Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Facebook Reklamları.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Google Adword Arama Ağı
Google Analytics Nedir?
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
LEYLA BALIK TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF (İ.Ö.)
Google Arama Ağı Hedefleme Seçenekleri
E TİCARETİN REKLAM BOYUTU
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
Yandex Reklamları.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
SOSYAL MEDYA.
HAFTA I.
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Yandex reklamları ile hedef kitlenize metin reklamlarınızı ; Anahtar Kelime Yer Hedefleme yaparak gösterebilirsiniz.
HAZIRLAYAN: BURCU OLGUN
E- Ticaret Altyapısı.
Adı Soyadı : Serkan YILDIZ No : Bölüm : Türkçe Öğretmenliği 2. Sınıf Örgün Eğitim.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
Yazılım Geliştirme Projesi
Arama Motoru Nedir?.
EĞİTİMDE WEB 2.0 ARAÇLARI ENİS TOPALOĞLU TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
WEB 2.0 KAVRAMI TEKNOLOJİLERİ ARAÇLARI
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
BETÜL COŞAR. Web 2.0 araçları:  Google DocsGoogle Docs  BloggerBlogger  EdmodoEdmodo  YoutubeYoutube  PreziPrezi.
İZİNLİ PAZARLAMA.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Ayşegül ARSLAN.
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
SOSYAL MEDYA.
Web Tarayıcıları ve Arama Motorları
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Yeni Medya Kültürü ve Sanal Kimlik
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Web Tarayıcıları ve Arama Motorları
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?

Program. Neden çevrimiçi reklamcılık? Google Görüntülü Reklam Ağı Nedir? Müşteri Satın Alma Döngüsü Neden Google Görüntülü Reklam Ağı? Doğru hedefleme seçeneklerini belirleme Maliyetleri denetleme Sonuç Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç

Çevrimiçi reklamcılık neden avantajlıdır? Google Görüntülü Reklam Ağı, reklamları YouTube ve Gmail'in yanı sıra milyonlarca yayıncı siteye yerleştirerek müşterilere ulaşır Müşteriler çevrimiçi düşünür, değerlendirir ve destekler Çevrimiçi zamanın %95'i içerik sitelerinde geçirilir Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç

Google Görüntülü Reklam Ağı Nedir? Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN), reklamlarınızı yerleştirebileceğiniz reklam alanı olan bir web sitesi ağıdır Google Görüntülü Reklam Ağı, ilgi düzeyi yüksek kitlelere ulaşmak için kesin hedefleme kullanır. Bu, reklamverenler için daha iyi sonuçlar verir Milyonlarca yüksek kalitede haber sayfasında, belirli konulardaki web sitelerinde, video sitelerinde ve bloglarda reklam vermenin basit ve ekonomik bir yoludur Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç

Hem kitlesel medyada hem de niş sitelerde. Erişim Kitlesel Medya Niş Medya

Görüntülü reklamcılık işinizde nasıl avantaj sağlar? Görüntülü reklamcılık; farkındalık oluşturmaya, kampanya erişimini artırmaya, dönüşümler gerçekleştirmeye yardımcı olabilir ve sonuç olarak söz konusu satın alma döngüsünü hızlandırabilir Farkındalık İlgi Alanı Değerlendirme Satın Alma Müşteri Satın Alma Döngüsü Bağlılık Müşteri satın alma döngüsünde dört aşama vardır: Farkındalık İlgi Alanı Değerlendirme Satın Alma Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç

İşiniz için neden Google Görüntülü Reklam Ağı'nı seçmelisiniz? Milyonlarca siteye, videoya ve cihaza erişebilirsiniz Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı, satın alma döngüsünün her adımında müşterilerinize erişmenizi sağlayan mükemmel bir ikilidir Kampanyalarınızda Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı'nın birleştirilmesi, yalnızca Arama Ağı kampanyalarına kıyasla daha fazla dönüşüm sağlar Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç

Doğru müşteriler nasıl hedeflenir? Google, aşağıdakiler yoluyla ilgili müşterilere erişmenize olanak tanır: İçeriğe Dayalı Hedefleme Kitlenizi, yaptıkları anahtar kelime aramasına, konu aramasına veya yerleşim aramasına (ziyaret ettikleri sitelere) göre hedefleyin Kitle Hedefleme Kitlenizi ilgi alanlarına ve demografik özelliklerine göre veya yeniden pazarlama yoluyla hedefleyin. Ayrıca Google'ın benzerler teknolojisini kullanarak yeniden pazarlama listenizdekilere benzer göz atma alışkanlıklarına sahip tüketicileri bulabilirsiniz Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç

+ Doğru müşteriler nasıl hedeflenir? İçeriğe Dayalı Hedefleme En iyi yaklaşım şudur: + İçeriğe Dayalı Hedefleme Kitle Hedefleme Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç

İçeriğe Dayalı Hedefleme. İnsanlara aşağıdaki yöntemlerle ulaşın… Konu hedefleme – Google tarafından sizin için düzenlenmiş 1700 site kategorisi arasından seçim yapın İçeriğe dayalı anahtar kelime hedefleme – anahtar kelimeleri siz seçin, Google görüntülü reklamlarınız için en iyi siteleri bulsun Yerleşim hedefleme – kampanyanız için doğru yerleşimleri manuel olarak seçin Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç

Kitle Hedefleme. İnternet kullanan doğru insanlar İlgi alanı kategorisine dayalı pazarlama – insanlara sevdikleri şeylere göre reklamları gösterir Demografi – kitlenizi cinsiyete ve yaşa göre belirleyin Yeniden pazarlama – sitenizi ziyaret eden, ancak dönüşüm gerçekleştirmeyen insanlara ulaşın Benzer kullanıcılar - Google'ın benzerler teknolojisi, yeniden pazarlama listenizdekilere benzer göz atma alışkanlıklarına sahip kullanıcıları bulur Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç

Orta Boy Dikdörtgen 300x250px Reklamverenlere hangi reklam boyutları sunulur? Büyük Dikdörtgen 336x280px Gök delen 120x 600px Kare 250x250px 200x200px Leaderboard 728x90px Orta Boy Dikdörtgen 300x250px Geniş delen 160x Banner 468x60px

Reklamverenlere hangi reklam türleri sunulur? Standart resim (JPG veya GIF) Standart flash Zengin medya flash Video içi reklam Tıkla oynat video reklamları Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç

Maliyetlerimi nasıl denetleyebilirim? Açık artırma sistemi, en rekabetçi fiyatı ödeyerek her reklam alanı için teklif vermeniz anlamına gelir Sayfadaki konumunuzu koruyabilmek için gerekli olan minimum miktardan sadece en çok 1 kuruş daha fazla ödersiniz Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç *Kaynak: Google'ın Kendi Verileri. En son güncelleme tarihi: Temmuz 2012. **XXX

GDN doğru müşteriye ulaşmanıza yardımcı olur. Doğru müşteriler Belirli demografiler, yaşam biçimi, psikografikler ve davranış geçmişine dayanan bir özel segment hedefleyin İlgi alanlarına ve satın alma amacına göre nitelikli olanlara erişin Önceki site ziyaretçilerinin ilgisini yeniden pazarlamayla çekin

Hangi fiyatlandırma modelleri kullanılabilir? BGBM: Bin gösterim başına maliyet Yalnızca reklamınız görüntülendiğinde ödeyin Neden? Görünürlüğü artırmayı hedefleyen kampanyalar için kullanın. Gösterim, erişim, sıklık ve arama artışı gibi metrikleri izleyin TBM: Tıklama başına maliyet Yalnızca bir kullanıcı reklamınızı tıkladığında ve web sitenizi ziyaret ettiğinde ödeme yapın Tıklamaların sizin için önemli olduğu kampanyalar için kullanın. Satışlar, olası satışlar ve kayıt işlemlerinin sayısı gibi metrikleri izleyin Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç *Kaynak: Google'ın Kendi Verileri. En son güncelleme tarihi: Temmuz 2012. **XXX

GDN müşterilere doğru zamanda ulaşmanıza yardım eder. İçeriğe dayalı hedeflemeyi, kitle hedeflemeyle birleştirerek satın almayı düşünen kullanıcılara ulaşmak için kullanın Konu Hedefleme Anahtar kelime ve içeriğe dayalı hedefleme Yerleşim hedefleme

GDN müşterilere doğru mesajla ulaşmanıza yardım eder. Kullanıcı davranışı, ilgi alanları veya demografik özelliklerine göre reklamı özelleştirin Zengin medya, kullanıcı katılımını ve hatırlanabilirliği artırır

Sonuç. Google Görüntülü Reklam Ağı, son derece yüksek hedefli bir reklamcılık biçimidir ve Doğru müşterilere Doğru zamanda Doğru mesajla ulaşılmasına yardımcı olur Neden? Nedir? Avantajları Reklam biçimleri Hedefleme Maliyetler Sonuç

Teşekkür ederiz. Herhangi bir sorunuz olması durumunda veya Google Görüntülü Reklam Ağı'nın kurulumuyla ilgili yardım almak için lütfen iletişime geçin: 0216 469 66 80 / Pbx info@nethizmet.net