Hayali Bir Seçim Kampanyası Utkan Bugay
Başlangıç noktası Gezi Parkı olayları - mevcut düzenden şikayetçi 8 milyon insan - arayışta olan büyük bir kitle - seçim barajı - Gezi Partisi
Sci-fi bir dünya, sistem, toplum, yönetim Mevcut koşullarda bir yönetim siyasi parti platform dernek dayanışma
Medium Görsel - kurumsal kimlik - video (kamu spotu, ulusa seslenis) - twitter, facebook - reklam Ses - seçim, miting müziği
İletişim yöntemleri - mitingler - organizasyon (cenaze, açılış vb.) - kamuoyu yoklaması
Kimin Partisi ?
- lider - kabine - vaadler - gelenekler * hem audience, hem kurgu içindeki halk
Parti – Halk İlişkisi Halkı partinin projesine ikna ederek (dayatma) Görsel daha önemli Halkla etkileşimli (yine sisteme ayak uyduran) Organizasyon daha önemli Yol mu özgürlük mü?
Görselin İşlevi Partinin soyut görüşlerini (ideoloji gibi: kızlar erkekler aynı evde yaşamasın, hiçbir ülkeyle savaş ya da savaş pazarlığı yapılmayacak vb.) somutlaştırarak ikna etme çabası
Yazılımlar Illustrator Photoshop Premiere After effects Logic pro
SON #direngeziparkı