Elektra, “CRM” i İki Ana Alana Ayırıyor. 1- Otel Misafirleri İçin Aşağıdaki Yapıyoruz.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

SentezDELUX OTEL Yönetim Sistemi
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için 5 NEDEN !.. Perakendeciler için.
DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
2012
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
Satış Noktası Yönetimi
 Önemli siyasi ve ticari bir partner olan AB’nin KOBİ ve esnaf-sanatkar mevzuatını ve ilgili diğer mevzuatını incelemek, gerekli olanlarını tercüme etmek,
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
1TÇ Ürün Konsepti Özellikleri ve avantajları 1TÇ:ÜRÜNLERİ SATIŞ ÖZELLİKLERİ Alirıza Uzunmehmetoğlu.
Bu menü, ILL, Katalog, Konu başlıkları, Kütüphane Yönergesi dışında kalan tüm sayfalarda aktiftir Araştırma sürecinizi kolaylaştırmak, kütüphane kaynaklarına.
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
KONGRE VE FUAR ORGANİZASYONU
Raporlama. ● HAZIRLIK ● ARAŞTIRMA ● RAPOR- genel görünüm - pratik tavsiyeler ● GENEL YORUMLAR ARAŞTIRMA / RAPORLAMA.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
CPM MASTER ERP Kalite Yönetimi
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Bir konuda bilgi edinmek ya da problemi çözmek için araştırma yaparız. Veri toplamak ve bu verileri yorumlamak araştırma sürecinin başında gelir.
Kütahya Sağlık Müdürlüğü 2014 SAĞLIK TURİZMİ HASTA TAKİP SİSTEMİ SAĞLIK TURİZMİ HASTA TAKİP SİSTEMİ.
Evren Örneklem.
Davet Metinleri Çevrenizde ek gelir arayan güvenilir tanıdıklarınız var mı..? Çekirgede ki şirketimizde beraber çalışacağımız; yetiştirilmek üzere 3-4.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
1. 2 Cari İşlemler Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka carilerinin ayrı ekranlardan tanımlanabilmesi. Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka.
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
VIP İKİLİ İŞ GÖRÜŞMELERİ Hotel Equipment fuarımızı ziyaretiniz sırasında seçtiğiniz katılımcı firmalarımız ile özel VIP salonumuzda birebir görüşme imkanı.
SINIFLANDIRMA VE REGRASYON AĞAÇLARI
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Pazarlama Araştırması
Tetkik Aşamaları Vildan MEVSİM.
CRM’in Enerjisi Create. Sell. Monetize. Now!
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
GENSER BÜRO MAK.TİC.LTD ŞTİ. DÖKÜMANTASYON ÇÖZÜM ÖNERİMİZ GENSER BÜRO MAKİNALARI VE BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ SANAYİ VE TİCARET LTD ŞTİ… RENK BİZİM İŞİMİZ.
20 yılı aşkın süredir yazılım sektöründe teknoloji geliştiriyoruz…
Kongre ve Fuar Organizasyonu (4.Hafta)
TİCARİ İŞLEMLER MÜDÜRLÜĞÜ. KAPASİTE, EKSPERTİZ RAPORLARI SİGORTA ACENTELERİ LEVHAYA KAYIT İŞLEMLERİ İŞ MAKİNESİ TESCİL İŞLEMLERİ SAYISAL TAKOGRAF KARTLARI.
Turizm Sektöründe Bilişim ve İnternet 1. Oturum.
CRM SOFTWARE YIĞIT TAKA CRM Tarihçesi 1980’ lerde database marketing. Neydi bu marketlerin amacı? Sayılamayan müşterilerle bire bir etkileşime.
 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.
Personel Yönetim Sistemi PERMANSYS SecLaB Bilişim.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
1. “turizm işletmesinin ya da turizm bölgesi yönetiminin gelecek dönemlerde yapılacaklarla ilgili konularda bugünden karar vermeleri” 2.
1 GİRİŞİM SUNUM TASLAĞI. 1. İLETİŞİM FORMU 2. ÜRÜN/HİZMET TANIMI 3. SEKTÖR VE PAZAR 4. RAKİP ANALİZİ 5. FİYATLAMA 6. MÜŞTERİLER 7. ŞİRKET HAKKINDA BİLGİ(VAR.
CRM Yazılımı - Anasayfa CRM Yazılımı İçerisinde Barındırdığı Özellikler *. Personel BilgileriPersonel Bilgileri *. Müşteri BilgileriMüşteri Bilgileri *.
2016 Kayseri Ticaret Odası.
BRANDING - MARKETING - TRADING
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
AKTS Hesaplaması.
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
Kayıt Yöneticisi (Records Manager)
T.C. Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi
KONGRE TURİZMİNİN DİĞER TURİZM TÜRLERİ İLE İLİŞKİLERİ
GELECEĞİ BİRLİKTE YARATMAK İÇİN BİR ÖNERİMİZ VAR:
FİNANSAL ANALİZ.
ÜRÜN ve FİYATLANDIRMA ÜRÜN KAVRAMI ve ÇEŞİTLERİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİ
CRM SOFTWARE (Costumer Relationship Management)
BÜTÇENİN UYGULANMASI Bütçenin uygulanma aşamasında iki esas mevcuttur:
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Hasta Kayıt Kabul, Taburcu Ve Transfer İşlemleri R-ADT
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
PROEJE CRM Hazırlayan : Murat USLU
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.
Sunum transkripti:

Elektra, “CRM” i İki Ana Alana Ayırıyor. 1- Otel Misafirleri İçin Aşağıdaki Yapıyoruz

2 –Acenta ve Firmalar İçin Aşağıdaki Çalışmaları Yapıyoruz

Misafir CRM de Herşeye Tek karttan Ulaşılır

Ek ve Geçmiş Bilgileri İzlenir

Sistemdeki CRM Soru Listesine Göre

Tüm Gerekli Veriler Alınır

Misafirin Öneri İstek ve Yorumlar Saklanır

Doldurduğu Tüm Şikayet Formları Takip Edilir

Doldurduğu Tüm Anketlere Erişilir

Merkezi CRM Başka Ne Yapar ? 1.Tüm otellerdeki misafir verilerine toplu halde ulaşır. 2.Misafir bilgileri dışında onların doldurmuş olduğu şikayet, anket ve öneri formlarını da geriye dönük incelelyip takip edebilir. 3.Hazırlanmış CRM soru listesine göre sürekli misafirlerin özel isteklerini ve tercihlerini tutar ve departmnalrda bunlarla ilgili hazırlıkların yapılmasını sağlar 4.Toplu halde kutlama veya promosyon amaçlı SMS ve gönderebilir. 5.Benzer misafir kayıtlarını bulur bunları birleştirir ve çift olanları ayıklar. 6.Bu bilgileri merkezde topladığı gibi otellere de dağıtarak tüm zincirde verilerin senkrone olmasını sağlar. (Guest Unity Project) 7.Bazı bilgilerin dolu olup olmadıgı gece raporunda belirlensin. Liste ertesi gunu doldurulsun.

Acenta ve Firma CRM Sistemi 1.Amaç çalışılan acenta ve firmalarla ilgili detaylara ulaşmak 2.Bu firmalardaki idari ve satış konusunda yetkili kişilerin verilerini tutmak 3.Bu firmalarla ve kişilerle yapılan her türlü görüşme randevu teklif ve kontratı digital ortamda saklamak. 4.Bu firmalarla yapılacak ciroların hedeflerini belirlemek 5.Rakip firma analizlerini yapmak Bu şekilde sektördeki pazar payını, ciro hedeflerini belirlemek ve bunu CRM ve Pazarlama ekiplerine organize bir şekilde yaptırmaktır. Aynı çalışmayı kongre ve seminer turizmi için büyük firmalarla da yapmak.

Acenta ve Firma CRM Sistemi