A.Şükran Demiralp Şubat, 2013

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
3- Site konuyu geniş çaplı ele almış ve konuların anlaşılması için değişik ve anlaşılır örnekler verilmiş. Her konuya ayrı.
Advertisements

Dünya ile bağlantınız İNTERNET VE AĞ.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
Halit Yıldırım
Web 2.0 AraçlarI OĞUZ TEKE
Kontrol : Yard.Doç.Dr.Yüksel Göktaş
Sosyal Ağların Eğitimde Kullanımı
ZAFER KARAKABAK TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (İ.Ö)
Alican ÖZTÜRK Akdeniz Üniversitesi
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
Web 2.0 Araçları Rıdvan Gezici
Bİlgİsayar güvenlİğİ , TELİF HAKLARI, HUKUK
İNTERNET ADRESLERİ.
MOBİL ÖĞRENME VE MOBİL UYGULAMALAR
Güvenli İnternet Kullanımı
YARINA KALMAK ADINA SORUMLULUK EĞİTİMİ
TANDEM Programı ile dil öğrenme Nadide Yılmaz
SEMİNERİMİZE HOŞ GELDİNİZ…
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
E-Twinning Avrupa Okul Ortaklıkları Eşleştirme Projesi
Girişimcilik.
May 5, 06© Copyright M.Tınaz Titiz, SMUH®1 Disiplin (aile içinde)
Bu sunum Akdeniz Üniversitesi öğrencisi tarafından Bilgisayar 2 dersi için hazırlanmıştır. KONU: WEB 2.0 ARAÇLARI.
DERS VE MESLEK SEÇİMİ MUSTAFA KAYNAK ANADOLU LİSESİ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK SERVİSİ Mustafa Kaynak Anadolu Lisesi.
Sesli sunu.
Bilgiye Ulaşma ve Biçimlendirme
GÜZEL YAŞAMIN 10 ANAHTARI
KÜMELER.
Bilişim Teknolojileri Dersi
CİN ALİ İNTERNETTE ALIŞVERİŞ YAPIYOR
E-Öğrenme Nedir?
SEÇMELİ DERSLERİN UYGULANMASI
MİMİO Hazırlayanlar Duygu Akdiş Ayşenur Konur
Comenius Programı Onur AYDEMİR
VERİMLİ SU KULLANIMI NE DEMEKTİR?
Ders Planı.
BİT’ini Kullanarak Bilgiye Ulaşma ve Biçimlendirme
Farklılaştırılmış Öğretim
MÜLAKAT (GÖRÜŞME) Ünlü kişileri çeşitli yönleriyle tanıtmak veya toplumu ilgilendiren önemli bir konuyu aydınlatmak için ünlü kişi yahut uzmanlarla.
BİT’ini Kullanarak Bilgiye Ulaşma ve Biçimlendirme
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
Hazırlayan: Yeşim EKİCİ. Dünya genelindeki bilgisayar ağlarını ve kurumsal bilgisayar sistemlerini birbirine bağlayan elektronik iletişim ağıdır Internet.
Bilgiye ulaşma ve biçimlendirme yöntemleri
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ
İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ
Okul Rehberlik Servisi
ENES KARAAĞAÇ TÜRKÇE ÖĞRETMENLIĞI II. SıNıF (ÖRGÜN ÖĞRETIM) Web 2.0 Araçları Tanıtım Sunusu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI SELÇUKLAR İLKOKULU-ORTAOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
Rıdvan Gezici  Web 2.0 nedir ?  Web 2.0 araçları  Eğitimde web 2.0 ‘nin kullanımı  Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı.
İNTERNET.
Bilişim Teknolojileri Dersi
CANSU ALTIN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
BURCUGÜL B İ LG İ N TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ ( İ.Ö.) EĞİTİMDE WEB 2.0 ARAÇLARI.
Su Kirliliği Neşe Çalık 5-İ 241
Tercih İşlemlerinin Yapılacağı Yerler:
İLETİŞİM VE BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
ÇOCUĞUN OKULA UYUM BAŞARISINI ARTTIRMAK İÇİN VELİYE DÜŞEN GÖREVLER
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
TÜBİTAK Doç. Dr. Eyüp ARTVİNLİ
1) r/turkce/sinif6/duygular?id=18c27fca0 8b603a5af48abc77c4c9bf0&s=10&n=1 Bu sitenin konu anlatımında vido ve anlatım.
İŞLETİM SİSTEMİ.
YARINA KALMAK ADINA SORUMLULUK EĞİTİMİ
Aile Atölyeleri Projesi
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
Haklarımı Biliyorum, Düşüncelerimi Açıklıyorum
İNTERNET ADRESLERİ.
Bireysel Çalışma Yöntemi
MOTİVASYON Psikolojik Danışman Emre Cesur. Motivasyon Nedir?  Bireyin hareket ve davranışlarını başlatan güçtür.
Sunum transkripti:

