Logo Group Kobi’lerin başarısına adanmış 25 Yıl !..

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Tarimsalpazarlama.com Tarım Sektöründe Tedarikçiyi Çiftçiyle,
Advertisements

Burkay Yapağcıoğlu.
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
Merhaba… akıllı çözümler üretir.. Akıllı Ticaret B2B Ürün Sunumu.
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
Google Analytics Nedir?
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
© OECD A joint initiative of the OECD and the European Union, principally financed by the EU Kamu-Özel Sektör Ortaklığı Proje/İmtiyazlarında Özel Sektör.
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
SANAT ÜRÜNLERİ ONLİNE SATIŞ SİTESİ
CHICAGO POS for TURKISH HOME TEXTILE TÜRK EV TEKSTİLİ SEKTÖRÜ İÇİN ŞİKAGO SATIŞ NOKTASI 444 CENTER Inc.
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
TOKKDER Operasyonel Kiralama Sektör Raporu 2012 Yıl Sonu
Copyright Online Tedarik İçin İhale, Teklif, Finansal Analiz Sistemi ve Ortak Satınalma Platformu copyright 2009.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
Küresel Büyüme Oranları (%)
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 05 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
Tanıtım Etkinlikleri. Promosyon malzemesi dağıtımı Yer: kayıt masası Kapasite: maks. 5 firma Ücret: 5,000 Euro* / adet Üretim maliyeti dahil değildir.
Ülke Sohbet Toplantıları 5 Haziran 2009 İZMİR. GÜNEY VE KUZEY KORE ARASINDA VAKİ SAVAŞ NİHAYETLENMEMİŞ OLUP, HALEN BİR ATEŞKES ANLAŞMASI MEVCUTTUR. BU.
Amerikan Ticaret Müsteşarlığı 2013
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
Mehmet Yavuz KEKLİKOĞLU
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
Mevcut Durum ve Gelecek Vizyonu 18 Temmuz 2012 Sakarya
GÜNCEL EKONOMİK GELİŞMELER VE 2008 OCAK-HAZİRAN DÖNEMİ MERKEZİ YÖNETİM BÜTÇE UYGULAMA SONUÇLARI KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 10 Temmuz 2008 T.C. MALİYE.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 5 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
1 ÜNİVERSİTE – SANAYİ İŞBİRLİĞİNDE KOSGEB DESTEKLERİ (Serhan EKER – 2008 Aralık)
TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
YONT401 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
KÜRESEL EKONOMİK YENİDEN YAPILANMA SÜRECİNDE TÜRKİYE EKONOMİSİ Türkiye’nin Stratejik Sektörlerinde Temel Politikalar Paneli - Enerji Sektörü - Necmiddin.
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş)
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
Hazırlayan:Murat Sait ÇABUK. 1: B2B (Business to Business): Sirketler Arası Elektronik Ticaret * B2B’nin temeli, sirketlerin internet uzerinden birbirine.
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
Türkiye Bankalar Birliği 49. Genel Kurulu 1 Türkiye Ekonomisi ve Bankacılık Sistemindeki Gelişmeler Ersin Özince Türkiye Bankalar Birliği Yönetim Kurulu.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 15 Ekim 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
7. büyük tekstil ve hammaddeleri 6. büyük hazır giyim ve konfeksiyon
E- Ticaret Altyapısı.
ELEKTRONİK TİCARET TÜRLERİ
Euler Hermes: Facilitating change in trade landscape of Turkey
İNOVASYON.
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
1 E-Ticaret ve Güvenli Ödeme Kısım I. E-Ticaret Kısım II. Güvenli Ödeme Umur YILMAZ Comtech Tic. Ltd
Alibaba.com Marka Hikayesi
ELEKTRONİK TİCARET DEVİ: ALİBABA.com
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
ALİBABA GROUP FULYA KARAYAZI
Ticari Risk Yönetimi ve Ticari Alacak Sigortası
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
ALİBABA`NIN KURULUŞU Merkezi Çin’de bulunan Alibaba.cominternet sektöründe oldukça uzun zamandır hizmet veren şirketler arasında. İçinde bulunduğumuz yıl.
Türkiye ekonomisi 2016'nın son çeyreğinde %3. 5, 2016 yılında %2
Merve ÇAKMAK.
ALİBABA Ağahan KÖSE
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Logo Group Kobi’lerin başarısına adanmış 25 Yıl !..

