1. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE101TÜRK DİLİ -I 200 AİT101ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ200 YDİ101 YABANCI DİL -I (İngilizce) 404.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
STRATEJİK PLANLAMA TAHSİN YAZIR – KEMAL GÜRGENCİ
Advertisements

ÖMER DERİNDERE ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ Osmancık/ÇORUM
TIBBİ TANITIM PAZARLAMA
KAZAN EFES TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ
Eğitim Bilimleri Bölümü

İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ
T.C. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU. HEDEFİMİZ Öğrencilerimizi; Çağdaş bilgi ve mesleki beceri ile donatmak, Nitelikli, ahlaklı, kültürlü ve sorumlu.
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
Ders KoduDers AdıTUK Hazırlık Dersleri HZS001YBC. DİL HAZIRLIK DERSLERİ-1000 HZS002YBC. DİL HAZIRLIK DERSLERİ Dönem Dersleri TDE101TÜRK.
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
2. STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi* Hazırlık 1.Sınıf 2.Sınıf Toplam Turizm ve Otel İşletmeciliği Turizm ve Seyahat İşletmeciliği.
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI BÖLÜMÜ ANESTEZİ PROGRAMI STRATEJİK PLAN SUNUMU.
Prof.Dr. Kırali MÜRTEZAOĞLU Mühendislik Fakültesi Dekanı
Şekillendirme ve üretim teknikleri konularında, klasik yöntemler yanında günümüz bilgisayar programları ve yazılımları kullanılarak donanımlı.
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
Akademik Personel Sayıları 2. Akademik Personel Durumu 2.STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi eğitim-öğretim yılında açılan Bilgisayar.
İstanbul Ticaret Üniversitesi 15 Nisan 2011 Ankara
Ders KoduDers AdıTUK Hazırlık Dersleri HZS001YBC. DİL HAZIRLIK DERSLERİ-1 HZS002YBC. DİL HAZIRLIK DERSLERİ-2 1. Dönem Dersleri TDE101TÜRK DİLİ.
Döner Sermayelerin Yeniden Yapılandırılması Prof. Dr. Davut AYDIN ANADOLU ÜNİVERSİTESİ REKTÖRÜ Mart 2010 Asya Thermal Resort Otel.
STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi -Bahçe Ziraatı Programında halen 1. Sınıfta 43 öğrenci; 2. Sınıfta 60 öğrenci olmak.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU
EDDY AKIM AYRIŞTIRICISI. MİSYONUMUZ, VİZYONUMUZ, TEMEL İLKE VE DEĞERLERİMİZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde; sanayici, veli, esnaf ve sanatkârlarıyla.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Klinik Bakteriyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı Stratejik Plan Taslağı.
1. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE101TÜRK DİLİ -I 200 AİT101ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ200 YDİ101YABANCI DİL -I 400 PAZ101GENEL.
AVRUPA KALİTE GÜVENCESİ REFERANS ÇERÇEVESİ VE KULLANILAN ARAÇLAR
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİME ÖĞRETMEN YETİŞTİRME
2006 – 2011 STRATEJİK PLAN SUNUMU
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
Ders KoduDers AdıTUK 1. Dönem Dersleri TDE101TÜRK DİLİ -I 200 AİT101ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ200 YDİ101 YABANCI DİL -I (İngilizce) 404.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
MESLEKİ EĞİTİMDE AVRUPA BİRLİĞİ FIRSATLARI
MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ANATOMİ ANABİLİM DALI
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ATÇA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
KASTAMONU HALK EĞİTİMİ MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU.
2015 YAMANTÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ALAN VE BÖLÜMLER
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
TURİZMDE EĞİTİM SORUNLARI
NİZAMÜLMÜLK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEK OKULU
T.C. GAZİ ÜNİVERSİTESİ POLATLI SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU FİNANS, BANKACILIK VE SİGORTACILIK BÖLÜMÜ MALİYE PROGRAMI.
AB PROGRAMLARI VE TÜRKİYE Çisel İLERİ 28 Mart 2017.
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
MİMARLIK BÖLÜMÜNE HOŞGELDİNİZ
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI (3. PLAN DÖNEMİ)
TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUVARI’NA HOŞGELDİNİZ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
elazığ organize sanayi bölgesi maden meslek yüksekokulu
Rıza Ertuğrul Eryılmaz Anadolu Lisesi Tanıtım Semineri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Makine Mühendisliği nedir?
TOKAT SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Büro Yönetimi ve Yönetici AsistanLIğI PROGRAMI
Makine Resim Ve Konstrüksiyon Programı ve amaçları
STRATEJİK PLANLAMA TAHSİN YAZIR – KEMAL GÜRGENCİ
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Metalurji Teknikeri nedir?
İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ TANITIMI
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

1. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE101TÜRK DİLİ -I 200 AİT101ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ200 YDİ101 YABANCI DİL -I (İngilizce) 404 İŞT101GENEL MUHASEBE314 İŞT103BİLGİSAYARA GİRİŞ 112 İŞT105GENEL İŞLETME314 İŞT107BÜRO YÖNETİMİ ve İLTETİŞİM TEKNİKLERİ112 İŞT109İKTİSADA GİRİŞ 202 İŞT111MATEMATİK 213 İŞT113GENEL HUKUK BİLGİSİ202 BDN101BEDEN EĞİTİMİ (Seçmeli)010

2. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE102TÜRK DİLİ -II 200 AİT102ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ 200 YDİ102YABANCI DİL -II (İNGİLİZCE) 404 İŞT102DÖNEM SONU MUHASE İŞLEMLERİ314 İŞT104BİLGİSAYAR BÜRO PROGRAMLARI314 İŞT106İŞLETME BECERİLERİ GRUP ÇALIŞMASI112 İŞT108MAKRO İKTİSAT202 İŞT110TİCARİ MATEMATİK112 İŞT112TİCARET HUKUKU BİLGİSİ202 İŞT114İSTATİSTİK112 BDN102BEDEN EĞİTİMİ (Seçmeli) 010

3. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK İŞT201PAZARLAMA İLKELERİ 213 İŞT203YÖNETİM ve ORGANİZASYON202 İŞT205FİNANSAL YÖNETİM 314 İŞT207BİLGİSAYARLI MUHASEBE314 İŞT209DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ YÖNETİMİ202 İŞT211YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA-I- 213 İŞT213MESLEKİ YABANCI DİL-I-223 İŞT219TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ202 İŞT223KOOPERATİFÇİLİK202

4. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK İŞT202İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ213 İŞT204ÜRETİM YÖNETİMİ314 İŞT206GİRİŞİMCİLİK ve KÜÇÜK İŞLETME YÖNETİCİLİĞİ314 İŞT208İŞ ve SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU314 İŞT210YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA-II-213 İŞT212MESLEKİ YABANCI DİL -II 223 İŞT214ELEKTRONİK TİCARET3 14

2. STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi Eğitim - Öğretim yılı Güz dönemi itibarıyla İşletme Programı 1. sınıfta 52 ve 2. sınıfta 82 öğrenci ile beraber toplam 134 öğrenci bulunmaktadır.

2.1.1 Eğitim Bölümler/Programlar 1. İktisadi ve İdari Programlar Bölümü  Turizm ve Otel İşletmeciliği  Turizm ve Seyahat İşletmeciliği  Turizm Rehberliği  İşletme  Pazarlama  Büro Yönetimi ve Sekreterlik 2. Teknik Programlar Bölümü  Subtropik İklim Bitkileri

Akademik Personel Sayıları

Hizmet Fiziki Altyapı: Anamur Meslek Yüksekokulu eğitim-öğretim faaliyetlerine Kalınören Eğitim Binası ve ME.Ü.Anamur Kültür Merkezinde sürdürmektedir. Ayrıca ilçemiz Ören beldesi sınırları içerisinde yaklaşık 100 dönüm arazi ise Üniversitemize yerleşke alanı olarak tahsis edilmiş olup, teslim aşamasındadır. A. Eğitim Binası  50 öğrenci kapasiteli 10 Derslik  1 adet Bilgisayar Laboratuvarı (16 Bilgisayarlı)  1 adet Çok Amaçlı Teknik Derslik  Kütüphane (1386 Kitap Kapasiteli)  Internet Salonu  500 kişi kapasiteli Kantin ve Yemekhane  Spor Alanı

B. ME.Ü. Anamur Kültür Merkezi Kültür Bakanlığı Anamur Kültür Merkezi, Kültür Bakanlığı, DPT ve Maliye Bakanlığı onayı ile Üniversitemize devredilmiştir. Bu bina sosyal ve kültürel faaliyetlere yönelik olarak kullanılmaktadır.  225 Kişilik Tiyatro ve Konferans Salonu  1 Adet Prova Salonu  Kulis  100 kişi kapasiteli Kokteyl Salonu  2 Adet Sergi Salonu  3 Adet Çalışma Salonu

2.3 GZFT Analizi (SWOT Analizi) Güçlü yanlarımız:  Genç ve dinamik bir akademik kadro  İşletme Programının diğer programlara göre iş bulma olanaklarının fazlalığı  Kamu ve Özel sektörün yapısını ve arasındaki ilişkisini ortaya koyan derslerinin olması.

