GEÇMİŞTEN GELECEĞE KÜLTÜR KORİDORLARI PROJESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EDEBİYAT ÇINARI PROJESİ
Advertisements

NESİLLER BULUŞUYOR PROJESİ
MÜZİKLİ TENEFFÜSLER PROJESİ
BİR TATLI TEBESSÜM PROJESİ
SONBAHARIN YAPRAKLARI EL SANATLARI SERGİSİ
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
2007 / 30 SAYILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE TANITIM VE YÖNELTME ÇALIŞMALARI GENELGESİ DOĞRULTUSUNDA İLÇEMİZ İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPILMASI.
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
ORTAOKUL SONRASI EĞİTİM SEÇENEKLERİ
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
KAZANIMLAR 6. Eğitimin meslek edindirme hedefini kavrayarak ilgi ve yetenekleri doğrultusunda mesleki tercihlerine yönelik planlama yapar.
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
Hazırlayanlar; Mehmet KÖK Ümit YAMAN
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Proje Ekibi
GAZİ ORTAOKULU REHBERLİK BİRİMİ
OYNUYORUM, EĞLENİYORUM ÖĞRENİYORUM PROJESİ
ATATÜRK’ÜN SANAT İLE İLGİLİ SÖZLERİ
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
ALACA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Sizlere saldırmanızı değil, ölmenizi emrediyorum
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL ORTAOKULU
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DURMUŞALİ TOKSOY İLK-ORTA OKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
BİLTAKOTAD (BİLİMİ ve TARİHİ KORUMA ve TANITMA DERNEĞİ) Kuruluş Tarihi: 17 Nisan 2014 Sloganımız: Tarihi bilin, bilimi ilerletin!
Genel Öğretim Yöntemleri [Öğretim Stratejileri]
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
ALAN DEĞİŞİKLİĞİ VE DERS SEÇİMİ
HAFTALIK DERS DAĞILIMINIZ
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DURMUŞALİ TOKSOY İLKOKULU/ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
EL SANATLARI TEKNOLOJİSİ
KONULARIMIZ BEP Tanımı Amacı BEP nedir? \ ne değildir?
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
TES-İŞ ADAPAZARI ANADOLU LİSESİ
HANGİ ALAN-HANGİ MESLEK?
Mesleki Bilgi Sistemi, yaşam boyu sürecek öğrenme ve gelişim yolculuğunda size rehberlik etmeyi amaçlamaktadır.
DERS SEÇİMİ GALATASARAY LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ TANITIM VE YÖNELTME SEMİNERİNE
MEHMET AKİF ERSOY ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ
BEŞ PARMAK RESİM SERGİSİ

MESLEKLER.
* Okulun amacı; öğrencilerin ilgi, yetenek ve başarılarına göre yüksek öğretim programlarına hazırlanmalarını, yabancı dili, dünyadaki bilimsel ve teknolojik.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI HALKKENT İLKOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
Karlıova YBO Rehberlik Servisi
5/… BÖLGEMİZDE EKONOMİK FAALİYETLER Ad, Soyad, No
EĞİTİMDE KALİTEYİ İYİLEŞTİRME PROJESİ
AKADEMİK BENLİK KAVRAMI ÖLÇEĞİ
HAFTALIK DERS DAĞILIMINIZ
Destek Eğitim Odaları.
OKULLARDA ORMAN PROGRAMI (Learning About Forest-LEAF)
ESKİPAZAR ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ
ÖĞRETİM YILI TANITIM YÖNELTME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
Mustafa ÇELİK. Bir elektrik ampulünün içerisinde filaman adı verilen iletken bir tel bulunmaktadır. Bu tel ince ve uzun olarak seçilmiştir. Ampulün içine.
Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü, eğitim-öğretim yılında 41 öğrenciyle eğitime başlamıştır. Türk Dili ve Edebiyatı; kültürel mirasımızın geleceğe.
Okula neden devam ediyorsunuz? “Eğitim görmek için.”… Okul bizi hayata hazırlamada laboratuvar görevi görür. Sorunlara uygun çözüm yolları geliştirmemize.
ORTAÖ Ğ RET İ M KURUMLARI BÜ Ş RA ATICI REHBER Ö Ğ RETMEN.
PROF. DR. SAİME İNAL SAVİ SOSYAL BİLİMLER LİSESİ
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ KONUSUNDA FARKINDALIK GELİŞTİRME PROJESİ
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
MÜFREDAT NEDİR, NEDEN GÜNCELLENMEKTEDİR?
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
HÜDAVEND HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
KANUNİ SOSYAL BİLİMLER LİSESİ
ALAN – DERS SEÇİMİ.
KARTAL FATMA ALİYE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
ÖĞRETMENİM ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
ÖRAV CESUR SORULARLA KOÇLUK 3.ÖDEV SINIF VİZYONU
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
Sunum transkripti:

