KWELE PROJESİ ULUSAL ÇALIŞTAY SUNUMU Ulusal Çalıştayın Hedefleri ve Beklenen Sonuçları.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Dr. Şeyda Serdar-Asan İTÜ Endüstri Mühendisliği Bölümü
Advertisements

Toplumsal Cinsiyet Etki Değerlendirmesi
Faaliyetin Süresi: 24 ay ( )
KADIN İSTİHDAMINA YÖNELİK AB POLİTİKALARI
AVRUPA BİRLİĞİ SEVGİ BİLDİRİCİ Doç. Dr. CENGİZ HAKAN AYDIN SPOR YÖNETİCİLİĞİ.
KÜÇÜK MUCİTLER PROJESİ BİR TEBESSÜM ARMAĞAN ET BAŞTACIMIZ KADINLARIMIZ
Hayatboyu Öğrenme Programı Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı Leonardo da Vinci Genel Tanıtım.
E Y L E M 5. 1 Gençlerin ve Gençlik Politikalarından Sorumlu Olanların Toplantıları PROGRAMI.
PROJE ORTAKLARIMIZ. PROJE ORTAKLARIMIZ Projenin Amacı Engellilerin sosyal yaşamın her alanında var olmasını sağlayacak tedbirler alarak toplumda ayrımcılığın.
Esnek Çalışma ve Kadın İşgücü
HAYAT BOYU ÖĞRENME (LLP) Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı
Mesleki Rehberlik kavramından ne anlıyoruz ?
İşgücü Piyasası ve Eğitim Bilgi Dağıtım Sistemi
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı.
Dış İ lişkiler ve AB Koordinasyon Birimi Kırıkkale Üniversitesi.
TÜRKİYE-AB KATILIM SÜRECİ VE KADIN İSTİHDAMI I
 Erasmus+ Programı, Avrupa Birliği tarafından eğitim ve gençlik alanında yılları arasında uygu-lanmış olan Hayatboyu Öğrenme ve Gençlik Programlarının.
Kadın Parlamenterlere Yönelik İhtiyaç Analizi UNDP Türkiye Türkiye’de Kadının Yerel Siyasete Katılımı.
ULUSAL İSTİHDAM STRATEJİSİ EYLEM PLANLARI ( ) Özel Politika Gerektiren Grupların İstihdamının Artırılması 24 Aralık 2014.
BOLOGNA SÜRECİNİN TÜRKİYE’DE UYGULANMASI PROJESİ Öğrencilerin Bologna Sürecindeki Hakları ve Sorumlukları 30 Nisan 2012, Balıkesir Üniversitesi.
Yürütmekte olduğumuz proje Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanlığı- Avrupa Birliği Koordinasyon Dairesi Başkanlığı Türkiye’de Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin.
TSM Çalışanlarına Yönelik Sağlığın Geliştirilmesi Eğitimi
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu Projenin ülkemizdeki; Akademik Organizasyonu için Yükseköğretim Kurulu’na, Finansal Destekleri için Avrupa Komisyonu’na Finansal.
TAHSİN YENTUR İLKOKULU
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR.
24 Mart 2015 Haliç Üniversitesi Kağıthane Kampüsü
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
PROGRAM GELİŞTİRME MODELLERİ
BOLOGNA UZMANLARI ULUSAL TAKIM PROJESİ 14 MAYIS 2010, ANTALYA SULTAN GÜROL BOLOGNA ULUSAL TAKIMI ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ
“Kadınların İşgücü Piyasasına Kazandırılmaları ve Ekonomik Olarak Güçlendirilmeleri” (KWELE)
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Yrd. Doç. Dr. Mustafa AKSOY.
AVRUPA KALİTE GÜVENCESİ REFERANS ÇERÇEVESİ VE KULLANILAN ARAÇLAR
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. İşgücü Piyasası ve Eğitim sektörü arasında Karşılıklı Güvenin Oluşturulması.
7-19 YAŞ AİLE EĞİTİMİ.
Hacettepe Üniversitesi Engelliler Araştırma ve Uygulama Merkezi
İKS İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTI
GÜNÜMÜZDE ÇIKAN SORULAR
TÜRKÇE DERSİ İLE HEDEFLENENLER.
İçerik Proje Genel Bilgileri Proje Genel Amaçları Proje Hedef Grubu
Türkiye’de Meslekî Eğitim ve Öğretimdeki Yeni Yaklaşımlar
7-19 YAŞ AİLE EĞİTİMİ PROGRAMI
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
“KWELE” Projesi (LdV 2007) “Kadınların İşgücü Piyasasına Kazandırılmaları ve Ekonomik Olarak Güçlendirilmeleri” (KWELE)
PROJE TABANLI ÖĞRENME SCIENTIX PORTAL Proje Tabanlı Öğrenme Sorgulamaya Dayalı Öğrenme.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu ISCED 2011 (Uluslararası Standart E ğ itim Sınıflaması)
Sistem Analizi Sistem Analisti
Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
GÖNEN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
BÖLÜM 5 CİNSİYET. BÖLÜM 5 CİNSİYET CİNSİYET Cinsiyet Üzerindeki Biyolojik, Sosyal ve Bilişsel Etkiler Cinsiyet Kalıp Yargıları, Benzerlikler ve Farklılıklar.
Bilimsel düşünme becerileri
MESLEKİ YETERLİLİK MEB ÖZEL EĞİTİM REHBERLİK VE DANIŞMA HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
ÇALIŞTAY Türkiye'de Sayısal Okuryazarlığın Artırılması ve Sonuçları Aydın Kolat CeBİT Sinerji.
RİSKLİ YENİDOĞAN BEBEKLERDE HEMŞİRELİK BAKIMI VE GÜVENLİ TABURCULUK
KARİYER YÖNETİMİ DERSİ EGZERSİZLERİ Prof. Dr. Serkan Bayraktaroğlu
MEB TKY UYGULAMALARI ÖDÜL YÖNERGESİ Nihat BÜLBÜL Bilişim Teknolojileri Öğretmeni.
Van İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi. GENÇLER İÇİN AVRUPA FIRSATLARI Gençlere soru cevaplama hizmeti yanında ihtiyaçları olan bilgiyi, bilgilendirme.
SABUNCUOĞLU ŞEREFEDDİN SAĞLIK HİZMETLERİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
KIRSAL KALKINMADA CİNSİYET DENGELİ KALKINMA YAKLAŞIMLARI
MÜFREDAT NEDİR, NEDEN GÜNCELLENMEKTEDİR?
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Okul Yöneticilerinin Denetim ve Değerlendirme Rolü
YAYGIN EĞİTİM.
DRAMA UYGULAMALARI DRAMANIN ÖNEMİ
Araştırma Problemlere güvenilir çözümler bulmak amacı ile planlı ve sistematik olarak, verilerin toplanması, çözümlenmesi, değerlendirilmesi ve raporlaştırılması.
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
SHB-221 TÜRKİYENİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR
T.C. Yükseköğretim Kurulu
Sunum transkripti:

KWELE PROJESİ ULUSAL ÇALIŞTAY SUNUMU Ulusal Çalıştayın Hedefleri ve Beklenen Sonuçları

Ulusal Çalıştayın Hedefleri ve Beklenen Sonuçlar   Ülke ihtiyaçları analizinin Türkiye ayağının tamamlanması  Türkiye’de ofis elemanlığı alanında kadın istihdamına ilişkin mevcut durumun ve sorunların ilgili taraflarla tartışılması  Kadınlara istihdam desteği sağlayan kurumların ve bu amaçla verdikleri hizmetlerin belirlenmesi  Bu alanda iyi örneklerin (varsa) belirlenmesi ve tartışılması

 Kadınların işgücü piyasasına entegrasyonu konusundaki ulusal/yerel yaklaşımların tartışılması  Avrupa Birliği ve Türkiye çapında cinsiyet ve kadın araştırmaları konusunda çalışan eğitimci ve araştırmacı ağına dahil olacak uzmanlar hakkında önerilerin alınması  İstihdam becerileri kavramlarının katılımcılar tarafından tartışılması  Cinsiyete duyarlı eğitim kavramının tartışılması Ulusal Çalıştayın Hedefleri ve Beklenen Sonuçlar

Ulusal Çalıştayın Beklenen Sonuçları  Türkiye, Polonya, Yunanistan ve Letonya’daki dezavantajlı kadınlarla ilgili olarak ofis elemanı mesleğine ilişkin istihdam edilebilme becerilerinin ve iş yaşamındaki önem derecesinin aşağıdaki başlıklar çerçevesinde belirlenmesi (*) İletişim Becerileri Matematik Düşünme ve Problem Çözme Planlama ve organizyon İnsiyatif kullanma ve uyum Öz denetim Öğrenme Takım Çalışması Teknolooji kullanımı Kişisel özellikler * Anket yoluyla.