360° Beyin Avı 27 Mayıs 2003 360° BEYİNAVI 27 Mayıs 2003 Doç. Dr. Yeşim Toduk Akiş Amrop International 1.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
STRATEJİK PLAN STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ
Advertisements

Presentation title Novo Nordisk Way.
SEAHORSE HAKKINDA Sea Horse Petrokimya 1996 yılında Ali Şafak Akmil tarafından kurulmuştur.
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Strateji Tasarımı İlker acar.
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
Kalite Kavramı.
Farklı Kültürlerde Liderlik Yapmak Prof. Dr. Yeşim Toduk Akiş
YÖNETİM KURULU ÜYESİ BELİRLEME YAKLAŞIMI 360° Beyin Avı 27 Mayıs 2003 Yönetim Kurulu Üyesi Seçme Kriterleri 27 Mayıs 2003 Amrop International 1.
Tarihçe Ortaklık Yapısı Yönetim Yapısı,Genel Müd.Yön.Kur.Bşk Vizyon Misyon Rakipler Sosyal Sorumluluk.
İŞYERİNDE ETİK (AHLAK)
Türkiye’de Liderlik ve İK Katkısı 25 Mart 2006 TÜRKİYE’DE LİDERLİK VE İK KATKISI 25 Mart 2006 Prof. Dr. Yeşim Toduk Akiş Amrop International 1.
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
ERK İSG&İK – –
Ortak Öğrenme Nasıl Gerçekleşir? Türk Otomotiv Sektöründen Örnekler TÜSİAD – UİG Rekabet Öncesi İşbirlikleri Başarı Hikayeleri Semineri Dr. Umut EKMEKÇİ.
OTO KAZA SİGORTALARI - HİZMET KALİTE İYİLEŞTİRME
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
YEREL HİZMETLERİN GÖRÜLMESİNDE KAMU-ÖZEL ORTAKLIĞI VI. YEREL YÖNETİMLERİN MALİ YÖNETİMİ FORUMU Yrd. Doç. Dr. Hilmi Çoban Aralık 2013.
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
Prof. Dr. Yeşim Toduk Akiş
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
3. Seçme ve Yerleştirme Zirvesi 21 Eylül 2006 Geleceğin Lideri Nasıl Seçilir? Nasıl Korunur ? 21 Eylül 2006 Amrop International Prof. Dr. Yeşim Toduk Akiş.
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMUNA BAĞLI SAĞLIK ÇALIŞANLARININ İDARİ VE YÖNETİCİ PERSONELİNİN ATAMA VE TERFİ KRİTERLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (MERSİN.
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
1 T.C. HİTİT ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ GIDA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ KALİTE YÖNETİM PRENSİPLERİ Yrd. Doç. Dr. FATİH ÖZBEY 2007.
Kalite Temsilcisi Handan KUZPINARI
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
GÜNEŞ SİGORTA.
TARİHÇE 1990 yılında Anadolu Hayat Sigorta A.Ş Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketinin yürüttüğü hayat sigortacılığı faaliyetlerini devraldı.Böylece ülkenin.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Performans ölçme ve değerlendirme güz
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
Strateji Geliştirme Başkanlığı
YÖNT 102 – İŞLETMEYE GİRİŞ II
Metin DURAN Genel Müdür
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
AYDIN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
 1993 ’ de 10 kişi ile kurulan temizlik ve ilaçlama firması; bugün 2000 kişiden oluşan ve 5 firmayı barındıran bir grup şirketi…  Türkiye genelinde.
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
İSTEDİĞİNİZ SORUNSUZ BİR TAŞINMA İŞLEMİ İSE >DOĞRU YERDESİNİZ< EVDEN EVE NAKLİYAT Adres: Kemalpaşa Mah. 20/4 Sk. No:21 Bağcılar / İstanbul Telefon : 0212.
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
LOBI HOME GAYRIMENKUL BIREYSEL VE KURUMSAL DANı Ş MANLıK HIZMETLERI.
Toplam Kalite Yönetimi
“Günde defa karar anıyla karşı karşıya kalıyoruz.” Jan Carlzon, İskandinav Hava yolları Başkanı.
TAKIMA DAYALI PERFORMANS DEĞERLENDİRME
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
 Kalite en basit tanımıyla, müşteri isteklerine cevap verebilmektir.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Hastane Kullanımındaki Artış - Kalite İlişkisi Hastane Kullanımındaki Artış - Kalite İlişkisi Sakarya KHB Genel Sekreteri Doç Dr Hasan S.SAĞLAM.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
YÖNETİCİ BULMA ve YERLEŞTİRME
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
YÖNT 102 – İŞLETMEYE GİRİŞ II
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
Tedarik Zincirinde Karar Aşamaları
Tedarik Zincirinde Karar Aşamaları
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

360° Beyin Avı 27 Mayıs ° BEYİNAVI 27 Mayıs 2003 Doç. Dr. Yeşim Toduk Akiş Amrop International 1

360° Beyin Avı 27 Mayıs ° Beyinavı •Bir hizmet standartıdır... •Şirketlere doğru yöneticiyi bulma garantisidir. ‘Yönetici Arama ve Yerleştirme’ konusunda sektör adına oluşturulan bir kalite standartıdır. •Beyinavı işkolu soyut gibi algılanabilir, gerçekte son derece ölçülebilir somut bir sonucu var. •Amrop Hever olarak hem kendimiz adına bir tür taahhütname ortaya koyuyoruz, hem de sektörümüzün hizmet kalitesinin değerlendirilmesi için kriterler belirliyoruz. 2

