Hotelciler için itibar yönetimi sistemi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
 Web-Log kelimesinden türetilen bloglar, yazarların herhangi bir konu hakkında hızlı ve kolay ş ekilde yorumlarını, ba ğ lantılarını yazılarını, resimlerini,
Advertisements

Mega Holdings İş Sunumu Yaşam Değiştiren Organizasyon
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
OKUL DENEYİMİ -I- Dr. Muhammed TURHAN.
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri
OKUL TEKNOLOJ İ PLANI. OKULUMUZ PE Ş LER İ NDEN G İ DEB İ LECEK CESARET İ N İ Z VARSA BÜTÜN RÜYALAR GERCEK OLAB İ L İ R.
ENM 509 ÜRETİM SİSTEMLERİ PLANLAMASI
Past tense ● Time expressions
GRUBUMUZUN WEB SAYFASI YAYINA GİRMİŞTİR: Bu sunuşu Çözüm Paylaşım Grubuna Üye olduğunuz için aldınız. Benzer sunuşları düzenli.
ŞİRKET-DÜZEYİNDE STRATEJİ: BÜYÜME/PÖRTFOY IV: İç Çevre: Firmanın Üstünlük ve Zayıflıkları Kimileri yıldızlara bakarken çukura düşerler…
Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
- Eğitici netbook pilot uygulaması Dr. Riina.Vuorikari, European Schoolnet.
Return Visits to the Emergency Department: The Patient Perspective Can Bilal AÜTF Acil Tıp AD.
KULLANILABİLİRLİK.  ‘Bir kapıyı açmasını öğrenemeyen insan bu dünyada ne diye yaşar bilmem ki…’ Aziz Nesin ‘ İSTANBUL’UN HALLERİ’
Hazırlayan : İ hsan ÇET İ N Erzincan Dijital Vatandaşlık.
Ansiklopedi (Encyclopedia) Tanım : Bütün konularda kısa ve öz bilgi içeren bir çalışmadır. Belirli bir konu ile sınırlı yada genel kapsamlı olabilir.
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
MED 167 İnternette İstatistik. İnternetteki istatistik verileri, özellikle ülke hakkındaki makro istatistiklerden bahsediyorsak, çoğunlukla resmi kurumlardan.
Information Technology, the Internet, and You © 2013 The McGraw-Hill Companies, Inc. All rights reserved.Computing Essentials 2013.
Ad Soyad, Girişimdeki Rolünüz Yatırımcı Sunumu Girişiminizin Adı Bir cümle ile en basit şekilde ne yaptığını anlatın.
Politika Oluşturma, Planlama, Bütçe Hazırlama
HAZIRLAYAN VE SUNAN: HAYATİ İBRAHİM GÜVEN. HOŞGELDİNİZ… Konuşmamı ülkemizde misafir ettiğimiz sayın temsilcilere hoş geldiniz diyerek başlamak istiyorum.Ayrıca.
Metrik koşullarını sağlıyor mu?
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
AFYON KACATEPE ÜNİVERSİTESİ ÇAY MESLEK YÜKSEK OKULU İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ZELİŞ KESKİN NO:
AYNUR ŞİMŞEK İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ÖNÜNÜZDEN ÇEKİLİN.
Pazarlama Çevresi.
ÜRÜN SENARYOSU HAZIRLAMA: STORYBOARDING SEÇİL TOROS 2016.
KİŞİSEL HİJYEN.
İHRACAT DESTEK PROGRAMLARI
Globalleşme Bİlgİ Teknolojİlerİ ve Sİz
TREE OF DREAMS.
Hazırlayan: Hasan ACAR
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül ARSLAN
Sanayi ve ticaret limiteD şirketi
Betül GÜLER
Üretim teknolojisi ve bilişim teknolojisindeki değişim
Performans Değerlendirme
Uluslararası Pazarlama Araştırması
Aile İçi İletişim İle Çocuğunuzun Sorunlarını Çözebilirsiniz!!!
Bulut Bilişim Olmadan Digital Dönüşüm Mümkün mü?
Bireysel Farklılıklar ve Öğretim Tasarımı
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Ağahan Köse
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
2013’e başlarken....
İSTATİSTİK II Hipotez Testleri - 2.
Olgu Yönetimi Standartları
Ürün veya Hizmet Satışı
PEGAS.
Uçak Bileti Değiştirme
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
İstanbul Vinç Kiralama Hizmetleri
Yeni macera türkiye
ÖZELLİK FAKTÖR KURAMI.
İK MAKALESİ.
Yrd.doç.Dr. H. Deniz GüllerOĞlu
Bilgilendirme Sistemleri iRiS
Örgütlerde STRATEJİK PLANLAMA
EGEDENİZ TEKSTİL Canias ERP Projesi Ferdi KAYGUSUZER
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersinde Online Sınav Uygulaması
Fonksiyonlar - İşlevler
VERİMLİ ÇALIŞMA TEKNİKLERİ BAŞARI SUNU
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
Aziz Filiz Office1 Superstore Genel Müdür
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
Bilinçli ve Güvenli İnternet Kullanımı
Bölüm 1 Giriş. Bölüm 1 Giriş Teknolojik Yeniliğin Önemi Teknolojik yenilik günümüzde birçok endüstrideki rekabet başarısının en önemli tek itici gücüdür.
Biz kimiz? İstanbul, Kocaeli(İzmit), Kocaeli(Gebze), Trabzon ve Samsun’da birer ofisin yanısıra görüşmeleri devam eden Bursa, Sakarya ile yurtdışında Almanya,
Sunum transkripti:

Hotelciler için itibar yönetimi sistemi TrustYou Analytics Hotelciler için itibar yönetimi sistemi

Oteliniz hakkında Internette neler yazıldığını biliyor musunuz? Şu anda farklı seyahat portalları ve topluluk sitelerinde milyonlarca Otel değerlendirmesi var. Müşterilerin %87 si, bir otel için karar vermeden önce bu değerlendirmeleri okuyor. * Sizin oteliniz hakkında hergün neler yazıldığını biliyor musunuz? Misafirlerin otelinizden neden memnun kaldıklarını veya hangi nedenden dolayı şikayetçi olduklarını biliyor musunuz? Değerlendirmeleri nasıl hızlı ve düzenli şekilde görebilirsiniz? “"Online itibar - oteliniz hakkında yayınlanan makaleler kollektif bir değerlendirmedir – Değerlendirmeler Oteller için çok önemli bir hale gelmiştir“ ” – fvw – Touristik Magazin, 24/2008 *) comScore (2007): “Tüketici değerlendirmelerinin, Tüketiciler üzerinde satın alma davranışların da önemli etkisi vardır”

Çözüm: TrustYou Analytics TrustYou Analytics oteliniz hakkında TripAdizor gibi Portallarda yazılmış tüm yorum ve değerlendirmeleri özetler ve rahat okunacak şekilde düzenler. Vakit kaybetmeden; Müşterilerinizin düşüncelerini görün Rakiplerinizin analizi ve değerlendirmesi hizmetlerinizi geliştirin ve gelirlerinizi arttırın Web 2.0 dan yararlanın - Değerlendirmeler isteğiniz gibi, anında gelsin.

Tek bakışta Online itibarınız Yorumlar hakkında Kapsamlı genel bilgi Otelinizin zayıf yönlerini tespit edin ve memnuniyet düzeyini analiz edin Otelinizi; rakipleriniz ile karşılaştırın: Hangi konularda rakiplerinizden daha iyisiniz ve hangi konuda kendinizi yenilemeniz gerekiyor Semantic Analiz: Müşterileriniz otelinizin yemeklerini nasıl değerlendirdiler? Servisiniz ne durumda? Konuklarınızın görüşleri, anlaşılır başlıklarla düzenlenir. Cevap: Olumsuz değerlendirmelere nasıl tepki gösterilir. Hangi Portallar otelcilere yorum hakkı tanıyor?

TrustYou Analytics nasıl çalışıyor? TrustYou Analytics değisik Portalların milyonlarca değerlendirmelerini tarar. Cutting-Edge Semantic teknolojisiyle konuklarınızın düşüncelerini filitre eder. Ayrıntılı bir istatistiksel analizden sonra, Otelinizin tarafsız, kapsamlı ve geniş Online itibarını tespit edebilirsiniz Semantic Technology “What do customers say about my hotel on the Internet?”

Fiyatlar ve Lisans koşulları TrustYou Analytics’i denemek icin lütfen bizimle irtibata geçin Tek Lisans Bu lisans Otel yöneticileri, pazarlama departmanı icin ve müşteri hizmetleri icin tasarlanmıştır. Aylık fiyat sadece 50 Euro. En az 12 Aylık anlaşma gerekmektedir. Bundle Lisans Birden fazla otel indiriminden yararlanabilirsiniz. 2-5 Otel arası 6-10 Otel arası 11 den fazla Otel Lütfen özel teklif isteyin!

TrustYou kimdir? “TrustYou summarizes hotel reviews and offers a hotel search based on the user’s preferences.” Alman Internet Seyahat Acentaları birliğinin yaptığı senelik yarışmada En İyi Teknoloji Ludwig-Maximilians-University (LMU) Partneri Önde gelen yatırımcıların desteği Önde gelen Online Portalları: – test 05/2009 “Travel information you can truly trust.” – Hamburger Morgenpost, Nov 25th 2008 “Search engine TrustYou wants to usher in the Web 3.0.” – Horizont.NET, Nov 25th 2008 “An overview in the jungle of hotel reviews.” – FOCUS Online, Nov 19th 2008

İletişim Online http://www.trustyou.com/ TrustYou Türkiye temsilciliği Ali Doğan & Celal Uysal Hin und Weg Flugreisenzentrale GmbH Telefon +90 552 427 14 43 Mail: ty@hinundweg.com