2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
Advertisements

ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
2012
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
Tosyöv Bursa Destekleme Derneği
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
Onkoloji Destek Paketi
ADANA ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 2009 YILI FAALİYETLERİ.
Doğalgaz Dağıtım Sektöründe Online Hizmetler
Selda Aydın Seyhan Kamçı
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
TOKKDER Operasyonel Kiralama Sektör Raporu 2012 Yıl Sonu
22 NCİ YILINDA TÜRKİYE'DE "KATILIM BANKACILIĞI" TECRÜBESİ 22 NCİ YILINDA TÜRKİYE'DE "KATILIM BANKACILIĞI" TECRÜBESİ Sunum: Dr. Adnan BÜYÜKDENİZ Genel Müdür.
Müşerref Üstek.
Küresel Büyüme Oranları (%)
Tarihçe Ortaklık Yapısı Yönetim Yapısı,Genel Müd.Yön.Kur.Bşk Vizyon Misyon Rakipler Sosyal Sorumluluk.
İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
Türkiye KAMU Çağrı Merkezleri
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
SOSYAL GÜVENLİK KURUMU SOSYAL GÜVENLİK REFORMU İŞVEREN İŞLEMLERİ SELAMİ GÖZ ŞUBAT/ 2013.
TEB KAMU BULUŞMALARI İZMİR Mayıs FARKLI ve İNOVATİF HİZMETLER KOBİ’lere Değer Katmak İçin Yola Çıktık... KREDİLER NAKİT YÖNETİMİ DIŞ TİCARET Bu.
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
Proje yönetiminde başarının yeni formülü. Daha başarılı projeler Daha ekonomik çözümler Daha özelleşmiş hizmetler için… Neden ?
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
 Bu yıl, 11 kategori arasından en fazla (+1 Jüri Özel ödülü) olmak üzere en fazla 4 kategori ile katılabilirsiniz.  Başvuru yapılan her kategori.
OPTIMA CAPITAL YATIRIM LİMİTED ŞTİ
Gürsoy Yem Gıda Hayvancılık Sanayi tic. Ltd. şti.
BANKACILIĞIN YENİ ROTASI
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Yeni Pazarlama Teknikleri
SİVAS TİCARET VE SANAYİ ODASI. SİVAS 1901 yılında kurulmuştur. Yaklaşık 4000 aktif üyesi bulunmaktadır. 24 meslek grubundan 62 meclis üyesi ve 20 personeli.
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
FİNANS SEKTÖRÜNDE YABANCI SERMAYE ARALIK TSPAKB 2 İSTİKRAR  Siyasi istikrar Uluslararası yatırımcıların güvenini sağlayan tek parti hükümeti 
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı 30.
REYSAŞ ‘’ Mükemmeli hedefleyen şirketler, ürettiklerinin aynı mükemmellik anlayışıyla pazara ulaştırılmasını talep etmektedir. ‘’
YENİ İHRACAT DESTEKLERİ - Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (UR-GE) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği İhracat Genel.
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate. 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Bankacılık sektörü 2010 Ocak-Aralık dönemindeki gelişmeler Ocak 2011.
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
Şekerbank: Kuruluşundan Bugüne
1 ŞEKERBANK BİREYSEL BANKACILIK Kasım/ TÜRKİYE’DE BİREYSEL BANKACILIK-İLKLER.
Türkiye Bankalar Birliği 49. Genel Kurulu 1 Türkiye Ekonomisi ve Bankacılık Sistemindeki Gelişmeler Ersin Özince Türkiye Bankalar Birliği Yönetim Kurulu.
Sağlık Provizyon Sistemleri SASDER 1. Ulusal Kongresi Kasım 2012.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Enerji Verimliliği ve Uygulamaları İlhan AYDIN Kocaeli İl Müdürü
Euler Hermes: Facilitating change in trade landscape of Turkey
İşletmelerde Bilişim Sistemleri
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
LOBI HOME GAYRIMENKUL BIREYSEL VE KURUMSAL DANı Ş MANLıK HIZMETLERI.
Garanti’de İnovasyon 1. Garanti’nin inovasyon anlayışı ve yaklaşımı
Konut Pazarlamasında Bir «İLK». Projelerinizi Yatırımcılarla Buluşturuyoruz.
Dijital Bankasürans 7 Ekim 2015.
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
CRM Mehmet Batuhan Ülper
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
SECURITY HAS NEVER BEEN SIMPLER! Irmak PAKDEMİR / CEO
VENTURE CAPITAL Risk (Girişim) Sermayesi Dr. Çağatay ORÇUN.
Sunum transkripti:

2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU Halkbank – Turkcell Global Bilgi İş Ortaklığı Çağrı Merkezi Müdürü Kadriye Çimen Bozacı 26 Eylül 2012

Yükselen Türkiye’nin istikrarla büyüyen 74 yıllık öncü ve saygın markası... Halkbank, 1938 yılında esnaf ve sanatkârları desteklemek ve kalıcı ekonomik kalkınmayı hızlandırmak amacıyla kuruldu. 2007 yılında Halkbank hisselerinin %24,98’i halka arz edilmiştir Halkbank 2011 yılında , The Banker dergisinin “En Büyük 1.000 Banka” sıralamasında sermayeye oranla kârlılık açısından dünyanın en büyük altıncı bankası olma başarısını göstermiştir.

Neden Dış Kaynak? Maliyet Temel işleve odaklanma Müşteriyi yakından takip etme Sinerji Operasyonun devredilmesindeki diğer avantajlar; Lokasyon Geçici personel temini Personel yönetimindeki avantajlar (özlük hakları, motivasyon, vb.) Güncel teknoloji desteği Esneklik

Dış Kaynak Kullanımına Dair Büyüklükler; 2007’den bugüne dış kaynak kullanımı Üç farklı firma Son bir yılda 3 milyonu aşan çağrı Farklı illerde 200 müşteri temsilcisi

Çalışma Kapsamı; İletişim Geçmişi Hoş geldin Satış Kredi Kartı Hazır Kredi Otomatik Ödeme Talimatı Aktivasyon Müşteri Memnuniyeti Anketi, Operasyonel; İletişim Bilgileri Güncelleme İade Kredi Kartı Geri Kazanım Yakın İzleme vb. İletişim Geçmişi

Global Bilgi ile iyi bir iş ortağıyız. Çünkü; Halkbank; Bankacılıktaki tecrübesi, Müşteri odaklı yaklaşımı: arama stratejisi, satış stratejisi, müşteri sorunlarına hassasiyet, Kalite anlayışı, Eğitim desteği, Sosyal Sorumluluğu, Global Bilgi;  Birçok sektörde edinilen uzun süreli çağrı merkezi yönetim tecrübesi Çoklu ve uzak lokasyon tecrübesi Güçlü kadrosu ve çözümleriyle en yeni, en gelişmiş,en güvenilir Bilgi teknolojileri çözümleri Projeye özel olarak oluşturulmuş organizasyon yapısı Uzman insan kaynakları Maliyet avantajı, Kazan-kazan’a dayalı başarılı bir ortaklık kurulmasını sağlamıştır.

Edindiğimiz Tecrübeler; Bankacılık sektöründeki ilk müşteri İlk uzak lokasyonda dış kaynak yönetimi İki farklı kurum kültürünün iletişim yönetimi

Elde edilen faydalar; İlk kurulumdaki personel sayısıyla, SGK prim ödemelerine göre Artvin’in en büyük 7. işvereni olduk. Yaklaşık 33 bin adet müşteriye “hoş geldiniz” denilmiş ve bankamızdan beklentiler sorgulanmıştır. Son bir yıl içinde toplam 40 bin müşteri ile iletişim kurulmuş, müşterimizin memnuniyeti sorulmuştur. Yaklaşık 170 bin adet müşterinin kanal göçü sağlanmıştır. Satış aramaları kapsamında 45 bin’den fazla müşterinin ürün sahipliği arttırılmıştır. Yaklaşık 200 bin adet müşterinin iletişim bilgileri güncellenmiştir.

Rakamsal Kazanımlar; Hazır Kredi   %25 Hazır Kredi 1/1000’e varan maliyet/getiri oranları yaklaşık 40 milyon TL bireysel kredi satışı %88

Planlananlar; Örnek olacak yeni çalışmalar yapılmaya devam edilmesi, Halkbank’ın satış ve pazarlama stratejilerine uygun yeni satış çalışmaları yapılması, Satılan ürün ve sunulan hizmet çeşitliliğinin arttırılması, Entegrasyonun derinleştirilerek verimliliğin arttırılması, Mevcut müşterilerin yanında potansiyel müşterilere dönük kampanyalar tasarlanması, Memnuniyet aramalarının arttırılması Başarı hikayemiz ile uluslar arası platformlarda ödüle başvurma hedefindeyiz.

Teşekkür ederiz…