CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.
Sinyal Takip Otomasyonu
Dört Bölüm 1.Tanıtım ve Mevcut Durum 2.Hedefler 4.Demo 3.Yeni Sürüm Planlaması.
VoIP Nedir ? Kısa bir tanım yapmak gerekirse VoIP, internet veya data hatları üzerinden ses aktarımı olarak açıklanabilir. Bu gibi bir durumda insanların.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için 5 NEDEN !.. Perakendeciler için.
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
Ses Kayıt Sistemi.
IP PBX.
Restaurant Yönetim Sistemi
EFECELL BİLİŞİM TELEKOMÜNİKASYON SAN. TİC. LTD.ŞTİ
TOPLU MESAJLAŞMA SERVİSLERİ “DAHA FAZLASINI İSTEDİĞİNİZ İÇİN BURADASINIZ”
2012
05/20/08 CWIZ IVR ÇÖZÜMLERİ.
Çağrı Kayıt ve Analiz Programı
Satış Noktası Yönetimi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
TEKNİKOM Ses Kayıt Çözümleri Genel Tanıtım ŞUBAT-2010’DA HAZIRLANDI
DAMACANA - TÜPGAZ.
MultiCELL SMS Client 3.2.
Focus Kantar Otomasyon Sistemi, Firmalardaki Tartım süreçlerini daha güvenilir ve oluşabilecek usulsüzlükleri önleyecek şekilde tasarlanmıştır.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
Yeni Nesil İletişim Sistemleri BTVizyon Sunumu –
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
Google Analytics Nedir?
CWIZ CALL CENTER.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Sipariş Takip Programı
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
Votel İletişim Hizmetleri A.Ş.
Web Host Manager (WHM) Nedir Ne İşe Yarar ?
Azrael Online Hasta Takip Programı
Giriş. • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ Ajanda.
SİSTEM GEREKSİNİMLERİ
KA Bilişim Teknolojileri
Restaurant Yönetim Sistemi
Restaurant Yönetim Sistemi
Bircom Teknoloji Çözümleri
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2014
CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
KURUMSAL KAYNAK PLANLAMA
Elektra, “CRM” i İki Ana Alana Ayırıyor. 1- Otel Misafirleri İçin Aşağıdaki Yapıyoruz.
Finans & Muhasebe Sunumu
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu Tarife Denetçisi ile paket (kota) aşımı sona erer. GSM-1 GSM-2 ASIL SİMYEDEK SİMASIL SİMYEDEK SİM Kota Dolunca.
1 Yetkili Satıcı Toplantısı – Fethiye 2008 Operatör konsol ve Enformasyon sistemi OSPC Yetkili Satıcı Toplantısı 2-4 Mayıs 2008 Fethiye.
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Communication Platform
Elektronik Değişim BAŞLADI !!! E-Çözümler
Veri Tabanı Nedir ?.
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
Veri Tabanı Yönetim Sistemleri I
20 yılı aşkın süredir yazılım sektöründe teknoloji geliştiriyoruz…
Ayhan AKGÖZ İşNet İş Ortakları Satış Müdürü
Lync; Microsoft tarafından 2007 yılında ofis paketlerine dahil edilmiş anlık mesajlaşma yazılımının adıdır. Lync yazılımı Microsoft Office yazılımlarıyla.
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
MUHASEBE YEDEKLEME.
Tablet Menü.
Tablet Menü.
MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU
CRM SOFTWARE (Costumer Relationship Management)
ELEMENT BİLGİSAYAR İNSAN KAYNAKLARI BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ.
IP Telephony ve Tümleşik Uygulamalar
Yeni Nesil Bulut Santral Çözümleri
Sunum transkripti:

CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi www.sega.com.tr

CallMax İle Hedeflenen Hizmetler CallMax ile Tele Marketing esnasında yaptığınız görüşmeleri kayıt altında tutmak, aranacaklar listesini paylaştırmak, hatırlatıcılar ile çağrılarınızı yönetmek, operatör performanslarını kontrol etmek, kampanya geri dönüşlerini ölçebilmek, satış bilgilerini işlemek ve telefon ücretlendirmesi ile maliyet analizi yapabilmek CallMax’ın özelliklerinden bazılarıdır. Bir Tele Marketing Sisteminden beklenen tüm özellikleri karşılayabilecek şekilde hazırlanan CallMax’ın, güvenilirlik, performans, esneklik öne çıkan temel özelliklerindendir. www.sega.com.tr

