VİZYONUMUZ Bizde öğrenebiliriz, Bizde yarışabiliriz, Bizde başarabiliriz, Diyenlerin buluştuğu Çevrenin en mükemmel okulu olmak.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

EĞİTİM YÖNETİMİNE KATILIM
OGYE Okul Gelişim Yönetimi Ekibi
BORUSAN ASIM KOCABIYIK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ 2013/2014
Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
2007 / 30 SAYILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE TANITIM VE YÖNELTME ÇALIŞMALARI GENELGESİ DOĞRULTUSUNDA İLÇEMİZ İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPILMASI.
EVCİLER İLKÖĞRETİM OKULU BRİFİNG SUNUSU
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
BALIKESİR MUHARREM HASBİ ANADOLU LİSESİ
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ T.C PİRAZİZ KAYMAKAMLIĞI PİRAZİZ GELECEĞİ HEDEFLİYOR PROJESİ ÇALIŞMA PLANI.
T.C. SARUHANLI KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SINAVLARA HAZIRLANMA VE BAŞARIYI ARTIRMA EYLEM PLANI.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
12 Yıllık Zorunlu Eğitime Yönelik Uygulamalar
REHBERLİK.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
REHBER ÖĞRETMEN/PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BOYUNCA OKULLARDA YAPMASI GEREKEN ÇALIŞMALAR
Patlangıç Ortaokulu Tanıtım Sunusu.
OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ Şalpazarı Atatürk Ortaokulu
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU
EDDY AKIM AYRIŞTIRICISI. MİSYONUMUZ, VİZYONUMUZ, TEMEL İLKE VE DEĞERLERİMİZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde; sanayici, veli, esnaf ve sanatkârlarıyla.
YOZGAT ANADOLU TEKNİK, TEKNİK ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ’NDE
KALEM TÜKENİR ÖĞRENCİ TÜKENMEZ (TÜKENMİŞ ÖĞRENCİ).
BEP HAZIRLAYACAK EKİBİN OLUŞTURULMASI
EĞİTİM ORTAMLARININ DÜZENLENMESİ
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
DİĞER EĞİTİM KURUMLARINDA DEĞERLER EĞİTİMİ ÇERÇEVE PLANI
Bilgisayar Destekli Eğitim
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
Okulun Tarihçesi Okulumuz Uşak merkezde Cumhuriyet Mahallesi´nde kendi adını taşıyan sokak üzerinde bulunmaktadır.Yapımı 1995´te tamamlanmış ve 9 derslikli.
BARBAROS ORTAOKULU BİRİFİNG DOSYASI
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
FAALİYET/PROJE EYLEM PLANLARI
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
AYKUT YİĞİT ORTA OKULU BESLENME DOSTU OKUL PROJESİ
SEYRANBAĞLARI İLKÖĞRETİM OKULU ÇANKAYA/ANKARA. MİSYONUMUZ Öğrencilerimizin yetenekleri ve yeterlilikleri doğrultusunda; özgüven sahibi, sorumluluklarının.
TKY BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
BESLENME DOSTU OKUL OLMAK İÇİN
ÖZEL EĞİTİM DÜZENLEMELERİ
HOŞ GELDİNİZ.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
BEŞİKTAŞ HALK EĞİTİM MERKEZİ
KAMAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Eğitim Öğretim Yılı Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş  (TEOGS) Sınavına Hazırlık Ve Başarıyı Artırma.
Kalite Bizim İşimiz Sistemine HOŞGELDİNİZ.
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
TOPLANTI GÜNDEMİ Açılış Sunum Soru-Cevap Kapanış.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI HALKKENT İLKOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
ŞEHİT TEĞMEN AHMET ÇITAK İLKOKULU FAALİYET RAPORU.
KAYSERİ -MELİKGAZİ BİRLİK MENSUCAT İLKOKULUNDA OKULLAR HAYAT BULSUN PROJESİ.
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
Aile Atölyeleri Projesi
KAHRAMANMARAŞ BİLGİYLE BULUŞUYOR
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
Strateji Geliştirme Başkanlığı
ÖĞRETİM YILI TANITIM YÖNELTME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
Brifing Dosyası Öğretim Yılı. PERSONEL BİLGİLERİ YÖNETİM OKUL MÜDÜRÜ Avni ŞENGÜL (Hizmet yılı : 14 ) MÜDÜR YARDIMCISI Nurullah YEŞİLMEN (Hizmet.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
REHBER ÖĞRETMEN YOL HARİTASI
Okullarda okul dergisi, halk oyunları, mezuniyet, panel, tartışma, bilgi yarışması, turnuva, yılsonu sergisi, tiyatro ve sene sonu açılış ve kapanış törenleri.
ARALIK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
VİZYON BELGESİ RAPORU OCAK 2018
Sunum transkripti:

VİZYONUMUZ Bizde öğrenebiliriz, Bizde yarışabiliriz, Bizde başarabiliriz, Diyenlerin buluştuğu Çevrenin en mükemmel okulu olmak.

MİSYONUMUZ Eğitim-öğretim İmkanından uzak ve yoksun kalmış öğrencilerimizi Sıcak bir yuvada, Anne baba şefkati taşıyan idealist öğretmenlerimizce Teknolojinin tüm imkanlarını kullanarak geleceğe adapte etmeye çalışan bir sistem kurup çalışmaktır.

İLKELERİMİZ Atatürk ilke ve inkılaplarından ödün vermeyiz. Öğrencilerimizin öğrenmeyi öğrenmesi ilk önceliğimizdir Öğrencilerimiz bütün çalışmalarımıza ve amaçlarımıza temel oluşturur Topluma ve doğaya karşı saygılıyız İnsan ilişkilerimizde sevgi,saygı ve hoşgörüye önem veririz Öğrencilerimize birey olarak sevgi duyar,onları koruyup gözetiriz

STRATEJİMİZ VE AMAÇLARIMIZ

1. S T R A T E J İ M İ Z İnsan Kaynaklarının Geliştirilmesi, Kurumumuzun Dolayısıyla Eğitim Kalitesinin Yükseltilmesi Açısından Birinci Önceliğimizdir

Amaç Kurum personeline TKY felsefesini tanıtma ve benimsetebilme Okul toplumuna TKY ’nin eğitime sağlayacağı katkıları anlatabilme Bir eğitim kurumu olarak okulun ilke, vizyon ve misyonunun netleştirebilme Eğitim ve insan kaynakları alanında ortaya çıkan yeni yaklaşımların kurum personeline tanıtabilme

Bu Amaç İçin Yapılacaklar Anlamalıyız ki her alanda olduğu gibi eğitim alanında da ortaya çıkan yeni yaklaşımların araştırılıp kuruma uygulanması eğitim kalitesini yükseltecektir.Bu anlamda ‘TKY FELSEFESİNİN ‘ kurumumuzda benimsenip uygulanması kurumdaki tüm süreçleri dolayısıyla kurum kalitesini yükseltecektir. Bu anlamda TKY çalışmaları titizlikle sürdürülecektir Kurum kültürü oluşturmak adına okulumuzda çalışan tüm personel arasındaki sevgi,saygı ve hoşgörü ortamının geliştirilmesi için çalışmalar sabırla sürdürülecektir. Çağdaş eğitim- öğretim yöntem,teknik ve stratejilerinin araştırılıp kurumumuzda uygulanması eğitim kalitesini dolayısıyla kaliteli insan sayısını artıracaktır. Bu amaçla bu yöntem ve tekniklerin kurumumuzda uygulanması vazgeçilmez hedeflerimizden olacaktır. Öğrenmede işbirliği esas alınacaktır. Öğrenci başarısının her öğrenci için nasıl artırılacağı belirlenecek ve okul toplumunun tamamında öğrenmeye yardım sağlanacaktır. Okul çapında plânlanan ve yürütülecek olan çalışmalar daima öğrenci başarısının artırılmasına yönelik olacaktır ve bütün öğrencilerinin başarılarının nasıl artırılacağı dikkate alınacaktır. Öğrenmenin en iyi yolunun uygulamadan geçtiğini kabul edip, okulun bütün imkânları uygulama yapmaları için öğretmen ve öğrencilerin kullanımına açık tutulacaktır.

