Ünite Portfolyo Sunumu GERÇEKLEŞEN DÜŞLER Ünite Portfolyo Sunumu
ÜNİTE ÖZETİ Bu ünitede buluşlarla teknolojik gelişmeleri ilişkilendirecek,buluşların ve teknolojik ürünlerin toplum hayatımıza etkilerini tartışacak,buluş yapanların ve bilim insanlarının ortak özelliklerinin farkına varacaktır.
ÖPTS ’ ler TEMEL SORU Buluşlar olmasaydı hayatımız nasıl olurdu? ÜNİTE SORUSU Buluşlar olmasaydı ne olurdu? İÇERİK SORULAR Atatürk’ün bilim ve teknoloji konusundaki sözleri nelerdir?
ÜNİTE VİZYONU Bu üniteyi geliştirerek Yapılan buluşları öğrencilerimin yaşamlarıyla bağdaştırmak için yeni yöntemler denemek Öğrencilerin içinde bulunduğu sosyal yapıya bakarak neden bu buluşların yapıldığını anlamalarını istiyorum. Bu ünite boyunca,öğrencilerimin Yapılan buluşların günlük hayatımızda nasıl kullandığımızı ilişkilendirmelerini Farklı kitlelerle iletişim kurabilmek için teknolojiyi kullanmalarını istiyorum.
PROJE YAKLAŞIMI Öğrencilerim bu projede çalışırken Yapılan buluşları gerçek yaşamla ilişkilendirir. Diğer öğrencilerle ve bu konuda bilgisi olan kişilerle işbirliği yapar. Ne kadar öğrendiklerini sağlayan bir ürün geliştirirler. Öğrendiklerini sınıfta arkadaşlarına sunarlar.
21. Yüzyıl Becerileri Öğrenciler aşağıdakileri gerçekleştirerek üst düzey 21. Yüzyıl becerilerini geliştireceklerdir: Çalışma hayatında orijinalite ve yaratıcılık sergilemek Anlamaya yönelik doğru akıl yürütmek İşbirliğine dayalı çalışmalar için sorumluluğu paylaşmak Bilginin erişimine ve kullanımına yönelik olarak etik ve yasal konularda temel bir anlayışa sahip olmak
Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Ölçme sonucu ulaştığım bilgileri şu amaçlarla kullanabilirim: Yanlış ön bilgileri düzeltmak Öğrencilerin seviyelerini ölçmek
GERİBİLDİRİM İHTİYACI Öğrencilerin bir üst kazanımı anlamalarına gereksinim Ölçme değerlendirme yapmak için gereksinim