MARKA VE KURUMSAL İ MAJ TASARIMI HAFTA V. Marka İ majı I İ maj, genel olarak bir olay, olgu, kurum, kişi hakkında bireyin sahip oldu ğ u algılama olarak.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mimaride kimlik.
Advertisements

Eğitimde Hedefler Hedef Alanları
AHMET NAFİZ DEMİR * * 2005 a.g.b k.g.b z.g.e a.g.b a.g.b o.l.m a.g.b
REKLAMCILIK Hafta 5.
MARKA VE MARKA STRATEJİLERİ
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
YURT DIŞI B İ R İ M,MARKA VE TANITIM FAAL İ YETLER İ N İ N DESTEKLENMES İ Tebliğ no 2010/6 Hitaş ymm ltd.
ADEL 1967 yılında kurulan şirket 1969 yılında İstanbul Kartal’daki fabrikasının açılması ile faaliyete geçti.ADEL’e ismini veren Kamil Yazıcı ve ortakları.
KURUMSAL LOGO ÇALIŞMASI Bursa İl Özel İdaresi. Logo, çizgesel tanıtımdır. Logolar kurumların isimlerinin, profil veya vizyonlarının temsil edildiği resimlerdir.
İŞ YAŞAMINDA CİNSİYET EŞİTSİZLİKLERİ
TUTUMLAR VE TUTUMLARIN DEĞİŞTİRİLMESİ
TÜKETİCİ DAVRANIŞI KAVRAMI VE ÖZELLİKLERİ
PAZARIN BÖLÜMLERE AYRILMASI
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
VAAZ VE HİTABETTE FARKLI DURUMLARI VE OLAYLARI GÖZETME
Reklam Fotoğraflarında Görsel İleti Tasarımı
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
ALGILAMA YÖNETİMİ BÖLÜM 7.
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
MODELLERDEN ÖĞRENME Enver CANER
MARKA VE KURUMSAL İMAJ TASARIMI
DRAMA 5. HAFTA DRAMANIN YAPISI VE UYGULANMA AŞAMALARI
BÖLÜM 8. İtibar kavramı, Türk Dil Kurumu’nun Türkçe Sözlüğü’nde şöyle tanımlanmıştır: Saygı görme, değerli, güvenilir olma durumu, saygınlık, prestij.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ
İGEP Performans Yönetimi
Çoklu ortam mesajları hazırlanırken “zihin nasıl çalışır?” kavramı neden önemlidir ?
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI. KİMLİK Mİ KİŞİLİK Mİ? KİMLİK - Kim olduğunuz - Kendiniz Hakkında ne düşündüğünüz - Kendinizi nasıl sunduğunuz Ya da Böyle.
OKUL YÖNETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
ÇEVRECİ YAKLAŞIM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA KARŞI TUTUMLARI
Yrd. Doç. Dr. Cemalettin DEMİRELİ
ALGI YÖNETİMİ Thank you Richard and thank you Kevin for your valuable insight into what makes great brands and the pitfalls that lie in store for all of.
İLETİŞİM DERSLERİ - MYO
STRUKTURCULAR Psikolojinin bir bilim olarak ortaya çıkışına eşlik eden ve doğa bilimlerinden esinlenen bir yaklaşımdır. 1879’da Alman psikolog WILHELM.
Sağlık Hizmetlerinde İletişim ve Halkla İlişkiler
KURUMSAL SİSTEM MÜHENDİSLİĞİ
KELİMEDE ANLAM VE KAVRAM. Sözcükler, farklı anlamları, anlam birimlerini içinde barındıran bir yapıdır. Bunlar sırasıyla şöyledir: Kavram: Bir varlığın.
BÖLÜM 17 SU DEPOLAMA VE DAĞITMA SİSTEMLERİ. BÖLÜM 17 SU DEPOLAMA VE DAĞITMA SİSTEMLERİ.
Reklam ve Halkla İlişkiler
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
Eğitimde Hedefler Hedef Alanları
DRAMA Drama;doğaçlama,rol oynama ve tiyatro tekniklerinden yararlanarak öğrencilerin yaşantıyı,bir olayı,bir fikri veya soyut bir kavramı oyunsu süreçlerle.
6 Tüketici Pazarlarının Analizi 1. Copyright © 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 6-2 Bölüm Soruları  Tüketici özellikleri satın.
MARKALASAK DA MI SATSAK?. MARKA – TEMELDE NE VAR? Bir «kavram» (konsept) üzerinde yükselir (FARKINIZ NE?) (NEDEN BENDEN ALMAK ZORUNDASINIZ?)
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ 1 MODÜL : WEB TASARIM. HTML 2.
Deneyimsel Bir yaklaşımla MARKA YÖNETIMI
PSİKOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet
ALGILAMA İLETİŞİM.
Doç. Dr. İhsan ÇAPCIOĞLU 14. Hafta: Sosyal Hayatı Etkileyen Din
Sigara tek sizede zarar vermiyor etrafınızdaki kişilerde bunun (sigaranın) dumanından hastalanıyor. Kendinizide ölüme atıyorsunuz. Sigarayı içerken.
ÇEVRE KAVRAMI 1. Çevre, bugünkü anlamıyla bir çok dilde yeni bir terimdir. Yakla ş ık 50 yıl önce üretilen bu yeni sözcükler dünyanın büyük bir bölümü.
ERGONOMİ ve ANTROPOMETRİ
KÜRESELLEŞME VE KÜRESEL MARKA ALGISININ SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ DOÇ. DR. ERCAN TAŞKIN ARAŞ. GÖR. CEVAT SÖYLEMEZ 02 Ocak 2019 Çarşamba.
10. MONOPOLCÜ REKABET PİYASASI
V. DERS: Event Management (Örnek Olay Yönetimi) Kavramı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Doç. Dr. İhsan ÇAPCIOĞLU 13. Hafta: Dini Etkileyen Sosyal Hayat
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Eğitimde Hedefler Hedef Alanları
V. Ünite Sanat Felsefesi ESTETİK.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

MARKA VE KURUMSAL İ MAJ TASARIMI HAFTA V

Marka İ majı I İ maj, genel olarak bir olay, olgu, kurum, kişi hakkında bireyin sahip oldu ğ u algılama olarak tanımlanabilir. Marka imajı olarak açıklanan kavram, ürün kişili ğ i, duygular ve zihinde oluşan ça ğ rışımlar gibi tüm belirleyici unsurları içerecek şekilde ürünün algılanmasıdır. Tüketiciler, ürünleri ve markaları, oluşturdukları imajlara göre de ğ erlendirme e ğ ilimindedirler.

“Tüketiciler sigara de ğ il, sigaranın yarattı ğ ı imajı içerler”

Marka Kişili ğ i Marka kişili ğ i kavramı, temelde markaların da insanlar gibi kişilik özelliklerine, belli duygular ya da izlenimlere sahip oldu ğ u varsayımına dayanır. Böylece marka, yaş, toplumsal-ekonomik sınıf ve cinsiyet gibi açılardan de ğ erlendirildi ğ i gibi, tipik karakter özellikleri ile de ilişkilendirilir.