2013 yılında 5.794 yeni üye kaydederek 40.103 üyeye ulaştık.

Slides:

Advertisements
Benzer bir sunumlar
BİLGİ EVLERİ’NDE GÜZEL ANLAR 2012

ŞARKİKARAAĞAÇ KAYMAKAMLIĞI
Ankara Örneğinde Medya Okuryazarlığı Dersi Süreci ve Yaygınlaştırılması Çalışmaları İçin Öneriler 1.
AÇILIŞ TARİHİ MERKEZ ANTALYA
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
KalDer Türkiye Kalite Derneği
«KASTAMONU MASA TENİSİ OYNUYOR» PROJESİ
Böylelikle toplam üye sayımız ’ya ulaştı. İlk bilgi evini açtığımızdan bu yana toplamda ödünç kitap verdik.
Konu: Ordu İli Genelindeki Anaokulları, İlkokullar, Ortaokullar ve Ortaöğretim Okulları arası “Bir Kitap da Sen Anlat” yarışması. Amaç: Türk Milli Eğitiminin.
Vergi haftası etkinlikleri devam ediyor.
Erzurum Masa Tenisi İl Temsilciliği Faaliyet Sunumu
BALIKESİR MUHARREM HASBİ ANADOLU LİSESİ
İlçemizde tüm okullarda ödül yönergesi Eğitim – Öğretim yılında uygulanmaya başlanmıştır.Tüm okullar her iki dönemde de ziyaret edilerek önce.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
18 Şubat 2013 Pazartesi 2. Sınıflar Aqua Florya Akvaryum Gezisi
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
2012 yılında yeni üye kaydederek üyeye ulaştık.
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
Yıl Sonu Veli Toplantısı
KURŞUNLU Tevfİk fİkret İLK-ORTA OKUL MÜDÜRLÜĞÜ
OKUL RUH SAĞLIĞI PROJELERİ YARIŞMASI ÖDÜL TÖRENİNE HOŞ GELDİNİZ 01 MART 2011.
YERELDE AB SÜRECİ.
Sağlıklı Nesil, Sağlıklı Gelecek Projesi Ödül Törenine Hoş Geldiniz
AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014
Patlangıç Ortaokulu Tanıtım Sunusu.
ÖDÜL YÖNERGESİ. Kaymakamlığımız himayesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan Ödül Yönergesi üç farklı alanda verilmektedir. 1.Yönetici.
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
MUSTAFA REŞİT PAŞA İLKOKULU
PROJE ÇALIŞMALARI Hazırlayan: Mehmet AKÖNER.
OKULUN ADI : TEPECİK İLKÖĞRETİM OKULU KURUM MÜDÜRÜ : Özcan HÜNER
IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
ÇAPA İLKOKULU OKUL-AİLE BİRLİĞİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI
1 Ykrş çıktığı günden itibaren en fazla kaç kere gördünüz ….???
EMET ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
FAALİYET/PROJE EYLEM PLANLARI
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
ÇOCUĞUMA NASIL YARDIMCI OLURUM?.
UYGULAMALI ÇEVRE EĞİTİMİ PROJESİ
Akademik Danışmanı Yrd.Doç.Dr. Aslan KAPLAN Topluluk Başkanı
EĞİTİM PERFORMANS DEĞERLENDİRME PROJESİ SUNUMU
MEHMET AKİF ERSOY SOSYAL BİLİMLER LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
MEHMET HİKMET KAŞERCİ ORTAOKULU
YıllarTakdirTeşekkürOnur Belgesi ÖDÜL ALAN ÖĞRENCİ SAYILARI (TABLO-……) YıllarKütüphanedeki Kitap SayısıKütüphaneden Yararlanan.
DAVUTLAR ŞÜKUFE CEMAL ÖZBAŞ ÇOK PROGRAMLI LİSESİ
EKO-OKUL PROJESİ Eko-Okullar Programı okul öncesi ile ilk ve ortaokullarda çevre bilinci, çevre yönetimi ve sürdürülebilir kalkınma eğitimi vermek için.
……………………………… İlkokulu / Ortaokulu / Lisesi Eğitim Performans Değerlendirme Projesi Sunumu.
Tarihçemiz ; 1970 Gediz depreminde Gazikemal İlkokulu yıkılınca, Denizli’ li işadamı H.Fehmi ASHABOĞLU 5 derslikli ASHABOĞLU İLKOKULU’ nu yaptırmıştır.
Ana sınıflarımıza Karagöz-Hacivat Tiyatro Gösterisi düzenlendi.
MATEMATİK GEOMETRİ EĞİTİM ÇALIŞMALARIMIZ  5. Sınıftan itibaren matematiğin günlük yaşamdaki önemi üzerinde duruyoruz.  Eğitim yılının başında 5.sınıftan.
Aile Atölyeleri Projesi
Yaşlı Bakım Ekonomisinin Gelişmesinde Üniversitelerin Rolü
Ve sosyal faaliyetlerimiz… Perşembe günleri Lala İlkokulu Sinema Günleri düzenledik…
 AYIN EN ÇOK KİTAP OKUYAN ÖĞRENCİSİNİN ÖDÜLLENDİRİLMESİ  AYIN ÖĞRENCİSİNİN BELİRLENMESİ  AYIN EN TEMİZ SINIFI UYGULAMASI  KONFERANSLAR  KERMESLER.
“Hizmet Yoluyla Barış” BAHÇEŞEHİR ROTARY KULÜBÜ DÖNEMİ FAALİYETLERİ.
MURATLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MURATLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MURATLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
Eğitim-öğretim HizmetleriEğitim-öğretim Hizmetleri 1 Sosyal Kültürel ve Sportif FaaliyetlerSosyal Kültürel ve Sportif Faaliyetler 2 Proje FaaliyetleriProje.
Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü
ELMADAĞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM –ÖĞRETİM YILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ TANITIM VE YÖNELTME KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
BALIKESİR EĞİTİMDE NİTELİĞİ GELİŞTİRME VE İZLEME PROJESİ
OKULUMUZA BURDAN BAŞLAYALIM.
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
VİZYON BELGESİ RAPORU OCAK 2018
BURHANİYE HMFK ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
Sunum transkripti:

