(ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SEAHORSE HAKKINDA Sea Horse Petrokimya 1996 yılında Ali Şafak Akmil tarafından kurulmuştur.
Advertisements

Vet-Hek ŞİRKET PROFİLİ MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ ÜRÜNLERİMİZ
HAN TURiZM; Özverili çalışma ile müşterilerinin güvenini kazanmayı başarmış, planlı organizasyon büyümesini sağlayarak sektörde kurumsal bir firma haline.
1979 – ASMETAL’in kuruluşu 50’den fazla marka araç için 1600’ü aşkın ürün çeşidi 5.000m2 kapalı alanlı fabrikasında 110 adet, konusunda uzman çalışan.
ADOPEN.
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
FİRMA PROFİLİ MİSYON & DEĞERLERİMİZ YAKLAŞIMIMIZ FAALİYET ALANLARI İŞ ORTAKLARIMIZ MARKALARIMIZ REFERANSLAR SATIŞ AĞIMIZ STOK VE TESLİMAT SÜRELERİ ONLINE.
TARİHÇEMİZ 1976 yılında İstanbul'da kurulan Polin, bugün su kaydırakları ve su parklarının tasarım, üretim ve montajında her kıtada gerçekleştirdiği 2000.
1985 - TÜRKİYE'NİN İLK ÖZEL ENTEGRE ET TESİSİ OLARAK PINAR ET YAŞAR HOLDİNG TARAFINDAN KURULMUŞTUR … KURUCUSU SELÇUK YAŞAR’DIR.
Müşerref Üstek.
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
BÖLÜM X HALKLA İLİŞKİLER.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
ACİL İHTİYAÇLAR İÇİN PRATİK ÇÖZÜM
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
TEMSA GLOBAL Grup Adı: YEŞİL Grup Üyeleri: Aslınur Dalkılıç
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
TARİHÇESİ Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A.Ş., 1976 yılında kurulmuş, Anadolu’nun ilk sünger fabrikasıdır yılında tesis yatırımlarını büyüterek.
REYSAŞ ‘’ Mükemmeli hedefleyen şirketler, ürettiklerinin aynı mükemmellik anlayışıyla pazara ulaştırılmasını talep etmektedir. ‘’
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
CVS 1998 deki kuruluşundan beri Türkiye'nin hem içinde ve hem de yurt dışında çelik endüstrisine hizmet vermektedir.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
TARİHÇE Mensace Mermer Madencilik A.Ş yılında Turhalın tanınmış iki ailesi olan Çenesizler ve Sakmanlar tarafından Tokat-Turhal Organize Sanayi Bölgesi’nde.
PAZARLAMADA İNOVASYON
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
Pazarlama Giriş 1 1.
ŞİRKET PROFİLİ Gençoğlu ailesi tarafından 1989 yılında, Bursa’da 7 bin 500 m2 alanda kuruldu. Kuruluş amacı tümüyle ihracat olan Penguen Gıda, Avrupa.
Yavuz Altop:Yönetim Kurulu Başkanı
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
HAN TURiZM; Özverili çalışma ile müşterilerinin güvenini kazanmayı başarmış, planlı organizasyon büyümesini sağlayarak sektörde kurumsal bir firma haline.
GENEL İŞLETME İŞLETME EKONOMİSİ İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR VE İLİŞKİLİ OLDUĞU BİLİM DALLARI.
III- Dış Çevre Analizi: Fırsat ve Tehditler
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
LOBI HOME GAYRIMENKUL BIREYSEL VE KURUMSAL DANı Ş MANLıK HIZMETLERI.
BALSA MOBİLYA. DOĞTAŞ  Hacı Ali Doğanın 1972 de ‘Doğan Mobilya’yı kurması ile başlıyor.  Hızlı gelişimi sayesinde 1993’te Arnavutluk’a ihracatını yaptı.
Dünyada Ve Türkiye’de Renault
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
HATİCE ÖZKAN - Marka (Balon Evi)
İŞLETME YÖNETİMİ-I Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO.
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
4324 sokak no:25/25/A Karabağlar İzmir Türkiye
TATA MOTORS HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
Ayşegül ARSLAN.
BRANDING - MARKETING - TRADING
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
WALMART HALİDİN SÖNMEZ
HALİDİN SÖNMEZ
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Hazırlayan: Gözde Boz
SAAB OTOMOBİL HALİDİN SÖNMEZ
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
Cube Organization Presents.
AKSULU/ENDLESS AyakkabI FİRMASI BURSA 1959’DAN BU YANA
Sunum transkripti:

(ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ) “ENDER AHLATÇIOĞLU” GOLDEN YACHT HOTEL (ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ)

GOLDEN YACHT HOTEL TARİHÇE 1967 yılında İzmir Çeşme’ de kurulan Golden Yacht Hotel sahip olduğu 5 yıldızlı konforuyla müşterilerine sınırsız hizmet sunmaktadır. Otel bünyesinde toplamda 370 oda bulunmakla beraber, 41 executive oda, 327 standart oda bulunmaktadır ve 2 kral dairesi mevcuttur. Şirket sırasıyla Ankara ve İstanbul’ da otel açmıştır, ayrıca bir dünya markası olan Golden Yacht’ ın, İtalya Roma’ da, İngiltere Londra’ da, Rusya Moskova’ da, ABD’ de California ve İspanya İbiza’ da faaliyet gösteren 5 yıldızlı oteller zinciri bulunmaktadır.

