Cerrahpaşa’da kayboldum İntörn Dr.Aslı Tıp Eğitiminde Etik Paneli
İSTANBUL TIP FAKÜLTESİNDE TIP EĞİTİMİ Enis Barkan, Nüvit Duraker, İrfan Gökçay, Feyza Erkan İstanbul Üniversitesi Bülteni 1978;7 ve 8 Pratisyenlik becerilerini kazanma %35-81 Sentez becerisi kazanma %57-73 Sınavlardan yakınma %40-58 Öğretim üyelerinden yakınma %29-54
İNTERN ANKETİ 2001 Pratikler: Çok iyi %11, Yetersiz %48 Teorik Dersler: Çok iyi %15, Yetersiz %29 Pratikler: Çok iyi %11, Yetersiz %48
DAHİLİ BİLİMLER BÖLÜM AKADEMİK KURULU A GRUBU BİLGİLER OLUŞTURULDU 1990
TIP EĞİTİMİ ARAŞTIRMA MERKEZİ (TEAUM) 1.Dönem : Müdür.Prof. Dr. Ünal Değerli 2.Dönem: Müdür. Prof. Dr. Feyza Darendeliler.
TEAUM Çalışmaları Amaç Belirleme Müfredatı inceleme Müfredat önerisi geliştirme Eğitim Becerileri Kursları Değerlendirme Kursları
TEAUM ÇALIŞMALAR Amaç ve Hedeflerin Toplanması Ortak Konuları belirleme Çekirdek Müfredat oluşturmaya katkı Tıp Eğitimi Dünyası Dergisi
TOPLANTILAR Tıp Eğitimi Sempozyumu 1996 Öğrenmeyi Öğrenme Sempozyumu 2000 Aktif Eğitim 2001 Standardize Hasta 2002
UYGULAMAYA GEÇME Objektif Yapılandırılmış Klinik Sınavlar (Çocuk SH. AD) Probleme Dayalı Eğitim (Çocuk SH. AD) Tıp Eğitimi Anabilim Dalı’ nın kuruluşu (2005)
TIP EĞİTİMİ Bilgi,donanım Odaklanma Motivasyon YÖNETİMİN SORUMLULUĞU