HİZMET İÇİ EĞİTİM. Hizmet İçi Eğitimin Amaçları Verimliliği yükseltme Performans artırma yoluyla – Motivasyonu sağlama Örgüt içinden eleman sağlama fırsatı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Stratejik planlama sürecinde dikkat edilecek hususlar
Advertisements

İŞ DEĞERLEME İş Değerleme: Bir iş yerinde mevcut işler arasındaki değer farklılıklarını ortaya çıkaran bir karşılaştırma yöntemidir. Böylece işlerin önem.
Personel Hareketliliği
ERK İSG&İK –
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
PERFORMANS ESASLI BÜTÇELEME (PEB) (YAPI-REHBER-PİLOT UYGULAMA)
İŞ DEĞERLEME Raqif QASIMOV.
Raporlama. ● HAZIRLIK ● ARAŞTIRMA ● RAPOR- genel görünüm - pratik tavsiyeler ● GENEL YORUMLAR ARAŞTIRMA / RAPORLAMA.
ÖĞRETİM TEKNİKLERİ MİKRO ÖĞRETİM ASLIHAN AKBAĞ
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ T.C PİRAZİZ KAYMAKAMLIĞI PİRAZİZ GELECEĞİ HEDEFLİYOR PROJESİ ÇALIŞMA PLANI.
İş etüdü.
İşletmelerde Eğitim İhtiyacının Belirlenmesi
Eğitim İhtiyaçları Değerlendirmesi (TNA)
ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
İNSAN KAYNAKLARI SAĞLAMA VE SEÇME
Yeni alınan deneyimsiz personelin yetiştirilmesi veya
Doç.Dr. İnayet Pehlivan AYDIN
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
Personel Hareketliliği
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğretim Durumlarını Planlama
MUHASEBENİN UZMANLIK ALANLARI
19 İKY işlevleri.
1. İnsan kaynakları yönetimine giriş
Performans değerlendirme
ÖRGÜTSEL MOTİVASYON.
DESTEK EĞİTİM ODASI Kaynaştırma eğitimine tabi olanlara sunulan bir hizmet Kaynaştırma uygulamalarının bir parçası ve tamamlayıcısı.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
EPİDEMİYOLOJİK ARAŞTIRMA PLANLANMASI
KURUM YAZIŞMALARI II Öğr. Gör. Hakan YILDIZ.
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
BÖLÜM 9 Olumlu İşgören Tutumları ve Davranışları.
ÖĞRETİM STRATEJİSİ, YÖNTEM ve TEKNİKLER
Pazarlama Bilgi Sistemi (PBS)
HİZMET İÇİ EĞİTİM VE YÜKSEK YÖNETİCİLERİN YETİŞTİRİLMESİ.
Şubat Şubenin Kurumsal Kapasitesi 2. Personel Durumu 2. Araç Parkı Durumu 3. Bina ve Arazi Durumu 4. Hedefler ve Gerçekleşme SUNUM PLANI.
Hasta eğitimi terimi 1950’lerde kullanılmaya başlanmıştır. Van den Borne tarafından hasta eğitimi şöyle tanımlanmıştır: Bir takım durumlarla baş etmeyi.
PERSONEL GELİŞTİRME YAKLAŞIMLARI.
BÖLÜM 11 DEĞERLENDİRME. BÖLÜM 11 DEĞERLENDİRME.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Sosyoloji’ye Mesleki Açılım Prof.Dr.Sami Şener.  Sosyal bilimci, içinde yaşadığı toplumun nabzını tutan  toplumsal olaylardaki dağılma, çözülme ve sapmalar.
PERFORMANS DEĞERLENDİRME 2016-KOCAELİ Erdoğan TALİ
SAĞLIK İŞLETMELERİNDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ ADANA MYO Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Programı Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY.
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 6
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ DERSİ KAPSAMINDA
Konu 3 Kalite kontrolünün amaçları
Kurumsal Kültür Yapılandırma Projesi
1. İnsan kaynakları yönetimine giriş
Örgütsel sosyalizasyon ve kariyerler
Personel Hareketliliği
Performans değerlendirme
HİZMET İÇİ EĞİTİM.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
İş Etüdü konularını tartışacağız. iş etüdünün yararları,
ISLD 318 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (MSc., MEd.).
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Kariyer Danışmanlığı Uygulaması
Performans ve Kariyer Yönetimi
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Eşgüdümleme ve Kontrol
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
TEST.
Sunum transkripti:

HİZMET İÇİ EĞİTİM

Hizmet İçi Eğitimin Amaçları Verimliliği yükseltme Performans artırma yoluyla – Motivasyonu sağlama Örgüt içinden eleman sağlama fırsatı yaratma İş kazası, şikayet ve hataları azaltma Örgüte dinamizm ve saygınlık kazandırma

Örgüt yapısında dış çevreden gelen değişimlere karşı esneklik sağlama Kişiler ve bölümler arası iletişim Bakım ve onarım giderlerini azaltma İşe geç kalma ve devamsızlıkları azaltma Yöneticilerin denetim ve nezaret yüklerini azaltma Hizmet İçi Eğitimin Amaçları

Eğitim Gereksinmesinin Belirlenmesi Gözlem Görüşme ve anket yöntemi İş analizlerinden yararlanma yöntemi Personel başarı değerlendirmesi sonuçlarından yararlanma yöntemi Örgüt içi sorunlardan yararlanma yöntemi

Hizmet içi eğitim Programları İş başında eğitim İş dışında hizmet içi eğitim

Eğitim Programlarının Hazırlanması 1.Hizmet İçi Eğitim Şartnamesinin Hazırlanması –Programın arka planı –Eğitilecek kişilerin tanımlanması –Programın amaçları –Programın gerekleri ve çekinceleri

Eğitim Programlarının Hazırlanması 2.Ders Planların Oluşturulması 3.Kullanılacak Araçların Sağlanması 4.Pilot Uygulama

Hizmet İçi Eğitim Yöntemleri Anlatım Gösterim Skeçler ve Rol Oynama –ters rol oynama –ikili rol oynama –rotasyon rol oynama –benzetim tekniği

Hizmet İçi Eğitim Yöntemleri Gözlem Gezileri Örnek Olay Duyarlılık Eğitimi –Ben düzeyi –Ötekiler düzeyi –Grup düzeyi –Eğitim süreci

Hizmet İçi Eğitim Yöntemleri Psikolojik Testler Değerleme Merkezleri Sempozyum ve Panel Beyin Fırtınası Tartışma Grupları Evrak Sepeti Yöntemi Kendi Kendini Geliştirme