2. S T R A T E J İ M İ Z Öğrenci Merkezli Eğitim Uygulaması Okulumuzun Çağdaş Eğitimi Yakalamak İçin Birinci Önceliğidir…

Amaç Öğrenci merkezli eğitimi okulumuzda etkin olarak uygulayabilme Öğrenci merkezli eğitim yoluyla topluma, Toplumun beklentileri doğrultusunda kaliteli çıktılar sunabilme

Bu Amaç İçin Yapılacaklar Öğrenci merkezli eğitimin gerekliliği ve önemi konusunda okul personeli ve öğrenci velileri çeşitli seminer ve toplantılarla anlatılacak. Yeni eğitim öğretim yöntem-teknik ve stratejileri araştırılıp okul personeli konuyla ilgili bilgilendirilecek. Öğrencilerin bireysel yeteneklerini ortaya çıkarmaya ve geliştirmeye yönelik sosyal etkinlikler düzenlemek, 8.Sınıf öğrencilerine ortaöğretim kurumlarının tanıtımıyla ilgili görsel araç destekli bilgilendirme çalışması yapılacak. Okul kütüphanesini sürekli açık tutmak ve zenginleştirmek için çalışmak, Okul öğrenci kurulu öğrenci temsilcilerini seçme Öğrencilerin göz taraması Öğrenci başarısızlık nedenleri anketlerinin uygulanması ve sonuçlarının değerlendirilmesi Öğrencilerin verimli ders çalışması hususunda bilgilendirme Şiir okuma yarışması Sınıflar arası münazaralar düzenleme Sınıflar arası bilgi kültür yarışması düzenleme Laboratuarı geliştirme ve kullanma çabaları Öğretmenlerin dersleri araç-gereç,laboratuar ve öğrenci merkezli işleme çalışmaları

3. S T RA T E J İ M İ Z “Okulumuzda ‘ KURUM KÜLTÜRÜ’ nün oluşturulması ve okul-çevre ilişkilerinin geliştirilmesi için kurum İçi ve kurum dışı tüm imkanlar seferber edilecektir”

Amaç Okulumuzda “Kurum Kültürü” oluşturmak için tüm personeli ve okul çevresini bilinçlendirebilme, Kurumumuzda ‘BEN’ yerine ‘BİZ’, ‘BİREYSEL’ çalışma yerine ‘TAKIM’ çalışması ruhunu geliştirebilme, Sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerle öğrencilerin kişisel gelişimlerine katkıda bulunmak, Sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerle okul – veli iletişimini artırmak, Öğrencilerin sosyal becerilerini geliştirmek, Ekip ruhu ve takım çalışmasına alıştırmak, Akşemseddin İlköğretim Okulu’nun tanıtımına katkıda bulunmak, olumlu ve güçlü bir imaj oluşturmak. Okulun amaçlarının velilere tanıtılmasını sağlamak,

Bu Amaç İçin Yapılacaklar Okulumuzda ‘BEN’ yerine ‘BİZ’ duygusunun geliştirilebilmesi için çeşitli çalışmalar yapılacak. Okulumuzda doğum,ölüm,hastalık, düğün v.b. durumlarda tüm personelin birlikte hareket etmeleri sağlanacak. Okul içi sosyal kültürel faaliyetler düzenlenecek.(Sınıflar arası bilgi yarışmaları,okul duvar gazetesinin ve sanat köşesinin her ay güncellenmesi, ilçe çapında düzenlenen sportif faaliyetler v.b.) Etkili ve amacına uygun “Eğitsel Kol” çalışması yapılacak, Öğretmenlerimizin sadece sınıflarının değil;tüm okulun öğretmeni olduklarını vurgulamak, İlkbaharda Koyunbaba Türbesi Park Alanında “Okul Pikniği” düzenlemek, Öğrencilerin sosyal faaliyetlerde bulunabilmeleri için okulun hafta sonlarında da açık olmasını sağlamak, Sene başı veli toplantısı yapılarak ‘Okul Aile Birliği’nin oluşturulup işler hale getirilmesi sağlanacak.

Öğrenci başarısında velilerimizin rollerinin netleştirilmesiyle ilgili bilgilendirme çalışmaları yapılacak. Okulu geliştirme,güzelleştirme ve teknolojik açıdan donanımlı hale getirme anlamında okul ihtiyaçlarının tespit edilmesi ve bu ihtiyaçların giderilmesi için resmi ve resmi olmayan kişi ve kuruluşlarla irtibata geçilip, bu ihtiyaçların giderilmesi için çalışmalar başlatılacak. Velilerimize okul - veli işbirliğinin önemiyle ilgili açıklamalarda bulunulacak. Okulumuzda spor yapılacak alanların bakım ve onarımı yapılacak. Özellikle Futbol, Voleybol, Masa Tenisi alanlarında okulumuza birincilikler kazandıracak çalışmalar içerisinde olunacak. Sınıflar arası turnuvalar düzenlenecek bu turnuvalara öğrenci velilerimiz davet edilecek. İlkbaharda Koyunbaba Türbesi Park Alanında “Okul Pikniği” düzenlemek, Öğrencilerin sosyal faaliyetlerde bulunabilmeleri için okulun hafta sonlarında da açık olmasını sağlamak, Sene başı veli toplantısı yapılarak ‘Okul Aile Birliği’nin oluşturulup işler hale getirilmesi sağlanacak

Okulumuzdaki ihtiyaç sahibi öğrencilere kırtasiye,giyim ve gıda gibi yardımların yapılmasında tüm okul personeli ve öğrenci velileri harekete geçirilecek. Okulumuza ait bir web sitesi oluşturulacak ve sürekli güncelleme yapılacak. Yöremize ait halk oyunlarını ve diğer kültürel değerleri kavratmak, Eğer bir hedefiniz varsa hayatta iki şey olur: Ya kazanırsınız ya da öğrenirsiniz. Eğer sizin bir hedefiniz yoksa; ne kazanırsınız ne de öğrenirsiniz.

Değerli eğitim çalışanları, yarın neler olacağını bugün siz belirleyeceksiniz. Unutmayın; yarınınız bugündür. Yarın bugün ektiklerinizi biçeceksiniz. Öyleyse bırakalım ne biçeceğimiz düşünmeyi, sadece ekmeyi düşünelim.

Dün rüyâ, yarın hayâldir. Rüyayı mutlu hayâli ümitli yapan bugündür. Öyleyse bugüne iyi bakalım. Harekete geçelim… Hemen şimdi…

Her araç gibi bir plân da sadece kullanılırsa değerlidir. Eylemle hayata geçirmediğiniz sürece en iyi plânlar bile gündüz düşleri olarak kalır. Okulumuzun stratejik plânı canlıdır ve sizlerden elde edilen veriler ve değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak sürekli olarak yenilenecektir. Dünyadaki ve toplumdaki değişim ve gelişim sona ermeyeceğine göre okulumuzun stratejik plânı da sadece yukarda sıraladığımız çalışmaların hayata geçirilmesiyle sonuçlanmayacak ve bunun bittiği yerde bir yenisi başlayacaktır.Okulumuzda sürekli her şeyin en iyisi hatta iyinin de iyisi aranacaktır.

O halde, sonuç olarak söylenecek tek söz bu dokümanın hiç bir zaman en son şeklini almayacağıdır. Samimiyetle yapılan işler mutlaka güzel meyvelerle sonuçlanırlar ki samimiyet tüm insanlığı aydınlatır… Yarınlarımızı dilediğimiz gibi oluşturmak için beraberce, çalışmak ve birbirimizin samimiyetine inanmak dileğiyle...