2013 yılında yeni üye kaydederek üyeye ulaştık.

Bilgi Evleri tanıtım toplantılarına 772 velimiz katıldı. Aramıza katılan ilkokul, ortaokul ve lise öğrencimizin velisine “Hoşgeldin Mektubu” gönderdik.

adet ödünç kitap verdik. İlk Bilgi Evi’ni açtığımızdan bu yana toplamda ödünç kitap verdik.

Kitap Bahçemize Yeni Fidanlar güncel kitapla raflarımızı yeniledik Toplam kitap sayımız ’e ulaştı.

Ötüken Yayınlarıyla Yaptığımız iş birliği neticesinde Bilgi Evi kütüphanelerine 750 kitap kazandırdık.

Etkinlik Dolu Günler, Haftalar Günlük, haftalık etkinliklerde başarılı öğrencimizi ödüllendirdik.

Önemli gün ve haftalarda üyelerimizle bir araya geldik Mehmet Akif Ersoy’u Anma Programı II. Abdulhamid Anma Etkinliği Kutlu Doğum Haftası Anneler Günü Kandillerimiz Mevlana Haftası

Her ay, Ayın Öğrencisi Ödül Töreni düzenleyerek 2013 yılında üyemizi ödüllendirdik.

Amatör ruh, profesyonel iş Yıl boyunca kulüp faaliyetlerimize1.149 üyemiz katıldı.

Bilge Nesil projemiz büyüyerek devam ediyor “Şimdilik” 403 kişiyiz.

Bilge Nesil Ailesi Kahvaltıda Bir Arada 770 Bilge Nesil üyesi ve ailesi ile kahvaltı yaptık.

