FATİH ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ KULÜP BAŞKANI BİLGİLENDİRME FORMU 2009-2010.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bölüm koordinatörünün gidilecek kuruma bildirmesi için gerekli olan bilgiler bölüm koordinatörüne ulaştırılır. Ad , Soyad Doğum tarihi Fakülte Bölüm Gideceği.
Advertisements

Farabi Değişim Programı Tanıtım Prof. Dr. Şaban ÇALIŞ YÖK Başkan Danışmanı Ulusal Öğretim Elemanı ve Öğrenci Değişim Komisyonu Üyesi Ankara Üniversitesi.
Yrd. Doç. Dr. İsmail SEZER ÖYP KURUM KOORDİNATÖRÜ
ÖĞRETİM ÜYESİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
Web Bilgi Girişi Kullanım Rehberi
Mesleki Eğitim Ögrenci ve Çalışan Hareketlilik Bütçeleri Katılımcı ve rafakatçi için seyahat edilecek ülkeye gidiş dönüş için Seyahat Edilen mesafe 100.
1 MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK YILI PERSONEL HAREKETLİLİĞİ ORYANTASYON TOPLANTISI DIŞ İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ MEHMET AKİF ERSOY.
Mayıs  Eğitim-Öğretim yılında ilk olarak başlanmıştır.  Şuan 64 üniversite ile protokol anlaşması mevcut.
VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİ (VBS)
Farabi Değişim Programı Bilgilendirme Toplantısı
Tanışma Toplantısı 19 Mart 2009 Değişim Sürecinde Gerekli Bilgiler Doç.Dr.Nagihan OKTAYER Erasmus Koordinasyon Komitesi Üyesi
Kütüphane Web Sayfası Kullanıcı Eğitimi
Erasmus Koordinatörler Toplantısına Hoşgeldiniz
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Farabi Değişim Programı
Çankaya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
T.C ŞANLIURFA VALİLİĞİ İl Merkez Proje Ofisi 2008 – 2009 SODES PROJELERİ WEB YÖNETİM ARAYÜZÜNÜN KULLANILMASI.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Dış İlişkiler Koordinatörlüğü
SIK SORULAN SORULAR Hale ŞEN Atılım Üniversitesi AB & ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİ Kasım, 2009.
SANAYİ SİCİL BELGESİ YILLIK İŞLETME CETVELİ’NİN İNTERNET ORTAMINDA GİRİLİRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER.
DOKTORA SONRASI ARAŞTIRMA PROGRAMI (DOSAP)
Farabi Değişim Programı Tanıtım Toplantısı Öğrenci Değişimi Prof. Dr. Ş aban ÇALI Ş ’ın tarihli sunumundan alınmı ş tır.
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
Şubat Aşama: İletişim -Bölüm Erasmus Temsilcisi ve Staj Danışmanı: Erasmus sürecinde akademik danışmanınızdır. -AB Ofisi Erasmus Koordinatörü:
IN VITRO KOŞULLARDA HASTALIKSIZ BİTKİ MATERYALİ ÜRETİMİ
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Erasmus Hareketliliği
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
TÜBİTAK 2209-A ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ YURT İÇİ ARAŞTIRMA PROJELERİ DESTEKLEME PROGRAMI İbrahim YILDIRIM.
Erciyes Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
1 VERİLEN BİR EĞİTİMİN SİSTEME KAYDEDİLMESİ SİSTEME YENİ EĞİTİM KAYDI EKLENMESİ.
Tanışma Toplantısı 07 Ekim 2009 Değişim Sürecinde Gerekli Bilgiler Doç.Dr.Nagihan OKTAYER Erasmus Koordinasyon Komitesi Üyesi
Başkent Üniversitesi Öğrenme ve İçerik Yönetim Sistemi
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ÖĞRENCİ İŞLERİ ÖĞRENCİ OTOMASYON SİSTEMİ BİLGİ SUNUMU
ERASMUS DEĞİŞİM ÖĞRENCİLERİ İÇİN ÖNEMLİ VE TESLİM EDİLECEK BELGELER Yrd. Doç. Dr. Sevinç HATİPOĞLU İstanbul Üniversitesi Erasmus Kurum Koordinatörü
Staja başlamadan 20 gün Öncesinde Bu slaytta geçenleri tamamlamış olmanız gerekmektedir.
FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Başkent Üniversitesi Öğrenme ve İçerik Yönetim Sistemi Kullanıcı Giriş İşlemleri.
BAP KOORDİNASYON BİRİMİ BİLGİLENDİRME NOTU SEYAHATLERDE YAPILMASI
Muhtar Bilgi Sistemi.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Şubat, 2012
STAJ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
Yıllı SODES Uygulama Süreci
SHU. Seyit ULUPINAR Ankara Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI FARABİ GİDEN - GELEN ÖĞRENCİ VE ANLAŞMA SORUMLUSU BİL. İŞL. GÖKHAN ÖZDEMİR.
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ. RAPOR YAZIM ESASLARI Raporun Biçimsel Düzeni  Times New Roman, 11 punto, 1,15 satır aralığı kullanılacaktır.
Sunum : Uzm. Hanifi POLAT. Öğrenciler aşağıdaki belgeleri hazırlar : Öğrenci Başvuru Formu (2 Adet) Öğrenci Başvuru Formu Öğrenim Protokolü (3 Adet) Öğrenim.
Akademik Yılı.
 Bölümümüzde staj ve iş yeri eğitiminden Doç. Dr. Fatih AKSOY ve Arş. Grv. Muhammed GÜZEL sorumludur.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
T.C. BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE DESTEK PROGRAMLARI İL MÜDÜRLÜKLERİ EĞİTİM VE BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
BAHAR DÖNEMİ ERASMUS+ ÖĞRENCİ ÖĞRENİM HAREKETLİLİĞİ
Boğaziçi Üniversitesi Bütçe Uygulaması Kullanım Kılavuzu
Staj Bilgilendirme 2017 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
Gebze Teknik Üniversitesi Resmi Posta Gönderi Formu
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
İŞ YERİ UYGULAMA EĞİTİMİ
KALİTE YÖNETİMİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Staj Bilgilendirme 2018 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
FAKÜLTE-SANAYİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ STAJ ESASLARI
Öğretim Yılı Oryantasyon Programı
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMA SÜRECİNİN TANITIMI
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
Sunum transkripti:

