‘Eğiticilerin Eğitimi’ Oturumu yönetmek 3. Gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim HESAP VEREBİLİRLİK & PERFORMANS Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Advertisements

TW TR 2008-IB-EN-02 Emisyon Kontrolünün Geliştirilmesi - Bileşen 2 © Thomas Seegers – Fotolia Katarina Mareckova, Ankara.
Yenilikçi Yöntemlerle Kayıtlı İstihdamın
ORTAÖĞRETİM DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI DERSİ
AB Eşleştirme Projesi, Ankara 6. Ders Haftası Carin Lindqvist-Virtanen
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
Paydaş Analizi Nasıl Yapılır?
AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi Tanıtım Toplantısı Antalya 22 Ocak 2013.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Sunum 2. gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
KalDer - Üye Memnuniyeti Araştırması TMME Araştırma, KalDer’in 2005 yılından bu yana KA Araştırma tarafından yürütülen TMME modelinin KalDer müşterileri.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hazırlık 2. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO RİSKLER HEDEFLER KONTROLLER Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Tartışma Yönetme Deniz YENİ Nisan 2007.
Member of Consortium This project is co-financed by the European Union and the Republic of Turkey Rolf Bracke International Geothermal Center Jeotermal.
1 İnnova Bilişim Çözümleri Enerji ve Atık Yönetimi Yazılımları.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitici becerileri 3. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
AB Eşelştirme Projesi TR 07-FI-02
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Teknikler 1. Gün 3. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
BAKANLIK HASTA HAKLARI UYGULAMALARI VE
FORD OTOSAN 2007 İŞKUR PROJESİ Sabahattin GÜCİN Ford Otosan / Eğitim Uzmanı.
Çocuğun başarısını yükseltmede ailenin rolü
DynEd Şifre İşlemleri.
Sunanın Adı | Şirket Adı
ODTÜ TEKNOKENT Gerçekleştirilen Etkinliklerimizden Örnekler.
ÖĞRENCİLERE E-POSTA PROJESİ
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Giriş 1. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
HAYATIN İ Ç İ NDEN PS İ KOTERAP İ MERKEZ İ YÖN VE HEDEF BEL İ RLEME.
TAHSİN YENTUR İLKOKULU
ZAMAN YÖNETİMİ Zaman bütün insanlara eşit sunulan ve allahın adaletini gösteren olgudur. Çünkü zenginin fakirin gencin yaşlının ama herkesin eşit sahip.
KWELE PROJESİ ULUSAL ÇALIŞTAY SUNUMU Ulusal Çalıştayın Hedefleri ve Beklenen Sonuçları.
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
SINAV ANI STRATEJİLERİ HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hepsini bir araya getirmek 4. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ Ofis Çalışanları Beceri Eğitimi.
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
İŞ HAYATINA MERHABA. Kendinizi keşfedin İŞ HAYATINA MERHABA İş arama sürecinde motivasyon ve stres yönetimi.
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO KONTROL ORTAMI Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Probleme Dayalı Öğrenme Dr. Betül Kalender 3 Ocak 2009.
7-19 YAŞ AİLE EĞİTİMİ.
ÇOCUĞUMA NASIL YARDIMCI OLURUM?.
EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ SEMİNERİ 08-10/12/2009
H.Ö.G.1 PERSONEL GENEL MÜDÜRLÜĞÜ. H.Ö.G TEKNİĞİN ÖZELLİKLERİ  EKİP BAZLI  PROJE BAZLI  KATILIMCI  İNNOVATİF  SÜREÇLERE YÖNELİK  ETKİN PLANLAMA.
9. BÖLÜM ENGELLİ HAKLARINA GENEL BİR BAKIŞ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ. Gelecekte iyi bir meslek sahibi olmanın yolunun daha verimli çalışmaktan geçtiği bir gerçektir. Çok çalışmak değil, Etkili.
NASIL DERS ÇALIŞMALIYIZ?
Altindag Social Assistance and Solidarity Foundation ‘’The Rights of the Disable People’’ ‘’The succes Stories of Disabled people People’’
Hoş Geldiniz Hoş Geldiniz Sunum: Abdurrahman ÇIĞRIK İZMİR.
Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN UYGULAMAYA YÖNELİK İLERLEMELERİ Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN.
Demokratik Katılımın Güçlendirilmesi için Türkiye ve Avrupa’dan Savunuculuk ve Lobicilik İyi Örneklerinin Yaygınlaştırılması Projesi 3. Eğitim İzleme ve.
Etkili Eğiticinin Özellikleri Doç. Dr. Murat Özdemir Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
Klinik Yetiştiricilik ve COACH’luk Modeli Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 221.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
Kanıtlar ve İncelenmesi
Herkese Açık Okul Adı Tarih.
İŞ SAĞLIĞI ve GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
Adınız | Öğretmen adı | Okul
Eğitim Sunusunun Başlığı
BİLİMSEL SUNUMLAR Prof. Dr. Hilal Özdağ.
ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA SINIFLARININ ETKİLİ YÖNETİMİ
ORTAÖĞRETİM DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI DERSİ
Eğitim Sunusunun Başlığı
<Proje Başlığınızı buraya yazınız>
Sosyal Etki ve Uyma Sosyal Etki Uyma Davranışı Benzerlik (Sosyal Davranış Düzenliliği)
Eurocert European Academy
SOSYAL ETKİ.
Sunum transkripti:

‘Eğiticilerin Eğitimi’ Oturumu yönetmek 3. Gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02

TR 07- FI- 022 Soru: Farklı kişiliklerle nasıl başa çıkarsınız?  baskın  alaycı  kendini kabul ettirmeye çalışan  agresif  ‘uzman’  suskun  komik  konudan sapan  başkası lafını bitirmeden konuşan  şeytanın avukatı Yanınızdakiyle, aşağıdaki kişiliklerle başa çıkmak için stratejiler üretin :

TR 07- FI- 023 İtirazlar karşısında ne yapılır? Konuyu katılımcıya başka bir şekilde ifade ederek açıklayın Bir açıklama sunun ama tartışmaya girmeyin Kabul edin ve daha bu konuyu daha sonra ele almayı önerin

TR 07- FI- 024 Neleri organize etmelisiniz? Ortam ve ekipman Odanın düzeni Katılımcılar

TR 07- FI- 025 Alıştırma: Pratik faaliyetin sunumu (devam) Pratik faaliyeti seçtiğiniz oturumda gerçekleştirin. Yaptığımız tartışmalar ışığında:  Odanın düzeni konusunda gereken düzenlemeleri yapın; ve  Ahengi bozan davranışları yönetmeye ilişkin teknikleri uygulayın

TR 07- FI- 026 Katılımcıları gruplara nasıl böleceğim? Çiftler  Yanında oturan kişi  Masada daha önce birlikte çalışmamış iki kişi Daha büyük gruplar  Numaralandırma – A/B veya 1,2,3,4  Kartlar  Sandalyelerin arkasına kağıt yapıştırarak

TR 07- FI- 027 Grupların hareketlerini nasıl yönetirim? Gereğinden fazla katılım Gereğinden az katılım Şikayet

TR 07- FI- 028 Alıştırma: Pratik faaliyetin sunumu (devam) Pratik faaliyeti seçtiğiniz oturumda gerçekleştirin. Yaptığımız tartışmalar ışığında:  Odanın düzeni konusunda gereken düzenlemeleri yapın; ve  Ahengi bozan davranışları yönetmeye ilişkin teknikleri uygulayın

TR 07- FI- 029 Değerlendirme Dinleyici notlarında yazılı olan krizlerden herhangi birinin başınıza gelmesi halinde riski nasıl azaltacağınızı/ problemi nasıl çözeceğinizi bulun Hepsine başka örnekler ekleyin ve bunların olası çözümlerini yazın