DEĞERLER DEĞERLER BİR HAREKETİN, ÖNERİLEN BİR SEÇE- NEĞİN, BİR KARARIN SONUÇLARINI DEĞERLENDİR- MEDE KULLANDIĞIMIZ PRENSİPLERDİR. AHLAK PRENSİPLERİNDEN,

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TANITIM OTURUMU Nuri A Başoğlu, Prof.Dr. İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü.
Advertisements

Stratejik yönetim işletmenin dış çevresini (rakipler, pazar-piyasa, ürünler, müşteriler, aracılar, tedarikçiler) analiz eder. İşletmenin geleceği ile.
Kamu Yönetimi Etiği Personel Genel Müdürlüğü Ahmet DÜZGÜN
STRATEJİK YÖNETİM STRATEJİK PLANLAMA
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013
YENİMAHALLE GAZİ ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ.
Aksigorta kurucuları aşağıda verilmiştir.
İ.K.Ü.İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 3
Annem İşte, Ben Öğretmenimle Güvende
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
SUNUM. STRATEJİK YÖNETİM Esnaf ve sanatkâr işyerleri sahipleri; bir meslek koluna tabi olup, mesleki yeteneklerini kullanmak suretiyle ailelerini geçindirmek.
İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI
‘’Kaliteli, sağlam, hızlı ve güvenilirlik’’ mantığı ile hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyeti en üst seviyeye çıkararak profesyonel hizmetler sunmak.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
21. Yüzyıl becerileri.
ÖRGÜT KÜLTÜRÜ MODELLERİ Prof. Dr. RANA ÖZEN KUTANİS
PLANLAMA VE STRATEJİK PLANLAMA S.Nazik Işık Nisan 2008.
Lider ve Liderlik Liderlik, grubu etkileyebilme ve peşinden sürükleyebilme gücüdür. Lider, Grubu etkileyen ve arkasından sürükleyen kişidir. Yönetici,
NİÇİN İZCİLİK.
DERS-2: Milli Güvenlik Stratejimiz
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
MİSYON ?. MİSYON GİRİŞ DİKKAT EDİLECEK NOKTALAR DİKKAT EDİLECEK NOKTALAR TANIMLAR MİSYONUN ÖZELLİKLERİ ÖRNEKLER.
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ
Uygarlık Şekil 1 - Dinamize Toplumsal Bütün S S
=>CÜMLEDE ANLAM<=
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI KAMU İDARELERİ İÇİN STRATEJİK PLANLAMA KILAVUZU GELECEĞE YÖNELİM 2 1 Mehmet ÇİÇEK Millî Eğitim Uzman Yardımcısı.
Uluslararası İnsan Kaynakları Yönetimi YONT414
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
ÖNSÖZ Günümüzün yenilikler ve gelişmelerle dolu ortamı, kurumlar için de büyük bir dinamizm gerektirmekte ve çağa uyum açısından belirli adımları atmalarını.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ANATOMİ ANABİLİM DALI
ERGENLİK DÖNEMİ ÖZELLİKLERİ VE SORUNLARI
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
Stratejik Planlama Nedir?
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
REHBERLİK SERVİSİNİN TANIMI VE İLKELERİ
AVRUPA BİRLİĞİ’NİN AMACI
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ
İŞLETMELERİN KURULUŞU
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
Eğitim hakkı, ayrım gözetilmeksizin herkesin sahip olması gereken, vazgeçilemez ve devredilemez bir haktır. Eğitim hakkı, başta çocuklar olmak üzere herkesin,
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Türk Eğitim Sisteminin Yapısı ve Yönetimi
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
SINIF YÖNETİMİ.
X- Strateji İçin Kültür ve Liderlik
İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR 11. SINIF
ÖRGÜT KÜLTÜRÜ MODELLERİ Prof. Dr. RANA ÖZEN KUTANİS
İŞ VE İŞLETME AHLAKI.
İŞLETMENİN EKONOMİK YAPI İÇİNDEKİ YERİ VE İŞLETMENİN ÇEVRESİ
Kamu Yönetiminin Denetlenmesi
HEMŞİRELİK FELSEFESİ VE BAKIMDAKİ DEĞİŞİMLER
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ Hayat Boyu Rehberlik
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Lider ve Liderlik Liderlik, grubu etkileyebilme ve peşinden sürükleyebilme gücüdür. Lider, Grubu etkileyen ve arkasından sürükleyen kişidir. Yönetici,
İş Ahlakı ve Sosyal Sorumluluk Anlayışı
Sizce beden eğitimi ve sporun amaçları nelerdir?
MEDENİ HUKUK.
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
HUKUKUN DALLARI Doç. Dr. Mustafa ÇEKER.
TARIMDA ÖRGÜTLENME VE KOOPERATİFÇİLİK DERS NOTLARI
TEMEL HUKUK Doç. Dr. Mustafa ÇEKER.
Sunum transkripti:

DEĞERLER DEĞERLER BİR HAREKETİN, ÖNERİLEN BİR SEÇE- NEĞİN, BİR KARARIN SONUÇLARINI DEĞERLENDİR- MEDE KULLANDIĞIMIZ PRENSİPLERDİR. AHLAK PRENSİPLERİNDEN, KİŞİSEL TERCİHLERE KADAR UZANIRLAR VE İYİ, DOĞRU, GÜZEL, GİBİ YARGILARA VARMAMIZI SAĞLARLAR.

