EN İYİ MEDİKAL PAZARLAMA KAMPANYASI KATEGORİ NO:(BURAYI BOŞ BIRAKINIZ) KATILIM ADEDİ: (BURAYI BOŞ BIRAKINIZ) KATILIMCI ADEDİ: (BURAYI BOŞ BIRAKINIZ)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Advertisements

EĞİTİM ÖĞRETİM YILI PROJELERİ
Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi
İZLEME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ
T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı KATILIMCILARA YÖNELİK MATERYALLER.
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
Hale Uysal Şemsa Olşen Güzeldere. ÖNCEKİ ÇALIŞMALAR.
ELAZIĞ ORKÖY ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇALIŞMALARI İL ÇEVRE VE ORMAN MÜDÜRLÜGÜ
Dr Hüdai Kara  23 Mart 1992 tarihinde yürürlüğe girmiş  Çiçek sembolü logolu  Tüm Avrupa Birliğinde geçerli  Performans ve çevre bazlı en yüksek.
Baban, Sen bir de Volkswagen– Yılın Dijital Uygulaması
Kalabalık bir ofis, çeşitli departmanlar ve büyük ajansların sahip olduğu diğer olanaklar sizi kolayca aldatabilir. Geçerli olan, ajansın gerçek dürtü.
Bu Program Avrupa Birliği Tarafından Finanse Edilmektedir. Programın Yararlanıcısı Avrupa Birliği Genel Sekreterliği’dir. Bu programın sözleşme makamı.
ORGANİZASYON ZAMANI ŞEKLİ Referans Hekimlerin Eğitimi.
TTB- UDEK Asistan ve Genç Uzman Hekimler (AGUH) Genel Kurulu Yer: İstanbul Tarih: 10 Aralık 2010 Saat:10:00- 17:00 Kolaylaştırıcılar: Berivan TUNCA, Emre.
AHEK KURULTAYININ ARDINDAN (9 haziran 2008). TTB-AHEK (Asistan Hekimler Eşgüdüm Kurulu) tarafından 09/06/2008 tarihinde AÜTF (Ankara Üniversitesi Tıp.
ANKARA İLİ SEKTÖREL REKABET ANALİZİ FİZİBİLİTE PROJESİ
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Ekim Haziran 2006 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Temmuz, 2006.
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Ekim Haziran 2005 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu.
Tarihi, geçmişi ve amaçları Üretim süreçleri ve yöntemleri
T.C. ANKARA KALKINMA AJANSI DOĞRUDAN FAALİYET DESTEK PROGRAMI-2010 ANKARA İLİ SEKTÖREL REKABET ANALİZİ FİZİBİLİTE PROJESİ ANKARA TİCARET ODASI 15 NİSAN.
Eczane Sadakat Kart Sistemi
Yeni okul binamız 2010 yılı Aralık ayında faaliyete geçmiştir.
15 Ekim 2008, Prof. Dr. A.S.Gökalp Uluslararası İlişkiler ve AB Ofisi ÖĞRENCİ HAREKETLİLİĞİ VE YERLEŞTİRME.
IN VITRO KOŞULLARDA HASTALIKSIZ BİTKİ MATERYALİ ÜRETİMİ
Mardin’de Sürdürülebilir Turizmin Geliştirilmesi için Teknik Yardım Otel Temsilcileri Odak Grup Toplantısı No: Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye.
Elektrik Elektronik Teknoloji Platformu Oluşturma Çalıştayı Sinan Tandoğan TÜBİTAK-TEYDEB 23 Şubat 2007, TÜSSİDE.
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYALARI SEKTÖRÜ İÇİN PİLOT AKTİVİTELER 5 Haziran 2013 Ankara.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
T.C. SA Ğ LIK BAKANLI Ğ I İZMİR HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ HOŞ GELDİN BEBEK PROJESİ.
Dış Ticaretin Gelişimi Bölgesel Yaklaşımlar I. Ticaret Müşavirleri Konferansı 28 Nisan 2011 TİM Dış Ticaret Kompleksi.
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
ÜNİTE 8 SUNUM PROGRAMLARI
ODTÜ TEKNOKENT Gerçekleştirilen Etkinliklerimizden Örnekler.
ULUSAL İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ BİLGİ AĞI TOPLANTISI
AgeLOC ® Galvanic Body Trio Lansman Tarihi 02 Mayıs 2012.
Ünite 8 sunum programları
Ders Planı.
Sponsorluk 1.
TTB-UDEK ÇALIŞMALARI 9 Ekim 2010, Ankara
Doç. Dr. Mehmet Cihan YAVUZ
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2008 – Haziran 2009 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Ağustos 2009.
SİZ Konsept ve Şirket ALTICOR Amway’in Sundukları Amway Ürünleri ve Hizmetleri, Depolaması - dağıtımı dahil Amway İş Fırsatı, mükemmel.
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül Haziran 2008 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Temmuz, 2008.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.
DARICA HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
YAŞAMA EN İYİ BAŞLANGIÇ PROJESİ
Hizmet İşlemleri Yönetimi Dersi Dönem Projesi Güz Dönemi.
OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ ÖğrenciÖğretmen Okul ATATÜRK İLKOKULU ve ORTAOKULU.
4. Hafta Laboratuar Çalışması. ÖĞRENCİ Öğrenci No Adı Soyadı Yaşı D. Tarihi DERS Ders Kodu Ders Adı Kredisi İçeriği Örnek-1: Örnek-2:
1 YENİ TEKLİF PROJE Proje Adı Sunan; Adı Soyadı Enstitü/İstasyon/İl Müdürlüğü Sunan; Adı Soyadı Enstitü/İstasyon/İl Müdürlüğü T.C. GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK.
YENİ LINKZ MODELLERİ LinkZ 2010 Yeni Ürünler.
Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN UYGULAMAYA YÖNELİK İLERLEMELERİ Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN.
Demokratik Katılımın Güçlendirilmesi için Türkiye ve Avrupa’dan Savunuculuk ve Lobicilik İyi Örneklerinin Yaygınlaştırılması Projesi 3. Eğitim İzleme ve.
İLİŞKİSEL VERİ MODELİ GÖSTERİMİ
GELİŞEN MESLEKLER VE ROBOTİK HİBE PROJESİ TÜRKİYE’DE MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN KALİTESİNİN ARTTIRILMASI Saffet ÇEBİ Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi TRH2.22IQVETII/P-03/756.
FİNAL KONFERANSI Proje gerçekleştirilmesi neticelerinin sunulması Pomoriye, y. projesi AB tarafından CCI 2007CB16IPO008 nolu Bulgaristan ile.
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Baby Einstein Gezi Oyuncağı Işıklı Müzikli Star
İnteraktif Çalıştay 90 Dakika 90 Fikir
TASARIM ÜRÜNLERİNİN TANITIMI VE SUNUMU
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
PROJE BAŞLIĞI NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

