Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 1 1.2.7 ORGANİZASYON ve SÜREÇ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 1 1.2.7 ORGANİZASYON ve SÜREÇ."— Sunum transkripti:

1 Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 1 1.2.7 ORGANİZASYON ve SÜREÇ PERFORFORMANS YÖNETİMİ 10. Gün Performans Değerlendirme Diyaloğu – Rol Çalışması 11 Şubat 2011 Tapio Laamanen

2 Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 2 1. Senaryo Çalışan: Görevlerini yerine getirmiştir, performans seviyesi iyidir. Bazı iş arkadaşlarıyla ilişkileri çok iyi olmamakla birlikte diğer konularda sorun yoktur. Yönetici: Çalışan görevini yerine getirmiş olsa da bazı davranışlarında bir takım sorunlar mevcuttur. İş arkadaşlarıyla iyi ilişkiler kurmakta zorluklar yaşamaktadır. Diğer takım üyeleriyle iletişiminin sağlıklı gitmediğini gösteren bazı kanıtlar mevcuttur. Çalışan sorumlu olduğu projeyle ilgili diğer birimden gelen geribildirimi dikkate almamıştır.

3 Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 3 2. Senaryo Çalışan: Genel olarak işinden memnundur. Hoşlandığı ve iyi bildiği birkaç alan vardır ve görevlerini istekli bir biçimde yerine getirmektedir. Ona verilen bazı görevlerde yeterlilik gösterememektedir. Bu görevlerde çok fazla efor sarf etmesi gerektiğini bilmekte ve sonuç her zaman en iyisi olamamaktadır. Yeteneklerini geliştirebileceği eğitim imkanlarını bulamamaktadır. Yönetici: Performans seviyeleri arasında farklılıklar olduğunun farkındadır ve çalışanın odaklanma ve motivasyon eksikliği olduğunu görmektedir. Yönetici bu birimde yenidir ve referans sürecinde çalışanın yöneticisi pozisyonunda bulunmamıştır.

4 Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 4 3. Senaryo Çalışan: Hedefler büyük oranda yerine getirilmiş ve işe bağlılık üst düzeydedir. Acil proje ve görevlerin sayısı giderek artmaktadır ve çalışan 6 ay önce söz verilmiş olan desteği alamamıştır. Çalışan aşırı baskı ve stres altında olduğunu ifade etmektedir. Beklentileri anlamında hayal kırıklığına uğramış ve yöneticisine karşı güvensizlik ve inançsızlık beslemektedir. Yönetici: 6 ay önce verdiği destek sözünü hatırlamaktadır fakat ona ulaşan bilgiler ışığında işlerin yolunda gittiğini düşünmektedir. İşin kalitesi iyidir ve zamanlama anlamında sorun yaşanmamıştır. Yönetici çalışanın organizasyon yeteneklerinin ve hizmet anlayışının farkındadır fakat çalışan kişisel değerlendirme formunda bu özelliklerinden bahsetmemiştir. Çalışan yeteneklerinin farkında değildir.

5 Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 5 4. Senaryo Çalışan: 2 yıldır aynı görevde bulunmaktadır. Bu süre içinde kendini oldukça geliştirmiş olsa da sürekli benzer çalışmalarda görev almaktadır. Görevlerde yer almaya hazır görmektedir. Birim içinde farklı görevlerde yer alma için istekli olmakla birlikte yöneticisi bu konuda ona yeterince destek vermemektedir. Rutinden sıkılmıştır ve motivasyonunun düştüğünü hissetmektedir. Yönetici: Çalışanın rutin tempodan dolayı artık mutlu olmadığının farkındadır. Fakat çalışanın birim için kilit öneme sahip bir pozisyonda olması ve yer değişikliği durumunda işlerin duraksayacağından endişelidir. Çalışan alanında yetenekli ve etkindir; görev değişikliği sonunda aynı seviyeye gelmesi en az 3 ay sürecektir. Ayrıca birimdeki bazı diğer insanlar da benzer şikayetlerde bulunmuştur ve yapılacak bir değişiklik emsal teşkil ederek tatminsizliğe yol açabilir.


"Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI03 1 1.2.7 ORGANİZASYON ve SÜREÇ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları