GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ.
Advertisements

İKTİSAT Girişimcilik - İş Planı -.
Strateji Tasarımı İlker acar.
Girişimcilik ve Melek Yatırımcılık Mahmut GÜNDEŞ 30 Mart 2013 İzmir.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
PAZARLAMA YÖNETİMİ.
Avrupa Birliği Ortak Tarım Planı -AB OTP-
REKLAMCILIK Hafta 5.
Girişimci: Candan İŞVEREN
İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Girişimcilik.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
Network Marketing.
“We set the standards” Bill GATES
“Kümelenme ve Uluslararasılaşma”
OPTIMA CAPITAL YATIRIM LİMİTED ŞTİ
“HAYALLERİN GERÇEĞE DÖNÜŞÜMÜ GiRiŞİMCİLİK”
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
İKTİSAT Girişimcilik - İşimizi Kuruyoruz -. Girişimcilik - İşimizi Kuruyoruz  Faaliyet konusu. İşletme hangi ürün ve hizmetleri üretecektir?  Mülkiyet.
1 Bilişim ve İletişim Sektörü Neden Stratejiktir ? Bilişim ve İletişim iş yapış şekillerini ve sosyal hayatı doğrudan etkileyen ana-yapıtaşı konumundadır.
İŞ PLANI İŞ PLANI NEDİR? İşin kurulacağı güne kadar hazırlanan kapsamın ortaya çıkarılması için bir çok aktivite sıralı ve önceden belirlenen niteliklerde.
HAFTA I.
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Üniversiteler için Buluş Yönetim Ofisi Modeli Özgür KULAK, Namık Kemal Üniversitesi
Değer ve Tedarik Zinciri Analizleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
İÇ GİRİSİMCİLİK.
Türkiye Bankalar Birliği 49. Genel Kurulu 1 Türkiye Ekonomisi ve Bankacılık Sistemindeki Gelişmeler Ersin Özince Türkiye Bankalar Birliği Yönetim Kurulu.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Pazar Araştırması Pazar Araştırması Yapı, İçerik ve Araçlar Potansiyel müşteri ve pazardaki akımlar konusunda bilgi analizi Bilgi edinme ve bilgi.
DİNAMİKLER Nisan 2008, İstanbul İNOVASYON  İnovasyon: bir ürün veya proseste verimliliği artırarak, etkinliği artırarak, maliyetleri düşürerek,
İŞLETMELERİN KURULUŞU
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
Reklamın Amaçları.
Ekonomi Bölümü Behiye Çavuşoğlu YDÜ Ekonomi. Behiye Çavuşoğlu Behiye Çavuşoğlu YDÜ Ekonomi.
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
GİRİŞİMCİLİK.
İşletmelerin Kuruluşu, İş Planı ve Fizibilite
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
 Fikir  Girişimcilik  Yatırım almak  Fikirden Girişime  Misyon, takım, liderlik  Internette Markalaşmak ?  İş Modelleme Zamanı  Planlama ve Analiz.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Pazarlama Yatırımlarının Verimliliğinin Sektörel Bazda İncelenmesi: BIST Örneği Arş. Gör. Dr. Betül Çal Giresun Üniversitesi.
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Büyüme ve finansal sektör 2017
Büyüme ve finansal sektör
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
Teknoloji ve Tasarım Dersi
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
İş Planı.
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
VENTURE CAPITAL Risk (Girişim) Sermayesi
İletişim ve Algı Yönetimi
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
TEKNOLOJI VE TASARIM DERSI.
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
VENTURE CAPITAL Risk (Girişim) Sermayesi Dr. Çağatay ORÇUN.
Şirket Adı İş Planı.
Şirket Adı İş Planı Sunusu.
GİRİŞİMCİ ÖZELLİKLERİ
Sunum transkripti:

GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU

GİRİŞİMCİ Girişimci; ticaret, sanayi gibi alanlarda sermaye koyarak bir işi yapmaya girişen, kar amacıyla riski üzerine alan kişidir.

GİRİŞİMCİLİĞİN ÖNEMİ Girişimci, ekonomik kaynakların düşük üretkenlik alanlarından yüksek alanlara aktarılma sürecinde baş aktördür,çünkü üretim kaynaklarını yeni tarzda birleştirerek kullanılmayan üretim faktörlerinin kullanılmasını sağlar.

Girişimci,yeni düşüncelerin yaratılması,yayılması ve uygulanmasını hızlandırır.

Girişimci; Yeni Endüstrilerin doğmasına yol açar. Teknolojileri kullanan sektörde verimliliği arttırır. Hızla büyüyen sektörler yarattığı için, ekonomik büyümeyi hızlandırır.

Girişimciler: Kendinize güvenin…!

Bildiğiniz işi yapın..! Var olan bir ilgi alanı, iş için önemli bir basamak olabilir.

Zevkinize Güvenin..! En başarılı girişimciler, bu işi kendileri için yapandır.

Fikrinizi Geliştirin..! Bir fikri, konsepti veya inancı disiplinle birleştirme ve gerçek bir iş planına dönüştürme yeteneği şart.

Piyasayı Araştırın..! Araştırma yapmak, bir ürünün potansiyel pazarını, müşterilerin özelliklerini ve satış hesaplarını belirlememek,yani rekabeti değerlendirmektir.

İş Planı Yapın..! Ne üreteceksiniz, hedef kârınız ne, kimlerle çalışacaksınız gibi soruların cevaplarını içeren bir plan yapın.

İsim Bulun..! Kısa, güçlü, tanıdık ve insanların söylemekte zorlanmayacağı isimler seçin.

Marka Mesajınız Olsun..! Reklam harcamaları için yeterli paraya sahip olmasanız da, kaliteli ürün hakkında insanların konuşması en iyi reklamdır. Pazarlama stratejisi için insanlarla çalışın. Basit mesajlar verin.

Çalışan Alın..! Başka kişileri işe almak, hem size nefes aldıracak zamanı yaratır hem de uzun vadede şirketin başarılı olma şansını artırabilir. Sizin değerlerinizi paylaşan ve iş bitirmeyi seven insanlar alın.