1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.
Advertisements

AKILLI FAKS.
E-SAĞLIK VERİLERİ VE ADLİ BİLİŞİM
Dört Bölüm 1.Tanıtım ve Mevcut Durum 2.Hedefler 4.Demo 3.Yeni Sürüm Planlaması.
MBA-502 Stratejik Yönetim Yard. Doç. Dr. Erlan Bakiev
2012
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
“Küçükçekmece Perakende Balık Pazarı’nda AB Standartlarının Uygulanması” Projesi
YENİ STAR ÇÖZÜMÜ Yazıcıları Artık Daha Akıllı “Fark yaratan inovasyon”
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
Teknoloji ve Yenilik Destek Programları Başkanlığı TÜBİTAK TEYDEB... Firma düzeyinde katma değer oluşturanların, Ar-Ge ve yenilik çalışmalarını.
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
E-Sağlık Uygulamaları
Eczane Sadakat Kart Sistemi
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
RESEARCHMODEL RESEARCH LAYOUT ARASTIRMAMODELI LOYALTY.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
İstanbul Kalkınma Ajansı 2012 Yılı Mali Destek Programları
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak.
Kurumsal Performansın Değerlendirilmesi
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Endüstride Veri Madenciliği Uygulamaları Yrd. Doç. Dr. Ayhan Demiriz 28/2/2006.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate. 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları.
3. Üretim Sistemi Geliştirme Planı ve Üretim Planının Hazırlanması
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
BKM A.Ş. KARTLI ÖDEME SİSTEMLERİ SEMİNERİ
HABTEKUS 2008 İstanbul 1 rekabet yaratan altyapı Prof. Dr. E. Murat ESİN Maltepe Üniversitesi
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
E- Ticaret Altyapısı.
OLYMPOS ZİNCİR MARKET UYGULAMALARI HAKKINDA GENEL BİLGİLER
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
Dr. Fatih BAŞARILI SATICI NASIL OLUR?  Sattığı ürüne inanacak, işin yapılışını, içeriğini, ürünü sevecek  Bulunduğu her ortamda.
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
İZİNLİ PAZARLAMA.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız intercomp.com.tr.
Dijital Bankasürans 7 Ekim 2015.
Alacak ve Stok Yönetimi
Hakkımızda 2000’li Yılların sonunda Şirketlere Muhasebesel, Finansal ve Ticari konularda hizmet sağlamak amacıyla yola çıkmış bir grubuz. İlk sağladığımız.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Bekir Sami NALBANTOĞLU
KAHVE AROMALARI F İ K İ R PROJES İ. STRATEJİ Ürünün diğer kategorisinde, kahve aromaları adı altında hizmete sunulması planlanmaktadır. X şirketi, ailesi.
1 GİRİŞİM SUNUM TASLAĞI. 1. İLETİŞİM FORMU 2. ÜRÜN/HİZMET TANIMI 3. SEKTÖR VE PAZAR 4. RAKİP ANALİZİ 5. FİYATLAMA 6. MÜŞTERİLER 7. ŞİRKET HAKKINDA BİLGİ(VAR.
YATIRIMLARDA DEVLET YARDIMLARI
kredi kartı sadakat programı
Trink Para Puan Toplama Sistemleri
E-İMZA.
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
Evren’le Bütünleşin Metin Sancarbarlaz
Otomatik Gönderi Programı
Güncel Teşvik Bilgilendirme Sunumu
Intercomp.com.tr İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız.
2008/2 TASARIM DESTEĞİ TEBLİĞ VE GENELGE
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
2008/2 TASARIM DESTEĞİ TEBLİĞ VE GENELGE
Sunum transkripti:

1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi

2 MarmarisCard Hedefleri MarmarisCard Uygulaması Üye Firmalar İngiltere Turizm Pazarı MarmarisCard

3 Marmaris Turizm etkinliklerindeki Ürün ve Hizmet Satışlarını destekleyecek, müşteri memnuniyetini artıracak, Marmaris kimliğini Kurumsal ve Bireysel anlamda kapsayacak bir çözümün oluşturulması Müşteri taleplerinin rekabet koşulları ve teknolojik gelişmeler çerçevesinde karşılanması Yeni Müşteri Kazanımı MarmarisCard Uygulama’sına üye firmaların Satış Ortalamalarının artırılması MarmarisCard Uygulama’sına üye firmaların Müşteri Ziyaret Sayılarının artırılması MarmarisCard Uygulama’sına üye firmalara müşteri bağlılığının artırılması MarmarisCard Hedefleri

