Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Advertisements

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Facebook Reklamları.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
İnternet Sitemizi Açarız! Çok Heyecanlıyız !. Fakat Ziyaretçi Gelmez..
Google Adword Arama Ağı
Google Analytics Nedir?
WEB 2.0 RAHİME ÖZDEMİR TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
Anketten Foruma, Forumdan Bloga Sosyal Dengeler. •Kod Trendleri •İnternet Trendleri •Medya Trendleri.
HAZIRLAYAN HÜLYA ZOBU TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ İ.Ö
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
 Web-Log kelimesinden türetilen bloglar, yazarların herhangi bir konu hakkında hızlı ve kolay ş ekilde yorumlarını, ba ğ lantılarını yazılarını, resimlerini,
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
Sosyal Medya.
Google Arama Ağı Hedefleme Seçenekleri
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
Weebly Web Sitesi Kurmak
ERKEN ANNELER GÜNÜ Anneler Prematüre Bebekleri için Anneler Gününden bir hafta erken yürüdüler. Basın Yansımaları Mayıs 2012 Kurumsal İletişim Türkiye.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
Yandex Reklamları.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
SOSYAL MEDYA.
İnternet Gazeteciliği ve Yeni Medya
JOLLY TOURS FİRMA ANALİZ RAPORU
ODTÜ Bilgi İşlem Merkezi Anti-Spam Çalışmaları Tayfun Asker ODTÜ-BİDB
Web 2.0 Yeni nesil Internet.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Sosyal Medya Sosyal medya ; İçeriğinin alıcıları tarafından oluşturulup, yine başka alıcıların kullanımına sunulduğu alandır. 1.
Facebook.com/HotMobilePress Twitter.com/HotMobilePress :: EYLÜL 2012 :: MOBİL TEKNOLOJİLERE ODAKLI İLK ve TEK TÜRKÇE ONLINE YAYIN.
Özel Alışveriş Sitesi.
Avrupa okulları içi a ğ eTwinning Türkiye Ulusal Destek Servisi.
IV. DERS: Medyanın Toplumsal Konumu ve Medya ile İlişkiler HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ ÖĞR. GÖR. RECEP YILMAZ.
CANSU ALTIN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
Adnan TUTCAN Web 2.0 Nedir ? Toplulukları bir araya getiren, standart tasarım anlayışına yepyeni bir boyut kazandıran, daha dinamik özelliklere.
Web 2.0 Araçları Serkan Aslan Akdeniz Ünv. Türkçe Ö ğ rtm\ 2.Sınıf.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM VE BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
İsmini "iPod" ve "Broadcast" kelimelerinin birleşiminden alan podcast, abonelik sistemi doğrultusunda kullanıcının bilgisayarına otomatik ve periyodik.
360° Pazarlama İletişimi
ZEHRAŞAHİN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
İMRAN YÜCEL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
Hazırlayan Ufuk Kemerci  2004 yılında ortaya atılmı ş bir kavramdır. Web sitelerinin yalıtılmı ş bilgi depoları ş eklinden çıkıp kullanıcılara.
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
SOSYAL MEDYA.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
WEB 2.0 ARAÇLARI.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA VE ETKİLERİ. Sosyal Medya Nedir? En basit tabiriyle sosyal medya; Haber, içerik ve bilgi paylaşma, okuma ve keşfetme alışkanlıklarının değişmesidir.
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor. İnternet kullanıcılarının %70’i reklam, haber ya da günlük hayatta duydukları kişi, ürün, hizmet ve markaları öncelikle Google'da araştırıyor. İnternet kullanıcılarının %75’i haber ve yenilikleri Facebook, Twitter ya da abone oldukları RSS servisleriyle takip ediyor. İnternet kullanıcılarının %40’ı, blog yazarlarına gazete ve TV haberlerinden daha çok inanıyor.

BASIN BÜLTENİNİZ SİZİ ONLARA ULAŞTIRIR

Basın Bültenlerinizi Biz Yazıyoruz… Şehir, ilgi alanı, yayın türü gibi birkaç ayrıntıya göre filtrelenmiş, her gün güncellenen medya listesine basın bülteninizi gönderiyoruz. Sadece Telefon & E-Posta & Web Siteniz ile Tanışabiliriz İhtiyaçlarınızı belirliyoruz. Medyanın ilgisini çekecek konuları seçiyoruz. Bülten ile birlikte, konuyu açıklayıcı görselleri sizden alıyoruz. Kısa bir tanışma ile ürün, hizmet, şahsınız ve şirketiniz hakkında bilgi alıyoruz. Sizden aldığımız bilgilerle basın bülteninizi yazıyoruz.

SİZ… Medya Mensubu Medya Mensubu Haber Sitesi & Bloglar Haber Sitesi & Bloglar Birbirinden farklı Sosyal Medya Kanalı Birbirinden farklı Sosyal Medya Kanalı Radyo Kanalı Radyo Kanalı BİZ ONLAR

MİLYONLAR !

REFERANSLARIMIZDAN BAZILARI

Bize Ulaşın Butik Ajans anlayışıyla hizmet veren Büyük Harfler, 10 yılı aşkın süredir pek çok kişi ve kuruma basın bülteni yazım ve dağıtım hizmeti vermektedir. Metin Yazarlığı, Editörlük ve Medya İletişimi konularını bünyesinde toplayan Büyük Harfler bir içerik ve iletişim ajansıdır. |