Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 Performans yönetimi ve bütçelemede mantıksal çerçeve
Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 Sosyal bağlam ve hesap verebilirlik – geçici taslak
Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 Bilgi toplumunda hesap verebilirliği yeniden düşünmek, Pasi Sahlberg OECD PISA matematik ölçeğinde teste dayalı hesap verebilirliğe sahip eğitim sistemleri ve Finlandiya’da yılları arasında öğrencilerin başarısındaki ilerleme (Bu ölçekteki OECD ortalaması 500’dür.
Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 Eğitim Sisteminin İyileştirilmesi Eğitim politikasının temel amacı bilgi toplumunun bireylerine aşağıdaki özellikleri kazandırmaktır gelişmiş düşünme, anlama ve sorun çözme yetenekleri. Bireylerin aynı zamanda açık görüşlü, kendine güvenli ve sorumluluk sahibi, Atatürk ilkelerine adanmış,demokratik değerlere sadık, milli kültürlerine aşina ve farklı kültürleri anlayabilen kişiler olması amaçlanır. T.R. Orta vadeli program
Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 i) Eğitimin her kademesinde okullaşma oranı arttırılacak, ekipman ve fiziksel altyapı geliştirilecek, eğitime erişimde bölgesel dengesizlikler ve cinsiyetler arası farklılıklar azaltılacaktır. ii) Milli Eğitim Bakanlığı ve Yüksek Öğretim Kurulu eğitimde kalite, rekabetçilik, verimlilik ve fırsat eşitliği arttırılacak şekilde yeniden yapılandırılacaktır. Yukarıdaki çerçeve içerisinde
Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 iii) Eğitimin her kademesinde alternatif finansman modelleri geliştirilecek; kalite üzerinde odaklanarak özel sektörün eğitime yatırım yapması teşvik edilecektir. iv) Mesleki eğitimin payı ve kalitesi arttırılacak, özel sektör ve mesleki kuruluşların mesleki eğitim sürecine aktif katılımı sağlanacaktır. v) Öğrenci ve öğretmenlerin değişim ve hareketliliğini sağlamak için uluslar arası programlardan yararlanılacaktır. Ve…