Öğrenci bakışıyla trafik Trafik sorunu çözmek demek gereken ya da gerekecek yolların yapılması, kavşakların düzeltilmesi demek değildir. Trafik sorununu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ANKARA VE DÜNYA KENTLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Advertisements

  5.4 PROJE TRAFİĞİ Kırsal yolların tasarımı ile ilgili geometrik standartların seçimine esas olan trafik için genelde 20 sene sonraki trafik değeri alınır.
ULAŞIMDA ENERJİ VERİMLİLİĞİ
İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Hizmetleri.
Sabancı Vakfı Hibe Programı
Öğrenme Öğrenme, bu anlamda kendi öğrendiği bilgilerin yükü altında ezilmeyen, öğrendiklerinin egemenliği altında savrulmayan, öğrendiklerini yorumlayabilen,
ERGENLERLE SAĞLIKLI İLETİŞİM
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
BORUSAN ASIM KOCABIYIK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ 2013/2014
Sabancı Vakfı Hibe Programı
ÖSYS’Yİ NE KADAR TANIYORUZ?
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
SUNUM.
Düşünelim Çözelim Hayallerim Çizgide Saklı
MESLEĞE YÖNELTME SEMİNERİ
AHEK KURULTAYININ ARDINDAN (9 haziran 2008). TTB-AHEK (Asistan Hekimler Eşgüdüm Kurulu) tarafından 09/06/2008 tarihinde AÜTF (Ankara Üniversitesi Tıp.
KOÜTF Tıp Eğitimine Öğrenci Bakışı
A-TAŞITLAR Taşıtlar, insan, hayvan ve yük taşımada kullanılan araçlardır. Bisiklet, otobüs, tren, uçak bunlardan birkaçıdır. Taşıtlarla bir yerden bir.
HAK VE SORUMLULUKLARIMIZ
ANNE-BABA ÇOCUK İLETİŞİMİ
ANASINIFI YAZ TATİLİ ÖDEVİ
Can Baba’nın anısına, saygıyla...
TAKİP MESAFESİ HIZIN YARISI KADAR METREDİR
BİRLİKTE YAŞAMAK VE KARDEŞLİK
Ebru Keser(1102) Sıla Kahraman(1100) Beden Eğitimi Performans ödevi
ÜÇ İHTİYAR MİSAFİR ÖYKÜSÜ
İLETİŞİM VE ÇATIŞMA. ÇATIŞMA HER ZAMAN HAYATIMIZDADIR Çocukken hangi oyunu oynayacağımız en büyük sorunumuzdu arkadaşlarımızla… Ailemizle süt içmemek.
“Erasmus ve Kültürel Etkileşim” Ayşegül Şah BOZDOĞAN İstanbul Üniversitesi Almanca Mütercim Tercümanlık Dönemi Giden Öğrencisi.
Bir dergiden sayfa Devriminden hemen önce İran’da ünlü bir kadın.
Erasmus Polonya.
P robleme D ayalı Ö ğrenme Dr Arzu ARSLAN Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi.
HAK VE SORUMLULUKLARIMIZ
Sen hangisini seçerdin?
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
AMAÇ HEDEF DAVRANIŞLAR
Aile Eğitimi Etkinlikleri
TEKSTİLKENT TİCARET MERKEZİ ESENLER- İSTANBUL
2.SINIF OKUL HEYECANIM < 2. BÖLÜM >.
EĞİTİMDE OKUL VELİ İŞBİRLİĞİ
KURGU KUŞAĞI Düşünelim Çözelim Hayallerim Çizgide Saklı
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ 2014 MEZUNİYET PROGRAMI
MEHMET TUZA PAKPEN TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ
OKUL REHBERLİK SERVİSİ
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ZİHİNSEL HAZIRLIK Çevrenizdeki insanların sizinle nezaket kurallarına uygun konuşmaları hoşunuza gidiyor mu? Niçin?
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük İLETİŞİM VE İNSANİ İLİŞKİLER
KİŞİLİK SAHİBİ OLMAK A. Salih TAŞDELEN.
SEVGİ ZENGİNLİK BAŞARI
1.
ONYEDİEYLÜL İLKÖĞRETİM OKULU 2 C SINIFI Hazırlayan: Nadiye TURĞUTER
TRAFİK İŞARETLERİ
MESLEK SEÇİMİ SÜRECİNDE AİLENİN ROLÜ
Etkili İletişim Beden Dili Yrd. Doç. Dr. Kenan TAŞTAN
Kazanım 6 Yaptığı çalışmalarda yararlandığı kaynakları gösterir.
Günün konusu Bağımlılık Bağımlılığın gelişimi 1.
ÇEVRE NEDİR?.
ULUDAĞ İLKÖĞRETİM OKULU
2/21/ Üniversite kampüsümüzün sınırlarının genişlemesi, hastanelerin birleşmesi ve geleceğe yönelik olarak batı.
Bilgisayar Programlama
17.30 Kokteyl (Öğrenci İşleri Girişi)
BATMAN YUNUS EMRE ANADOLU LİSESİ
İnsanlar ve yönetim ARDA KIRTASİYE. Yerel yönetimler İnsanların beslenme,barınma ve sağlık gibi temel ihtiyaçları vardır.İnsanlar bu ihtiyaçlarını karşılamak.
17.30 Kokteyl (Öğrenci İşleri Girişi)
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
AKSARAY GÜLBAHAR ÖKÇE REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ
HAK VE SORUMLULUKLARIMIZ
BU SUNUMDA EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİZ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ
Sunum transkripti:

Öğrenci bakışıyla trafik Trafik sorunu çözmek demek gereken ya da gerekecek yolların yapılması, kavşakların düzeltilmesi demek değildir. Trafik sorununu çözmek; insanlara, araçlarına binmekten daha cazibeli önerilerde bulunmak demektir.

