OSMANİYE ANADOLU LİSESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Advertisements

ÖMER DERİNDERE ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ Osmancık/ÇORUM
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
İlçemizde tüm okullarda ödül yönergesi Eğitim – Öğretim yılında uygulanmaya başlanmıştır.Tüm okullar her iki dönemde de ziyaret edilerek önce.
DERS VE MESLEK SEÇİMİ MUSTAFA KAYNAK ANADOLU LİSESİ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK SERVİSİ Mustafa Kaynak Anadolu Lisesi.
KURŞUNLU Tevfİk fİkret İLK-ORTA OKUL MÜDÜRLÜĞÜ
VELİ GRUP REHBERLİĞİ PROGRAMI
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI BÖLÜMÜ ANESTEZİ PROGRAMI STRATEJİK PLAN SUNUMU.
REHBER ÖĞRETMEN/PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BOYUNCA OKULLARDA YAPMASI GEREKEN ÇALIŞMALAR
Patlangıç Ortaokulu Tanıtım Sunusu.
Sarayönü anadolu imam hatip lisesini tanıyalım
IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU
2006 – 2011 STRATEJİK PLAN SUNUMU
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
Okulun Tarihçesi Okulumuz Uşak merkezde Cumhuriyet Mahallesi´nde kendi adını taşıyan sokak üzerinde bulunmaktadır.Yapımı 1995´te tamamlanmış ve 9 derslikli.
Brifing Dosyası Üstay İlkokulu.
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
TAVAS KÖSE AHMETLER LİSESİ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL ORTAOKULU
MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ABDULLAH GÜNAYDIN ORTAOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
MEHMET AKİF ERSOY SOSYAL BİLİMLER LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
HOŞ GELDİNİZ! BARIŞ ANADOLU LİSESİ ORTAOKUL 8. Sınıflar!
Sınıf Geçme Yönetmeliği
2014 – 2015 Eğitim Öğretim Yılı AKYURT İLKOKULU TANITIM SUNUSU.
AKYURT ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL İLKOKULU
İNCİ ŞENER İLKOKULU BRİFİNG DOSYASI 2013/2014.
AĞAPINAR İLKÖĞRETİM OKULU Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
Günümüzde Hüseyin Gürkan Lisesi adı verilen Arhavi Lisesi, 1967 yılında ”Arhavi Lisesi Yaptırma ve Yaşatma Derneği”nin öncülüğünde Arhavi halkı tarafından.
YILDIZ TINAS İZMİROĞLU ANADOLU LİSESİ
ATÇA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
BAKIRKÖY KARTALTEPE MESLEKİ Ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ
HANGİ ALAN-HANGİ MESLEK?
DERS SEÇİMİNİ DEĞERLENDİRİYORUM
BİNA –ARSA ve DONANIM BİLGİLERİ
DİCLE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DURABEYLİ İLKÖĞRETİM OKULU
* Okulun amacı; öğrencilerin ilgi, yetenek ve başarılarına göre yüksek öğretim programlarına hazırlanmalarını, yabancı dili, dünyadaki bilimsel ve teknolojik.
Hasan Özbay İmam Hatip Ortaokulu
MANYAS ANADOLU LİSESİ.
TOKİ KAYAŞEHİR ANADOLU LİSESİ
GÜVERCİNLİK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
ÇANKIRI ANADOLU LİSESİ. MİSYONUMUZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde, çağdaş fikirlere açık, ulusal ve evrensel değerlere sahip, kendine güvenen,
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI CANDAN MERZECİ ORTA OKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
AKYURT ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
HAZIRLAYAN ÖZGÜL ÇELİKKALELİ KUTLUK
 yılında Akarçay İlkokulu olarak eğitim öğretime başlayan okulumuz,  1985 yılında şu anki yerine kurulmuş olup,  1998 yılında Pansiyonlu.
Rehber Öğretmenlerimiz Elif BAŞ BULUT Mustafa ŞENDEN Hoş geldiniz
AĞAPINAR İLKOKULU /ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Brifing Dosyası Öğretim Yılı. PERSONEL BİLGİLERİ YÖNETİM OKUL MÜDÜRÜ Avni ŞENGÜL (Hizmet yılı : 14 ) MÜDÜR YARDIMCISI Nurullah YEŞİLMEN (Hizmet.
Gebze Anadolu İmam Hatip Lisesi Tanıtım Bilgileri İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 64 Öğrenci Sayısı : 951 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 34 Fen Laboratuarı.
OKUL TANITIM BİLGİLERİ İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 35 Öğrenci Sayısı : 503 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 19 Fen Laboratuarı Sayısı :3 BT(Bilgisayar)
 KİLİS MÜBECCEL – SUPHİ YAVAŞÇA SOSYAL BİLİMLER LİSESİ.
Okul Tanıtım Bilgileri İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 38 Öğrenci Sayısı : 655 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 23 Fen Laboratuarı Sayısı :1 BT(Bilgisayar)
İÇ SINAVI.
GENEL TANITICI BİLGİLER
GOSB TADIM JALE YÜCEL MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
REHBER ÖĞRETMEN YOL HARİTASI
Rıza Ertuğrul Eryılmaz Anadolu Lisesi Tanıtım Semineri
ŞEHİT YAKUP SÜRÜCÜ ANADOLU LİSESİ
ŞEHİT YAKUP SÜRÜCÜ ANADOLU LİSESİ
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
ÖĞRETİM YILI CUMHURİYET İLKOKULU ORTAOKULU
Okul Tanıtım Bilgileri girilecek
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI(YKS)
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Sunum transkripti:

