BİLFORCE; hızla dönen ve gelişen dünyada, baş döndüren teknolojik gelişimlerin en temel dinamiği olan Bilişim ve Yazılım sektöründeki 13 yıllık tecrübesi, dinamizmi ve entelektüel ekip kalitesiyle kurumsal iş süreçlerine yetkin çözümler üreten yenilikçi bir kurum kimliğine sahiptir BİLFORCE; çağdaş, toplumsal gelişmenin, bilgi toplumu olmanın, dünya ile entegrasyon kurmanın en temel unsuru olan Bilişimle; dijital bir çağa, yeni bir dünyaya ve yaşama sahip olmayı, başta kendi ülkesi ve kurumları adına, gerçekleştirme dinamiğine, heyecanına ve uygulamalarına sahip bir kuruluştur BİLFORCE; bilişim dünyasının gelişmelerini, proaktif bir takım yapısıyla takip eden, standart ürün ve hizmet anlayışı yerine, hayal edilen bir bilişim ve yazılım gerçekliğiyle, rekabetçi piyasa koşullarında müşterilerini hedefleriyle buluşturan öncü bir kuruluştur Bilforce Hakkımızda
BİLFORCE; hizmet ve ürünlerini kurumsal iş ortaklarına sadece sunmakla kalmıyor, iş ortaklarının, sistem ve süreç analizlerini, yetkin danışmanlık sistemiyle de destekleyerek, hizmet ve ürünlerinin sürekliliğini ve etkinliğini müşterileri adına garanti altına alıyor BİLFORCE; Geliştirmiş olduğu Dijital Yayın Sistemiyle dijital bir çağ, Uyguladığı kurumsal çözümlerle binlerce iş yeri, Hastane otomasyonlarıyla sağlık, Güzellik merkezi programlarıyla estetik, Muhasebe programlarıyla kontrol, Ar-Ge ve teknik faaliyetlerle teknoloji, 1.500’ aşkın çalışanıyla istihdam ve insan, Ülke genelindeki 700’ ü aşkın FATURASOFT program ve şubeleriyle de, TÜRKİYE demektir! BİLFORCE: Bilişimin gücü, yaşamın kendisi... Bilforce Hakkımızda
Proje Tanımı Konu ve Amaç Uygulama Alanları Uygulama Örnekleri Uygulama Aşamaları Sistemin İşleyişi (Şematik) Sistemde hangi tür veriler yayınlanacaktır Sonuç İçindekiler
Kurumların; ürün, hizmet, tanıtım, haber, imaj, reklam ve eğlence içerikli mesajlarının, belirlenen hedef kitle ve noktalara, istenilen yayın içeriği, periyodu ve süresinde merkezi bir noktadan kesintisiz dijital bir yayın sistemi olarak sunulması
Kurumların etkin ve doğrudan bir iletişim aracı olan DYS ile haber, reklam ve tanıtım öğeleriyle hedef kitle nazarında daha prestijli, güçlü, hızlı, doğru ve yetkin bir kurumsal iletişim kurmalarının sağlanması
Siyasal Partiler Bankalar Belediyeler Sendikalar Marketler Oteller Hastaneler Havaalanları Eğitim Kurumları (Üniversiteler, Kolejler, Okullar) Dernekler Mağazalar …
Örnek Uygulamalar
Proje Uygulama Aşamaları Proje Uygulama Aşamaları Sistem analizinin gerçekleştirilmesi Yayın içeriğinin kurumunuzla eşgüdümlü olarak tespit edilmesi İsteğe bağlı olarak donanımların temin süresinin tamamlanmasından sonra tüm ürünlerin BİLFORCE’ de stoklanması Kurumunuzun DYS sistemiyle ilgili proje kapsamında özel talepleri alınması ve yayına geçilmesi Yayın noktalarının kurulumlarının tamamlanmasını müteakiben programın tümden yayınlanması
Sistemde yayınlanabilen veri türleri 1. Tüm medya öğeleri - wmv - avi - dat - mpg - mpeg - gif - jpg …
Sistemde yayınlanabilen veri türleri 2. Flash öğeleri - swf Adobe´nin Flash isimli internet eklentisinin dosyalarıdır Genellikle internette en çok tercih edilen video ve benzeri ortamları görüntüleme aracıdır
Sistemde yayınlanabilen veri türleri 3. Metin öğeleri - Kayan Metin - Düz metin - Duyuru gösterimi
Sistemde hangi tür veriler yayınlanacaktır 4. Microsoft Ofis PowerPoint - pps - ppsx 5. Web Sayfası 6. Haberler, Hava Durumu, Borsa Döviz Ekonomi, İnternet TV, Yol Durumu Bilgilerinin gösterimi
DYS ile kurumların hizmet içi eğitim, haber, propaganda ve duyurularının doğrudan ve etkin bir kanalla, şube, bayi, teşkilat ve üyelerine eş zamanlı olarak yayınlanması DYS ile kurumların kendi reklam ve tanıtım faaliyetlerinin kurumlardan halihazırda hizmet alan kişi ve kurumlara yönelik olarak farklı bir açıdan da gerçekleştirilmesi DYS ile kurumların sosyal, kültürel, sanatsal, eğitsel, mesleki, siyasal yayın içerikleriyle ziyaretçilere ve üyelerine daha keyifli ve bilgilendirici vakit geçirmelerinin sağlanması Kurumsal yapıların DYS ile daha güçlü ve imajiner bir yapıya kavuşmaları DYS sistemini uygulayan kurumların, kendi hedef kitlelerine verdikleri değerin ve kendi kurumsal kimliklerinin daha net ve anlamlı biçimde sunulması