BEŞİKTAŞ KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİM YÖNETİMİNE KATILIM
Advertisements

(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi
Sanat için Geri Dönüşüm Hamit KOŞUBAŞI Ekban SARI
G E L E C E Ğ İ N İ Z M İ R İ N İ Y A R A T I Y O R U Z
GÖNÜL KÖPRÜSÜ PROJESİ.
Topluluk Başkanı Yavuz Sultan Selim KAVRIK
KÜÇÜK MUCİTLER PROJESİ BİR TEBESSÜM ARMAĞAN ET BAŞTACIMIZ KADINLARIMIZ
TC ÇAVDARHİSAR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2011 – 2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ.
İlçemizde tüm okullarda ödül yönergesi Eğitim – Öğretim yılında uygulanmaya başlanmıştır.Tüm okullar her iki dönemde de ziyaret edilerek önce.
Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi VABpro KAPASİTE GELİŞTİRME FAALİYETLERİ TEKLİF ÇAĞRISI Proje Uygulama Başkanlığı 26 Haziran.
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
OCAK 2014 OCAK T.C. GÜLYALI KAYMAKAMLIĞI T.C. İLÇE MİLLİ E Ğ İTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Proje Ekibi
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün ulusal ortağı ve temel paydaşı olduğu Kadın Dostu Kentler Programı, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu-
İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2014 – 2015 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TANILAMA SÜRECİ ŞUBAT 2014.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
OKULLARDA SUÇ VE ŞİDDETİ ÖNLEME
OYNUYORUM, EĞLENİYORUM ÖĞRENİYORUM PROJESİ
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
PROJE ÇALIŞMALARI Hazırlayan: Mehmet AKÖNER.
ALACA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Bilgisayarda depolama
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
Bu yıl üçüncüsünü düzenlendiğimiz Enerji Verimliliği Proje Yarışmasının amacı; enerji verimliliği ile ilgili iyi uygulama örneklerinin yaygınlaştırılmasına.
Kapılarımızı yetim dünyalara açalım. Emaneti üzerimize alalım. Tüm yetimlere sahip çıkalım.
ÇAPA İLKOKULU OKUL-AİLE BİRLİĞİ
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Büro Yönetimi Öğretmeni Fatma GEZ BALIKESİR / BANDIRMA – İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Büro Yönetimi ve Resmi Yazışma Kuralları.
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
GREEN PEARLS-YEŞİL İNCİLER LdV Ortaklık Projesi T.C. GÖLBAŞI KAYMAKAMLIĞI Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü.
 KONU VE AMAÇ: Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı bölgenin ekonomik ve sosyal kalkınmasının hızlandırılması amacıyla 2012 yılında TR83 Bölgesi İnovasyon.
KARABURNA İLK/ORTAOKULU 2013/2014 TANITIM
ÖĞRENCİLER AB'Yİ ÖĞRENİYOR PROJESİ KIRSEHIR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ÖĞRETMEN BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 06 NİSAN 2015.
UYGULAMALI ÇEVRE EĞİTİMİ PROJESİ
DEĞERLER EĞİTİMİ.
GÜLKENT İLKÖĞRETİM OKULU
ÖĞRETİM YILI 8.SINIFLAR ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ ORTAK SINAVLARI ATKARACALAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
EĞİTİM PERFORMANS DEĞERLENDİRME PROJESİ SUNUMU
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ALTIEYLÜL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TOPLANTI GÜNDEMİ Açılış Sunum Soru-Cevap Kapanış.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ CANİK BAŞARI ÜNİVERSİTESİ
ŞEHİT TEĞMEN AHMET ÇITAK İLKOKULU FAALİYET RAPORU.
OKULLARDA BAŞARIYI ARTIRMA PROJESİ (OBAP)
2013 SBS ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM Öğretim Yılında 8. sınıfta olacak öğrenciler, Ortaöğretime yeni sınav sistemiyle yerleştirileceklerdir.
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM Öğretim Yılında 8. sınıf öğrencileri, Ortaöğretime yeni sınav sistemiyle yerleştirileceklerdir.
Proje, İstanbul Kalkınma Ajansı (ISTKA)’nın Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlara Yönelik Bilgi Odaklı Ekonomik Kalkınma Mali Destek Programı çerçevesinde desteklenmektedir.
12/03/ / 09 / 2009 HEDEF: HEDEF: Atık Elektrik ve Elektronik Ekipmanlar (AEEE) konusunda AB ile uyum standartlarını sağlamak AMAÇ: AMAÇ: Bu.
KAHRAMANMARAŞ BİLGİYLE BULUŞUYOR
12/03/ / 09 / 2009 HEDEF: HEDEF: Atık Elektrik ve Elektronik Ekipmanlar (AEEE) konusunda AB ile uyum standartlarını sağlamak AMAÇ: AMAÇ: Bu.
Türk Eğitim Sisteminin Yapısı ve Yönetimi
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM Öğretim Yılında 8. sınıfta olacak öğrenciler, Ortaöğretime yeni sınav sistemiyle yerleştirileceklerdir.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
MURATLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MURATLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MURATLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
ÇUBUK İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. SORU – CEVAP STRATEJİK PLANLAMA.
NEVŞEHİR REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM.
İbrahim AYDIN Bilişim Teknolojileri İl Koordinatörü.
YOZGAT İLİ 75X100 MODERN HAYVANCILIK PROJESİ
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ KONUSUNDA FARKINDALIK GELİŞTİRME PROJESİ
BENİMLE OYNAR MISIN? Yrd. Doç. Dr. Raif ZİLELİ
ÖDÜLLÜ KİTAP OKUMA YARIŞMASI
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM
Değerler eğitimi komisyon üyeleri sorumluluk değeri ve genel değerler ile ilgili yapılacak çalışmalar ve planlamalar ele alındı.
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
OKULLARDA SAĞLIĞIN KORUNMASI ve GELİŞTİRİLMESİ PROGRAMI
Sağlık Bilimleri Fakültesi
KONULAR GERİ DÖNÜŞÜM NEDİR ? NASIL YAPILIR? TEKNOLOJİK ATIKLAR NELERDİR? TEKNOLOJİK ATIKLAR HAKKINDA NE BİLİYORUZ? E ATIK NEDİR? ELEKTİRİKLİ VE ELEKTRONİK.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığından: SIFIR ATIK YÖNETMELİĞİ
Sunum transkripti:

BEŞİKTAŞ KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TEKNOLOJİDE GERİ DÜNÜŞÜM (E-ATIK) AR-GE PROJESİ

Projenin amacı: Projemizin uygulanmasıyla aşağıdaki hedeflerin kazanıma dönüşmesi amaçlanmıştır. Atık“ ile “çöp” kavramlarının birbirinden farklı olduğunu kavrama Teknolojik atıkların aslında birer çöp olmadığı ve çöpe atılmaması gerektiğini kavrama Atık malzemelerin geri dönüşüm ile tekrar kullanıma kazandırılabileceğini kavrama Elektronik Atık (e-Atık) kavramını yaygınlaştırma E-Atıkların öğrenciler tarafından toplandıktan sonra okulda sergilenerek teknolojik malzemelerin tarihsel gelişim sürecini kavrama

Bu amaç ile geri dönüşüme sağlanan katkı sonuçlandığında; Sağlık ve çevre açısından oluşabilecek tehlikeler azaltılmış, Doğal kaynakların korunmasına yardımcı olunmuş, Enerji verimliliği arttırılmış ve Ülke ekonomisine de katkıda bulunulmuştur.

Projenin konusu: E-atık kavramını öğrencilere aşılamak üzere teknolojik atık malzemelerin yarışma duygusu içerisinde toplanması.

Projenin Hedef Kitlesi: Anaokulu, İlkokul, Ortaokul ve Ortaöğretim Kurumları

Projenin işleyişi: Teknoloji ve çevreyi birleştiren bu yarışma fikri projenin aktif ve sürekli işlemesine katkı sağlayacağı düşüncesiyle projenin bir ayağını oluşturmuştur. Yarışma sonucu toplanan atıkların geri dönüşüme kazandırılması kısmında proje ortağı araştırılmış, Akademi Çevre Firmasının referansları dikkate alınarak bu firma ile işbirliği yapılmasına karar verilmiştir. Öğrencilerin bu konu ile ilgili farkındalıklarını arttırmak ve geri dönüşüm konusuna dikkatlerini çekmek için toplanan e-atıklar kulüp öğrencilerinin gözetiminde okulda sergilenmiştir. Yine aynı amaca hizmet etmek için yarışma sonuçlarının okul web sayfasında yayınlanmasına karar verilmiştir.

Yaygın Etki / Katma Değer: Öğrencilerin yarışmayı kazanma amacıyla daha çok e-atık getirme çabası öncelikle ailesine sonra da çevresindeki insanlara başvurmasına neden olmuştur. Dolayısıyla bu bilinci kazanan hedef kitle sadece öğrenci ile sınırlı kalmamıştır. Ayrıca yarışmaya katılan tüm öğrenciler e-atıkların geri dönüşüme doğrudan kazandırılmasında aktif rol oynayarak projenin asıl mimarı ve yürütücüleri olmuşlardır. Çevre bilincinin, öğrencilerimizden başlayarak sırasıyla ailelerimize, çevremize, okulumuza ve ülkemize doğru yayılan bir etki yarattığı gözlenmiştir.

Bütçe: Proje süresince atıkların konulacağı konteynırlar ve proje sonucunda verilecek ödüller proje ortağı olan Akademi Çevre Firması tarafından karşılanmış olup projenin okullara herhangi bir maliyeti olmamıştır.

Okullarımızdan Toplanan E-Atık Görüntüleri

İlçemiz Genelinde Okullarımızın Projeye Katılım Oranları

İlçemizde bulunan 126 okulumuzdan İlçemizde bulunan 126 okulumuzdan 26’sı projemize aktif katılım sağlamıştır.

İlçemiz Genelinde En Çok Katılım Gösteren Okullarımız

Bu beş okulumuzun toplam yüzdesi, projemizin toplam katılım yüzdesinin %70’idir.

İlçemiz Genelinde Projeye Katılımın Sınıf Bazında Dağılımları

İlkokulda projeye katılım oranı %70, Ortaokulda projeye katılım oranı % 24, Lisede projeye katılım oranı % 6’dır.

Ödülü Kazanan Öğrenci Sayısı Kazandığı Ödül 1 1TB HARİCİ HARD DİSK 5 SONY MP3 PLAYER 4 LOGITECH 2+1 SES SİSTEMİ 15 LOGITECT KULAKLIK 32 TOSHIBA 16 GB USB BELLEK

Bu dönem de projemiz devam edecektir Bu dönem de projemiz devam edecektir. Bu dönem birinci dönemden farklı olarak projeye öğrenci katılımının yanısıra okul bazında ve sınıf bazında da katılım olabilecektir.

Teşekkürler…