GEÇMİŞTEN GELECEĞE KÜLTÜR KORİDORLARI PROJESİ İNÖNÜ İLKÖĞRETİM OKULU GEÇMİŞTEN GELECEĞE KÜLTÜR KORİDORLARI PROJESİ

PROJE ADI : Geçmişten Geleceğe Kültür Koridorları

PROJE KONUSU : Okul koridor ve sınıf girişlerini sanat, tarih ve teknoloji ile zenginleştirerek okulu öğrenciler için ilgi çekici hale getirme projesi.

PROJENİN GEREKÇESİ : Mustafa Kemal Atatürk’ün “Geçmişini bilmeyen bir toplum geleceğine sahip çıkamaz.” “Sanatsız kalan bir Milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir.” Sözlerinden de anlaşılacağı üzere öğrencilerimize satan, tarih ve bilim etkinlikleri hazırlatmak ve hazırlanan bu eserlerin okul içerisinde sergilenmesini sağlayarak öğrencilerimize tarihini, sanat dallarını, bilim-fen ve teknoloji çalışmalarını sevdirmektir.

PROJENİN AMACI : Öğrencilerimize geçmişi tanıtarak atalarını ve geçmişini tanıyan aynı zamanda sanatı sevdirerek yaşamından zevk almayı bilen ve ileri teknoloji ve fen bilimlerine ilgi uyandırarak geleceği ile ilgili planlar yapa bilen geleceğe ışık tuta bilen bir nesil yetiştirmek.

SORUMLU BİRİMLER : 1-Tarih Koridoru: Mevlüt ESER gözetiminde kültür ve edebiyat kulübü 2-Görsel Sanatlar Koridoru: Sevil YILDIZ gözetiminde sanat severler kulübü 3-Bilim ve Gelecek Koridoru: Halil GÖZEL gözetiminde Bilim, Fen ve teknoloji kulübü 4-Türk Büyüklerini Sınıflara İsim olarak verme ve tanıtma: Tüm Sınıf öğretmenleri gözetiminde bütün öğrenciler.

PROJE İŞLEYİŞİ : Koridorların Hazırlanması: Sorumlu öğretmenler ve seçilen öğrenciler aşağıda süresi ve yeri belirtilen etkinliklerini öğretmenlerin gözetiminde hazırlayacak ve sergileyeceklerdir. Resimlerin ve teknolojik aletlerin hazırlanması gönüllülük esaslarına dayanarak öğretmenlerin yardım ve rehberliğinde gerçekleşecektir. Koridorların sıradanlaşmaması için sürekli güncellenmesi sağlanacak ve öğrencilerce ilginç hale getirilecektir.

Sınıflara Türk Büyüklerinin İsimlerinin verilmesi: Tüm Sınıflar, sınıf öğretmenlerinin rehberlik ve gözetiminde seçecekleri bir Türk büyüğünün ismini sınıflara verecek ve seçtikleri Türk Büyüğünü sınıf kapılarında tanıtıcı etkinlikleri hazırlayacaklardır. Seçtikleri Türk Büyüğünü tüm okula tanıtarak bir etkinliği belirleyecekleri bir zamanda tüm okul öğrencilerine sunacaklardır.

PROJENİN HEDEF KİTLESİ : Okul koridorları ve sınıflarla ilgili olarak bu projemizde tüm okul öğrencilerinin katılımı esas alınmıştır.