‘Eğiticilerin Eğitimi’ Giriş 1. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim HESAP VEREBİLİRLİK & PERFORMANS Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Advertisements

Antalya Çağdaş Eğitim ve Kültür Vakfı 1995 yılında 228 gönüllü üye ile kurulmuş bir sivil toplum örgütüdür.
UZAKTAN EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME
MODÜL 4 Organizasyon.
/ 191 EğitimYöntemleri Mevlana Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitici Eğitimi Kursu 27 – 31 Mayıs 2013.
E-Twinning Avrupa Okul Ortaklıkları Eşleştirme Projesi
HEAD START PROJESİ.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Sunum 2. gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hazırlık 2. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
11 Haziran 2007BNGV ÖğrEv® Projesi Bireysel Değişim Programı Taahhüt Noterliği Sistemi TNS BEYAZ NOKTA ® GELİŞİM VAKFI.
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO RİSKLER HEDEFLER KONTROLLER Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
ÜNAL GÜLMEZ REHBERLİK SERVİSİ
EUROCHAMBRES 12’nci YAZ AKADEMİSİ
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitici becerileri 3. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
AB Eşelştirme Projesi TR 07-FI-02
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
ÜNİTE TOPLANTILARI. Kaynaklar Baden Powell diyor ki; 16 yaş için iyi olan 15 yaş için çok iyi olmayabilir, hatta 13 yada 14 için kötü olabilir. Karakter,
Çalıştay: Başbakanlık Uzmanları için DEA 13 Ekim 2009 EuropeAid/125317/D/SER/TR Oturum 1 DEA Projesi Bileşenleri ve Çıktılar.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Teknikler 1. Gün 3. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Çalıştay: Başbakanlık Üst Düzey Yöneticileri için DEA Oturum 2: DEA konusunda bazı Uluslar arası Deneyimler 14 Ekim 2009 EuropeAid/125317/D/SER/TR.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
/ 181 BolognaSürecinde 20 Nisan Dr. Zekeriya Aktürk Ders Bilgi Paketi Hazırlama - Amaç - Öğrenim.
DynEd Şifre İşlemleri.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
20 Aralık ANKARA Erasmus+ ta Okul Eğitimi Destekleri.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Hazırlayanlar Adnan Arıuçar İ ffet Torun Cahide Bayraktar.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Oturumu yönetmek 3. Gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
EĞİTSEL YAZILIMLAR GİRİŞ Sibel SOMYÜREK.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hepsini bir araya getirmek 4. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ
Çalıştay: Başbakanlık Üst Düzey Yöneticiler için DEA Oturum 2: DEA Projesi Bileşenleri ve Çıktılar 14 Ekim 2009 EuropeAid/125317/D/SER/TR.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
TEOG Sınavından Yüksek Puan Almak İçin 10 Altın Tavsiye
Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO KONTROL ORTAMI Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Üniversitelerde e-öğrenmenin yayılımı
Oturum aç butonuna tıklayın.
Okulöncesi dönemde okuma yazmaya hazırlık çalışmaları
Staja başlamadan 20 gün Öncesinde Bu slaytta geçenleri tamamlamış olmanız gerekmektedir.
ULUSAL YETERLİLİK SİSTEMİ KALİTE GÜVENCESİ
İçerik Proje Genel Bilgileri Proje Genel Amaçları Proje Hedef Grubu
BAYBURT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ.  Bir Hayatboyu Öğrenme Programı Girişimidir.  Comenius Faaliyetidir.  Ocak 2005’te başlamıştır.  Ülkemiz.
Etkili Öğretim Modeli.
1 - 1© 2014 Pearson Education İşlemler Yönetimi Nedir? Üretim mal ve hizmetlerin hazırlanması İşlemler Yönetimi girdilerin çıktılara dönüştürülmesi yoluyla.
MAHALLİ EĞİTİM İŞ VE İŞLEM BASAMAKLARI Öğrenme Liderlerini Yetiştirmek İçin Yapılacaklar…
Öğretmenin öğrenme üzerindeki etkisi Pek çok deneysel çalışma, öğretmenin öğrenci başarısı üzerinde büyük bir etkiye sahip olduğunu göstermektedir.(Bkz.
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
ETwinning PORTAL.
Okumayı Sevmeyen Çocuklar OCAK 2016 İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Learning to learn network for low skilled senior learners Hayat Boyu Öğrenme Toplumu Learning to Learn Training Bir Fırsat Olarak Öğrenme Developed with.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
4. GRUP Murat ERDEM İsa ALKAN Mehmet YALVAÇ Muhammet YILMAZ.
Akademik, sosyal, kültürel ve sportif başarıları her kesim tarafından kabul edilmiş, ilçemizde tercih edilen bir okul olmaktır.
UZAKTAN EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME Amine Mirzaoğlu. DEĞERLENDİRME: Ölçme sonuçlarının bir ölçütle karşılaştırılma işine değerlendirme denir. Örneğin : Sınavdan.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
FİİLER Abdulcelil KAHVECI
* Konunuzu buraya yazın
* Konunuzu buraya yazın
TEST.
Sunum transkripti:

‘Eğiticilerin Eğitimi’ Giriş 1. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02

TR 07- FI- 022 Ben kimim? Alison Terry  11 yıl Birleşik Krallık Sayıştayı’nda çalışmıştır  Belgeli muhasebeci ve eski öğretmendir  Uluslar arası platformlarda eğitimler hazırlamış ve sunmuştur. Shireen Khattak  6 yıl Birleşik Krallık Sayıştayı’nda çalışmıştır  Belgeli muhasebecidir - Hapishane ve Şartlı Tahliye Hizmetleri ile Sağlık Hizmetlerinin denetimini yapmıştır  Kurum içinde eğitimler vermiş ve müşterilerin finans çalışanları için dışarıdan çalıştaylar düzenlemiştir.

TR 07- FI- 023 Kurs arkadaşlarınızla aranızda konuşun ve tablodaki her bir kutucukta belirtilen özelliklerde birilerini bulun. İlgili kutuya isimlerini yazdırın. Bir kişi birden fazla kutucuktaki özelliğe sahip olabilir ancak ismi sadece bir kez yazılabilir. Tüm kutucukları doldurunca bağırın.

TR 07- FI- 024 Kurs çerçevesi Başarıya ilişkin önemli faktörler  Bilgi, faaliyet, gözden geçirme Eğitim vermek için hazırlık yapmak  Alıştırma, güncelleme materyalleri

TR 07- FI- 025 Soru: Eğitim ile öğrenme arasındaki fark nedir? Gruplarınızda tartışın: örneğin,  kurs katılımcısının gelişiminde kimin liderlik ettiğini tespit edin  test geçildikten sonra beceri düzeyine ne olur  her bir kavramın tarif edilmesinde alternatif olarak kullanılabilecek fiillerin bir listesini yapın

TR 07- FI- 026 Bir eğitim, bir öğrenme deneyimine nasıl dönüştürülür? Girdiler Çıktılar Sonuçlar

TR 07- FI- 027 Değerlendirme Bir öğrenme ortamı yaratmak için birbirinizle olan anlaşmanıza nelerin dahil olabileceğini grup içinde tartışın Grubunuz içerisinde her zaman göstermeye çalışacağınız 5 davranış konusunda anlaşın ve bunları ‘taahhütler’ flipchart’ınıza yazın