İşbirliğinde Kurumsal İtibar SİNERJİTURK’10 27 Şubat 2010, Antalya.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
STRATEJİK PLAN STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ
Advertisements

1. Türkiye İtibar Zirvesi İtibarınız Kaç Karat? Elvan Oktar 26 Şubat 2011.
ETCF II Project is co-funded by the European Union and the Republic of Turkey The Contracting Authority This Project is implemented under the partnership.
Stratejik yönetim işletmenin dış çevresini (rakipler, pazar-piyasa, ürünler, müşteriler, aracılar, tedarikçiler) analiz eder. İşletmenin geleceği ile.
STRATEJİK PLANLAMA ve KURUMSAL YÖNETİM
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
Bankacılık Etik İlkeleri
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
Stratejik Yönetim “KOBİ Danışmanlık Modeli” Çılgın Proje Sunumu
Kapasite Geliştirme Çalıştayı Dr. Serap OĞUZ TANATAR Lefkoşa, 09 Kasım 2010 Project: EuropeAid/124745/D/SER/CY Roadway Safety Education & Campaigning TRAFİK.
1 Strateji Komisyonu #2010’da Alınacak Aksiyonlar / Hedefler 1 Türkiye'nin stratejik hedefi ve önceliklerine uygun bir Bilişim stratejisine yüksek katkı.
Emin Dedeoğlu , Eskişehir
KSS ve KOBİ. Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS) Avrupa Komisyonu’na göre KSS; “Şirketlerin gönüllü olarak toplumsal ve çevresel konuları, operasyonlarına.
Yerel Yönetim Reformuna Destek Projesi 1 MAHALLİ İDARE BİRLİKLERİNDE STRATEJİK PLANLAMA.

Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
Mesleki Uzmanlık Alanlarının Gelişiminde Kurumsallaşmanın Önemi
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
, BURSA MÜKEMMELLİKLE GELECEĞE HAZIRLIK.
Parker üretkenliği ve verimliliği artırmak için müşterileriyle iş birliği yapar.
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
“PAZARLAMA PLANI” ESASLARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
Panel #7 –Looking Forward: Turkish Experience
Ortak Öğrenme Nasıl Gerçekleşir? Türk Otomotiv Sektöründen Örnekler TÜSİAD – UİG Rekabet Öncesi İşbirlikleri Başarı Hikayeleri Semineri Dr. Umut EKMEKÇİ.
Bizim İçin Kendini Anlatmak Çok Kolay…
Sivil Toplum ve Özel Sektör ‘Ortaklıkları’. Sivil Toplum Sektörü Kamu SektörüÖzel Sektör Ortaklık Alanları... 3.
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
VAZGEÇİLMEZ BİR AŞAMA. STRATEJİKYÖNETİM STRATEJİK YÖNETİM NEDİR? SÜREÇ ANALİZİDİR: SÜREÇ ANALİZİDİR: - GELECEK HEDEFLERİMİZ… - BU HEDEFLERE NASIL ULAŞABİLECEĞİMİZ…
Belediye Ortaklık Ağları Projesi TUSENET – Türk –İsveç Belediye Ortaklık Ağları / Turkish – Swedish Municipal Network.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İİBF TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ DERS NOTLARI
MESLEK ETİĞİ Meslek etiği’ ‘mesleki davranışla ilgili neyin doğru, neyin yanlış, neyin haklı, neyin haksız olduğu hakkında inançlara dayalı ilkeler ve.
KURUMSAL AÇIDAN iKS Kurumsal Amaçlar
Stratejik Planlama. Stratejik Planlama-1 A: İşi doğru yapma B: Doğru işi yapma A: Etkinlik B: Etkililik.
MEHMET TAŞ KIRIKKALE MEM SPE. İlkeler-Değerler Vizyon Yol gösterici olarak çalışanları; kurumun düzeni, güvenliği ve gelişimine uygun davranışlara teşvik.
Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara;
KURUMSAL AÇIDAN iKS Kurumsal Amaçlar Öz Değerlendirme ve Teknik Özellikler.
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
SAĞLIKTA KÜRESELLEŞME Dr. Sarper Tanli. 1st Cycle Steam engine Textile industry Cotton 1800s 1840s 1860s 1890s 1920s 1940s 1960s 1980s 2000s 2010s 2040s.
MEHMET TAŞ KIRIKKALE MEM SPE
Yrd. Doç Dr. Ozan BÜYÜKYILMAZ
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ANATOMİ ANABİLİM DALI
STRATEJİK PLANLAMA.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
KalDer ve Mühendislik Eğitiminden Beklentiler Dr. Aydın Kosova, 20 MAYIS 2004 KalDer : Centrum İş Merkezi, Aydınevler San. Cad. No: 3 Küçükyalı İstanbul.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
SEÇİL ARICAN 1977 doğumlu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Ve Halkla İlişkiler mezunu. Üniversite 2. sınıfta hocası olan Betül Mardin’in.
KIRKLARELİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
OKUL/KURUMDA STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ “GELECEĞE YÖNELİM” VİZYON BİLDİRİSİ MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Ar-Ge BİRİMİ KOORDİNATÖRÜ Mart 2012.
PLAN NEDİR ? PLANLAMA NEDİR ?
EGİAD PARLAK FİKİRLER ATÖLYESİ / EGİAD-BIZ (Bright Ideas Zone) 30 KASIM 2015.
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
GEBZE TEKNİK ÜNİVERSİTESİ PAYDAŞ VE SWOT ANALİZİ ÇALIŞTAYI
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
Toplam Kalite Yönetimi
X- Strateji İçin Kültür ve Liderlik
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLARININ BOLOGNA SÜRECİNDEKİ ROLÜ Sabancı Üniversitesi 22 Ekim 2010.
VİZYON VE MİSYON ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
STRATEJİK PLANLAMA VE YENİ KAMU YÖNETİM ANLAYIŞI
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İNOVASYON.
VİZYON MİSYON AMAÇ-4 AMAÇ-3 AMAÇ-2 AMAÇ-1 AMAÇ-5 HEDEF-1 HEDEF-2 HEDEF-3.
Sunum transkripti:

İşbirliğinde Kurumsal İtibar SİNERJİTURK’10 27 Şubat 2010, Antalya

2 Vizyon Stratejik amaçlar Strateji İş Hedefleri Gelecek Planları Gelecek planlarından gelecek değerine... Misyon İş hedefleriKPI

3 Kurumsal Sistemler İş Süreçleri İletişim Süreçleri Bilgi Süreçleri Kurumsal Kültür İş Hedefleri Gelecek Planları Gelecek planlarından gelecek değerine... İlişki Süreçleri İyi Doğru Ödül Değerler: Etik Kodlar: Sonuç: Kötü Yanlış Ceza

4 Gelecek Değeri İş Sonuçları Kurumsal İtibar Kurumsal Sistemler İş Süreçleri İletişim Süreçleri Bilgi Süreçleri Kurumsal Kültür İş Hedefleri Gelecek Planları Gelecek planlarından gelecek değerine... İlişki Süreçleri Geri Bildirim İnovasyon

5 Kurumsal İtibarın Oluşması Lider: vizyon Çalışanlar: Kültür Paydaşlar: Beklentiler Değerler

6 Kurumsal İtibarın Oluşması Değerler Çalışanlar Medya Müşteriler Tedarikçiler Kamu Üniversiteler

7 Kurumsal İtibarın Oluşması İtibar: Algılanan Değer

8 İlişki Hiyerarşisi

9 ALIŞVERİŞ Tanıma Beğeni Farklılaştırma GÜVENCE Materyalist Değerler GÜVEN Post-Materyalist Değerler Bağlılık markaları İLİŞKİ: Sebep Üyelik Aktivistlik A DÜN B2 BUGÜN C YARIN B1 BUGÜN Ürün markalarıDuygusal markalar Cemiyet markaları: Ağ (Network) GELECEĞİN MARKALARI

10 “Tit for Tat” İnsanlar arasındaki ilişkilerin optimal seviyede tutulabilmesi için birbirlerine “kazık atmamaları” esastır. Kazık atanın, işbirliği yapana göre daha az kazanç sağlayacağı ortaya çıkmıştır. Bu anlamda uzun vadeli ilişkilere dayalı yapılar kazan - kaybet durumuna göre değil, kazan - kazan’a dayalı işbirlikleriyle hareket ederler. Böyle olduğu takdirde bir seferlik işlemlere (transaction) dayalı yüksek kazanç yerine uzun vadeli sürdürülebilir kazanca yönelim başlar.