REKLAMDA KADININ METALAŞTIRILMASI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Advertisements

Strateji Tasarımı İlker acar.
Duygularımızı Nasıl Kontrol Edebiliriz?
İŞLETMELER VEYA KİŞİLERİN HEDEFİ, EN İYİ OLMAK İSTİYORUM + -
ÜRÜN KARARLARI VE YÖNETİMİ
Invitation for a meeting at new season. YENİ DÖNEM İÇİN TOPLANTI DAVETİYESİ.
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 3
Network Marketing.
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
X.BÖLÜM KÜLTÜR.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Mercedes-Benz Magic iPhone & iPad & Android Uygulaması Video Prezentasyon için tıklayınıztıklayınız.
Kendine Karşı Sorumluluk
Ülkemizin Doğal Kaynakları
İlaçta reklam Eczacılık Teknolojisi Bölümü.
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
Toz mu? Ne yapar ki insana canım! Aslında sirkte çalışıyor aldırmayın!
Yeni Pazarlama Teknikleri
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
ÖNYARGI Hazırlayan : F.Büşra ÖZGÜN Değerler Eğitimi Merkezi.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
CÜMLEDE ANLAM 1.SORU: Aşağıdaki cümlelerin hangisinde küçümseme anlamı vardır? A.Bütün gün uğraştım ,ödevlerimi hala bitiremedim B.İnsanlara zor zamanlarında.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Pazarlama Giriş 1 1.
HAYAT VE ANLAMI.
Hızlı Tüketim Ürünleri
6. BÖLÜM Tam Rekabet Piyasası ve Firma Dengesi
DEĞİŞEN AİLE Kazanım: Aile yaşamında değişen kadın erkek rollerini fark eder. 12. Sınıf 61 nolu kazanım etkinliği.
Selçuklu Gazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Rehberlik Servisi
Medya karması Eylem Ö.Tufan.
1. Sunum (Giriş - Ders Hakkında - Tanışma) Öğr. Gör. Mehmet Akif BARIŞ Medya ve Çocuk.
BİRAZ DÜŞÜNELİM! PAZARLAMA NE DEĞİLDİR? PAZARLAMA NEREDE BAŞLAR?
ÖĞRENCİLERİMİZLE OKUL KURALLARINI BELİRLİYORUZ...
KADIN SUÇLULUĞU.
GİRİŞ  Cinsiyet deyince aklımıza hangi girişimciler geliyor. (Pozitif ayrımcılık)  Kadının yeri evi mi?  Kadın erkek eşit mi ROLLERİ FARKLI MI? (A.Tomor)
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Pazarlama İlkeleri.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Pazar Fırsatları ve Pazar Çevresi
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
İZİNLİ PAZARLAMA.
Reklam ve Halkla İlişkiler
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
KİRALIK EMLAK.
Fransa’da Kurulu bir şirketle iş yaparken Fransızca bilmek öncelikli ihtiyaçtır. Mensubu olmadığınız bir ulusun dili üzerinde.
Fen Bilimleri Evsel Atıklar ve Geri Dönüşüm
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Haydar Akın Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi
Dünyada Ve Türkiye’de Renault
MARKALASAK DA MI SATSAK?. MARKA – TEMELDE NE VAR? Bir «kavram» (konsept) üzerinde yükselir (FARKINIZ NE?) (NEDEN BENDEN ALMAK ZORUNDASINIZ?)
GIDA AMBALAJLARI VE KONTROLLERİ
Hazırlayan: Selim ERDEM
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
LR Akademisi LR İş Modeli.
Reklam Stratejileri Radyo Ve Tv’de Reklam Yapım Teknikleri Dersi Ödevi
MEDYA VE ÇOCUK
Pazarlama Giriş 1 1.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Otizm Farkındalık Araştırması
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
Günümüzün yükselen trendi Girişimcilik, hayallerini gerçekleştirmek ve fark yaratmak isteyen bir çok yetenekli genç için,artık bir kariyer fırsatı olarak.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Kral şakirrrrrrrr Reklam remziiiiiiiiiiiiiiiiiiii Berat başkan oleyyyyyyyyyyyyyyyy i.
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

REKLAMDA KADININ METALAŞTIRILMASI Kozmetik Sektöründe (Yasemin Hamurcu) Gıda Sektöründe (Müşerref Bozbek) Otomotiv Sektöründe (Cihangir Ölmez)

Kadın insan mıdır?

RUJ REKLAMLARI Reklamda ki kadın ve hitap ettiği kitle

Avrupa’dan reklamlara ceza ve yasak PARFÜM RAKLAMLARI Avrupa’dan reklamlara ceza ve yasak

ŞAMPUAN REKLAMLARI Bir ürün neden alınır? Reklamlarda bize sunulan nedir?

DUŞ JELİ REKLMALARI Pazarını daraltıyor

Gıda sektöründeki reklamlarda abartılı ve gereksiz kadın kullanımı

İşte pazarlama bölümlemesi abartıları Asla Daha Azıyla Yetinme

Dondurma Reklamı Olduğunu algıladınız mı?

Davetkarlığın sembolü: sakız

Hoş bir nefes gerçektende bu kadar işe yarıyor mu?

Bu kadar hayal gücü ve rahatlık fazla

Göründüğü gibi masum bir reklam mı?

Otomobil Reklamlarında Kadınların Metalaştırılmaları

Otomobil Reklamlarında Kadın Teşhirinin; Satıcı Açısından, Alıcı Açısından, Sosyal Açıdan çeşitli sonuçları vardır.

Satıcı Açısından Satıcının öncelikli amacı karını maksimize etmektir.

Erkek gözüne hitap eden reklamlar Müşteri Açısından Erkek gözüne hitap eden reklamlar

Sosyal Açıdan Bu reklamlar ahlaki suçların artmasına neden olur. Kadın bedeni üzerinde tahakküm kurmaktadır. Kadınların bu şekilde teşhiri aile yapısına zarar verir.

Sosyal sorumluluk projeleri !!!

Peki ya aile

Umarız meslek hayatınızda sizler bu hataları yapmazsınız…. Teşekkürler