A.Şükran Demiralp Şubat, 2013 ÖZGÜR ÖĞRENME ÖRNEKLERİ Bir okul ve birkaç kişi SORUN ÇÖZME KABİLİYETİ(SÇK) için BEYAZ NOKTA SORULARI(BNS) ETKİNLİĞİ öncesi BİR DERLEME… A.Şükran Demiralp Şubat, 2013 A.Şükran Demiralp

1920’lerden Bir Özgür Öğrenme Ortamı Örneği SUMMERHİLL OKULU -1- http://bit.ly/Vr6279 Amaç: Kendine güvenen, tek bir otorite kaynağı yok, haftalık toplantılarda herkes eşit oy hakkına sahip, 5 yaşındaki bir çocuk ve okul müdürü aynı oy hakkına sahip insan ilişkilerinde başarılı, başkalarına değer veren ve saygı duyan, kendine yapılmasını istemediğini sen de başkalarına yapma, kişisel sorumluluk duygusuna sahip kendi kararlarını alabilen marangoz, doktor, matematikçi, olma kararlarını kendileri alırlar mutlu bireyler yetiştirmektir. A.Şükran Demiralp

SUMMERHİLL OKULU -2- http://bit.ly/Vr6279 Bir özgür eğitim uygulamasıdır. Yeni bir öğretim yöntemi geliştirilmemiştir. Doğa ve dersler zengin öğrenme ortamı olarak sunulur. Öğrenmek isteyen her koşulda öğrenir. A.Şükran Demiralp

Bireysel Tercihleri ile «Özgür Öğrenme» Örnekleri : Albert Einstein Steve Jobs Bill Gates A.Şükran Demiralp

Yaşam Öyküleri için ilgili linkler: Albert Einstein: http://tr.wikipedia.org/wiki/Albert_Einstein Bill Gates: http://tr.wikipedia.org/wiki/Bill_Gates Steve Jobs: http://tr.wikipedia.org/wiki/Steve_Jobs A.Şükran Demiralp

Albert Einstein’in Sözlerinden http://tr. wikiquote Zorlukların göbeğinde fırsatlar yatıyor. Gerçeği aramak onu elde etmekten daha kıymetlidir İnsan aklın sınırlarını zorlamadıkça hiçbir şeye ulaşamaz A.Şükran Demiralp

Steve Jobs’un sözlerinden http://tr.wikiquote.org/wiki/Steve_Jobs Yaptığınız hataları görmezden gelmeyin. Her biri birer hayat dersidir. Dünyayı değiştirenler ancak bunu yapabileceklerini düşünecek kadar çılgın olan insanlardır. İnsanlar çoğunlukla siz onlara gösterene kadar ne istediklerini bilmiyorlar. A.Şükran Demiralp

Bill Gates’in sözlerinden http://www. meb. gov “Aslında bir şeyi bildiğinizi ispatlamayı o bilgiyi edinme yolunuzdan ayırabilmek en iyisi olurdu: Örneğin, benim sadece bir lise diplomam var, ama ben profesyonel bir öğrenciyim. Bilgisayarda dersleri izleyerek öğrenmeyi ve internet üzerinden iş yapmayı seviyorum.“ A.Şükran Demiralp

Bir çıkarım: İlgi alanlarını keşfettiler. Zamanlarını merak ettiklerini «öğrenme»ye kullandılar. Kendi kararlarını ver(e)bildiler ve ilgi alanlarına yöneldiler. Ünlü bir okulun diplomasına sahip olma isteğiyle yaşamları yönlendiril(e)medi. Hiçbir otoritenin gücü içlerindeki öğrenme isteğinin üstüne çıkamadı. A.Şükran Demiralp A.Şükran Demiralp

SORU: «Onlar yapabildi, çoğunluk neden yapamıyor. » Teşekkür ederim. A SORU: «Onlar yapabildi, çoğunluk neden yapamıyor?» Teşekkür ederim. A.Şükran Demiralp http://asukrandemiralp1.blogspot.com/ A.Şükran Demiralp