Logo Yazılım •KOBİ’lerin hizmetinde Çeyrek Asır •150,000’i aşan yazılım paketi satışı •1,000,000 kullanıcı •10 binlerin işi... •KOBİ’lerin bilişimle tanışması

e-Logo Logo Elektronik Ticaret Hizmetleri A.Ş. •Kuruluş : May 2008 •Misyon : Logo ekosisteminin web hizmetleriyle toplam rekabet gücünü artırmak.... •LBS-EST B2B Hizmetleri AŞ’nin KOBi2B hizmetlerinin devralınması. •Diyalogo Projesi –Web 2.0 –Sosyal Ağ, Ticari İlişki Motoru –Ücretsiz Web Sitesi, –Camia Yönetimi, –ERP entegrasyonu, –Sarı Sayfalar, –Ürün Vitrini

Business 2.0 •Türkiye’nin Business 2.0 Platformu • İlişkiler ve sosyal ağ üzerine kurulu İş Portalı • Yeni bir 1-1 iletişim kanalı • B2B ticaret ortamı • Özgün ve üye tarafından üretilen içerikle, bilgi paylaşımı ve öğrenme • “Business Utilities”

Diyalogo.com ve Logo Entegrasyonu Diyalogo Reminder Website Creation Wizard

Diyalogo.com event and news feeds... Diyalogo Mini / Diyalogo Mobile Diyalogo on Intranet

... Diyalogo’nun değerini web sitemize gelen ziyaretçilerin Diyalogo’dan geldiğini görünce farkettim.. Özcan Büyükaydın - Ilkem Özel Öğrenci Yurdu, Yalova Diyalogo.com – Başarı Hikayeleri... Diyalogo ile tanışınca tüm e-iş faaliyetlerimizi Diyalogo’ya taşıdım. M. Hakan Gemci, Gemci Tarım Makinaları, K.Maraş...Küçük bir çiçekçi dükkanım var. Diyalogo ile birçok yeni müşteri edindim, gelirlerim arttı. Zekeriya Yılmaz-Mesaj Çiçek Evi, İstanbul... Diyalogo aracılığıyla işi ilişkileri kurabiliyorum. Bazı ithal ettiğim malların yerli üretildiğini farkettim. Ürünlerim için bayiler buldum. Şener Eslemez, Milenyum Su, Eskişehir... Diyalogo’da sektör uzmanları tarafından yazılmış bilgi verici yazılar, işimizle ilgili haberler, yerel il siteleri ve fikir paylaşımı için özel ilgi grupları imkanları var. Safa Toral – TeamMRP, Ankara

E-Logo B2B Hizmetleri Diyalogo (İç Piyasa) Alibaba (İhracat, Dış Ticaret) Interoperabilite Hizmetleri Kobi2B, GoGaranti...

E-Logo Servisler Vizyonu KOBi2B Alibaba GittiGdiyor Hepsiburada Collaboration Protocol Profile/Agreement

Alibaba.com 1688.HK

12 Misyon: Ticareti Kolaylaştırmak ( 让天下没有难做的生意 ) Vizyon: KOBİ’lerin mal temini, satış ve pazarlama, yönetim ve finans süreçlerine bilişim teknolojileriyle yardımcı olmak... Alibaba.com - Dünya’nın lider B2B Pazaryeri

13 Ana konularımız KOBİ + E-Ticaret Anahtar sözcüklerimiz:

14 Mal temini süreçlerine kattığımız değer

Satınalmadaki Riskler– Doğru Tedarikçiyi ve Doğru Ürünleri Bulabilmek 15 Satınalma sürecinde harcanan zaman Fuarlar– Geleneksel Tedarik Kanalı

