2013 MEDYA ANALİZ RAPORU.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Advertisements

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
İNTERNET GAZETECİLİĞİ
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
.com İletişimde Kökten Çözüm...
MTO HALKLA İLİŞKİLERİN BASINLA İLİŞKİSİ
Google Analytics Nedir?
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
Prof. Dr. Aysel Aziz İstanbul Arel Üniversitesi
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
MEDYA Medyayı Tanımak - Medya Çalışanları -.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Dumansız Hava Sahası uygulaması ile basında olumlu ve olumsuz haber akış ilişkisinin değerlendirilmesi Elif Dağlı, Murat Güner, Efza Evrengil, SSUK.
Yazılı Basının Tütün Kontrolu Konusunda Algı ve Tutumunun İncelenmesi
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
ERKEN ANNELER GÜNÜ Anneler Prematüre Bebekleri için Anneler Gününden bir hafta erken yürüdüler. Basın Yansımaları Mayıs 2012 Kurumsal İletişim Türkiye.
HOŞGELDİNİZ YA/EM Doktora Öğrencileri Kolokyumu 2002.
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ 2009 YILI PROGRAMI Kartal Belediyesi
Her gözden iyilik Uluslararası ÜNİVERSİTELER KISA FİLM FESTİVALİ
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
Digital Signage teknolojisini ülkemize getiren ilk kuruluşlardan biri olan Sistem 9 Medya, Türkiye’nin en geniş, en yaygın, en güvenli ve işlevsel Digital.
 BİRİMİMİZİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI * Odanın faaliyetlerinin yerel ve ulusal basın aracılığı ile odamızca çıkarılacak bülten ve dergiler aracılığıyla.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
9. SINIF TARİH DERSİ PROJE ÖDEVİ
Daha Şeffaf Bir Siyaset İçin. Doğruluk Payı  20 Haziran 2014 tarihinde yayın hayatına başladı.  ‘fact-checking’ kavramının Türkiye’deki temsilcisi.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
27 EYLÜL 2013 tarihinde Antalya’da 105 rehber öğretmene uygulanan 10 soruluk Eğitim İhtiyaçları Anketi sonuçları analiz edilmiştir. Sonuçlara ilişkin istatistiksel.
HAFTA I.
Belediyelerin kentsel yönetim ve denetimine destek olmak üzere tasarlanmış, kentle birlikte yaşayan Coğrafi Bilgi Sistemidir. Kapsamında kentin tüm harita,
İnternet Gazeteciliği ve Yeni Medya
AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı YENİLİK TRANSFERİ PROJELERİ 2008.
TELEVİZYON GAZETECİLİĞİ VE SAĞLIK İLETİŞİMİ Esra Kazancıbaşı Öztekin.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ARAŞTIRMA VE YAYIN DESTEK BİRİMİ (Ekim 2013 – Haziran 2014.
SPOR ENDÜSTRİSİ BÖLÜMLEME MODELİ
R. ŞİRKETİN TARİHÇESİ 1948 ‘de Sedat SİMAVİ tarafından kurulmuştur. 1 Mayıs 1948’de yayınlanmaya başlamıştır. 1953’de Sedat SİMAVİ’nin vefatı üzerine.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Çıkarma İşlemi – Onluk bozarak çıkarma işlemi
MEDYA TAKİP RAPORU. Yayın Adı : ICT Media Dergisi Tarih : Tiraj : D Ü NYA BİLGİ TOPLUMU VE TELEKOM Ü NİKASYON G Ü N Ü ETKİNLİĞİ İSTANBUL'DA.
DÜNYADAN TÜRKİYE’DEN BASIN REKLAMI ÖRNEKLERİ N o 210.
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-2.
MEDYA TAKİP RAPORU. Yayın Adı : ICT Media Dergisi Tarih : Tiraj : TUTED'DEN KREDİ KARTI Y Ö NETMELİĞİ HAKKINDA A Ç IKLAMA COMMENT FROM.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE MESLEKİ AMAÇLAR
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
Yeni Medya ve Sosyal Medya
Korelasyon analizi.
Mobil Gaste. Neden Mobil Gaste? Okunabilirliği artırmak; Günümüzde insanlar cündanları olmadan dışarıya çıkabilirler ancak.
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
IDEF'15 12'nci Uluslararası Savunma Sanayi Fuarı Vestel Savunma Yansıma Raporu Mayıs 2015.
"Açık Bilim, Araştırma Verisi ve Açık Erişim" Paneli Yaşar Tonta Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/tonta.html.
İLAN NEDİR?.
görsel iletişim ve tasarım Halkla ilişkiler ve tanıtım reklamcılık
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
Türkiye’nin İnsan Kaynakları Sitesi
ESKİŞEHİR TİCARET ODASI
KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ
ANFAŞ FUARLARI KAZANDIRIR
ANFAŞ FUARLARI KAZANDIRIR
ANFAŞ FUARLARI KAZANDIRIR
connect to the virtual world
FON AKIŞ TABLOSU ….
Medya Raporu 2019.
Sunum transkripti:

2013 MEDYA ANALİZ RAPORU

YÖNETİCİ ÖZETİ YÖNETİCİ ÖZETİ 2013 Medya Haber Analizi raporunda, yazılı basın verilerine göre toplam 3.294, Tv verilerine göre 718, İnternet verilerine göre 7489 haber yer almaktadır. 2013 döneminde çıkan 3.294 adet Toplam haberinin 927 adedi (%28) dergi, 10 adedi (%0) dergi eklerinde, 2060 adedi (%63) gazete, 297 adedi (%9) gazete eklerinde yer almıştır. Toplam, yazılı basındaki haberleri toplam 671.364 st x cm (3.668,66 dergi sayfasına eşdeğer) yer almıştır. Toplam, haberlerinin çıktığı yazılı basının toplam tirajı 125.840.562 şeklindedir. Bu haberler 412.870.529 kişiye ulaşmıştır. Toplam, haberleri toplam 15.085.098 $ Reklam Eşdeğeri ile yer almıştır. Toplam, haberlerinin; 1850 adedi Ulusal, 1444 adedi Yerel yayınlarında yer almıştır.

MEDYA HABER ADET DAĞILIMI YÖNETİCİ ÖZETİ Mecra Genel Toplam Yazılı Basın Ulusal 1850 Yazılı Basın Yerel 1444 Tv 718 Internet 7489 Toplam 11501

MEDYA GRUPLARINA GÖRE HABER ADET DAĞILIMI YÖNETİCİ ÖZETİ MEDYA GRUPLARINA GÖRE HABER ADET DAĞILIMI

MEDYA YANSIMALARI GENEL TABLOSU YÖNETİCİ ÖZETİ MEDYA YANSIMALARI GENEL TABLOSU

MEDYA YANSIMALARI GENEL GRAFİKLERİ YÖNETİCİ ÖZETİ MEDYA YANSIMALARI GENEL GRAFİKLERİ

YAYIN TİPİNE GÖRE HABER ADET DAĞILIMI YÖNETİCİ ÖZETİ YAYIN TİPİNE GÖRE HABER ADET DAĞILIMI

YAYIN TİPİNE GÖRE HABER ADET DAĞILIMI YÖNETİCİ ÖZETİ YAYIN TİPİNE GÖRE HABER ADET DAĞILIMI

YAYIN DAĞILIM ALANI BAZINDA HABER ADET DAĞILIMI YÖNETİCİ ÖZETİ YAYIN DAĞILIM ALANI BAZINDA HABER ADET DAĞILIMI

YAYIN DAĞILIM ALANI BAZINDA HABER ADET DAĞILIMI YÖNETİCİ ÖZETİ YAYIN DAĞILIM ALANI BAZINDA HABER ADET DAĞILIMI

MEDYA GRUPLARINA GÖRE HABER ADET DAĞILIMI YÖNETİCİ ÖZETİ MEDYA GRUPLARINA GÖRE HABER ADET DAĞILIMI

MEDYA GRUPLARINA GÖRE HABER ADET DAĞILIMI YÖNETİCİ ÖZETİ MEDYA GRUPLARINA GÖRE HABER ADET DAĞILIMI

MEDYA GRUPLARINA GÖRE HABER ADET DAĞILIMI YÖNETİCİ ÖZETİ MEDYA GRUPLARINA GÖRE HABER ADET DAĞILIMI

MEDYA YANSIMALARI GENEL TABLOSU YÖNETİCİ ÖZETİ MEDYA YANSIMALARI GENEL TABLOSU

MEDYA YANSIMALARI GENEL TABLOSU YÖNETİCİ ÖZETİ MEDYA YANSIMALARI GENEL TABLOSU

MEDYA GRUPLARINA GÖRE HABER ADET DAĞILIMI YÖNETİCİ ÖZETİ MEDYA GRUPLARINA GÖRE HABER ADET DAĞILIMI

MEDYA YANSIMALARI GENEL TABLOSU YÖNETİCİ ÖZETİ MEDYA YANSIMALARI GENEL TABLOSU

MEDYA YANSIMALARI GENEL TABLOSU YÖNETİCİ ÖZETİ MEDYA YANSIMALARI GENEL TABLOSU

MEDYA YANSIMALARI GENEL TABLOSU YÖNETİCİ ÖZETİ Teşekkürler