FATİH ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ KULÜP BAŞKANI BİLGİLENDİRME FORMU

İÇİNDEKİLER 1.Başkanlığı yeni devralmış bir kulüp başkanının yapması gereken işlemler nelerdir? 2.Kulüp Dosyalarında bulunması “Gerekli Evraklar” hangileridir? 3.“Talep Formu” ne şekilde kullanılır ? 4.Talep sistemi dışında istisnai olarak yapılacak talepler hangi yol izlenerek yapılır ve “Resmi İzin” gerektiren taleplerde izlenecek yol nedir. 5.Organize edilen etkinlikler Üniversitemizin “Etkinlik Sayfasına” nasıl eklenebilir? 6.Kulüp Bütçesi nedir ve nasıl hazırlanır?

1.Başkanlığı yeni devralmış bir kulüp başkanının yapması gereken işlemler nelerdir? Yeni başkanın izleyeceği yol şu şekildedir; - Kulüp danışmanından başkanlığının onaylandığına dair imzalı bir onay dilekçesi getirmelidir. Bu belgenin örneği Kulüpler Ofisinde bulunmaktadır. -En az 7 kişiden oluşan yeni “Yönetim Kurulu “ listesi Kulüpler Ofisine teslim edilmelidir. Yönetim Kurulunda bulunması gereken organlar Kulüpler Ofisinde mevcuttur. -Yeni kulüp başkanı kendisine ait cep telefonu numarasını ve e-posta adresini “Kulüpler Enformasyonu” dosyasına kaydettirmelidir. -Yeni Kulüp başkanı e-posta adresi mail grubunda, grup hesabına kaydedilmelidir. -Cep telefonu numarası toplu SMS gönderilen SMS grubuna kaydedilmelidir. -Bütün iletişim bilgileri linkindeki talep sistemine kaydedilerek “ Talep Formu Şifresi” kulüp başkanı tarafından alınmalıdır.

2.Kulüp Dosyalarında bulunması “Gerekli Evraklar” hangileridir? Kulüp dosyasında bulunması gereken evraklar şunlardır; -Yönetim Kurulu Listesi ( En az 7 kişiden oluşmaktadır ve organları Kulüpler Ofisinden temin edilebilir.) -Kulüp danışmanın imzası bulunan onay dilekçesi -Üye listesi.(Yıl içinde kulübe üye olan öğrencilerin bölüm ve numaralarını içeren dosya ile oluşturulur.) -Kulüp amaç ve hedeflerini içeren dosya. NOT: Bu belgelerin örnekleri Kulüpler Ofisinden temin edilebilecektir. Eksik belgesi olan kulüplerin Talep Formu Şifresi belgeler tamamlana kadar dondurulur.

3.“Talep Formu” ne şekilde kullanılır ? - Talep Formunun kullanılabilmesi için ilk olarak kulüp başkanın kullanıcı adı ve şifresini alması gerekmektedir. Talep Sistemini sadece resmi olarak kaydı görünen başkan kullanabilir. - Talep forumuna linkinden girilebilir. Burada gerekli alanlara kullanıcı adı ve şifre yazılarak Talep Formuna ulaşılır. - Talep Formunda bütün talepler açık ve net bir şekilde yazılmalıdır. - Araç taleplerinde gelecek konuğun gidiş ve dönüş için saat ve yer bilgisi eksiksiz verilmelidir. Aksi takdirde yapılmayan talepler için hizmet alınamaz. - Teknik arızalarla ilgili talepler de aynı forumda ayrıntılı şekilde açıklanarak yapılmalıdır. -Talep yapıldıktan sonra Kulüpler Ofisi’nide bu talepler onaylatılmalıdır. -Yapılan talepler Kültür Şube Müdürlüğü tarafından uygun görülürse onaylanacaktır.