OSMANİYE ANADOLU LİSESİ 2009-2010 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI OSMANİYE ANADOLU LİSESİ OKUL TANITIMI

OSMANİYE ANADOLU LİSESİ GENEL GÖRÜNÜMÜ

OKULUMUZUN TARİHİ GELİŞİMİ Okulumuz Osmaniye Anadolu Lisesi ilk defa İlköğretim Genel Müdürlüğüne ait Özel İdare tarafından yaptırılan beş derslikli bir binada 2 hazırlık, 2 orta birinci sınıf olmak üzere, 1 müdür, 1 müdür yardımcısı, 6 kadrolu öğretmen, 1 hizmetli 140 öğrenci ile 1989 yılında eğitim-öğretime açılmış; aynı binada 1994 yılına kadar eğitim-öğretimine devam etmiş; aynı yıl Osmaniye Merkez Şirinevler Mahallesi’nde bulunan Şehit Yasemin Tekin İlköğretim Okulu binasına taşınmış, İlköğretim Okulu ile aynı binada 2001 yılına kadar Eğitim-Öğretimine devam etmiştir. 2001-2002 Eğitim-Öğretim yılından bu yana şu an bulunduğumuz binada eğitim-öğretime devam etmektedir.

OKULUMUZUN HARİTASI

OKULUMUZUN KROKİSİ

OKULUMUZUN PERSONEL SAYISI YÖNETİCİ SAYISI: Müdür 1, Müdür Baş Yardımcısı 1, Müdür Yardımcısı 2’dir. ÖĞRETMEN SAYISI:  38 öğretmenimiz mevcuttur. Bunlar: Türk Dili Edebiyatı 6,  Tarih 3 , Coğrafya  2, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi 1, Matematik 6, İngilizce 5, Almanca 2, Felsefe gurubu 1, Beden Eğitimi 2, Fizik 2, Kimya 2, Biyoloji 3, Rehberlik Öğretmeni 2, Bilgisayar Öğretmeni 1’dir. MEMUR, HİZMETLİ, TEKNİSYEN: 1 Memur bulunmaktadır.

