Temizlik Personeli Görev Yetki ve Sorumlulukları

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
1EĞİTİM BİRİMİ DİYARBAKIR KHB 90 GÜN ÇALIŞMASI  ‘’Hedeflerle Yönetim İlkesine’’ dayanan bir proje çalışmasıdır.  Çalışma kapsamında 90 gün.
Advertisements

ENFEKSİYON KONTROL BİRİMİ HEM.GÜLSEREN SAVAŞ
PEMBE KOD ..
HASTA KABUL VE TABURCULUK SÜRECİ
BÖLÜM YÖNETİCİ VE ÇALIŞANLARI
Temizlik / Hastane temizliği
YOĞUN BAKIM HİZMETLERİ
STEWARDİNG DEPARTMANI EĞİTİM
90 Gün Kampanyası «HEDEFLERLE YÖNETİM İLKESİNE» dayanan bir yönetim kampanyasıdır. Kampanya kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel Sekreterliklerinin.
STERİLİZASYON DEZENFEKSİYON
Hastane Enfeksiyonları Kontrolünde ÇAMAŞIRHANE
SİTE TEMİZLİĞİ.
Hasta Bakıcı Görev Yetki Ve Sorumlulukları
HAZIRLAYAN BEYZA NUR GÖGEN
1-B SINIFI HAYAT BİLGİSİ SORULARI
Dr.Leman KARAAĞAÇ ENFEKSİYON KONTROL KOMİTESİ
WC Temizliği.
İzolasyon Odalarının Temizliği
Acil Servis Temizliği.
Doktor ve Hemşire Odaları Temizliği
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN VE İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖZEL EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERE BASİT DÜZEYDE ÖZ BAKIM VE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ KAZANDIRMAK İÇİN ÇOKLU.
İzlenecek yol kimyasalın sınıfı ve miktarına göre değişir
Hasta Odası Temizliği.
AKSARAY İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
BERGAMA 70.YIL MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
İLETİŞİM MERKEZİ. Domuz gribi nedir? Domuz gribi, yeni ortaya çıkmış bir virüsün sebep olduğu bir hastalıktır. Hastalık ilk kez Meksika ve ABD’de görülmüş.
Hastane Temizliği ve Atık Yönetimi
HEMŞİRE NE YAPAR?.
ÇİFT KOVALI PASPAS ARABASI KULLANIMI
«BEYAZ BAYRAKLI EN TEMİZ SINIF» YARIŞMASI
250 yatakli kirklareli devlet hastanesi
İZMİR İLİ KUZEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
NECİP FAZIL KISAKÜREK İLKOKULU
TOPLUM SAĞLIĞI HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
22 Mayıs 2014 Tarih ve resmi gazeteye göre.
Hastane Odası Tefrişi
ARABAN İLÇE DEVLET HASTANESİ
İŞ HİJYENİ Tanım Bulunduğumuz ortamda hastalık yapan mikroorganizmaların hastalık yapamayacak seviyede bulunma durumuna “HİJYEN” denir.
Her evde yapılması gereken pek çok iş vardır. Yemek pişirme,
PROSEDÜRLER PROSEDÜRLER Acil durum prosedür Yangın prosedür
Bilgilendirme Toplantısı * Hastane hizmetlerimizden elde ettiğimiz gelir.
SSB/PL/01 Yayın Tarihi: Rev. No.:Tarih:04/13/03/2014 YENİ BİNA BODRUM KAT Sağlık Kurulu İbraz D eposu Çay Ocağı Depo Ulaştırma Depo Numune Odası.
PS İ KOLOJ İ K DANI Ş MAN VE REHBER Ö Ğ RETMEN ZEYNEP KOCAMAN.
Hastane Enfeksiyonları Kontrolünde ÇAMAŞIRHANE Nilgün Deniz KÜÇÜKLER Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Enfeksiyon Kontrol Hemşiresi Dr. Güven ÇELEBİ.
T EMIZLIK EĞITIMI Hazırlayan : Elif Demirci EĞİTİM HEMŞİRESİ.
Ünite 1 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU
Mayıs 2016’ya Kadar Kayıt Yaptırın;
Laboratuvar çalışmalarına başlamadan önce yapılacak işlemler:
MUTFAK İÇİN TEMİZLİK VE DEZENFEKSİYON PLANI
TBS’DE MUTFAK VE YEMEKHANE
TBS’DE OLUŞAN ARTIK VE KAYIPLAR ÇÖPLERİN KALDIRILMASI
BİNBAŞI DÜNDAR TAŞER MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Hastaneler ve Bina Yönetimi
KAMU SEKTÖRÜ SAĞLIK YÖNETİCİSİ GÖZÜYLE BASIN
MİSAK-I MİLLİ ORTAOKULU öğrencileri eğitimlerini ,
HASTA KİMLİKLENDİRME VE KİMLİK DOĞRULAMA
ODA TEMİZLİĞİ.
KAT HİZMETLERİNİN TANIMI ve ÖNEMİ
ARALIK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Öz Değerlendirme (İç Tetkik) ve Bina Turu Eğitimi
KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİ
Acil Servis Temizliği. ACİL SERVİS BİRİMLERİ a) Alçı Odası b) Acil Müdahale Odası c) Acil Gözlem Odası d) Nöbetçi Doktor Odası.
AMELİYATHANE HEMŞİRELİĞİ GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLAR
2017 YILI MAVİ BAYRAK ETKİNLİK DOSYASI.
Sağlık Personelini Koruyucu Ekipmanlar
İzolasyon Odalarının Temizliği
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Ben Temizim Okulum Temiz Projesi
Sunum transkripti:

Temizlik Personeli Görev Yetki ve Sorumlulukları

Temizlik Personeli Görev Yetki ve Sorumlulukları Servisin ortak alan, hasta odaları ve personel çalışma büroları ile ilgili noktaları kurallara uygun olarak her gün temizlemek. Düzenli aralıklarla ve özel durumlarda servisin dezenfeksiyonunu yapmak.

Temizlik Personeli Görev Yetki ve Sorumlulukları Servisin tıbbi atık ve diğer çöplerini ayırarak, uygun koşullarda servisin çöp istasyonuna götürmek. Gerektiğinde servis faaliyetleri ile ilgili hizmet içi eğitim çalışmalarına ve bilgilendirme toplantılarına katılmak.

Temizlik Personeli Görev Yetki ve Sorumlulukları Günlük olarak etejer, buzdolabı, yemek masası, telefon, hasta başı sistemleri, pencere kenarları gibi hasta odasındaki tüm ekipmanların temizliğini yapmak, Banyo ve WC’ leri temizlemek.

Temizlik Personeli Görev Yetki ve Sorumlulukları .Taburcu olan hastaların kirli yatak takımlarını toplamak. .Taburcu olan her hastadan sonra hasta yatağının, etejerinin ve odadaki tüm ekipmanların yeni bir hasta gelecek şekilde genel temizliğini ve gerekiyorsa dezenfeksiyonunu yapmak.

Temizlik Personeli Görev Yetki ve Sorumlulukları Hasta odasındaki çöpleri sık aralıklarla toplamak ve uygun şekilde boşaltmak. Çöp kovalarının ve konteynırların temizliğine dikkat etmek.

Temizlik Personeli Görev Yetki ve Sorumlulukları Hasta odalarını ve servis koridorlarını talimatlara ve standartlara uygun şekilde temizlemek. Sekreterlik ve anne odasının temizliğini önerilen talimatlara ve standartlara uygun şekilde yapmak.

Temizlik Personeli Görev Yetki ve Sorumlulukları Hasta odasının duvarlarını ve süpürgeliklerini talimata göre silerek temizlemek. Belirli aralıklarla pnömotik tüplerin temizliğini yapmak.

Temizlik Personeli Görev Yetki ve Sorumlulukları . Hasta odalarındaki perdelerin belirli aralıklarla çıkarıp çamaşırhanede yıkanmasını sağlamak ve temiz perdeleri hasta odalarına tekrar takmak. . Talimatlara uygun olarak belirli aralıklarla servis içindeki asansörün temizliğini yapmak.

Temizlik Personeli Görev Yetki ve Sorumlulukları Temizlik ve dezenfektan solüsyonlarını kullanma talimatına göre uygun konsantrasyonlarda hazırlayarak kullanmak.

Temizlik Personeli Görev Yetki ve Sorumlulukları . İşlerini yaparken dikkat etmesi gereken koruyucu teknik önlemleri almak ve çevredekileri uyarmak. . Görev alanı ile ilgili olarak amiri tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.