Serhad Birlik Yönetim Kurulu açıklaması  "Öğrencilerimizin her hangi bir olumsuzlukla karşılaşmaması için kent içi ulaşımında büyük görevler üstlenen ve bunları başarıyla yerine getiren yönetimimiz, eğitim camiasının da en ufak bir trafik sorunuyla karşılaşmaması konusunda üzerine düşen görevi yapmış ve yapmaya devam edecektir. Tüm okullarımızda eğitim ve öğretimlerini sürdürmekte olan öğrencilerimize ve onları büyük bir özveriyle yetiştirmeye çalışan öğretmenlerimize en içten sevgi ve saygılarımızı sunuyor eğitim ve öğretim yılının başarılarla dolu olmasını temenni ederiz."

Öğrencinin ulaşım sıkıntısı  Ancak bazı olumsuzluklarla karşılaşıyoruz;  Fakültemizden öğleden sonra çıkan öğrenciler, otogara kadar yürümek zorunda kalıyor çünkü yolcusu olmayan minibüsler ve otobüsler fakülteye girmiyorlar ya da giremiyorlar.  Bunu burada dile getiriyor olmaktan bile utanç duyuyorum aslında. Sonuçta bu çok temel bir ihtiyaçtır. Su içmek insana, yaşamak için ne kadar temel bir gerekse; okula ulaşım da öğrencinin öğrenim hayatı için o kadar temel bir gerektir. Bunun bu güne kadar çözülmemiş olmasını bir tarafa bırakırsak, öğrencinin bir şeyler yapılması umuduyla bunu yetkililere anlatma çabası ardından bir gelişme olmazsa durum vahim demektir.

 Edirneli her zaman öğrencisine sahip çıkmıştır. Edirne'ye gelen öğrenci de Edirneliye güvenmiştir ve güvenmektedir.  Sorunumuz büyüktür, hava durumu nedeniyle büyümüştür ve daha da büyüyecektir. Bir üniversite, öğrencisiz düşünülemez ve ulaşım olmadan sağlıklı bir eğitim beklenemez.

Öğrencinin istediği  İstenilen, Mühendislik Mimarlık Fakültesi’ne bir durak yapılması ve her aracın, ders yapılan saatlerde (18.30 a kadar), otogara girmeden önce bu durağa uğramasıdır.  Yurtta kalan öğrencilerin otogardan yurda gidişi kolaylaştırılmalıdır. Öğrenciyi Tıp Fakültesinde bırakmak yeterli değildir. Araçların yurda kadar çıkmaları gerekmektedir.  Bu sorunların aşılması için yetkililerin gereğini biran önce yapacağına inanıyoruz.

Trafikle ilgili olarak arkadaşlarımın bana bildirdikleri şunlardır.  Saraçlar Caddesi trafiğe kapatılsın. Bu daha önce denenmiş ve uygulamada kısa süre kalmıştır. Belli ki derdi çoktur, ancak modern bir kentin merkezinde, meydanında trafik olmamalıdır. İzmir Alsancak, İstanbul İstiklal v.b. Cadde gece belli saatlerden sonra dükkânların ihtiyacı için müsaade edilir. Saraçlar Caddesi ve çilingirler caddesi birlikte değerlendirilmeli ikisi de kapatılmalıdır. Bu durumda oluşacak park soru da gerekirse katlı otopark yapılarak çözülebilir.

 E-5 yolunun yükü paralel yolların düzenlenmesiyle hafifletilsin.  Edirne'den daha büyük şehirlerde yaşanan trafik ve ulaşım sorunlarına bulunan çözümlere kulak kabartmalı ve uygun olanlarını, uygulanamayacak duruma gelmeden uygulamalıyız. Bunlardan en kesini raylı sistemdir. İkincisi merkezin trafiğe kapatılası ve giriş çıkışların hızlı yapılabildiği bir otopark yapılmasıdır. Son olarak tek bilet uygulamasının getirilmesiyle bireysel araçların kapı önünde kalacağına ve yolların ferahlayacağına inanıyoruz.

Teşekkür Bu organizasyonda emeği geçen herkse, bize konuşma hakkı veren büyüklerimize ve aciliyeti olan konularda hassas davranacak olan yetkililere mühendislik ve mimarlık fakültesi öğrencileri teşekkür eder. Ali BULUTSUZ (T.Ü. Mühendislik Ve Mimarlık Fakültesi Öğrenci Temsilcisi)