4. Talep sistemi dışında istisnai olarak yapılacak talepler hangi yol izlenerek yapılır ve “Resmi İzin” gerektiren taleplerde izlenecek yol nedir. - Şehir içi araç talepleri, yemek ikramı talepleri ver çiçek ve promosyon hediye talepleri gibi talepler sahip normal yolla Talep - - Sisteminden yapılır. Bunun dışındaki talepler resmi yazı ile yapılmalıdır. - Resmi yazının ofisimize iş gününden 10 gün önce teslim edilmesi gerekmektedir. Bundan daha geç olan resmi yazılı talepler kabul edilmeyecektir. - Kulüp üyelerinin derslerinden muaf tutulacağı resmi izin talepleri için öğrencilerin, adı soy adı, bölümü ve okul numarasının bulunduğu liste ile birlikte Kulüpler Ofisine başvurulmalıdır. - Şehir dışı araç taleplerin de de resmi yazı yazılmalıdır.

5. Organize edilen etkinlikler Üniversitemizin “Etkinlik Sayfasına” nasıl eklenebilir? Yapılan etkinliklerin daha geniş bir kitleye ulaştırılması ve katılımın artırılması adına linkinden ulaşılan Etkinlik Sayfası önemli bir araçtır. Bu sayfa her hafta başında Üniversitemizin mail grubunda bulunan 2000 civarında üyeye de e-posta yolu ile ulaştırılmaktadır. Bu sebeple sayfadaki bilgilerin doğru ve eksiz olması gerekir. Etkinlik Sayfasında programlarınızın yayınlanması için yapılması gerekenler. 1-Aşağıdaki listenin eksiksiz olarak Kulüpler Ofisine ulaştırılması Türü: Konferans,Seminer,Sempozyum,Teknik Gezi, vs. Tarih / Saat: Yer: A Blok Kırmızı Salon, B 204, D Blok Konferans Salonu vs. Katılımcı(lar): Doç.Dr…., A Grup Başkanı…., Bakanı…. Vs. Düzenleyen: ………..Kulübü İrtibat: (İlgili kulübün dahili numarası / Kurumsal mail adresi 2-Etkinliği tanımlayan en az 1 paragraf yazı veya program akışı.(Varsa katılımcılar hakkında bilgi). 3-Etkinliği tanımlayan bir adet 80X80 piksel resim ile 180X180 piksel resimin Kulüpler Ofisine ulaştırılması. Bunun yanında kulüpler tarafından organize edilen geniş çaplı etkinlikler aynı sayfanın üst kısmındaki bannerla da vurgulanmaktadır. Bu bannerin ölçüleri 562X180 pikseldir. Dileyen kulüpler geniş çaplı etkinlikleri için bu ölçülerde banner çalışmasını yapıp Kulüpler Ofisine ulaştırabilir. Örnek Etkinlikler:

6. “Kulüp Bütçesi” nedir ve nasıl hazırlanır? Kulüp bütçesi bir kulübün bir akademik dönem içinde yapacağı etkinliklerin toplam giderini ifade eder. Kültür Şube Müdürlüğü bu giderlerin sadece bir bölümünü karşılar veya Üniversitenin sunmuş olduğu lojistik imkanlardan faydalanılmasını sağlar. Bütçeler Kulüpler Ofisine teslim edilirken kalemler ayrıntılı şekilde listelenip sponsor destekleri belirtilmelidir. Aşağıdaki örnekte bütçenin sunuluş şekli verilmiştir. Üniversitemizin kulüplerin etkinliklerine verdiği destek, etkinliğin niteliğine göre %5 ile %20 arasında değişebilir. Aşağıda bir kulübün sunduğu bütçe ve Üniversitemiz verdiği destek örnek olarak sunulmuştur. Örnek Bütçe Biyo ve Nano Teknoloji Kulübü I.Ulusal Biyoteknoloji Öğrenci Kongresi (Üniversite nakit desteği YTL) Reklâm Giderleri-Broşür, Afiş, Branda (1.500 YTL) Kongrede konuyla ilgili ünlü 3 konuşmacı uzmanın (Prof. Dr. Hüseyin Avni ÖKTEN-ODTÜ Biyoloji Bölümü- BiyoTeknoloji Derneği Başkanı, Doç. Dr. Ahmet YILDIZ Universty of Washington Öğretim Görevlisi, Prof. Dr. Mehmet SARIKAYA California Üniversitesi Post Doktor) uçak bileti 3x 350 YTL (1.050 YTL) Kongre süresince kullanılacak servis gideri (3.000 YTL) Kongrenin toplam bütçesi TL