4 Sadık ve kartlı tüm müşterilerin ödüllendirilmesi Anında ve/veya uzun vadede fayda sağlayacak alt yapı Müşteri bilgilerinin tutulması Farklı müşteri gruplarına yönelik farklı uygulamaların gerçekleştirilebilmesi Firma bazında veya belirli zaman aralığında uygulamaların gerçekleştirilebilmesi MarmarisCard Hedefleri

5 Planlanan MarmarisCard Uygulaması Süreçleri MarmarisCard Üye Firmaların belirlenmesi Müşterilerin ‘0’ Faizle ortalama üç aylık kredilendirilmesi MarmarisCard Üye Firmalardan ortalama dört aylık ödeme vadesi alınması

6 MarmarisCard Hedefleri MarmarisCard Üye Firmalar (Yolculuk Öncesi Aşamada Yer Alacak Üye Firmalar) Oteller (örn. Ece Saray) Transferciler (örn. Yeşil Dalyan)

7 MarmarisCard Hedefleri MarmarisCard Üye Firmalar (Yolculuk Sonrası Aşamada Yer Alacak Üye Firmalar) Lokantalar, Eğlence Yerleri, Yerel Acenteler, Rent A Car Şirketleri,

8 MarmarisCard Hedefleri MarmarisCard müşterilerine 4 farklı alanda katma değer yaratan hizmetler sunacaktır. ÇEKİLİŞ PUAN İNDİRİM ÇAPRAZ UYGULAMALAR

9 İNDİRİM Amaç, MarmarisCard sahibi müşterilere “anında” fayda sağlamaktır. Üye firmalarda Kart indirimi bulunacak ve bu firmalarda yapılacak alış verişlerde hizmet ve ürünler MarmarisCard sahiplerine indirimle satılacaktır. MarmarisCard Hedefleri

10 MarmarisCard Hedefleri PUAN Amaç, müşteri sadakatini ve kartlı müşteriyi ödüllendirmektir. MarmarisCard sahibi müşteriler; Üye Firmalarda puan toplayacak ve toplanan puanlar müşterinin toplam harcaması ve alışveriş davranışı çerçevesinde artırılabilecektir. Toplanılan puanlar daha sonraki ziyaretlerinde para yerine kullanılabilecektir.

11 MarmarisCard Hedefleri ÇEKİLİŞ Amaç, kurumsal müşterilerin CRM’e esas teşkil edecek özlük ve alışveriş davranışı bilgilerini toplamak ve ardından da bu verileri kullanarak kişisel bazlı kampanyalara imkan tanımaktır. Öncelikli düşünülen çekiliş bazlı kampanyalardır.

12 MarmarisCard Hedefleri ÇAPRAZ UYGULAMALAR Amaç, MarmarisCard müşterilerine katma değer yaratarak ilave hizmetlerin oluşturulmasıdır. Müşterilerin hayatını kolaylaştıracak ve ona avantajlar sağlayacak farklı şekillerdeki ürün ve hizmetlerin MarmarisCard sahiplerine sunulmasıdır.

13 MarmarisCard Hedefleri İndirim, Puan, Çekiliş, Çapraz Uygulamalar Sistemi GPRS İletişim Hattı Ödeme POS Cihazı MarmarisCard Mutabakat İşlem Merkezi Üye Firma Altyapısı:

14 MarmarisCard Hedefleri Üye İş Yerleri GPRS İletişim Hatları MarmarisCard Mutabakat İşlem Merkezi Yönetim Merkezi

15 MarmarisCard Hedefleri MarmarisCard İŞLEM MERKEZİ MarmarisCard Mutabakat İşlemleri Bu sistem içinde MarmarisCard bünyesi içinde bulunan Ödeme Noktalarında gerçekleşen hareketlerin izdüşümleri oluşturulur. Bu çerçevede Üye Firmaların ilgili hareketleri hesaplanarak ilgili kayıtlar oluşturulur. MarmarisCard Hazırlama İşlemleri MarmarisCard kullanıcıların temel verilerinin toplanacağı bir başvuru formu ve MarmarisCard üyeliğinin avantajlarını anlatan broşür içerisinde sunulur. Toplanan bu formlardaki bilgiler MarmarisCard Kart Hazırlama Sistemine girildikten sonra Merkezde bulunan ilgili Akıllı Kart Baskı ve Kişiselleştirme özelliği olan Yazıcılarda kullanılarak Kart’lar kullanıcı adına hazırlanır. Kullanıcı, MarmarisCard’ını aldığı andan itibaren sunulan olnaklardan istifade edebilecektir.

16 MarmarisCard Hedefleri Teşekkürler…