ GELDİNİZ
YOĞUN BAKIM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
ERZURUM BÖLGE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
22 Mayıs 2014 Tarih ve resmi gazeteye göre.
SAĞLIKTA KALİTE STANDARTLARI VERSİYON –
Doğrudan Gözetimli Tedavi
GÖZ HASTALIKLARINDA AKILCI İLAÇ KULLANIMI VIII.Zonguldak Oftalmoloji Kursu.
PALYATİF BAKIM SORUNLAR
YAZ STAJI BİLGİLENDİRMESİ
GÖZ HASTALIKLARINDA AKILCI İLAÇ KULLANIMI
ÇOCUK YOĞUN BAKIMIN YAPILANDIRILMASI
SAĞLIK ENFORMASYON YÖNETİMİ 1 DERSİ 5
DOĞUBEYAZIT GEVHER NESİBE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
olmadığında uygun koşullar sağlanarak
BAKIMIN KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE
1. Hasta kimlik bilgilerinin tanımlanması ve doğrulanması 2. Hastanın rızasının alınması 3. İletişim güvenliğinin sağlanması 4. İlaç güvenliğinin sağlanması.
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ BAŞHEMŞİRE Ayla KARAPINAR
2016 SAĞLIKTA KALİTE DEĞERLENDİRMELERİ ZUHAL ÖKMEN.
Hemşirelik Kayıtları Planlama aşamasında hemşirelik girişimleri saptanırken, bunlardan kimlerin, hangi işlevlerden sorumlu olacağı ve ne zaman yerine.
Sunum transkripti:

SHKS HASTA BAKIM HİZMETLERİ HAZIRLAYAN:SİBEL ÇELENK GDH KALİTE YÖN.DİR.

SUNUM İÇERİĞİ HASTA BAKIM HİZMETLERİNİN SHKS DEKİ YERİ SHKS HASTA BAKIM HİZMETLERİ

SHKS BOYUTLANDIRMA YAPISI KURUMSAL HİZMET YÖNETİMİ HASTA BAKIM HİZMETLERİ SAĞLIK HİZMETİ YÖNETİMİ DESTEK HİZMETİ YÖNETİMİ İNDİKATÖR YÖNETİMİ HASTA VE ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ

SHKS STANDART SAYILARI DAĞILIM TABLOSU DİKEY BOYUT BÖLÜM NO SHKS BOYUT/BÖLÜM HASTA GÜVENLİĞİ ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ HASTA VE ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ 01 KURUMSAL HİZMET YÖNETİMİ 122 15 5 6 02 HASTA BAKIM HİZMETLERİ

SHKS PUANSAL DAĞILIM TABLOSU DİKEY BOYUT BÖLÜM NO SHKS BOYUT/BÖLÜM HASTA GÜVENLİĞİ ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ HASTA VE ÇALIOŞAN GÜVENLİĞİ 01 HİZMET YÖNETİMİ 1590 285 110 02 HASTA BAKIM HİZMETLERİ 65 30 15

HASTA BAKIM HİZMETLERİ 00 01 02 01 00 Hastanın/hasta yakınının bölüme uyumu sağlanmalıdır. 15 00 01 02 01 01 Hastanın bölüme kabulünde hasta/hasta yakını; 00 01 02 01 01 o Kahvaltı ve yemek saatleri, 00 01 02 01 01 o Hasta ve yakınının uyması gereken kuralları, 00 01 02 01 01 o Ziyaret saatleri ve kuralları, 00 01 02 01 01 o Telefon kullanımı, 00 01 02 01 01 o Tuvalet-banyo kullanımı, 00 01 02 01 01 o Hemşire çağrı sistemi kullanımı, 00 01 02 01 01 o Hekimin günlük vizitleri konularında bilgilendirilmelidir. 00 01 02 01 02 Hastaya hizmet verecek olan bölüm çalışanları hasta/hasta yakınına kendini tanıtmalıdır.

