Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

2012 yılında 5.127 yeni üye kaydederek 35.687 üyeye ulaştık.

Benzer bir sunumlar

... konulu sunumlar: "2012 yılında 5.127 yeni üye kaydederek 35.687 üyeye ulaştık."— Sunum transkripti:

2 2012 yılında 5.127 yeni üye kaydederek 35.687 üyeye ulaştık.

3 81.494 adet ödünç kitap verdik. İlk Bilgi Evi’ni açtığımızdan bu yana toplamda 372.519 ödünç kitap verdik.

4 Kitap Bahçemize Yeni Fidanlar 8.033 8.033 güncel kitapla raflarımızı yeniledik. 31.485 Toplam kitap sayımız 31.485’e ulaştı.

5 Etkinlik Dolu Günler, Haftalar Günlük, haftalık etkinliklerde başarılı 6.230 öğrencimizi ödüllendirdik.

7 Her ay, Ayın Öğrencisi Ödül Töreni düzenleyerek 2012 yılında 1.417 üyemizi ödüllendirdik.

8 Bilgi Evleri Artık Daha Eğlenceli Üyelerimiz 11 yeni oyunla boş zamanlarında eğlencenin tadına varıyor

9 Amatör ruh, profesyonel iş Yıl boyunca kulüp faaliyetlerimize1.382 üyemiz katıldı.

10 Bilge Nesil projemiz büyüyerek devam ediyor “Şimdilik” 316 kişiyiz.

11 Bilge Nesil Ailesi Kahvaltıda Bir Arada 650 Bilge Nesil üyesi ve ailesi ile kahvaltı yaptık.

12 Bilge Nesil üyelerimizin ailelerini ziyaret etmeye devam ediyoruz.

13 300 Bilge Nesil üyemizle Çekmeköy’de piknik yaptık.

14 Örnek Şahsiyetler Gençlerle Baş Başa Bilge Nesil ve kulüp üyelerimizi her ay “Gençlerle Baş Başa Sohbetleri’nde” yazarlarla buluşturuyoruz.

15 Liseli üyelerimize yönelik seminerler düzenleyerek onların gelişimlerine katkıda bulunuyoruz.

16 Lise ve Üniversitelere geziler düzenleyerek daha isabetli karar almaları noktasında üyelerimize rehber oluyoruz.

17 Yaşadığımız şehri, 486 üyemizle gezerek keşfettik. Geziyor, Görüyor, Keşfediyoruz

18 Yaz tatili, Bilgi Evleri’yle daha eğlenceli Tatil dönemlerinde futbol, voleybol, satranç, masa tenisi turnuvaları, bilgi yarışmaları ve münazaralar düzenleniyoruz.

19 Trafik Eğitimi Yangın Söndürme Eğitimi Kitap Okuma Kampanyaları Yangın söndürme, trafik eğitimi ve hasta ziyaretiyle üyelerimizin bireysel ve toplumsal yönlerden gelişmelerine katkıda bulunuyoruz.

20 Sivil Toplum Kuruluşları ile işbirliği içerisindeyiz. 30 üyemize bayramlık temin ettik Deniz Feneri Derneği’ne 1.332 kitap bağışında bulunduk

21 Kamu kurum ve kuruluşlarıyla işbirliği içersindeyiz. Polis Haftası Florence Nightingale Hemşirelik Fakültesi Ağız ve Diş sağlığı Etkinliği

22 Yaşlılara misafir oluyoruz ve onlara kitap okuyoruz.

23 8. Geleneksel Kitap Okuma Yarışması’nı gerçekleştirdik.

24 8. Geleneksel Kitap Okuma Yarışması sayısal verileri: 5.501 katılımcı, 25.614 okunan kitap, 4.339.738 okunan sayfa, 47 yarışmacı ödül aldı, 24.800 TL toplam para ödülü, 36 kişinin katıldığı Safranbolu-Kastamonu-Amasra Kültür Gezisi ödülü.

25 Bilgi Evi ZKS’de

26 Her ay düzenli olarak gerçekleştirdiğimiz Bilgi Evleri tanıtım toplantılara 665 velimiz katıldı.

27 2012’de aramıza katılan 3.746 ilkokul, ortaokul ve lise öğrencimizin velisine “Hoşgeldin Mektubu” gönderdik.

28 Önemli gün ve haftalarda üyelerimizle bir araya geldik Mehmet Akif Ersoy’u Anma Programı Kutlu Doğum Haftası Mevlana Haftası Necip Fazıl Kısakürek Anma Etkinliği Kütüphaneler Haftası Bayramlaşma Etkinliği

29 Vanlı depremzede kardeşlerimize desteğimiz 2012 de de devam etti. Öğretmen Evi’nde kalan depremzede kardeşlerimize eğitim ve moral desteği verdik.

30 Mahalle Mahalle Zeytinburnu’muzu Tanıdık

31 Belediye Personelimize Bilgisayar Eğitimi veriyoruz Yazı İşleri Müdürlüğümüzle yaptığımız işbirliği neticesinde Merkezefendi ve Yenidoğan-Gökalp Bilgi Evlerimizde Belediyemizin 60 personeli bilgisayar eğitimi verdik.

32 Bilgi Evleri’yle 7’den 70’e Herkese Hizmet Sunuyoruz

33 Bilgi Evi tanıtım broşürü ve Bilge Nesil dergimizi yayımladık Bilgi Evi Tanıtım Kitapçığı Bilge Nesil Dergisi

34 01 Ocak 2012 tarihinden itibaren Web sitemiz 42 ayrı şehirden 451.131 kez ziyaret edildi.

35 Facebook fan sayfamızda 7.622 beğeniye, Friendfeed grup sayfamızda 785 aboneye, Twitter sayfamızda 869 takipçiye ulaştık.

36 Web Sitemize 1.000 Yeni Ödev Araştırma Dokümanı Ekledik

37 12 kasım 2012’de kayıt almaya başlayan Veliefendi Bilgi Evi’ne 1.052 üye kayıt yaptırdı.

38 Toplamda 41 belediye ve çeşitli kurumlara tanıtım ve danışmanlık yaptık. Bilgi ve doküman desteğini Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı okullara da vermeye başladık. “İzmir Bayındır Sadık Susamcıoğlu Anadolu Lisesi, Gaziantep Hacı Sani Konukoğlu Lisesi” bunlardan bazıları.

39 Güncel bilgi, güçlü iletişim 31.497 üyenin bilgilerini güncelledik.

40 İlçemizde bulunan 43 resmi ve özel okulumuzu dört kez ziyaret ettik.

41 Yaptığımız etkinlik ve faaliyetlerle ilgili, yerel ve ulusal medyada 64 defa haber yaparak kendi rekorumuzu kırdık.

42 Gerçekleştirdiğimiz organizasyonlar için Destek Hizmetleri Müdürlüğümüze 83 defa araç talep yazısı gönderdik. Bu taleplerde toplam 154 Araç kullanarak etkinlikler yaptık.

43 Yıl Boyunca moral ve motivasyonumuzu arttıracak etkinliklerde personelimizle bir araya geliyoruz. Futbol Maçı Sinema Piknik İftar Yemekleri Öğretmenler Günü Yemeği