OKULUMUZUN ÖĞRENCİ SAYISI (Son 5 Yıl) 2005-2006 2006-2007 2007-2008 2008-2009 2009-2010 Kız Erkek 236 239 290 296 313 288 277 287 268 243 475 586 601 564 511

OKULUMUZUN SINIFLARA GÖRE ÖĞRENCİ DAĞILIMLARI (2009-2010)

ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIK DURUMU (Son 5 Yıl) Son 5 yılda devamsızlıktan kalan öğrenci yoktur.

ÖĞRENCİ DİSİPLİN DURUMU (Son 5 Yıl) 2005 yılında toplam 13 disiplin cezası verilmiştir. Bunların tamamı Uzaklaştırma Cezasıdır. Karşılaşılan problemler; Yasak yayın, Kopya çekmek, Sigara, Kavga ve Öğretmene saygısızlık. 2006 yılında toplam 5 disiplin cezası verilmiştir. Bunların 4 tanesi Uzaklaştırma Cezası, 1 tanesi Uyarıdır. Karşılaşılan problemler; Yoklama fişinde değişiklik, Patlayıcı madde kullanma, Okula yabancı getirmek ve Telefon getirme suçlarıdır. 2005 ve 2006 yıllarında verilen disiplin cezaları İstenilen geri dönüşümü olumlu şekilde sağlamış (Aynı suçtan işlenen cezalar 2006 da gözlemlenmemiş.) 2007 yılında toplam 31 disiplin cezası verilmiştir. Bunların 4 tanesi Uzaklaştırma Cezası, 27 tanesi Kınama Cezasıdır. Karşılaşılan Problemler; Makyaj malzemesi, Kılık kıyafet, Okula zarar, Sigara, Cep telefonu, Kavga, Saygısız davranış, Ders araçlarına zarar verme ve Alkol kullanma suçlarıdır. 2008 yılında toplam 24 disiplin cezası verilmiştir. Bunların 4 tanesi Uzaklaştırma Cezası, 20 tanesi Kınama Cezasıdır. Karşılaşılan Problemler; Derse geç gelme, Duygusal ilişki, Kılık kıyafet, Sakız çiğneme, Sigara, Cep telefonu, Kavga, Derse girmeme, Öğretmene saygısızlı, Kopya çekme ve Yoklama fişlerinde değişiklik yapma suçlarıdır. 2007 ve 2008 yıllarında verilen disiplin cezaları İstenilen geri dönüşümü olumlu şekilde sağlamış (Aynı suçtan işlenen cezalar 2007 de gözlemlenmemiş.) 2009 yılında toplam 9 disiplin cezası verilmiştir. Bunların 2 tanesi Uzaklaştırma Cezası, 7 tanesi Kınama Cezasıdır. Karşılaşılan Problemler; İzinsiz bilişim aracı getirme, İdarecilere kaba davranma, Sınıfın huzurunu bozma, Cep telefonu, Gezi huzurunu bozma, Kılık kıyafet ve Yalan söyleme suçlarıdır.

OKULUMUZUN SOSYAL ETKİNLİKLERİ Ankara ODTÜ, TOBB Üniversitesi ve Ankara Üniversitesi gezisi Çukurova Üniversitesi gezisi Gaziantep Üniversitesi gezisi Şanlıurfa tarihi ve coğrafi gezi Antakya tarihi ve coğrafi gezi Gaziantep Üniversitesi Tanıtım Fuarı Yusuf Özkan ÖZBURUN, Ali Erkan KAVAKLI, Halit ERTUĞRUL gibi alanında uzman eğitimcilere başarıyı arttırıcı motivasyon sağlayıcı, sorunların çözümleyici seminerler verdirilmiştir.

OKULUMUZUN DERS BAŞARILARI

OKULUMUZUN DERS BAŞARILARI

OKULUMUZUN ÖSS BAŞARI DURUMU PUAN TÜRÜ Yıl Başarı Sırası Sayısal Ortalama Sözel Ortalama Eşit Ağırlık SINAVA GİREN YERLEŞEN SÖZEL 2008 2 231.817 243.078 245.211 154 59 SAYISAL 1 EŞİT AĞIRLIK   2009 232.095 233.677 240.641 174 80

ÖĞRENCİ ÖDÜL DURUMU Okulumuzda 2008-2009 Eğitim-Öğretim yılı sonunda 317 öğrenci teşekkür, 126 öğrenci takdir, 84 öğrenci de iftihar, 6 öğrenci de onur belgeleriyle ödüllendirilmiştir.

OKULUMUZUN FİZİKİ İMKAN VE İHTİYAÇLARI Çevre düzenlenmesi yapılmış, ağaçlandırma çalışmaları, ayrıca okul bahçesine bir çok kamelya yaptırılmıştır. Bütün öğrencilerin faydalanabileceği hayırsever Nuri ÇOMU tarafından 1 çeşme yaptırılmıştır.

OKULUMUZUN PANSİYON BİLGİLERİ Okulumuza ait bir pansiyon bulunmamaktadır.

Bilgisayar sayısı = 40 Adet OKULUMUZUN TEKNOLOJİK DURUMU Bilgisayar sayısı = 40 Adet Laboratuar sayısı = 4 Adet (2 Bilgisayar Lab., 1 Fizik Lab., 1 Kimya-Biyoloji Lab.) Güvenlik kamerası sayısı = 8 Adet 6 Adet Projeksiyonlu sınıf vardır. Eğitim-Öğretime olumlu katkısı olmuştur.

OKULUMUZUN TESİS DURUMU Okulumuzda, 1 Halı Saha 1 Kapalı Spor Salonu (Ortak Kullanılan) 1 Konferans Salonu 1 Kantin Kalorifer dairesi bulunmaktadır.

OKULUMUZUN REHBERLİK SERVİSİ ÇALIŞMALARI Yıl boyu eğitsel, mesleki ve kişisel-sosyal gelişim konularında 91 kız, 62 erkek olmak üzere toplam 153 öğrenciye bireysel rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetleri verilmiştir. Okulumuz öğrencileri, velileri ve öğretmenlerine yönelik olarak eğitsel, mesleki ve kişisel-sosyal gelişime yönelik grupla rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri verilmiştir. Yusuf Özkan ÖZBURUN, Ali Erkan KAVAKLI, Halit ERTUĞRUL gibi alanında uzman eğitimcilere başarıyı arttırıcı motivasyon sağlayıcı, sorunların çözümleyici seminerler verdirilmiştir. Osmaniye Anadolu Lisesi Mezunları Derneği ile işbirliği yapılarak, okulumuz mezunlarından şu an Tıp, Mühendislik Mimarlık, Hukuk, İktisadi ve Siyası Bilimler, Eczacılık ve Diş Hekimliği Fakültelerinde öğrenim gören öğrencilerimizin 9, 10, 11 ve 12. sınıf öğrencileriyle tanıştırılması, Üniversitelerle ilgili bilgi verilmesi ve örnekleme yaparak özendirilmesi sağlanmıştır.

OKULUMUZUN REHBERLİK SERVİSİ ÇALIŞMALARI Öğrencilere Yönelik Çalışmalar: -Alan seçimi, -Ders başarısı ve motivasyon, -ÖSYS hakkında bilgilendirme, -Test çözme teknikleri, -Stresle baş etme yöntemleri vb.

OKULUMUZUN REHBERLİK SERVİSİ ÇALIŞMALARI Velilere Yönelik Çalışmalar: -Ergenlik dönemi, özellikleri ve anne baba yaklaşımları -Öğrenci başarısında anne baba tutumlarının etkisi, -Alan-bölüm seçiminde ailenin önemi, -Şiddetle mücadele ve problem çözme vb.