16 Fuarlar  Coğrafi ve zamansal kısıtlar  Uzun arama ve bulma süreci  Teklifleri karşılaştırma zorluğu  Yüksek Seyahat masrafları  Deneyim ve bilgi paylaşma olanakları Alibaba ile tedarik kolaydır! Alibaba.com  : 24x7x365 ürün bilgisine ulaşabilme  Hız: Tüm Dünya’dan tedraikçilere anında ulaşabilme  Şeffaflık : Teklifleri ortak bir zemine göre değerlendirme  Seyahat zamanı ve masraflarından tasarruf  Küresel network and Bilgi Paylaşımı : Yerel iş ortaklarını bulma, dünyanın her bir tarafından tüccarlarla forumlarda bilgi paylaşımı

17 Arama motorları Ne İşe Yarar? Arama motorları ne için kullanılıyor? B2B pazaryerleri işletmeler için Arama Motorlarından daha iyi bir Pazarlama Platformudur. Kaynak: CNNIC (Sep 2009)

Aramalar

20 Satıcılara Sunduğumuz Değer  : Varolma savaşında yardımcı olmak – müşteri bulmak, sipariş getirmek

İşletmelerin Çözmek Olduğu Ticaret Sorunları 21 Ne gerekli? Zorluklar Yaşam Döngüsü Geniş ve güvenilir müşteri tabanı Pazar istihbaratı ve bilgisi Pazarlama Çözümleri Güvenli ve kolay alışveriş Ticaret Sorunları Ayakta Kalabilme Savaşı Müşteri bulabilme, Sipariş Alma

Toptan Pazarlar 22

23 Fuarlar  Pahalı stand fiyatları  Her ürüne göre ayrı pazarlama kanalı  Uzun müşteri bulma süreci  Seyahat masrafları, nümune taşıma masrafları ve bürokrasisi Toptan Ticarette Geleneksel ve Online Çözümler Alibaba.com  Düşük maliyet  24x7x365: Müşteriye ulaşım  Hız: Müşteri bilgi isteklerinin Dünya’nın herhangi bir tarafından anında elinize ulaşması  Seyahat masraf ve zamanından tasarruf

Kendi Siteni Açmak  Web sitesinin maliyeti yıllık min $3000  Tasarım ve bakım maliyetleri  Bilgilerin kısa zamanda eskimesi ve güncelleme problemleri  Teknik sıkıntılar  Siteye trafik çekme zorunluluğu site.

 Üyelik Ücretiyle:  Gold Supplier logosu  Şirket Banner  Şirket Bilgisi  IM Tool and  Ürün Bilgisi  Showroom  Hazır oluyor!  Trafik ise Alibaba.com sorumluluğunda Our Marketplaces and Storefronts Provides Superior Value to Suppliers

Alibaba Group 26 Alibaba Ecosystem around 73% held by Alibaba Group 100% owned by Alibaba Group 100% owned by Alibaba Group 100% owned by Alibaba Group 100% owned by Alibaba Group Alibaba Dünya’da e-ticaret ile ilgili tüm çözümleri tek çatı altında toplayan tek kuruluştur.

alibaba.diyalogo.com 27

Başarı Öyküleri

Alibaba Türkiye  200,000 kayıtlı kullanıcı  2009’da ayda ortalama 4800 ek kullanıcı  %44 Alıcılar, %15 Satıcılar, %41 Alıcı-Satıcılar  Gold Supplier Artışı (Ekim 2009) %30  Alım isteklerinin % 15’i sadece Ortadoğu ülkelerinden

Türk Ekonomisi  En büyük ihracat pazarları Almanya (%10), UK (%6), Italya (%6), BAE (%6), Rusya (5%), Fransa (%5)  En büyük ithalat pazarları : Rusya (%15 – doğal gaz), Almanya (%9), Çin (%8)  [Data from the Chamber of Turkish Export Associations as of September 2009]  En çok ithal edilen ürünler : Endüstriyel ara Malları (%33)  İhracat Potansiyeli Yüksek Sanayiler: Oto Yedek Parçaları, Doğal Taş ve Mineraller (Mermer ve Granit), Çikolata, şekerleme, kuru meyve, Kişisel bakım ürünleri (kozmetik, sabun, deterjan)  E-ticaret hacmi 5.5 Milyar ABD Doları ve büyüme hızı (Avrupa’nın üstünde).

KOBİ’lerimizin başarısı için!... + E-Dünya’da başarı için!..