Özel Öğretim Yöntemleri Aktif Öğrenme Teknikleri Soru Turu Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek
Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek Nerede Kullanırım ? Bir konunun sunumunda, netleştirilmesinde ve gözden geçirilmesinde kullanılabilir. Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek
Öğrecilere Ne Kazandırır ? Yazma Becerisi Soru Çıkarma Becerisi Açıklama Yapma Becerisi Değerlendirme Becerisi Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek
Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek Nasıl Uygularım ? Öğrencilerin boş kağıtlara konuyla ilgili sorularını ya da üzerinde durulmasını istedikleri kavramları yazar. Her öğrenci kağıdını sol tarafındaki arkadaşına iletir. Öğrenciler kendilerine gelen soru ya da kavramla ilgili düşüncelerini kağıda yazar. Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek
Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek Nasıl Uygularım ? Öğrenciler kağıtlarını tekrar solundakine verir. Gelen soru ya da kavramla ilgili düşüncelerini tekrar yazar. Bu işlemler tam bir tur attığında son bulur. Sorular ve yanıtlardaki tartışılacak noktalar sınıfça tartışılır. Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek
Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek
Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek
Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek
Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek KAYNAKLAR 200+ Active Learning Strategies and Projects for Engaging Students’ Multiple Intelligences Second Edition JAMES BELLANCE / November 2008 Active Learning and Teaching Methods for Key Stage 3 / NORTHEN IRELAND CURRİCULUM R.M. FELDER and R. BRENT (2003) “Learning by Doing”, Chem. Engr. Education www.ncsu.edu/felder-public/Columns/Active.pdf Active Learning Techniques for Large (and not so large) Classes Dr. LAURİE FATHE 2007 SENCER CONFERENCE Using Active Learning Techniques LINDA MORABLE, Ph.D. Açıkgöz, K. Ü. (2006). Aktif Öğrenme, Biliş Yayınevi, Ankara. Hüseyin Durmuş, Mehmet Tüfek