HDH PROJE YÖNETİM SİSTEMİ
Zayıf Akım projelerinin, planlanan kapsam, zaman, maliyet, nitelik ve standardında etkin ve bütçesine uygun olarak, verimli bir şekilde tamamlanabilmesi, projeden sorumlu olan şirketler açısından hayati öneme sahiptir. Projenin durumuna göre, anahtar teslimi veya modüler olmak üzere, HDH Proje Yönetim Sistemi ile profesyonel anlamda, projenin her aşamasında sunulacak raporları ile bilgilendirerek, şirketinizin bir yan kuruluşu gibi zaman ve para kazandırma işlemine denir. 1. HDH PYS Nedir?
2. Sistemin amacı Nedir? Şirketinizin iş potansiyelini arttırmak Projelerinizin verimliliğini geliştirmek Projelerinizin kalitesini arttırmak Ürünlerinizin bilinirliğini yükseltmek Projelerinizin daha az emekle, tek elden yönetimini sağlamak Profesyonel bir kadro ile hizmet vererek müşteri memnuniyetini arttırmak ve şirketinizin yeni işler almasını kolaylaştırmak 2. Sistemin amacı Nedir?
3. Sistemin Faydaları Nedir? Deneyimli kadromuz ile verimliliğin arttırılması İstihdam sorunlarının önlenmesi İş bitirme ve hak edişlerdeki sıkıntıların aşılması Daha çok işin daha az kaynakla yapılmasının sağlanması Satın alma maliyetlerinin en aza indirilmesi Çözüm üretiminde kolaylık 3. Sistemin Faydaları Nedir?
4. Sistemin Bileşenleri 4.1. İhale danışmanlığı 4.2. Şantiye Kurulumu 4.3. Uygulama Projeleri 4.4. İşçilik ve Uygulama 4.5. On Air (Sonlandırma) 4. Sistemin Bileşenleri
4.1.1. Ön Keşif: Talep edilen, sunulması gerekenlerin tespiti 4.1.2. Ürün Konumlandırma: Projeye uygun ürünlerin tespiti ve ön anlaşma yapılması 4.1.3. Şartname Hazırlama: Ürünlere ve hizmete uygun şartnamenin tarafımızdan hazırlanması 4.1.4. Rakip Analizi ve Fiyatlandırma: İhaleye katılacak rakiplerin tespit edilmesi ve bunlara uygun fiyatlandırma 4.1.5. Dosya hazırlama ve ihaleye katılım: İhale dosyalarının hazırlanmasında danışmanlık, ihale sırasında danışmanlık 4.1.6. İhale sonrası işlemler, Sözleşme ve ön ürün kabulleri: Bürokratik işlemler konusunda danışmanlık ve iş takibi 4.1. İhale Danışmanlığı
4.2.1. Şantiye Mobilizasyonu: Organizasyonun belirlenmesi, ekibin ulaşım, barınma, yeme içme gibi temel ihtiyaçlarının giderilmesi, bu amaçla şantiye fiziki düzeninin oluşturulması 4.2.2. Şantiye aboneliklerinin açılması: Elektrik, Su, Doğalgaz, Telefon, İnternet vs. aboneliklerinin açılması 4.2.3. Şantiyede çalışacak işgücünü belirleme: Projenin özelliğine uygun deneyimli ekiplerin projeye atanması 4.2.4. Araç, Ekipman ihtiyaçların belirlenmesi konumlandırılması: Montaj için gereken araç gereç ve ekipman ihtiyaçlarının tespit edilerek, temini, tedariki, zimmetlenmesi 4.2.5. Proje Lojistik Düzeninin oluşturulması: Gereken malzeme ve iş gücünün gerektiği zaman ve gerektiği yerde konumlandırılması için Depo ve altyapının oluşturulması 4.2. Şantiye Kurulumu
4.3.1. Saha keşiflerinin yapılması: Sahada survey yapılarak kablo yolları ve cihaz konumlarının tespiti 4.3.2. Fotoğraflama ve çizimlerin yapılması: Survey çalışmasında çekilen resimlere ve survey çalışmasına göre, AutoCAD çizimlerinin ve uygulama projelerinin hazırlanması 4.3.3. Projelerin kuruma onaylatılması: Hazırlanan uygulama projelerinin ilgili kuruma onaylatılması 4.3. Uygulama Projeleri
4.4.1. Altyapı kurulumları, kablolama: Montaj öncesi ve sonrası inşaat işlerinin yapılması, kabloların planlara göre döşenmesi 4.4.2. Ürün Montajları: Planlanan ve onaylanan ürünlerin kurulumları 4.4.3. Lokal Sistem testleri: Ürünlerin montajları ile birlikte yapılan testler 4.4.4. Geçici ve Kesin kabullerin yapılması: Sözleşme şartlarına uygun olarak montaj sonrası Geçici ve Kesin kabullerin yapılmasının sağlanması 4.4.5. Hakkediş hazırlama: Sözleşme şartlarına uygun olarak dönemsel hakkedişlerin hesaplanması, idare onayı takibi ve fatura kesilmesi 4.4.6. Raporlama: Uygulama ile ilgili aşamaların, hedef süre ve kabullerle ilgili bilgilerin düzenli olarak raporlanması 4.4. İşçilik ve Uygulama
4.5.1. Tüm Sistem Testi: Sonlandırma sırasında tüm sistemin gözden geçirilmesi 4.5.2. Sonlandırma ve Entegrasyon: Testlerde eksiklerin giderildikten sonra tüm sistemin entegre edilerek devreye alınması 4.5.3 As Built hazırlama: Sistemin kuruluş aşamasında değiştirilen planlarının izin verilen en son şekli, resim ve çizimleri ile dosya haline getirilmesi 4.5.4. Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri: Sistemi kullanacak personelin eğitilmesi, gerektiğinde danışmanlık hizmetleri verilmesi 4.5.5. Periyodik Bakım Onarım Hizmetleri: Montaj garantisi süresince Bakım desteğinin sağlanması 4.5. On Air (Sonlandırma)