SIP PLATFORMU www.merlinyazilim.com.tr.  Genel Özellikleri  SIP (Session Initiation Protocol) tabanlı IVR (Interactive Voice Response) platformudur.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
VoIP Nedir ? Kısa bir tanım yapmak gerekirse VoIP, internet veya data hatları üzerinden ses aktarımı olarak açıklanabilir. Bu gibi bir durumda insanların.
Advertisements

IP Voice Over : Internet Protokolü Üzerinden Ses İletimi CEREN KÜÇÜK
Ses Kayıt Sistemi.
IP PBX.
05/20/08 CWIZ IVR ÇÖZÜMLERİ.
Çağrı Kayıt ve Analiz Programı
SÜT ÜRETİCİLERİ İÇİN BİR DEVRİM. AVESSOFT (Union Yazılım Ltd.) •Avessoft olarak 2000 yılından bu yana sektörel yazılımlar üretmekteyiz. •Yazdığımız.
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
GSM Uygulamaları Ergin Boyacı Eylül 2013.
ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANLIĞI
Ericom Telekomünikasyon ve Enerji Teknolojileri A.Ş.
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
İŞLETİM SİSTEMİ KATMANLARI (Çekirdek, Kabuk ve diğer temel kavramlar)
IP PBX FORTEL F1xxx Serisi IP PBX Ailesinin Tanıtım ve Eğitimi.
CWIZ CALL CENTER.
Yeni Nesil İletişimde Çıkış Noktanız: CWIZ
Küçük işletmeler için yeni nesil telefon sistemi…
ADOBE AIR.
Windows 7 ile Windows Ürünleri Arasındaki Farklar
Çevik Kurumlar Oluşturabilmek İçin Bulutta İş Uygulamaları Kutlay E. Şimşek Genel Müdür İstanbul, 12 Şubat 2013.
Votel İletişim Hizmetleri A.Ş.
Web Host Manager (WHM) Nedir Ne İşe Yarar ?
Azrael Online Hasta Takip Programı
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
IPv6’ya Geçiş Stratejileri HABTEKUS’08 Z.Cüneyt MORTEN Koordinatör, Yeni Teknolojiler.
FRAMEWORK.
SÜT ÜRETİCİLERİ İÇİN BİR DEVRİM. AVESSOFT (DATA MEDIA) Avessoft olarak 2000 yılından bu yana sektörel yazılımlar üretmekteyiz. Yazdığımız bu ürünler.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YAZ DÖNEMİ DERS SEÇİMİ HAKKINDA AÇIKLAYICI BİLGİLER.
FORTEL F1xxx Serisi IP PBX Ailesinin Tanıtım ve Eğitimi
1 Yetkili Satıcı Toplantısı – Fethiye 2008 Operatör konsol ve Enformasyon sistemi OSPC Yetkili Satıcı Toplantısı 2-4 Mayıs 2008 Fethiye.
2. İşletim Sistemleri.
Communication Platform
ÜRETİM KONTROLLÜ DEPO OTOMASYON SİSTEMİ
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu BlueGate Analog FCT’nin fiziksel özellikleri Montaj Tipi: Masa üstüne veya duvara Ebatlar (mm): 90 x 60 x.
Veri Tabanı Nedir ?.
MERKEZİ KULLANICI TANIMA SERVİSLERİ Mustafa Atakan ODTU-BIDB Teknik Destek Grubu.
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
Türkiye Internet Güvenliği Riskleri: Özgür Danışman Güvenlik ve Mesajlaşma Hizmetleri Yöneticisi Rizikometre 2005 Sonuçları VOIP Riskleri
1 VERİLEN BİR EĞİTİMİN SİSTEME KAYDEDİLMESİ SİSTEME YENİ EĞİTİM KAYDI EKLENMESİ.
Microsoft Visual Studio 2010 Kurulum & Tanıtım
=>SES BİLGİSİ
Yazılım, Windows İşletim Sistemleri Öğr. Gör. Tufan MENGİ.
BİLGİSAYAR AĞLARINA GİRİŞ
BİLGİSAYAR AĞLARINA GİRİŞ
1 KİŞİSEL BİLGİLERİN SİSTEME EKLENMESİ VE ŞİFRE ALINMASI EĞİTMENLERİN VE TAG KATILIMCILARININ KİŞİSEL BİLGİLERİNİ SİSTEME EKLEMELERİ VE KULLANICI ADI İLE.
Microsoft Windows Server 2008
İKMAP İnternet 1 Ders Notu
ÖDEME EMRİ UYGULAMASI İbrahim ARSLAN
Bilgi ve İletişim Teknolojisi
DIGITAL SIGNAGE / DİJİTAL İNTERAKTİF UYGULAMALAR
Lync; Microsoft tarafından 2007 yılında ofis paketlerine dahil edilmiş anlık mesajlaşma yazılımının adıdır. Lync yazılımı Microsoft Office yazılımlarıyla.
ANLIK HABERLEŞME PROGRAMLARI. Anlık Haberleşme Nedir? Bir bilgisayar programı sayesinde, üye olarak, listenize eklediğiniz kişilerle gerçek zamanlı görüşme.
OpenScape 4000 V7 Kurumsal Çözümler Her Zaman Fark Yaratır Ocak 2014 OpenScape Office.
ÖMER ÜNALDI EDUROAM.
VoIP Nedir? IP (Internet Protocol) üzerinden ses taşıma Sinyalleşme ile kontrol edilir. RTP ile medya taşınır.
VoIP Altyapısı ve Telefon Entegrasyonu Taner Ültanır Teknoloji Çözümleri Uzmanı Microsoft Corporation.
SIP DECT ÇÖZÜMÜ XSD B1008 XSD T0410 Ergin BOYACI
BİLGİ İŞLEM ORGANİZASYONU -Voice/VoIP
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
(Bircom Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
(Bircom Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
(Bircom Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
Xpeech X Serisi.
Açık Kod VoIP Araçları Barış Şimşek Endersys Danışmanlık
Voice/VoIP Eylem ökcü
Temel Internet Kullanımı Y. Doç. Dr. M. Sıtkı İlkay Ekim 2006.
IP Telephony ve Tümleşik Uygulamalar
Yeni Nesil Bulut Santral Çözümleri
Sunum transkripti:

SIP PLATFORMU

 Genel Özellikleri  SIP (Session Initiation Protocol) tabanlı IVR (Interactive Voice Response) platformudur.  Platform SIP IP-Telephony protokolü ile çalışır ve tüm SIP tabanlı softphone, donanım, wifi phones, ATA (Analog Telephony Adapters) ve diğer voip tabanlı sip cihazlardan çağrı alabilir ve çağrı gönderebilir.  Özellikle Microsoft Windows işletim sistemi platformu için tasarlanmıştır. Ve Windows işletim sistemlerinde Windows XP, Windows 2000, Windows 2003, Vista, Windows 7 ve Windows 2008'de çalışmaktadır.  Multi-core işlemci/CPU (core2duo, dual core, quad core, hex core) ile çalışabilmektedir.  GSM6.10, iLBC, G711u-Law, G711a-Law ve G729 Codecleri ile çalışmaktadır.  Yapılan tüm ses trafiğine ait detaylar MSSQL veri tabanında saklamaktadır.  NAT/firewall dostu bir sistemdir.  InBand, RTP based (RFC 2833) ve SIP based (INFO) DTMF tonlarını algılar.

 Gelişmiş IVR Özellikleri Örnek; Satış için 1’i Teknik için 2’yi Muhasebe için 3’ü Operatöre bağlanmak için 0’ı tuşlayınız  Sürükle bırak nesnelerle senaryolarınızı hazırlayabilirsiniz.

 Gelişmiş IVR Özellikleri Örnek; İstediğiniz zaman aralığında istediğiniz anons veya senaryo akışları oluşturabilirsiniz. Örnek; Müşterinin tuşladığı 4 basamaklı müşteri numarasını «TUSLANAN» isminde bir değişkene atıyoruz. Olmayan değişkenler otomatik oluşturulur.

 Gelişmiş IVR Özellikleri Örnek; Değerli müşterimiz, toplam borcunuz 125 TL son ödeme tarihiniz Teyit için lütfen 4 basamaklı teyit numaranızı giriniz. Örnek; Müşteri sistemi arar, müşteri numarası ve şifresini girer. Merlin IVR web service veya Database bağlantısı yapar. Bilgiler doğru ise arrayan kişiye borç bilgisi okur. Bilgiler yanlış ise yanlış giriş yaptığı bilgisini verir.

 Entegrasyon Yapılmış Ve Test Edilmiş Sistemler  Microsoft Lync  Cisco Contact Center  AudioCodec  Alcatel OXO  Alcatel OXE