MARKA İMAJI Golden Yacht Hotel markası; kalite, huzur, güven ve lüks yaşam alanlarıyla sektöründe ün sahibi olan, lider markalardan birisidir. Golden Yacht Hotel’ in değerli marka itibarının yanı sıra sahip olduğu otel yelpazesinin sunduğu üstün otel hizmetleri ve kişinin kendisini özel hissettiren özellikleriyle müşteri memnuniyetini üst düzeye taşımaktadır.

OTELİMİZİN VİZYONU OTELİMİZİN MİSYONU Golden Yacht Hotel’ in vizyonunu oluşturan en önemli yapıtaşı, içinde bulunduğumuz turizm sektöründe, yüksek kaliteli, sürekli ve mutlak müşteri memnuniyetidir. OTELİMİZİN MİSYONU Günümüzün getirdiği yeniliklere süratle adapte olarak yatırımlarla kendimizi yenilemek ve tüm misafirlerimizin her ihtiyaç ve beklentilerine özenle cevap vermektir.

LOGONUN OLUŞUMU Firmanın logosu, Golden Yacht Hotel’ in kurucusu olan Ender AHLATÇIOĞLU tarafından dizayn edilmiştir. Ender AHLATÇIOĞLU, yatlara duyduğu ilgiden ve otel sahilinin her 2 yakasında da yat kulüpleri ve limanlarının bulunmasından dolayı “YACHT” isminin oteline yakışacağını düşünmüştür ve ayrıca logoya biraz daha renk katmak, görselliği artırmak amacıyla yacht kelimesini küçük bir yat figürü ile süslemeyi uygun görmüştür. Bunun yanı sıra “GOLDEN” yani “ALTIN” kelimesini ise lüks yaşam, zerafet ve zenginliği temsil etmesinden dolayı seçmiştir.

GOLDEN YACHT HOTEL MARKA SLOGANI “ALTIN DEĞERİNDE HİZMET…”

GOLDEN YACHT HOTEL ÜRÜN KARMASI Ürün Genişliği: Golden Yacht firması sadece otel hizmeti vermektedir. Ürün Uzunluğu: Otel ürün grubundaki tek marka Golden Yacht’ tır. Ürün Derinliği: Ürün olarak sadece otel hizmeti üreten firmamız, dünyanın çeşitli bölgelerinde bu hizmeti farklı isimlerle üretmektedir. İzmir Golden Yacht, İstanbul Golden Yacht, Ankara Golden Yacht, Roma Golden Yacht, California Golden Yacht, Moskova Golden Yacht, İbiza Golden Yacht, Londra Golden Yacht.

GOLDEN YACHT HOTEL HEDEF KİTLE Gelir seviyesi yüksek kişiler, Eğitim düzeyi yüksek kişiler, Kaliteli yaşamı benimseyenler, Belli bir sosyal statüye ulaşmış kişiler, Konforlu ve lüks yaşamı seven kişiler, Tatillerini eğlenceli bir otelde geçirmek isteyenler, İş toplantılarını klâs bir mekânda gerçekleştirmek ve misafirlerini kaliteli bir ortamda ağırlamak isteyen kişiler ve büyük şirketler.

GOLDEN YACHT HOTEL

GOLDEN YACHT HOTEL MARKA KİMLİĞİ KALİTE LÜKS PRESTİJ GÜVEN ÇEKİCİ ZERAFET KONFOR

GOLDEN YACHT HOTEL KONUMLANDIRMA

GOLDEN YACHT HOTEL KİMLİK PRİZMASI

GOLDEN YACHT HOTEL ALGI HARİTASI

GOLDEN YACHT-TEKSTİL 2012 yılının son çeyreğinde Golden Yacht şirketi, hedef kitlesine yönelik yüksek kaliteli ve prestijli tekstil ürünleri üretmeye başlamıştır. Üretim kazak-triko, t-shirt ve gömlek üzerinedir. Golden Yacht şirketi, marka değerinden yararlanmayı hedeflemiştir. Golden Yacht, dünü ve insanların düşünü kurduğu fütürizmi birleştirerek tüm zamanların en klâs ve prestijli giyim markasını oluşturma kararıyla ortaya çıkmıştır. Dünya çapında modacılarla çalışarak giyim sektörüne giren yeni kimliğiyle farklılık yaratma ve öne çıkma çabasındadır. Ürünlerde kullanılan malzemeler %100 Türk Malıdır. Firmamız ISO 9001 ve SA8000 belgelerine sahiptir. Kalitesi ve işçiliğiyle öne çıkan kıyafetlerimiz, “nasıl hem klasik, hem de sportif giyinilir?” sorusuna cevap olarak üretilmektedir. Golden Yacht otellerinin bulunduğu; İzmir, İstanbul, Ankara, Roma, Moskova, İbiza, California ve Londra’ da yeni mağaza açılışları gerçekleştirilmiştir.