OKULUMUZUN REHBERLİK SERVİSİ ÇALIŞMALARI Öğretmenlere Yönelik Çalışmalar: -Rehberlik programı tanıtımı, -Rehberlik hizmetleri yönetmeliğine göre görev ve sorumluluklarımız, -Yeni ÖSYS hakkında bilgilendirme vb.

OKULUMUZUN KÜTÜPHANE BİLGİLERİ Okulumuzun kütüphanesinde toplam 1200 kitap bulunmakta olup, 511 öğrencimiz ve 40 personel yararlanmaktadır.

OKUL AİLE BİRLİĞİ, VELİ TOPLANTI KATILIM VERİLERİ Tüm velilerimiz 9. 10. 11. ve 12. sınıf düzeyinde yaklaşık %90 oranında katılım sağlanmıştır. Diğer %10 luk katılım da peyderpey %100 e tamamlanmıştır.

OKULUMUZUN MALİ DURUMU (2008-2009) Gelirler = 62.289 TL Giderler = 43.271 TL Mevcut = 19.018 TL

OKULUMUZUN GÜÇLÜ VE ZAYIF YÖNLERİ GÜÇLÜ YÖNLER Öğrencilerin sınavla alınması. Sınıfların 30’ar kişi olması. Okulun köklü bir geçmişinin olması. Okul yönetiminin demokratik yapısının olması Geçmiş başarılarının yüksek olması Kadronun yeterli, tecrübeli ve akademik kariyeri yüksek öğretmenlerden oluşması. 9. Teknolojiyi çok hızlı bir şekilde kullanması Okul rehberlik servisinin etkin ve başarılı çalışıyor olması. Öğretmenlerin hem mesleki hem de teknolojik bilgi bakımından yeterli düzeyde olması. Güvenlik ve Dış duvarların yüksek olmasından dolayı olumsuz dış etkenlere karşı korunaklı olması. Okulumuz idarecileri ve öğretmenleri arasında olumlu bir iletişimin mevcut olması. Okuldaki disiplin olaylarının en az düzeyde olması ZAYIF YÖNLER 1- Alan seçimine velinin olumsuz etkisi 2- - Zümre odalarının olmayışı 3- Spor ve konferans salonunun bulunmaması 4- Okulun ısıtma ve yalıtım sisteminin zayıf olması 5- Öğretmen-Veli görüşme odalarının olmaması 6- Hizmetli sayısının yetersizliği 7- Öğrenci gelişimi için yapılabilecek inceleme gezileri, konferans vb. etkinliklerin planlanmasındaki maddi yetersizlik ve bürokratik zorluklar. 8- Rehber öğretmen sayısının eksik olması 9-Öğretmenlerin okula ulaşım güçlüğü 10-Ödeneğin yetersiz olması FIRSATLAR Fen ve Anadolu Öğretmen Lisesi öğrencileri ile aynı kampüste olmak. Okul çevresinde yerleşim biriminin olmaması. Üniversite kampüsünün okula yakın olması Kültür merkezi yakınında olmak Yüzme havuzunun yakınında olması TEHDİTLER Nakil gelebilecek öğrencilerin kapasitelerinin düşük olması. Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi’nin olması. Sağlık imkanlarının olmaması. Kireç fabrikasının okul yanında olması. Kantinin okul içinde olması.

OKULUMUZUN İLKE VE DEĞERLERİ İlkelerimiz: 1-Öğrencilerimizin bilinçli olarak öğrenmeyi öğrenmesi ilk hedefimizdir 2-Bütün çalışmalarımızın temel öğesi öğrencilerdir. 3-Bütün çalışmalarımız birlik ve beraberlik ruhuyla yapılır. 4-Sorumluluk bilinci ile çalışmak esastır. 5-Sevgi ve saygı ön plandadır. 6-Görüş ayrılıklarına saygılıyız; Sosyal sportif faaliyetlerle kaynaşmayı sağlarız. 7-Yetenekli enerjik, coşkulu ve üretkeniz… Çünkü biz Anadolu Lisesi’yiz. Değerlerimiz: Kurum kültürüne bağlılık, objektiflik, verilere dayalı yönetim anlayışı, görev dağılımında ve işyerinde adalet, birlik ve dayanışma ruhu, gerçekçilik, planlı gelişim, her alanda ekip çalışması, saygı, sevgi, hoşgörü, güven, güleryüz, samimiyet, genellik ve eşitlik ilkelerini benimseriz.

