İLETİŞİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇAĞRI MERKEZİ
ÇAĞRI MERKEZİ
ÇAGRI MERKEZİ TANIMI KURUMUN KENDİSİ İLE TEMAS ETMESİNİ İSTEDİGİ TÜM TARAFLARIN (WEB,FAX,E-MAİL VS) İLETİŞİM KANALLARINI KULLANARAK ETKİLEŞİM İÇİNDE OLMASINI SAGLAYAN İLETİŞİM MERKEZLERİNE VERİLEN ADDIR.
ÇAĞRI MERKEZİ TARİHSEL GELİŞİMİ TELEFONUN İCADI (1876) GRAHAM BELL TELEVİZYONUN İCADI (1884) İLK SANTRALLER (1940) İNTERNET (1969) PC- (1973) ÇAĞRI MERKEZİ (1980) WORD WİDE WEB(1989) ÇOK KANALLI ÇAĞRI MERKEZİ (2001)
ÇAGRI MERKEZİ NEDEN ÖNEMLİ GENEL MÜDÜRLÜK İLE İLÇE ARASINDA KÖPRÜ İLETİŞİMİN KONTROLLÜ VE KALİTELİ SAGLANMASI DÜZENLİ VE SÜREKLİ VERİ AKIŞI PROGRAM HATALARININ TESPİTİ HATALI VERİLERİN DÜZELTİLMESİ İLÇELERDEN GELEN TALEP VE ÖNERİLER VATANDAŞA HİZMETTE VERİMLİLİK SAGLANMASI
MERNİS NETWORK ÇALIŞMA TOPOLOJİSİ MERKEZ BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI İLETİŞİM ŞUBE MD. BİM KPS TAŞRA İL SERVER İLÇE KULLANICI +
ÇAĞRI MERKEZİNİN İŞ AKIŞ ŞEMASI İlçe Nüfus Müdürlüklerindeki kullanıcılar E-Çağrı programından Çağrılarını girerler İLÇELERDEN GELEN ÇAĞRILAR HAVUZDA TOPLANIR VE ATAMA OPARETÖRLERİNE ATANIR. Sorun çözüldü mü? HAYIR EVET Yazılım Hatası Ç Ö Z Ü M Programlama Şb. Donanım Hatası İlgili Firmaya Network Hatası Network Grubu Çağrıların çözümü E-çağrı programına girilerek son kullanıcıya ulaştırılır
YILLARA GÖRE ÇAGRI SAYILARI ÇAĞRI SAYISI 2005 17770 2006 16437 2007 20225 2008 55715 2009 39656
01/01/2009 – 30/11/2009 ÇAGRI DAĞILIM GRAFİĞİ(39656)
01/01/2009 – 30/11/2009 MERNİS DAĞILIM GRAFİĞİ
01/01/2009 – 30/11/2009 DONANIM ARIZA DAĞILIM GRAFİĞİ
GENEL SORUNLAR SİSTEM SORUNLARI ŞİFRE NAKİL OLAN PERSONEL BAKIM ONARIM PERSONEL EGİTİMİ E-CAGRI HATALI İŞLENEN KAYITLAR CÜZDAN
HEDEFLER SESLİ CEVAP SİSTEMİNİN KURULMASI (ıvr özellikli santral kurulması ve entegrasyonun sağlanması) IP TELEFON (tüm telefon görüşmelerinin network üzerinden yapılması) ÇAGRI MERKEZİNİN GENİŞLETİLMESİ(çağrı merkezinin tüm genel müdürlük,vatandaşlar ve kamu kuruluşlarını kapsayacak şekilde yeniden yapılandırılması
TEŞEKKÜRLER