EN İYİ MEDİKAL PAZARLAMA KAMPANYASI KATEGORİ NO:(BURAYI BOŞ BIRAKINIZ) KATILIM ADEDİ: (BURAYI BOŞ BIRAKINIZ) KATILIMCI ADEDİ: (BURAYI BOŞ BIRAKINIZ)

KATEGORİ: A03. EN İYİ MEDİKAL PAZARLAMA KAMPANYASI KATILIM NO/ID : (Burayı Boş Bırakınız) REKLAMVEREN: Ülker Hero Baby ÜRÜN/HİZMET: Hero Baby BAŞLIK: Hero Baby Hekimlere Yönelik Doğrudan Pazarlama Projeleri AÇIKLAMA: Ülker Hero Baby ürünlerine özel doğrudan pazarlama araçlarıyla adet hekime (OneKey Sağlık Profesyonelleri Vertabanı'ndan asistan hekimler hariç Pediatri, Pediatri Gastroenteroloji,Pediatri Metabolizma ve Neonataloji uzmanlıkları seçilmiştir) yönelik tanıtım amaçlı gerçekleştirilmiş projelerdir yılı içerisinde üç frekanslı doğrudan postlama ve tek seferlik e-postalama projesi olmak üzere 4 aşamalı gerçekleştirilmiştir. Üretilen tüm materyaller (takvim, reçetelik, paket etiketleri vb.) özel olarak tasarlanmış olup tüm hedef kitle için kişiselleştirilmiştir. GEÇERLİ OY ADEDİ: (Burayı Boş Bırakınız) BLOKE OY: (Burayı Boş Bırakınız)

VIDEO: (00:00) 1