DEĞERLER BİR KÜLTÜRÜN DEĞİŞTİRİLMESİNDE, TEMEL KÜLTÜREL ÖĞELER OLARAK; DEĞERLER, İNANÇLAR, SEMBOLLER VE UYGULAMALARIN BİRLİKTE DÜŞÜNÜLMESİ GEREK- MEKTEDİR. BİR KURUMUN OLUŞUMU BAZI DEĞERLERE BAĞLANARAK GERÇEKLEŞİR. BİR KURUMUN DEĞERLERİ, MİSYONUNUN VE VİZYONUNUN GERÇEKLEŞTİRME AMACIYLA VE ONLARA BAĞLI OLARAK HAREKET ETTİĞİ PRENSİPLERDİR. KURUMUN İNANÇ VE AMAÇLARINI İFADE EDER. MİSYON CÜMLESİNDE OLDUĞU GİBİ KISA, HATIRLANMASI VE AKTARILMASI KOLAY, KURUMA YÖN VEREN, MÜŞTERİ VE TEDARİKÇİLERİN ORTAK SESİ OLACAK CÜMLELER-DİR. BİR KURUMUN DEĞERLERİ, MİSYONUNUN VE VİZYONUNUN GERÇEKLEŞTİRME AMACIYLA VE ONLARA BAĞLI OLARAK HAREKET ETTİĞİ PRENSİPLERDİR. KURUMUN İNANÇ VE AMAÇLARINI İFADE EDER. MİSYON CÜMLESİNDE OLDUĞU GİBİ KISA, HATIRLANMASI VE AKTARILMASI KOLAY, KURUMA YÖN VEREN, MÜŞTERİ VE TEDARİKÇİLERİN ORTAK SESİ OLACAK CÜMLELER-DİR.

DEĞERLER TEMEL DEĞERLER, MİSYONUMUZLA TUTARLI OLARAK VİZYONUMUZA ULAŞMAK İÇİN ÇIKTIĞIMIZ YOLDA NASIL DAVRANMAK İSTİYORUZ SORUSUNA CEVAP VERİRLER. BİR ÖRGÜTÜN DEĞERLERİ DOĞRUDAN AYRILMAZLIK, AÇIKLIK,DÜRÜSTLÜK, ÖZGÜRLÜK, FIRSAT EŞİTLİĞİ, LİYAKAT VE BAĞLILIĞI İÇEREBİLİR.

DEĞERLER TEKNİK DEĞERLER: FİZİKSEL OLAYLARA, BİLİME VE MANTIĞA DAYANIR, EKONOMİK DEĞERLER: ARZ VE TALEP TARAFINDAN BELİRLENEN PAZAR DEĞERLERİNE DAYANIR, SOSYAL DEĞERLER: GRUP VE ÖRGÜT PSİKOLOJİSİNE DAYANIR, PSİKOLOJİK DEĞERLER: BİREYLERİN KİŞİSEL İHTİYAÇLARINA DAYANIR,

DEĞERLER POLİTİK DEĞERLER: ÜLKENİN İDARİ ŞEKLİ, REJİMİ VE BAŞLICA DEVLET POLİTİKALARINA DAYANIR, ESTETİK DEĞERLER: GÜZELLİKLE İLGİLİ ALGILAMAYA DAYANIR, AHLAKİ DEĞERLER: ÇEVREDEN ALINAN GENEL AHLAK, ÖRF, ADET VE GELENEKLER İLE AİLE EĞİTİMİNE DAYANIR, DİNİ DEĞERLER: BİREYLERİN BAĞLI OLDUKLARI DİN VE BUNUNLA İLGİLİ İNANÇLARA DAYANIR.

DEĞERLER İNGİLİZ DONANMASININ DEĞERLERİ DÜNYA ÇAPINDA ESNEK ERİŞİM DENGELİ BİR GÜÇ YAPISI ORTAKLIKLAR KURABİLME BİLGİ ÜSTÜNLÜĞÜ KALİTELİ OLMA İSTEKLİLİKSAYGI

DEĞERLER DONANMA KOMUTANLIĞI DEĞERLERİ * TÜRK ULUSUNA GÜVEN DUYGUSU VERECEK BAŞARILI VE ÜSTÜN BİR DENİZ KUVVETİ İDAME ETMEK * DEĞİŞEN HAREKAT VE ORTAM İHTİYAÇLARINI KARŞILAYABİLECEK NİTELİK VE NİCELİKTE ÇEŞİTLİ PLATFORMLARDAN MEYDANA GELMİŞ ESNEK BİR YAPIYA SAHİP OLMAK * PERSONELİN MORAL VE MOTİVASYONUNU EN ÜST DÜZEYDE TUTMAK * ÇAĞDAŞ EĞİTİM SEVİYESİNİ SAĞLAMAK VE MUHAFAZA ETMEK

DEĞERLER * VERİ VE BİLGİYE DAYALI KARAR MEKANİZMALARI OLUŞTURMAK * ÇAĞDAŞ BİLGİ VE TEKNOLOJİ İLE MÜCEHHEZ OLMAK * YARATICI DEĞİŞİMİ DESTEKLEMEK VE SÜREKLİ KILMAK * ETKİN BİR İLETİŞİM VE BİLGİ AĞINA SAHİP OLMAK * KAYNAKLARI ETKİN VE EKONOMİK KULLANMAK * BAHRİYE ÖRF VE ADETLERİNİ KORUMAK * ÇEVREYİ VE DOĞAL KAYNAKLARI KORUMAK