01 01 Hastanın bölüme kabulünde hasta/hasta yakını; Kahvaltı ve yemek saatleri, Hasta ve yakınının uyması gereken kuralları, Ziyaret saatleri ve kuralları, Telefon kullanımı, Tuvalet-banyo kullanımı, Hemşire çağrı sistemi kullanımı, Hekimin günlük vizitleri konularında bilgilendirilmelidir. DÖKÜMAN: Hastane tanıtım rehberi broşürü-Servis oryantasyon Kitapçığı Yatan Hasta Eğitim Formu Değerlendirilecek Hususlar: Eğitim formu ile yapılan bilgilendirmeler kayıt altına alınmalı Hastaların belirlenen konulara yönelik bilgi düzeyi

Değerlendirilecek Hususlar: Çalışanlar yaka kartı takmalıdır. 02 hastaya hizmet verecek olan bölüm çalışanları hasta/hasta yakınına kendini tanıtmalıdır. Değerlendirilecek Hususlar: Çalışanlar yaka kartı takmalıdır. Sözel olarakta çalışan kendini tanıtmalıdır. AD-SOYAD: UNVAN:

Hasta bakım hizmetleri 00 01 02 02 00 Hastanın bölüme kabulünde genel durumu değerlendirilmelidir. 15 00 01 02 02 01 Hastanın genel durumu fiziksel, ruhsal ve sosyal yönden değerlendirilmelidir.

Değerlendirilecek Hususlar: Yatışı yapılan tüm Hastaların 01 Hastanın genel durumu fiziksel, ruhsal ve sosyal yönden değerlendirilmelidir. Doküman: Hemşirelik Hizmetleri Ön Değerlendirme Formu Değerlendirilecek Hususlar: Yatışı yapılan tüm Hastaların dosyasında ilgili formun bulunması ve Değerlendirmenin yapılmış olması gerekir.

Hasta bakım hizmetleri 00 01 02 03 00 Hasta gereksinimleri doğrultusunda hemşire bakım planı düzenlenmelidir. 15 00 01 02 03 01 Hemşire bakım planı hekim tedavi planı ile koordineli olmalıdır. 00 01 02 03 02 Hemşire bakım planına; 00 01 02 03 02 o Hastanın bakım gereksinimleri, 00 01 02 03 02 o Bakım gereksinimlerine yönelik hedefler, 00 01 02 03 02 o Bakım gereksinimlerine yönelik uygulamalar, 00 01 02 03 02 o Uygulama sonuçlarının değerlendirilmesi kayıt edilmelidir.

01 Hemşire bakım planı hekim tedavi planı ile koordineli olmalıdır. 02 Hemşire bakım planına; Bakım Planında hemşirelik tanısı- hedefler-uygulama- değerlendirme aşamalarının yer alması Hastanın bakım gereksinimleri, Bakım gereksinimlerine yönelik hedefler, Bakım gereksinimlerine yönelik uygulamalar, Uygulama sonuçlarının değerlendirilmesi kayıt edilmelidir.

Hasta bakım hizmetleri 00 01 02 04 00 Hemşire nöbet teslimlerine yönelik düzenleme yapılmalıdır. 10 00 01 02 04 01 Nöbet teslimleri, 00 01 02 04 01 o Nöbeti devreden ve devralan hemşireler arasında yapılmalı, 00 01 02 04 01 o Önce deskte, sonra hasta başında yapılmalı, 00 01 02 04 01 o Hasta bakım sürecindeki bilgileri kapsamalıdır.

01 Nöbet teslimleri, Nöbeti devreden ve devralan hemşireler arasında yapılmalı, Önce deskte, sonra hasta başında yapılmalı, Hasta bakım sürecindeki bilgileri kapsamalıdır.

Hasta bakım hizmetleri 00 01 02 05 00 Hasta/hasta yakınları hastanın genel durumu ve tedavi süreci hakkında hekim tarafından bilgilendirilmelidir. 10

TEŞEKKÜRLER