Aramıza yeni katılan Bilge Nesil üyelerimizin ailelerini ziyaret etmeye devam ediyoruz.

Üyelerimizin yenidoğan kardeşlerini evlerinde ziyaret ederek onların mutluluğunu paylaştık.

Üyelerimizin doğum günlerini birlikte kutladık.

426 Bilge Nesil üyemizle Çekmeköy’de piknik yaptık.

Yaz tatili, Bilgi Evleri’yle daha eğlenceli Tatil dönemlerinde futbol, voleybol, satranç, masa tenisi turnuvaları, bilgi yarışmaları ve münazaralar düzenleniyoruz.

Yaşadığımız şehri, üyemizle gezerek keşfettik. Geziyor, Görüyor, Keşfediyoruz

Yangın söndürme, güvenlik eğitim seminerleri, atık pil toplama kampanyası ve huzur evi ziyaretleri ile üyelerimizin bireysel ve toplumsal yönlerden gelişmelerine katkıda bulunuyoruz.

Atık Pil Toplama Kampanyası Temizlik İşleri Müdürlüğü ile yaptığımız işbirliği neticesinde kg atık pil toplayarak geri dönüşüme kazandırdık.

Eskimeyen Değerlerimiz 70 üyemize bayramlık temin ettik Bilgi Evi bayramlaşma törenimiz Esnaflarımızla bayramlaştık

İstanbul Üniversitesi’nde okuyan Öğretmen Adayları, Topluma Hizmet Uygulama Dersinin stajını Bilgi Evlerimizde yapıyorlar.

Öğretmenlerimiz ve Üyelerimizle Atölye Çalışmalarımız.

Yeteneğimizi Keşfediyoruz… üyemize çoklu zeka testi uyguladık

Liseli Öğrenciler Bilgi Evi’mizde İlçemizde yer alan tüm liselerin öğrencilerine düzenli olarak Bilgi Evlerimizi tanıtıyoruz.

Bilgi Evi ZKS’de

Örnek Şahsiyetler Gençlerle Baş Başa Bilge Nesil ve kulüp üyelerimizi “Gençlerle Baş Başa Sohbetleri’nde” yazarlarla buluşturuyoruz.

9. Geleneksel Kitap Okuma Yarışması’nı gerçekleştirdik.

9. Geleneksel Kitap Okuma Yarışması sayısal verileri: katılımcı, okunan kitap, 58 yarışmacı ödül aldı, TL toplam para ödülü, 51 kişinin katıldığı Safranbolu-Kastamonu-Amasra Kültür Gezisi ödülü.

Yediden Yetmişe Herkese Hizmet

Belediyemizin 27 personeline iki ay süreyle bilgisayar eğitimi verdik.

01 Ocak 2013 tarihinden itibaren Web sitemiz 89 farklı ülkeden 82 ayrı şehirden toplamda kez ziyaret edildi. Açıldığı den bugüne 108 farklı ülkeden 82 ilimizden toplamda kere sitemiz tıklanmıştır. 01 Ocak 2013 tarihinden itibaren Web sitemiz 89 farklı ülkeden 81 ayrı ilimizden toplamda kez ziyaret edildi Açıldığı den bugüne 108 farklı ülkeden kere sitemiz tıklanmıştır.

Facebook fan sayfamızda beğeniye, Friendfeed grup sayfamızda 798 aboneye, Twitter sayfamızda takipçiye ulaştık.

İlçemizde bulunan 83 resmi ve özel eğitim kurumlarımızı beş kez ziyaret ettik.

Yaptığımız etkinlik ve faaliyetlerle ilgili, yerel ve ulusal medyada 45 defa haber yaptık.

Gerçekleştirdiğimiz organizasyonlar için Destek Hizmetleri Müdürlüğümüze 55 defa araç talep yazısı gönderdik. Bu taleplerde toplam 170 Araç kullanarak etkinlikler yaptık.