Osmancık Orgeneral Ahmet Çörekçi Yatılı Bölge Ortaokulu Okul Gelişimi Yönetim Ekibi OGYE

Çalışma Takvimi OKUL GELİŞİM SÜRECİ BASAMAKLARIBAŞLAMA TARİHİBİTİŞ TARİHİSÜRE 1. BASAMAK Okul Gelişimi Yönetim Ekibi’nin Kuruluşu 01 Mart Mart Hafta 2. BASAMAK Okul Gelişim Hedeflerinin Belirlenmesi ve Stratejik Planlama 01 Nisan Nisan Hafta 3. BASAMAK Özdeğerlendirme 16 Nisan Mayıs Hafta 4. BASAMAK Önceliklerin Belirlenmesi ve Çalışma Gruplarının Kurulması 07 Mayıs Mayıs Hafta 5. BASAMAK Çalışma Planlarının Hazırlanması 21 Mayıs Haziran Hafta 6. BASAMAK Yıllık Okul Gelişim Planı’nın Hazırlanması 04 Haziran Haziran Hafta 7. Basamak Yıllık Okul Gelişim Planı’nın Uygulanması EylülAralık 18 Hafta 8. BASAMAK Biçimlendirici Değerlendirme Ocak 2 Hafta 9. BASAMAK Düzeltilmiş Okul Gelişim Planının Uygulanması II. Dönemin Başı II. Dönemin Sonu Yaklaşık 21 Hafta 10. BASAMAK Son Değerlendirme ve Rapor Yazımı HaziranTemmuz3 Hafta

Osmancık Orgeneral Ahmet Çörekçi Y.B.O Okul Gelişimi Yönetim Ekibi M. Haluk KARAKAŞOkul Müdürü Muharrem YILDIZMüdür Başyardımcısı M.Ali YAZICIRehber Öğretmeni Serap TÜRKOĞLUİngilizce Öğretmeni Mehmet GÖKEL Sos. Bil. Öğretmeni Veli SARIDestek Personeli Merve ÇELİK Öğrenci Temsilcisi Gülseren GÜDEROkul Aile Bir.Temsilcisi Yaşar TEZERMuhtar Keramettin YILMAZVeli Ali UYSALVeli

PROBLEMİN TESPİTİ Nisan 2012 de uyguladığımız öğrenci memnuniyeti anketi sonucunda ortaya çıkan iyileştirmeye açık alanlarımızı gelişim hedeflerimiz içine koyduk.

PROBLEM: Sınıflar ve koridorun boya ve badanası perişan durumdadır. Sınıflarımızın daha modern hale getirilmesi kaçınılmaz olmuştur (panolar,askılık, kalaorifer borularının kapatılması,öğrenci kişisel dolabı,levhaların yenilenmesi, kapının düzenlenmesi,tv ve dvd alınması, tül perde,kitaplık dolabı,elektrik tasisatı ve lambaları gibi),.

Problem çözme ekibi oluşturuldu 08/02/2012 Tarihinde gönüllülük ilkesine göre kuruldu.

Problem Çözme Ekibi M.Haluk Karakaş Okul Müdürü Uğur Uluçay Müdür Yardımcısı M.Ali Yazıcı Rehber öğretmeni Mehmet Gökel Fen Bil. Öğretmeni Ali UYSAL Matematik Öğretmeni Merve ÇELİK Öğrenci Temsilcisi Keramettin Yılmaz Hizmetli

ÇALIŞMA PLANI Problem Çözme Ekibi olarak kendine bir isim belirlemek Vizyon belirlemek Sınıfların incelenmesi Sınıflarda yapılacak işlerin tesbit edilmesi Yetersiz yönlere yönelik çözüm önerilerinin tespit edilmesi Çözüm önerilerine göre bir strateji belirleme Belirlenen stratejiye göre problemi çözerek sonuca gitme

Problem çözme ekibi yaptığı toplantıda kendine ÇÖZÜM ismini verdi.

