‘Eğiticilerin Eğitimi’ Giriş 1. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02
TR 07- FI- 022 Ben kimim? Alison Terry 11 yıl Birleşik Krallık Sayıştayı’nda çalışmıştır Belgeli muhasebeci ve eski öğretmendir Uluslar arası platformlarda eğitimler hazırlamış ve sunmuştur. Shireen Khattak 6 yıl Birleşik Krallık Sayıştayı’nda çalışmıştır Belgeli muhasebecidir - Hapishane ve Şartlı Tahliye Hizmetleri ile Sağlık Hizmetlerinin denetimini yapmıştır Kurum içinde eğitimler vermiş ve müşterilerin finans çalışanları için dışarıdan çalıştaylar düzenlemiştir.
TR 07- FI- 023 Kurs arkadaşlarınızla aranızda konuşun ve tablodaki her bir kutucukta belirtilen özelliklerde birilerini bulun. İlgili kutuya isimlerini yazdırın. Bir kişi birden fazla kutucuktaki özelliğe sahip olabilir ancak ismi sadece bir kez yazılabilir. Tüm kutucukları doldurunca bağırın.
TR 07- FI- 024 Kurs çerçevesi Başarıya ilişkin önemli faktörler Bilgi, faaliyet, gözden geçirme Eğitim vermek için hazırlık yapmak Alıştırma, güncelleme materyalleri
TR 07- FI- 025 Soru: Eğitim ile öğrenme arasındaki fark nedir? Gruplarınızda tartışın: örneğin, kurs katılımcısının gelişiminde kimin liderlik ettiğini tespit edin test geçildikten sonra beceri düzeyine ne olur her bir kavramın tarif edilmesinde alternatif olarak kullanılabilecek fiillerin bir listesini yapın
TR 07- FI- 026 Bir eğitim, bir öğrenme deneyimine nasıl dönüştürülür? Girdiler Çıktılar Sonuçlar
TR 07- FI- 027 Değerlendirme Bir öğrenme ortamı yaratmak için birbirinizle olan anlaşmanıza nelerin dahil olabileceğini grup içinde tartışın Grubunuz içerisinde her zaman göstermeye çalışacağınız 5 davranış konusunda anlaşın ve bunları ‘taahhütler’ flipchart’ınıza yazın