HAFTA III KISIM 2. Uluslararası Seramik Fuarı – TÜYAP 2010.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
NEDİR? MADE expo mimarlık, inşaat ve yeni yapı tekniklerinin buluştuğu en önemli uluslararası fuardır. SaieDue ve Europolis’in deneyimlerinin birleşimiyle.
Advertisements


2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
Serkan UĞUR Business Sunumu 2. Kısım Paranız nasıl geri döner?
İ.Ü. Kültür Evi (664 ada 34 parsel)
KENTSEL TASARIM KOORDİNE VE DEĞERLENDİRME KOMİSYONU
REKLAMCILIK Hafta 2.
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
Serdar Yegül & Soner Tümüklü
5. Dünya Su Forumu bir sonraki Forumun programını oluşturma ortaklık WWC-Türkiye-Uluslar arası paydaş başlangıç toplantısı İstanbul– 19 Mart 2007.
REKLAMCILIK Hafta 2.
Türkiye’nin Rekabet Gücü Üzerine Gözlemler
E TİCARETİN REKLAM BOYUTU
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
REKLAM OLANAKLARI Uluslararası Bilgi ve İletişim Teknolojileri Fuarı 6 – 10 Ekim 2010 TÜYAP, Istanbul Fuar Ana Sponsoru Organizatör.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
PANOLARDA YAPILAN ÜRETİM ŞEKLİNE GÖRE UZUNAYAK ÇEŞİTLERİ
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYALARI SEKTÖRÜ İÇİN PİLOT AKTİVİTELER 5 Haziran 2013 Ankara.
SANAL GÜVENLİK.  Günümüzde hızla değişen teknolojiyle birlikte herşey internet üzerinden yapılmakta.  Online oyun kullanıcıları ve e- ticaret ile alışveriş.
REKLAMCILIK Hafta 3.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
HAFTA I.
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
REKLAMCILIK Hafta 3 KISIM 1.
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Uluslararası Pazarlamada Tutundurma Vasıtaları
Kişisel satış, Satış geliştirme, Reklam ve Halkla İlişkiler
TRIGONOMETRI ÇÖZÜMLÜ ÖRNEKLER.
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
 E-TİCARETİN GELİŞME SAFHALARI  GELENEKSEL TİCARET İLE E-TİCARETİN KARŞILAŞTIRILMASI  E-TİCARETİN AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI.
DEĞERLER EĞİTİMİ.
Yenİ NESİL IŞIKLI REKLAM SİSTEMLERİ
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Görsel İletİşİm TasarImI
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
Outdoor- Indoor Reklam
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Pazarlama İletişimi Araçları
IV: İç (Mikro) Çevre: Firmanın Üstünlük ve Zayıflıkları
Pazarlama İlkeleri.
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall.
Reklam ve Halkla İlişkiler
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Reklamlar Bir malı tanıtıp beğendirmek için yapılan çalışmalara reklam diyoruz. Reklamlar televizyon, radyo, gazete, dergi ve duvar panoları aracılığıyla.
Adım 1: Ders Kayıt: Staj yapacak öğrenciler öncelikle Ders kayıt döneminde staj derslerini kodlayarak Endüstri Stajı dersini almış olmaları gerekir (Son.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Gıda Endüstrisinde Kullanılan Ambalajların Sınıflandırılması
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Fazilet Hazal Burmabıyık
Teknoloji ve Tasarım Dersi
TAKVİM TASARIMI?.
Gaka Trade Promosyon – ajans - Fuar çalışmaları
KONGRE TURİZMİNİN DİĞER TURİZM TÜRLERİ İLE İLİŞKİLERİ
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
FUAR ORGANİZASYONU.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
Havalı Sondaj Tekniği Havalı sondaj ekipmanları, döner sondaj yönteminde kullanılan ekipmanlara ilaveten şu elemanlardan oluşur; 1.Kuyu dibi Tabancası.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Proje Adı | Şirket Adı | Sunucu Adı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

HAFTA III KISIM 2

Uluslararası Seramik Fuarı – TÜYAP 2010

Ambalaj Fuarı – 2009 TÜYAP

Fuar1 Video Fuara Katılmanın Avantajları Nelerdir?

Firmalar Fuara Girmek İçin Nasıl Hazırlık Yapmalılar?

Fuar Hazırlıkları Fuar Öncesi Hazırlıklar Fuar Sırası Hazırlıklar Fuar Sonrası Hazırlıklar

Fuar2 Video Fuar Hazırlıkları

Fuarlarda Sıcak Satış Yapılır mı?

Açıkhava Reklamları

Türkiye’de ilk billboardlar 1985 yılında Ankara’da kullanılmaya başlanmıştır. Açıkhava reklamlarının bazıları şunlardır: Billboardlar Raketler Megaboardlar Duvar ve çatı reklamları Transit reklam araçları Taşıt içi Taşıt dışı Afiş ve panolar

Açıkhavada Yer Alan Reklamların Avantajları Sizce Nelerdir?

Bir Reklam Ortamı Olarak Açıkhava Reklamlarının Avantajları Boyutu yüzünden dikkat çekiciliği yüksektir Sık sık yenilenebilir, esnek bir reklam aracıdır. Hedef kitle kaçınılmaz olarak reklama maruz kalır. Dijital teknoloji kullanımı ve üç boyutluluk izlenimi verilebilmesi Farklı uygulamalar yapılabilir

Bir Reklam Ortamı Olarak Açıkhava Reklamlarının Dezavantajları Araçla seyahat ederken reklam panoları dikkat çekmeyebilir Hedef kitle seçimi zayıftır. Kimin panonun önünden geçtiği bilinemez. Coğrafi olarak avantajlıdır. Panonun üzerinde çok fazla şey anlatılamaz. Yan yana sıralanmış olması mesajın etkinliğini azaltır Reklam dış ortamdan zarar görebilir