MİSYONUMUZ Golden Yacht olarak değerlerimiz doğrultusunda potansiyel ve mevcut müşterilerimize yüksek kaliteli, prestijli ve şık ürünleri uygun fiyatla sunmak.

  VİZYONUMUZ   İçinde bulunduğumuz piyasa ve pazara ait tüm dünyadaki gelişmeleri yakından takip ederek; kendini her an geliştirme felsefesiyle çalışan, otelimiz ile pekişen ürünlerimizi yurtiçinde ve yurtdışında kalitesinden ödün vermeden pazarlayan firmalardan biri olmaktır.

GOLDEN YACHT MARKA İMAJI Golden Yacht; klasik, zarif ve sportif yönüyle zevk sahibi elit insanlara yönelik karizma sahibi bir markadır.

GOLDEN YACHT MARKA SLOGANI “KLÂS, RAHAT VE ŞIK…”

GOLDEN YACHT MARKA KİMLİĞİ LÜKS KARİZMA KLASİK PRESTİJ SPORTİF MODERN ÇEKİCİ ŞIK KALİTE

GOLDEN YACHT HOTEL HEDEF KİTLE 22 yaş üzerindeki bay ve bayanlar, Rahatına düşkün kişiler, Klâs giyinmeyi seven kişiler, Gelir seviyesi yüksek kişiler, Eğitim düzeyi yüksek kişiler, Estetiğe önem verenler, Kaliteli yaşamı benimseyenler, Belli bir sosyal statüye ulaşmış kişiler, Giyimine özen gösterenler.

HEDEF KİTLE PROFİLİ YAŞ= 22+ CİNSİYET= KADIN-ERKEK GELİR DÜZEYİ= 2000TL+ EĞİTİM DÜZEYİ= ÜNİVERSİTE-Y.LİSANS-DOKTORA MEDENİ DURUM=EVLİ-BEKAR-BOŞANMIŞ-DUL YERLEŞİM= ŞEHİR MERKEZİ-ŞEHİR ÇEVRESİ MESLEK= BEYAZ YAKA

GOLDEN YACHT HOTEL ÜRÜN KARMASI VE FİYATLANDIRMA Ürün Genişliği: Golden Yacht firması otel hizmeti vermenin yanı sıra tekstil sektörüne de girerek ürün genişliğini artırdı. Ürün Uzunluğu: Mevcut marka şemsiyesi altında piyasaya girmiştir, üretilen ürünlerin markası da Golden Yacht’ tır. Ürün Derinliği: Ürünlerimiz; triko-kazak, t-shirt ve gömlektir. Bu ürünler bay ve bayanlar için üretilmekle birlikte farklı model ve renk kategorisinde kendi içinde; “s, m, l, xl, xxl, xxxl” olmak üzere bedenlere ayrılmıştır. Fiyatlandırma: Tek fiyat politikasını uygulayan bir yapıyı benimseyen firma, gömlekleri 99TL, triko-kazakları 149TL ve t-shirtleri 69TL üzerinden fiyatlandırıp satmaktadır.

TUTUNDURMA FAALİYETLERİ Uluslar arası arenada ismimizi duyurmak için yaptığımız sponsorluklar; FC. Internazionale takımı, A milli basketbol takımımız ve bir çok yat kulübü. Yurt içi ve yurt dışında faaliyet gösteren reklamlar. (TV reklamları, Billboardlar, Totemler… vb. görsel ve işitsel reklamlar) Anlaştığımız bay ve bayan marka yüzleriyle önemli çalışmalar yapılmaktadır. Marka yüzlerimiz dünyada ve ülkemizde herkes tarafından tanınan, George Clooney ve Burcu Esmersoy’ dur.

YAPILAN ÇALIŞMALAR

GOLDEN YACHT ÜRÜNLERİ TRİKO-KAZAK

GÖMLEK

T-SHIRT

GOLDEN YACHT KONUMLANDIRMA

GOLDEN YACHT KİMLİK PRİZMASI

GOLDEN YACHT ALGI HARİTASI

SWOT ANALİZİ STRENGTHS (GÜÇLÜ YANLARI) WEAKNESSES (ZAYIF YANLARI) Markaya duyulan tutku. Güçlü müşteri sadakati. Golden Yacht’ ın pazardaki güçlü konumu. Etkin pazarlama ve reklam giderleri. Ürünlerin piyasaya yeni sürülmesi. Tüketicinin henüz ürünle ilgili deneyim yaşamaması. Sınırlı hedef kitle. OPPORTUNITIES (FIRSATLAR) THREATS (TEHDİTLER) Giyim sektörünün önünün daima açık olması. Golden Yacht şirketinin bünyesinde bulunmak. Günümüzde insanların giyim kuşamına maddi ölçütlere takılmadan önem verebilmesi. Kaliteli ürün ve detaycı işçilik. Piyasada bulunan oldukça güçlü rakipler. Her geçen gün piyasaya giren yeni markaların olması. İnsanların diğer markalar üzerinde duydukları marka sadakati.