1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi
2 MarmarisCard Hedefleri MarmarisCard Uygulaması Üye Firmalar İngiltere Turizm Pazarı MarmarisCard
3 Marmaris Turizm etkinliklerindeki Ürün ve Hizmet Satışlarını destekleyecek, müşteri memnuniyetini artıracak, Marmaris kimliğini Kurumsal ve Bireysel anlamda kapsayacak bir çözümün oluşturulması Müşteri taleplerinin rekabet koşulları ve teknolojik gelişmeler çerçevesinde karşılanması Yeni Müşteri Kazanımı MarmarisCard Uygulama’sına üye firmaların Satış Ortalamalarının artırılması MarmarisCard Uygulama’sına üye firmaların Müşteri Ziyaret Sayılarının artırılması MarmarisCard Uygulama’sına üye firmalara müşteri bağlılığının artırılması MarmarisCard Hedefleri
4 Sadık ve kartlı tüm müşterilerin ödüllendirilmesi Anında ve/veya uzun vadede fayda sağlayacak alt yapı Müşteri bilgilerinin tutulması Farklı müşteri gruplarına yönelik farklı uygulamaların gerçekleştirilebilmesi Firma bazında veya belirli zaman aralığında uygulamaların gerçekleştirilebilmesi MarmarisCard Hedefleri
5 Planlanan MarmarisCard Uygulaması Süreçleri MarmarisCard Üye Firmaların belirlenmesi Müşterilerin ‘0’ Faizle ortalama üç aylık kredilendirilmesi MarmarisCard Üye Firmalardan ortalama dört aylık ödeme vadesi alınması
6 MarmarisCard Hedefleri MarmarisCard Üye Firmalar (Yolculuk Öncesi Aşamada Yer Alacak Üye Firmalar) Oteller (örn. Ece Saray) Transferciler (örn. Yeşil Dalyan)
7 MarmarisCard Hedefleri MarmarisCard Üye Firmalar (Yolculuk Sonrası Aşamada Yer Alacak Üye Firmalar) Lokantalar, Eğlence Yerleri, Yerel Acenteler, Rent A Car Şirketleri,
8 MarmarisCard Hedefleri MarmarisCard müşterilerine 4 farklı alanda katma değer yaratan hizmetler sunacaktır. ÇEKİLİŞ PUAN İNDİRİM ÇAPRAZ UYGULAMALAR
9 İNDİRİM Amaç, MarmarisCard sahibi müşterilere “anında” fayda sağlamaktır. Üye firmalarda Kart indirimi bulunacak ve bu firmalarda yapılacak alış verişlerde hizmet ve ürünler MarmarisCard sahiplerine indirimle satılacaktır. MarmarisCard Hedefleri
10 MarmarisCard Hedefleri PUAN Amaç, müşteri sadakatini ve kartlı müşteriyi ödüllendirmektir. MarmarisCard sahibi müşteriler; Üye Firmalarda puan toplayacak ve toplanan puanlar müşterinin toplam harcaması ve alışveriş davranışı çerçevesinde artırılabilecektir. Toplanılan puanlar daha sonraki ziyaretlerinde para yerine kullanılabilecektir.
11 MarmarisCard Hedefleri ÇEKİLİŞ Amaç, kurumsal müşterilerin CRM’e esas teşkil edecek özlük ve alışveriş davranışı bilgilerini toplamak ve ardından da bu verileri kullanarak kişisel bazlı kampanyalara imkan tanımaktır. Öncelikli düşünülen çekiliş bazlı kampanyalardır.
12 MarmarisCard Hedefleri ÇAPRAZ UYGULAMALAR Amaç, MarmarisCard müşterilerine katma değer yaratarak ilave hizmetlerin oluşturulmasıdır. Müşterilerin hayatını kolaylaştıracak ve ona avantajlar sağlayacak farklı şekillerdeki ürün ve hizmetlerin MarmarisCard sahiplerine sunulmasıdır.
13 MarmarisCard Hedefleri İndirim, Puan, Çekiliş, Çapraz Uygulamalar Sistemi GPRS İletişim Hattı Ödeme POS Cihazı MarmarisCard Mutabakat İşlem Merkezi Üye Firma Altyapısı:
14 MarmarisCard Hedefleri Üye İş Yerleri GPRS İletişim Hatları MarmarisCard Mutabakat İşlem Merkezi Yönetim Merkezi
15 MarmarisCard Hedefleri MarmarisCard İŞLEM MERKEZİ MarmarisCard Mutabakat İşlemleri Bu sistem içinde MarmarisCard bünyesi içinde bulunan Ödeme Noktalarında gerçekleşen hareketlerin izdüşümleri oluşturulur. Bu çerçevede Üye Firmaların ilgili hareketleri hesaplanarak ilgili kayıtlar oluşturulur. MarmarisCard Hazırlama İşlemleri MarmarisCard kullanıcıların temel verilerinin toplanacağı bir başvuru formu ve MarmarisCard üyeliğinin avantajlarını anlatan broşür içerisinde sunulur. Toplanan bu formlardaki bilgiler MarmarisCard Kart Hazırlama Sistemine girildikten sonra Merkezde bulunan ilgili Akıllı Kart Baskı ve Kişiselleştirme özelliği olan Yazıcılarda kullanılarak Kart’lar kullanıcı adına hazırlanır. Kullanıcı, MarmarisCard’ını aldığı andan itibaren sunulan olnaklardan istifade edebilecektir.
16 MarmarisCard Hedefleri Teşekkürler…