Ünite Portfolyo Sunumu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hazırlayan: Yeliz YORMAZ ÇITIRGI
Advertisements

Mutluköy İlköğretim Okulu
MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
YAYA TEMASI.
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
Ünite Ürün Dosyası Sunumu Bülent ÖZTÜRK
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
IŞIL ÖNCEL EBRU YETİM SERAP DAĞLAR YASEMİN ARSLAN NURGÜL KABAR
DÜNYAYI ŞEKİLLENDİREN GÜÇ
Newton’un Hareket Kanunları
Gelişimi Farklı Olan Çocuklar
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HALİL TAŞEL GÖKHAN ÖZENÇ YASİN KAYIŞ TURAN ACAR
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Hazırlayan Sibel Güler- Fatma Akfırat Binnur Sancak Palaz- Volkan Tay
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
MADDE VE ÖZELLİKLERİ MADDENİN 4. HALİ PLAZMA.
COĞRAFİ KEŞİFLER Gülçin ERENOĞLU.
TURGUT OĞUZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
21. Yüzyıl becerileri.
Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.
ANADOLU MEDENİYETLERİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
SIFATLARIN ÜSTÜNLÜK DERECELERİ
Proje, Performans Değerlendirme
CANLILARI OLUŞTURAN TEMEL BİLEŞENLER KARBONHİDRATLAR
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
Özel Gereksinimli Çocuklar
VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM TANITIM SUNUMU
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
Kat Hizmetleri Organizasyonu
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
ÖLÇME DEĞERLENDİRME Yard. Doç.Dr. Deniz Özcan.
KONU : DOĞRU MU, YANLIŞ MI ? KAZANIM :
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Büyük Fasulye Yarı şı Ünite Ürün Dosyası Sunumu. Ünite Özeti Büyük Fasülye Yarışı devam etmektedir! En uzun fasülyeyi yetiştirme yarışı farklı okullardaki.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
Mutluköy İlköğretim Okulu
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
PLAZMANIN TANIMI Plazma “iyonize olmuş gaz“ anlamına gelir.
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Sunum transkripti:

Ünite Portfolyo Sunumu GERÇEKLEŞEN DÜŞLER Ünite Portfolyo Sunumu

ÜNİTE ÖZETİ Bu ünitede buluşlarla teknolojik gelişmeleri ilişkilendirecek,buluşların ve teknolojik ürünlerin toplum hayatımıza etkilerini tartışacak,buluş yapanların ve bilim insanlarının ortak özelliklerinin farkına varacaktır.

ÖPTS ’ ler TEMEL SORU Buluşlar olmasaydı hayatımız nasıl olurdu? ÜNİTE SORUSU Buluşlar olmasaydı ne olurdu? İÇERİK SORULAR Atatürk’ün bilim ve teknoloji konusundaki sözleri nelerdir?

ÜNİTE VİZYONU Bu üniteyi geliştirerek Yapılan buluşları öğrencilerimin yaşamlarıyla bağdaştırmak için yeni yöntemler denemek Öğrencilerin içinde bulunduğu sosyal yapıya bakarak neden bu buluşların yapıldığını anlamalarını istiyorum. Bu ünite boyunca,öğrencilerimin Yapılan buluşların günlük hayatımızda nasıl kullandığımızı ilişkilendirmelerini Farklı kitlelerle iletişim kurabilmek için teknolojiyi kullanmalarını istiyorum.

PROJE YAKLAŞIMI Öğrencilerim bu projede çalışırken Yapılan buluşları gerçek yaşamla ilişkilendirir. Diğer öğrencilerle ve bu konuda bilgisi olan kişilerle işbirliği yapar. Ne kadar öğrendiklerini sağlayan bir ürün geliştirirler. Öğrendiklerini sınıfta arkadaşlarına sunarlar.

21. Yüzyıl Becerileri Öğrenciler aşağıdakileri gerçekleştirerek üst düzey 21. Yüzyıl becerilerini geliştireceklerdir: Çalışma hayatında orijinalite ve yaratıcılık sergilemek Anlamaya yönelik doğru akıl yürütmek İşbirliğine dayalı çalışmalar için sorumluluğu paylaşmak Bilginin erişimine ve kullanımına yönelik olarak etik ve yasal konularda temel bir anlayışa sahip olmak

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Ölçme sonucu ulaştığım bilgileri şu amaçlarla kullanabilirim: Yanlış ön bilgileri düzeltmak Öğrencilerin seviyelerini ölçmek

GERİBİLDİRİM İHTİYACI Öğrencilerin bir üst kazanımı anlamalarına gereksinim Ölçme değerlendirme yapmak için gereksinim