OKULUMUZUN MİSYONU Öğrencilerimizin öğrenmelerini sağlamak, onların bilgili, becerili ve kendine güvenen bireyler olarak yetişmelerine fırsat tanımak ve onlara içinde yaşadığımız çağın gelişen ihtiyaçlarına cevap verebilecek beceriler kazandırmak.

OKULUMUZUN VİZYONU Başarı grafiğini sürekli yükselterek, Anadolu Lisesi adını geleceğe taşımak.

OKULUMUZUN UYGULADIĞI PROJELER 1. Bütün sınıflara çelik emaye tahta projesi gerçekleştirilmiş 2. Altı adet sınıf projeksiyonlu sınıf haline getirilmiş. 3. 126 kişilik konferans salonu projesi gerçekleştirilmiş. 4. Okul öğrencilerine hitap edebilecek şekilde yeni bir kantin projesi gerçekleştirilmiş. 5. Güvenlik için iç ve dış kamera sistemleri projesi gerçekleştirilmiş. 6. Beyaz bayrak projesi gerçekleştirilmiş ve alınmıştır.

OKULUMUZUN SPORTİF VE KÜLTÜREL BAŞARILARI 2005-2006 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI: VOLEYBOL GENÇ KIZLAR İL 3. 2006-2007 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI: ALTERNATİF LİG BASKETBOL GENÇ ERKEK İL 2. ALTERNATİF LİG VOLEYBOL GENÇ KIZ İL 2. ALTERNATİF LİG MASA TENİSİ GENÇ ERKEK İL 2. VOLEYBOL GENÇ KIZLAR İL 2. 2007-2008 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI: BASKETBOL GENÇ ERKEKLER İL 2. MASA TENİSİ GENÇ ERKEKLER İL 3. TBMM NEVRUZ KONULU KOMPOZİSYON YARIŞMASI İL 1. MERVE BAYRAMOĞLU 2008-2009 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI: BASKETBOL GENÇ ERKEKLER İL 3. 19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI STADYUM DIŞI ETKİNLİKLER GENÇ ERKEKLER FUTBOL İL 1.

OKULUMUZUN MODELLENECEK ÖZELLİKLERİ Fiziki yapı Diğer liseler ile birliktelik Çevre düzenlemesi Spor tesisleri Teknolojinin daha fazla kullanılması Öğretimle ilgili materyallerin daha fazla kullanılması Teknolojinin eğitim-öğretime uyarlanmasında elemanların kalifiye olması

YAPMAK İSTEDİĞİMİZ SOMUT PROJELER İLERİKİ DÖNEMLERDE YAPMAK İSTEDİĞİMİZ SOMUT PROJELER 1. Avrupa Birliği Projeleri

İLİMİZDE, BÖLGEMİZDE VEYA ULUSAL ALANDA OKULUMUZDAKİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİMİZİN BAŞARILARI VEYA KATILIMLARI Merve BAYRAMOĞLU 2008 TBMM Nevruz konulu kompozisyon yarışması il 1. Uğur DAL 1996 ÖSS Türkiye 47. Zeynep KUZU 2003 ÖSS Türkiye 48. Gizem KILINÇ 2005 ÖSS Türkiye 48. Bilal ERTUĞRUL 2006 ÖSS Türkiye 1. Hatice Kübra BOZAN 2008 ÖSS Türkiye 73.