21. Yüzyıl Öğreneni.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Çocuğunun Koçu olarak Aile
Advertisements

ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
YAYA TEMASI.
Senaryolar, öğrenme hikayeleri ve aktiviteleri
Çağın Gidişine Göre Öğretmen Nasıl Olmalı?
Öğrenen Kişi ve Bağlam Analizi
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
ÖĞRETİM ANALİZİ Amaçların Sınıflandırılması Bilişsel Öğrenmeler
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
HAZIRLAYAN EMEL DOKUR MERMERDAŞ
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
Teknoloji, Kültür ve 21. YY pedagojisi
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HALİL TAŞEL GÖKHAN ÖZENÇ YASİN KAYIŞ TURAN ACAR
1 Okul Kültüründe Değişim. 2 Küresel Ekonominin Gerçekleri Problemler ve sistemler karmaşıktır. Problemler ve sistemler karmaşıktır.  Büyük resmi kavramsallaştırabilme;
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE KÖY ENSTİTÜLERİ ÖRNEĞİNDE TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ VE 21. YÜZYIL BECERİLERİ.
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
PROJE TABANLI ÖĞRENME Konu Adı: Dünyamızın İklim Zenginliği.
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
TURGUT OĞUZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ
1:1 Laptop Uygulaması HİSAR OKULLARIHİSAR OKULLARI Bilgisayar Eğitimi / ITC BölümüBilgisayar Eğitimi / ITC Bölümü
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
21. Yüzyıl becerileri.
ANADOLU MEDENİYETLERİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Öğrenme Kuramları ve Nasıl Öğretmeliyiz?
Paradigmalar. Paradigmaları m ız Değişmiyor mu? 21. Yüzyıl Öğreneni.
LOGARİTMA MATEMATİK RÜZGARI.
Yrd Doç. Dr. Cenk Akbıyık Öğretim İlke ve Yöntemleri
PEER SUPPORT TEAM.
Evrim Suna ARIKAN Özlem YAŞAR UĞURLU
SEVGİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
Hazırlayanlar : Elmas SOFU Müjde BALBAROS
Kültürel amaçlı teknoloji kullanımı : çevrimiçi öğrenen toplulukları oluşturma.
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
Boğaziçi Üniversitesi Web Site Tasarım Çalışması
Dİjİtal oyun tabanlI öğrenme
TÜRKÇE DERSİ İLE HEDEFLENENLER.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
Yapılandırmacı [Constructivist] Öğrenme Yaklaşımı Prof. Dr. Özcan DEMİREL ve Arş. Gör. Bünyamin YURDAKUL Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim.
Probleme Dayalı Öğrenme
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
Probleme Dayalı Öğrenme
Okullarda Kariyer Planlama Okul – Veli İletişimi
ADDIE. ADDIE MODEL İ (JENER İ K MODELLEME) 2 Analiz (Analysis) Tasarım (Design) Geliştirme (Development) Uygulama (Implementation) De ğ erlendirme (Evaluation)
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Prof Dr Süheyla ÜNAL. Hedefler Bu sunumun sonunda katılımcılar yakın geleceğin gerektirdiği öğrenme ortamı ve koşulları konusunda değişimin gerekliliğini.
Eğitim Psikolojisi Yrd Doç. Dr. Cenk Akbıyık
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ‘Z KUŞAĞI’NIN EĞİTİMİ
Teknoloji ve tasarım dersi
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
İkinci dünya savaşı sonrası ARPANET projesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
Hoşgeldiniz Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu
21. YY BECERİLERİ.
ORTAÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ORTAÖĞRETİM ALMANCA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SEMİNERİ
KODLAMA ÖĞRETİMİ Hayal Et– YARAT - PAYLAŞ
Sunum transkripti:

21. Yüzyıl Öğreneni

Öğrenen Okuma-Yazma Sınıf

Bölüm 1 Öğrenen

Dışarıda Açık Sınıf

Her Zaman Açık

Beklenen; etkileşim

Sosyal

Özelleştirilmiş Birçok Deneyim

Giderek Artan Sayısallaşma

sürekli bağlantı

Anında erişim

üreticiler + tüketiciler

Deneyim

Sizin sınıfınız ne durumda? 21.Yüzyıl Öğrenci Becerileri Sizin sınıfınız ne durumda?

Bölüm 2 Okuma yazma

21.Yüzyılda Okuma yazma?

Etkili öğrenme Independent learners Focus on learning how to learn with technology Motivated and engaged in self improvement

öğrenme Hayat boyu Etkili öğrenme… Lifelong learners Can learn how to learn Independent learners Metacognitive Intrinsically motivated Focus on self improvement

Etkili öğrenme… … doğal kılavuzlar Natural navigators.

Eleştirel düşünce ve değerlendirme Etkili öğrenme… Eleştirel düşünce ve değerlendirme Are critical thinkers. Evaluate information for authenticity, relevance and bias. Evaluate tools for applicability and effectiveness. Intuitively filter and focus.

iletişim & yaratıcılık etkili iletişim & yaratıcılık Able to create something new and communicate those ideas with a wide audience in an appropriate way Using multiple media to send a message

Becerikli ve yeni birşeyler ortaya çıkaran etkili iletişim & yaratıcılık… Becerikli ve yeni birşeyler ortaya çıkaran

kültür, zaman & uzaklık Bir uçtan diğer uca iletişim etkili iletişim & yaratıcılık… … Bir uçtan diğer uca iletişim kültür, zaman & uzaklık

etkili iletişim & yaratıcılık…

etkili küresel işbirliği… Time, space, location are not boundaries Intercultural understanding Successful collaboration around a focused goal

Etkili küresel işbirliği… İşbirliğiyle hedefe ulaşmak ortak amaçlar

yol göstermek ve izlemek Etkili küresel işbirliği… yol göstermek ve izlemek

Etkili küresel işbirliği… Ülke sınırları yok

Bölüm 3 sınıf

Ağ tabanlı öğrenciler

Problem çözmeye odaklı

Parçalanmış sınıf duvarları

Kabul edilmiş dijital cihazlar

Tasarım: gerçek-dünya zorluklar

Gerçek dinleyiciler

ağlar Öğrenme bağlantıları

Özelleştirilmiş öğrenme deneyimi

Paradigmalar

Paradigmalarınız Değişmiyor mu?