Hayali Bir Seçim Kampanyası

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SİYASAL SÜREÇ ve KAMUSAL SEÇİM
Advertisements

Sol’da Bağımsız Ortak Aday Baskın Oran İstanbul, II. Bölge.
GEZİ PARKI ARAŞTIRMASI
TÜRK HALKI, VEREMİ VE VEREMLE SAVAŞI DOĞRU BİLİYOR MU?
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Sosyal Medya.
◦ Siyasi ◦ Ekonomik ◦ Askeri ◦ Sosyokültürel ◦ Çevre.
PRIME AJANS m.
İŞLETMELERİN ÇEVRESİ VE ÇEVRE FAKTÖRLERİ
BASKI GRUPLARININ ETKİNLİĞİNİ BELİRLEYEN FAKTÖRLER
Girişimci: Candan İŞVEREN
5. Dünya Su Forumu bir sonraki Forumun programını oluşturma ortaklık WWC-Türkiye-Uluslar arası paydaş başlangıç toplantısı İstanbul– 19 Mart 2007.
Siyaset Bilimine Giriş
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Yardımcı Doçent Doktor Cenk Aygül
ENDÜSTRİYEL PAZARLAR ve ENDÜSTRİYEL SATIN ALMA DAVRANIŞI
DEMOKRASİ YOLUNDA TÜRKİYE
İLETİŞİMDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ ROLÜ
ANAYASA REFERANDUMU’NA NE DİYORUZ ? Ulusal Sivil Toplum Kuruluşları Birliği *İstanbul Barosu Başkanlığı’nın çalışmasından yararlanılarak hazırlanmıştır.
Bilgi Topluluğu Tanıtımı:
DÜNYA ÜZERİNDE VAR OLAN YÖNETİM BİÇİMLERİ.
Yardımcı Doçent Doktor Cenk Aygül. Soğuk Savaşın bitişi KSB için çok kolay olmadı. Yeni bir kategori çıktı: post-komünist devletler. Italya, Fransa, Kanada,
SİYASİ PARTİ NE DEMEKTİR?
ELEKTRONİK DEMOKRASİ.
ENDÜSTRİYEL PAZARLAR ve ENDÜSTRİYEL SATIN ALMA DAVRANIŞI
Seçim kampanyası nasıl yürütülür? EEkip oluşturma  kamuoyu araştırmalarının yapılması SSeçim konvoyunun örgütlenmesi SSeçim otobüsünün hazırlanması.
SOSYAL BİLGİLER 5. SINIF DERS KİTABI 7
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
M.KEMAL’İN SAMSUN’A ÇIKIŞI
BİLGİ VE GÜVENLİK Hakan TÜZER B.T. Öğretmeni.
1 Medya Güven Araştırması Temmuz 2006 Açık Radyo için hazırlanmıştır.
Adobe Illustrator Neler Yapabiliriz?
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
YAŞAMA EN İYİ BAŞLANGIÇ PROJESİ
ÖĞR. GÖR. MEHMET AKİF BARIŞ
YENİ DİJİTAL ÇAĞ Giriş.
Yeni Medya ve Sosyal Medya
Pazarlama İletişimi Araçları
İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK PERSONEL 1 PROFESÖR 7 YARDIMCI DOÇENT 16 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ (ÖYP) 1 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ 3 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, (1 50 d) (1 DOÇENT,
HAZIRLAYANLAR MERVE ERDOĞAN SİMGE AKYILDIRIM
Pazarlama İlkeleri.
TÜRKİYE ORTADOĞU İLİŞKİLERİ VE SURİYE KRİZİ
KAMU POLİTİKASINDA ROL OYNAYAN AKTÖRLER
ÖĞR. GÖR. MEHMET AKİF BARIŞ
Reklam ve Halkla İlişkiler
. TERCİH. Öğrenci & Rehber Öğretmen  Hocam, Ankara mı? İstanbul mu? Aslında Eskişehir’de fena değil…  Çift anadal, yandal ne demek?...  Hocam mimarlık.
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Video Kurgulama. Video Dünyasına YouTube ile Bakış ●1 Milyar’dan fazla kullanıcı ●Her gün milyarlarca video gösterimi ●İnsanların izledikleri video saatinde.
KIZILAY, SAVAŞ ALANINDA YARALANAN YA DA HASTALANAN ASKERLERE HİÇBİR AYRIM GÖZETMEKSİZİN YARDIM ETMEK ARZUSUNDAN DOĞMUŞTUR.  11 Haziran 1868 tarihinde.
Bu araştırma, siyasi partiler ve liderlerin Facebook sayfalarının Ocak – Haziran 2015 döneminin incelenmesiyle oluşturulmuştur. Sektör Siyasi partiler.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
İnsanlar ve yönetim ARDA KIRTASİYE. Yerel yönetimler İnsanların beslenme,barınma ve sağlık gibi temel ihtiyaçları vardır.İnsanlar bu ihtiyaçlarını karşılamak.
TÜRKİYE SOSYAL, EKONOMİK VE POLİTİK ANALİZ - 9
İLETİŞİM TÜRLERİ.
ANAYASA REFERANDUMU’NA NE DİYORUZ
TBMM’den geçmişte ve bugün yer alan kadın milletvekillerimiz
Ergenlik Döneminin Genel Özellikleri
Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler 6. Hafta*
KDZ EREĞLİ KADIN PLATFORMU TANIŞMA KAHVALTISINA HOŞGELDİNİZ
. DERS.
KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BİLGİ TOPLULUĞU
Sosyal Medyanın Politik Katılım ve Hareketlerdeki Rolü
connect to the virtual world
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Baraj.
TARIH DERSI PROJE ÖDEVI ÖĞRETMEN: DÖNDÜ GÜNAY ÖĞRENCI:DILEK KUCUM TÜRKLERDE KADIN.
Sunum transkripti:

Hayali Bir Seçim Kampanyası Utkan Bugay

Başlangıç noktası Gezi Parkı olayları - mevcut düzenden şikayetçi 8 milyon insan - arayışta olan büyük bir kitle - seçim barajı - Gezi Partisi

Sci-fi bir dünya, sistem, toplum, yönetim Mevcut koşullarda bir yönetim siyasi parti platform dernek dayanışma

Medium Görsel - kurumsal kimlik - video (kamu spotu, ulusa seslenis) - twitter, facebook - reklam Ses - seçim, miting müziği

İletişim yöntemleri - mitingler - organizasyon (cenaze, açılış vb.) - kamuoyu yoklaması

Kimin Partisi ?

- lider - kabine - vaadler - gelenekler * hem audience, hem kurgu içindeki halk

Parti – Halk İlişkisi Halkı partinin projesine ikna ederek (dayatma) Görsel daha önemli Halkla etkileşimli (yine sisteme ayak uyduran) Organizasyon daha önemli Yol mu özgürlük mü?

Görselin İşlevi Partinin soyut görüşlerini (ideoloji gibi: kızlar erkekler aynı evde yaşamasın, hiçbir ülkeyle savaş ya da savaş pazarlığı yapılmayacak vb.) somutlaştırarak ikna etme çabası

Yazılımlar Illustrator Photoshop Premiere After effects Logic pro

SON #direngeziparkı