“ÇÖZÜM” Vizyonunu Belirledi Vizyonumuz; Okul binasını, pansiyonu,yemekhaneyi,kantini ve sınıfları düzenli,güzel yeterli hale getirmek

“ÇÖZÜM” Uygulayacağı Metodu Belirledi Metodumuz, Sebep-Sonuç Diyagramı ile problemin analizini yapmak

Sebep - Sonuç Diyagramı PANSİYON-SINIF- YEMEKHANE DUVAR VE TABANININ KÖTÜ DURUMU ÖĞRENCİLERİN VE ÖĞRETMENLERİN BU ÇİRKİN ORTAMDAN ETKİLŞENMESİ BİNALARIN BAKIMSIZLIĞI BAZI BÖLMELERİN ETKİLİ KULLANILMAMASI Bazı Sınıflar Ve Bölümlerin Yetersizliği Pansiyon-yemekhane kantin-sınıf Duvarların çok yıprammış olması Kullanım Alanlarının Yetersizliği İyi Organize Olamama PANSİYON- YEMEKHANE-KANTİN VE SINIFLARIN BAKIMSIZLIĞI

Okul ve Bahçe Durumunun İncelenmesi Okul binası iki ayrı bloktan oluşmaktadır. Merdivenlere ayakkabılık yaptırılmalıdır. Pansiyon ve yemekhane kapıları yenilenmelidir. Merdivenler halı ile kaplanmalıdır. Duvarların daha temiz olması ve sıvanın korunması için 1.5 metre yükseklikte kalebodur yaptırılması gerekmektedir Her iki binada koridorlar bakım ve onarım istemektedir. Elektrik tesisatı elden geçirilmesi gerekmektedir. Sınıf kapıları onarımdan geçirilmelidir. Öğrencilere kişisel eşyalarını ve fazla kitaplarını koymak için dolap yaptırılmalıdır. Sınıflara projeksiyon,internet alınmalıdır. Sınıf levhalarının yenilenmesi gerekmektedir. Atatürk Köşesinin yenilenmesi gerekmektedir. Osmancık Belediyesi ile işbirliği yapılarak park ve bahçe yeniden düzenlenmelidir.

Çözüm Öneriler Her iki binaya Atatürk Köşresi yaptırılması. Duvarlara 1.5 metre yüksekliğinde kalebodur yaptırılması. Yemekhane ve pansiyon kapılarının yenilenmesi. Pansiyon odalarının ve büroların lam inat parke yaptırılması. Kapıların onarılması ve boyanması Elektrik tesisatının değiştirilmesi. Ayakkabılık yaptırılması Öğrenci kişisel dolaplarının yaptırılması Pano,askılık ve levhaların değiştirilmesi. Sınıflara projeksiyon,internet alaınması

“ÇÖZÜM” Stratejik Planını Belirledi Bu tamiratları yapabilmek için malzeme temin etmeye çaba gösterme. Yardım alınabilecek ilgili makamları ziyaret etme. Kalebodur ve maliyetinin tespitini yapmak. Yaptırılacak mobilyaların maliyet hesabını yapmak. Elektrik malzemesi ve maliyet hesabının yapmak. Uygulamaların başlaması ve takibin yapılması Biçimlendirici değerlendirmenin yapılması Biçimlendirici değerlendirmeye göre uygulamaların devam ettirilip tamamlandırılması Son değerlendirmenin yapılıp raporun yazılması

UYGULAMA Sınıfların onarımı park ve bahçe düzenlenmesinin yapılması için İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne ve Osmancık Belediyesine yapılan malzeme yardımı müracaatı uygun görülmüştür.

Kalebodur ustası bulunmuş maliyeti TL Plastik doğrama TL Atatürk Köşesi TL Mobilya maliyeti TL Elektrik maliyeti 300 TL Diğer 500 TL

Atatürk köşeleri yeniden düzenlenmiştir

Koridorları ve yemekhane duvarlarını 1.5 metre yüksekliğinde kalebodur yaptırımıştır.

Sınıflara projeksiyon alınmış koblosuz internet alınmıştır.

Öğrenci ayakkabılıkları yaptırılmıştır.

Pansiyon ve yemekhane kapıları yenilenmiştir.

Kapılar tamir ettirilip,boyatıldı

Biçimlendirici değerlendirme sonucunda birtakım işler yaz tatili dönemine kalmıştır.

YAZ TATİLİNE KALAN İŞLER Pansiyon ve büroların lam inat parke yaptırılması Yeni bir okul tabelası yaptırılmalıdır.