Sisteminin Özellikleri MsSQL, MySQL ve Excell liste import Kampanya Tanımlama  Aranacak Listesinin Operatörlere ve Gruplara Paylaştırılması Görüşme bilgilerini kayıt altında tutarak içerik ve sonuç durumlarını belirleme Hatırlatıcılar Sayesinde Çağrı Erteleme Satış Bilgilerini İşleme, Çok Yünlü Raporlamalar Görüşme Raporları, Satış Raporları  Performans Raporları  Günlük Aktivite Durum Raporları Sınırsız Kullanıcı Tanımlama ve Yetkilendirme CallMax Microsoft SQL Server veya MY SQL veritabanı ile çalışmaktadır. www.sega.com.tr

Nerelerde Kullanılır Call-Center'lar Telefonda Satış Yapan Şirketler Pazarlama Şirketleri Kampanya ve Randevu Yönetenler Alo-Bilgi Servisleri Tele-Anket Yapanlar Pazar Araştırmalarına Yönelik Aramalar www.sega.com.tr

Neler entegre edilmiştir? SMS Entegrasyonu: CallMax operatörleri sistem üzerinden planlı veya plansız SMS gönderebilirler. Yapılan satışlara dair bilgiler veya müşterinin isteyebileceği bilgiler istenilen GSM numarasına anında sms atılabilir. Farklı yürütülen operasyonlara yönelik spesifik SMS yapıları kurmak mümkündür.   Toplu SMS: Sms yollama yöntemi olarak istediğiniz bir hizmet sağlayıcının api bağlantısı kullanılabileceği gibi, modem üzerindede toplu reklam sms leri yollayabilirsiniz. EMAİL Entegrasyonu: CallMax operatörleri yazılı ve görsel bilgi almak isteyen müşterilere e-mail ile önceden hazırlanan dosyaları spama düşmeksizin mail olarak yollayabilirler. www.sega.com.tr

Neler entegre edilmiştir? Voip bağlantısı: Mevcut bir voip kullanıcı adı ve şifreniz varsa görüşmelerinizi voip ile çok hızlı gerçekleştirebilirsiniz. Operatörler aramalarını kulaklık ve mikrofon ile numara çevirmeksizin bir maus tıklaması ile yaparlar.   Ses Kayıt Entegrasyonu: Voip kullanıcı iseniz tüm görüşmeleriniz sunucunuzda belirtilen klasörde kayıt altına alınacaktır voip ile çok hızlı gerçekleştirebilirsiniz. Operatörler aramalarını kulaklık ve mikrofon ile numara çevirmeksizin bir maus tıklaması ile yaparlar. www.sega.com.tr

Neler entegre edilebilir. TAPI Entegrasyonu: TAPI sayesinde, telefon aramalarınız bilgisayar üzerinden gerçekleştirilebilir . Hızlı görüşme trafiğinin yaşandığı Çağrı Merkezlerinde CallMax ekranları üzerinden telefon araması tetiklenebilmektedir.   CTI Entegrasyonu: Inbound çağrılarda arayan kişiyi algılayarak ilgili ekranların popup olarak gelmesi , otomatik olarak ilgili operatöre yönlendirilmesi , "Kara Listelerin" oluşması CallMax'ın diğer bir özelliğidir. www.sega.com.tr

Neler entegre edilebilir. CDR Entegrasyonu : Çağrı Ücretlendirme mekanizması ile CallMax üzerinden yapılan görüşmelerinizi ücretlendirip çağrı trafiğinizi verimli hale getirebilirsiniz . Ayrıca, oluşturulan arama havuzlarının gerçekten eritilip eritilmediğini, gerçek görüşme sürelerini ve adetlerini santral yazılımınızdan çekebilir, operasyonel verimliliği ve kontrolü artırabilirsiniz CRM Entegrasyonu : Kullanmakta olduğunuz bir CRM uygulamanız varsa gereken entegrasyon sağlayabilir, buradaki müşteriler üzerinden Tele Marketing çalışmaları yapabilirsiniz. www.sega.com.tr

Operatör Yönetici Paneli www.sega.com.tr

Operatör İş Atama Ekranı www.sega.com.tr

SMS Modülü Giden Gelen Sms’ler www.sega.com.tr

Ekran Görüntüleri www.sega.com.tr

Operatör Ekranı www.sega.com.tr

Ekran Görüntüleri www.sega.com.tr

Teşekkürler www.sega.com.tr