Zayıf yanlarımız:  Şehir merkezine en uzak ilçe olmamız  İlçenin sosyal ve kültürel bir yönden zayıf olması  Öğretim Elemanlarının mesleki ve sosyal gelişiminin maddi ve manevi olarak desteklenmemesi  Öğretim Elemanlarının maaş ve ders ücretlerinin düşük olması  MEB ve YÖK arasında yapılan protokolün yetersiz kalması  Eğitim Binasının fiziki imkanlarının yetersiz kalması  İlçede üniversite bilincinin henüz oluşmaması  Bazı programlara öğrencilerin sınavsız sistemle geçişi  Teknik derslerin yetersizliği, bazı ders saatlerinin süresinin az olması

Fırsatlar:  Anamur ilçesinin diğer ilçelere göre daha gelişmiş olması  Üniversitemizin ilçede sahip olduğu 100 dönümlük arazi  ME.Ü. Anamur Kültür Merkezinin yüksekokulumuzda olması  Özel sektörle yürütülen pozitif ilişkiler  Mezunlarımıza sektörde kariyer imkanı tanınması

Tehditler:  Sınavsız gelen öğrencilerin eğitimlerde zayıf kalması  Ekonomik ve siyasi istikrarsızlık  Maaş ve özlük haklarındaki yetersizlik  Küreselleşme süreci ile birlikte özelleştirme politikaları, kamu istihdamının azalması  Teknolojinin hızlı ilerlemesi ve programın buna ayak uyduramama durumu

2.4.Varsayımlar  Mesleki becerinin geliştirilebilmesi için uygulamaya ağırlık verilmesi  Yüksekokulumuz öğrencileri için kredi yurtlar kurumu bünyesinde bir yurt kurulması

3. Stratejik Plan 3.1.Misyon Sürekli değişim ve gelişim ilkesiyle, gelişen dış çevre koşullarına karşı ülke ve dünya koşullarına uyum sağlayan, okul sanayi işbirliği içerisinde sektörün istediği nitelikte ara eleman yetiştirmek. Atatürk İlke ve Devrimlerine sahip çıkan,çağdaş,demokrat ve laik öğrenciler yetiştirmek. 3.2.Vizyon Türkiye’de ve bölgede kamu sektörüne ve özel sektöre nitelikli eleman yetiştiren öncü ve etkin eğitim kurumlarından biri olmak, Hızlı gelişen teknolojiyi takip etmek, Eğitimde kaliteliyi arttırmak, Özgür ve objektif bilimin öncülünde sorgulayan, düşünen ve kendini sürekli yenileyen kuşaklar yetiştirmek

3.3. Değerler – İlkeler  Atatürk İlke ve İnkılaplarına bağlı  Yenilikçi  Çağdaş  Analitik düşünme yeteneğine sahip  Dinamik  Şeffaf  Toplumsal Sorumluluk bilinci oluşmuş  İdealist  Objektif  Duyarlı  Hoşgörülü  Dürüst

3.4. Stratejik Amaçlar ve Hedefler Stratejik Amaç - 1  Nitelikli ara işgücü yetiştirmek Stratejik Faaliyetler  Programın teknik imkanlarını arttırmak  Ülkede ve bölgedeki mesleki birliklerle ilişkileri geliştirmek  Öğretim elemanlarının akademik ve mesleki yönden gelişimlerini desteklemek

Stratejik Amaç – 2  Ülkede söz sahibi ve bölgesinde lider bir eğitim programı ve kurumu olmak Stratejik Faaliyetler  Programın teknik imkanlarını arttırmak  Yerel yönetimle işbirliğini artırmak  Geçmiş yıllardaki mezun öğrencilerimizle sürekli irtibat kurmak

Stratejik Amaç – 3  Alanında uzman, eğitim kalitesi yüksek ve ÖSS’de öncelikli tercih edilen bir okul olmak Stratejik Faaliyetler  Programın reklam ve tanıtımında interneti etkin bir şekilde kullanmak  Okulun ve programın teknik imkanlarını arttırmak  Yerel yönetimle işbirliği yaparak ilçede öğrencilere sağlanan imkanları artırmak  Yerli ve yabancı eğitim kurumlarının eğitimlerini sürekli takip etmek  Geçmiş yıllardaki mezun öğrencilerimizle sürekli irtibat kurmak

4.İzleme ve Değerlendirme 4.1.Performans Göstergeleri Oluşturulması  Yüksekokulumuzun 2005 yılında Leonardo Da Vinci A Tipi Hareketlilik Projesi kapsamında “Turizm sektöründe Teknoloji kullanımı” konulu projesinin kabulü ve AB fonundan desteklenerek, yararlanıcıların İngiltere’de turizm alanında bir eğitim kurumunu ziyaret etmişlerdir.  Mezunlarımızın başta Akdeniz bölgesinde ve diğer bölgelerde mesleklerini başarı ile icra etmektedirler.  Öğrenci stajları denetlenmiş ve başarılı sonuçlar elde edilmiştir.