360° Beyin Avı 27 Mayıs ° Beyinavı •Amrop Hever olarak sektöre kriter getiriyoruz. Verdiğimiz hizmetin garantisini biz taahhüt ediyoruz. Hem Amrop Hever olarak kendimiz adına bir tür taahhütname standardı getiriyoruz, hem de sektörümüzün hizmet kalitesinin değerlendirilmesi için bir kriter belirliyoruz. •360° Beyinavı, AMROP HEVER Türkiye ofisinin önderliğinde ilk kez açıklanacak. Bunu Türkiye ekonomisi için acil bir sorumluluk olarak görüyoruz. 3

360° Beyin Avı 27 Mayıs ° Beyin Avı Ülke Ekonomisine Katkısı... •En önemli sermaye insan kaynağı, hele stratejik kararları alabilecek noktadaki insan kaynağı daha da önem kazanıyor. •Şirketlerin fark yaratabilecekleri en önemli sermayeleri ‘Liderler Grubu’dur. Genel Müdür’e bağlı çalışan üst düzey yöneticiler ve şirket Yönetim Kurulu bu ‘Liderler Grubu’nu oluşturur. Şirketlerin yönünü bu grup belirler, stratejik kararları hissedarlara kabul ettiren / ettiremeyen yine bu gruptur. Amrop Hever bu Liderler Grubu’nu seçer, değerlendirir ve şirketlere yerleştirir. 4

360° Beyin Avı 27 Mayıs ° Beyin Avı Ülke Ekonomisine Katkısı... •‘Yönetici Arama ve Yerleştirme’ işindeki kalite standartı, 360° Beyinavı, işletmeler, bankalar, şirketler ve ülke ekonomisi için çok önem taşıyor. Yanlış yöneticiler çok maliyetli olmaktadır... •‘Doğru yöneticiyi 360° araştırma yöntemleri ile arayarak – şirketlere yerleştirmek’ ülke ekonomisine çok fazla artı değer sağlamaktadır. Doğru yöneticiler, şirketler çağ atlatıyor, verimlilikleri patlatıyor, şirketleri kara geçirerek büyütüyor. Şirket efsaneleşiyor... 5

360° Beyin Avı 27 Mayıs ° Beyin Avı •360° Beyinavı, doğru adayın hiç atlanmadan bulunmasını, müşterilerimizin kısa ve uzun dönemli memnuniyetlerinin sağlanarak, iş ortaklığımızın sürekli kılınmasıdır. •360° Beyinavı, standartı olan, kalitesi ölçülebilir bir işortaklığıdır. •Hedef: 1. Beklentisinin ötesinde memnun müşteri – şirketler. 2. Kendi sınırlarını zorlayabilmiş, başarılı tatminkar yönetici. 3. Müşterileriyle süreklilik gösteren, ‘iş ortaklığı’ geliştirmiş olan, büyüyen, gelişen AMROP HEVER. 6

360° Beyin Avı 27 Mayıs ° Beyin Avı •Ölçülebilir ve devamlılık gösteren bir standartta, tüm ‘yönetici arama ve yerleştirme’ prosesini fark yaratacak bir titizlikle yürütmektir. •360° Beyin Avı – Misyon – Sektörün standartı olma sorumluluk ve bilinciyle doğru insanı, doğru şirket ile buluşturmanın nelere dönüşebileceğini dönüştüğünü biliyoruz; ülke ekonomisine katkısına olan bilinç ve duyarlılık ile hareket ediyoruz. İŞİMİZE SAHİBİZ. 7

360° Beyin Avı 27 Mayıs ° Beyin Avı •360° Beyin Avı Prosesi (Ek 1) •360° İş Ahlakı •360° Gizlilik •360° Güven •360° Memnuniyet 8

360° Beyin Avı 27 Mayıs ° Beyin Avı •360° Beyin Avı Misyonu ile hizmet veriyoruz. •360° Beyin Avcıları olarak bizler, önümüzdeki 30 yıl süresince müşterilerimize hizmete devam etme taahhütündeyiz. Bu iş bizim kendi işimiz, sermayemiz, bilgimiz, 360° Beyin Avı bir yaşam biçimi. •360° Beyin Avı, para odaklı bir yaklaşımı değil, kalıcı sağlam ilişki odaklı olmayı gerektirir. Karşılıklı güven esastır. •360° Beyin Avcıları, herkesten daha etik olmak durumundadır. Kalıcı ve ‘gerçek iyi’ olmanın yegane temeli budur. 9

360° Beyin Avı 27 Mayıs ° Beyin Avı •360° Beyin Avı standartı, Amrop Hever – Türkiye olarak kurulduğumuz 1996 yılından itibaren, memnuniyet beklentilerini sürekli artarak karşılamaktadır. •Amrop Hever 360° Beyin Avı ile Türkiye’de sürekli başarılarını, ilişkilerini, memnuniyetini arttırarak sürdürmektedir. •Bizim sektöre standart olarak getirdiğimiz “360° Beyin Avı” toplantısına katıldığınız için •360° Teşekkürler... •Şirketler dışarıdan bir lider transfer etmek istediklerinde, 360° Garanti istiyorlarsa, Amrop Hever olarak taahhüt veriyoruz. 10